Tribuna Sibiului, ianuarie 1972 (Anul 5, nr. 1201-1224)

1972-01-15 / nr. 1211

BRUXELLES: Declaraţia reuniunii reprezentanţilor opiniei publice consacrată securităţii europene Bruxelles 14 (Agerpre).— Du pă cuni s-a mai anunţat, in capitala belgiană s-a desfăşurat, timp de trei zile, o reuniune consultativă a reprezentanţilor opiniei publice din 27 de % Sari europene, consacrată securităţii şi cooperării pe continent. La sfîrşitul lucrărilor, a fost adoptată o declaraţie în care se arată că „reprezentanţii unor curente sociale şi politice, ai unor organizaţii, ca şi diverse personalităţi de convingeri politice, ideologice şi religioase diferite din 27 de ţări ale Europei, au decis ţinerea la Bruxelles, între 2 şi 5 iunie 1972, a linei adunări a reprezentanţilor opiniei publice pentru securitate şi cooperare europeană“. Subliniind ca „începe să se realizeze speranţa Iratr-un proces de destindere reală pe continentul nostru, iar relaţiile de pace, bună vecinătate şi coexistenţă paşnică între state, fără deosebire de sistemele sociale şi politice, pot fi stabilite definitiv în Europa“, declaraţia relevă: „Guverna şi oameni de stat din Europa caută soluţia acestor probleme pe calea pregătirii şi convocării unei ■conferinţe a statelor asupra securităţii şi cooperării europene. Salutăm această Iniţiativă importantă. Ne pronunţăm pentru ca aceastăconferinţă s o albă foc cit mai curînd posibil, pe baza respectării, de către toate statele, ei Independenţei, suveranităţii, egalităţii tuturor ţărilor, a ne- Amestecului în treburile interne, atotegrităţii teritoriale şi a dreptului popoarelor de a dispune de ele insele“. Adunarea noastră — se arată mai departe în declaraţie, ar putea căuta mijloacele de realizare a securităţii şi păcii în Europa, studia modalitatea cooperării în toate domeniile — politic, economic, ştiinţific şi cultural — bazîndu-se pe autoritatea morală a opiniei publice. Adunarea noastră va permite, respectînd intru totul convingerile fiecăruia, confruntarea unor puncte de vedere, căutarea soluţiilor practice, acceptabile pentru toţi, asupra problemelor in suspensie. Caracterul cu totul nou al adunării noastre din iunie trebuie să fie determinat de deschiderea ei, completă şi permanentă, pe picior de egalitate, pentru toate forţele sociale şi politice care se pronunţă în favoarea destinderii şi cooperării în Europa. Ne adresăm tuturor acestor forţe, fie că sunt sau nu la putere, sa vină să lucreze împreună la definirea programului, la stabilirea procedurii şi la desfăşurarea adunării din iunie 1972“. Ne adresăm bărbaţilor, femeilor, tinerilor, tuturor celor care aparţin de partide politice, organizaţiilor sindicate şi sociale, bisericilor, membrilor parlamentelor, cercurilor economice, savanţilor, ca şi reprezentanţilor lumii culturii, ziariştilor, în sfârşit tuturor celor care vor să acţioneze pentru un viitor mai bun şi paşnic al Europei, pentru o Europă a păcii, în securitate şi cooperare“. Incidente israeliano-libaneze " Beirut "fi (Agerpres). ■— Un purtător d® cuvânt militar de la Beirut a declarat că trupe israeliene au pătruns, în noaptea de joi spre vineri, In sătul libanez Kafra, situat la 9 kilometri de frontieră relatează agenţia United Press International. El a menţionat că, înainte de retragerea lor, soldaţii israelieni au aruncat te aer trei clădiri. . Acesta este cel de-al doilea atac lansat în această săptămînă de către trupele israeliene împotriva unor localităţi din sudul Libanului. •XTel Aviv 14 (Agerpres). —■ Un purtător de cuvînt militar de la Tel Aviv a anunţat că o unitate a armatei israeliene a trecut, în noaptea de joi spre vineri, frontiera libaneză şi a efectuat un raid împotriva satului Kafra, relatează agenţiile Reuter şi France Presse. El a afirmat că raidul a fost efectuat ca „răspuns la atacurile cu rachete lansate de reclamii staţionaţi de cealaltă parte afrontierei“. U.R.S.S. Hidrocentrala de pe Angara. Capacitatea proiectată a hidrocentralei Ust-Ilim, care se construieşte pe riul siberian Angara, este de 4 320 000 kW. Aceasta este cea de-a treia hidrocentrală din cascada de pe Angara. In anul 1974 vor intra în funcţiune primele din cele 18 agregate ale acestui obiectiv. In prezent lucrările de construcţie sunt în toi. De remarcat că in timpul lucrărilor constructorii intervin cu corective In proiectul iniţial In vederea ridicării calităţii construcţiei, scăderii preţului de cost. In foto: Pe şantierul hidrocentralei Indecizii californiene Rezultatele convorbirilor de la Sari Clemente de săptămînă trecută dintre preşedintele S.U.A. Richard Nixon şi premierul japonez, Eisaku Sato, făcute cunoscute opiniei publice pe oal© oficială sau jurnalistică justifică în mare măsură atitudinea rezervată adoptată de cele două părţi înaintea înfinirii. Cu numai 48 ore înainte, purtătorulde cuvînt al Casei Albe, Gerald Warren, releva că „intre cele două ţări există probleme comerciale serioase care se cer reglementate“. Cunos cînd poate sensul acestei „reglementări“ în accepţia americană, ministrul japonez al comerţului exterior şi industriei, Kakuei Tanaka, declara în replică, la plecarea din Tokio, că „Japonia jui-şî poate permite să facă noi concesii comerciale Statelor Unite". Discuţiile între titularii departamentelor de finanţe şi comerţ exterior ai celor două ţări asupra chestiunilor economice bilaterale, considerate a fi fost purtate „într-un ritm şi ton forţat“ s-au conformat întru totul spiritului diferit de abordare, devoalat anticipat. După ce preşedintele Nixon a vorbit oaspeţilor niponi despre o anumită „interdependenţă economică", oficialităţile gazda au formulat mimeuse phingeri privind restricţiile rase parajt tjjvestiţiile amežtean« dm priveşte plasarea, .de . Steißlf îniysB pentru trei categorii de produse (cei trei „C* — cattle, citrus and computers), vite, citrice şi computere. Existenţa la cîteva sute de metri de locul convorbirilor a unui magazin de vînzare a motoarelor Honda, în timp ce automobilele, „Made in Detroit" trebuie să achite o taxă vamală de 50 la sută „ad valorem" pentru a pătrunde în Japonia, a putut fi folosită drept argument de către ministrul de finanţe american, John Connally, dar opinia omologului său Mikio Mizuta, îndeosebi în ceea ce priveşte computerele, a fost mai mult decit reticentă. Partea japoneză a făcut cunoscut partenerului său că recenta reevaluare a yenului cu 17 la sută şi acordurile de limitare a exporturilor proprii de textile —i măsuri întreprinse pentru a ajuta la echilibrarea balanţei de plăţi a Statelor Unite — grevează îndeajuns de mare proporţie industria niponă. Orice prevedere concesivă va trebui pe viitor să corespundă uneia adoptată de Administraţie, inclusiv unei radicale revizuiri a legislaţiei anti-dumping Lipsa oricărui progres în acest domeniu s-a datorat şi punctului de vedere american, precizat în cadrul unei conferinţe de presă, conform căruia Statele Unite, cu un deficit în comerţul bilateral de 3 miliarde dolari, nu mai are nici o posibilitate de a acorda avantaje exportatorilor japonezi, care în mod cert ar fi cerute şi de alţi parteneri comerciali. Punînd în evidenţă menţinerea unui „stata quo ante" pe care, mai ales partea americană, dorea să-l depăşească în favoarea sa, declaraţia comună remisă publicităţii la încheierea convorbirilor menţiona doar că preşedintele Nixon şi premierul Salo „şi-au exprimat satisfacţia" faţă de progresele realizate in cadrul relaţiilor economice, convenindu-se programarea unei noi runde de negocieri pentru încheierea unor aranjamente practice. Cadrul de transmitere a insulei Okinawa către Japonia, aflată sub administraţia militară a S.U.A. de la sfîrşitul celui de-al doilea război mondial, a constituit *fc alt .punct important al ordineii'de,,?i. După semnarea acordului de: IterpqcécaJA, Arillauie 1a71, opinia publică insulară şi-a manifestat in repetate rînduri nemulţumirea faţă de prevederile documentului ce conţinea posibilitatea folosirii în continuare în scopuri militare în regiunea Pacificului şi Asiei a bazelor şi armelor nucleare stocate aici. Luînd cunoştinţă de reculul electoral evident înregistrat de partidul liberdemocrat pe care îl prezidează, premierul Eisaku Sato a cerut preşedintelui american asigurări mai ferme privitor la retragerea rachetelor nucleare şi reducerea instalaţiilor şi terenurilor militare deţinute pînă acum de Statele Unite. Răspunsul, consemnat în comunicatul comun, nu are decît un caracter intenţional, de a analiza problema staţionării şi folosirii armelor nucleare numai după retrocedare, stabilită la data de 15 mai în loc de 1 iulie cum se prevăzuse anterior. Cit priveşte ajustarea perimetrului bazelor americane, întreprinderea unor acţiuni concrete de eliberare a unor terenuri agricole sau masiv populate acestea nu vor demara decît tot după schimbarea statutului Okinawei. In contextul discutării și a altor probleme, cei doi interlocutori, pe lîngă decizia de stabilire a unui „telefon roşu" între, Washington şi Tokio, „spre o mai bună informare reciprocă", au căzut de acord să colaboreze în donsemna prezervată mediuTfS .tiocaniurlor, al folosirii energiei atomice în scopuri paşnice şi al explorării şi folosirii spaţiului Cosmic, precum si a unui plan de ^himbuit O# progr*#,'’ culturale intre Statei*. Unitedl Japonia. 11.IE VASK.E Comentariu RED A STIA Si ' ‘i s Ziarul „Izvestia“despre evoluţia pozitivă a relaţiilor comercialejaponeze Moscova 14 — Corespondentul Agerpres, Laurenţiu Duţă, transmite: Intr-un amplu articol consacrat evoluţiei relaţiilor sovieto-japoneze, ziarul „Izvestia“ subliniază că sporirea consecventă a Circuitului comercial între cele două ţări a devenit de mult timp un fenomen tipic. Ziarul aminteşte, în această ordine de idei, importantele acorduri intervenite în ultimii ani între U.R.S.S. şi Japonia privind participarea japoneză le dezvoltarea industriei forestiere din Extremul Orient sovielic şi livrările de material lemnos din U.R.S.S. în Japonia, construirea portului din Golful Vranghel, livrarea de către Japonia în U.R.S.S. a unor utilaje pentru industria lemnului şi altele. Aceste obiective de cooperare, calculate pe mai mulţi ani, afirmă „Izvestia”, creează o bază fermă pentru relaţiile economice de viitor. In context, articolul relevă, în continuare, că „Uniunea Sovietică a creat şi continuă să creeze în Siberia şi Orientul îndepărtat mari centre industriale pe baza bogatelor resurse naţionale existente acolo ţ ţiţei, gaze, minereu de fier, huilă, cupru, material lemnos etc. Este de la sine înţeles că dezvoltarea acestei zone se înfăptuieşte pe măsura cerută de interesele economiei naţionale a U.R.S.S. Dar, in interesul politicii de bună vecinătate, Uniunea Sovietică este gata să ţină seama în planurile sale de dezvoltare a Siberiei şi Orientului îndepărtat şi de interesele economiei japoneze, bineînţeles pe bază de reciprocitate. în prezent, la ordinea zilei sunt probleme legate de extinderea cantitativă şi calitativă a acestor relaţii de afaceri. Ziarul menţionează că în luna februarie a.c. se prevede organizarea celei de-a cincea conferinţe economice sovieto-japoneze, la care vor începe discuţii pe marginea unor mari proiecte cum sunt livrarea de către Japonia, pe credit, de maşini, utilaje şi materiale pentru construcţia conductei de gaze Tiumen-Nahodka şi pentru prospectarea zăcămintului de cărbune cocsificabil Ijmno-Iakutsk şi livrarea către Japonia de ţiţei şi cărbune cocsificabil. Realizarea unor asemenea proiecte va necesita mult timp, mari eforturi şi mijloace. Proporţiile acestei operaţiuni se anunţă atît de vaste, incit numai acordul cercurilor de afaceri din Japonia nu va ,ii suficient, iar rezultatul acestor tratative asupra proiectelor respective va depinde, în mare măsură, şi de participarea guvernului japonez. i #**«8» »$**»' c .. '.. O V'i-V-1 A' l ;: U : j Şedinţa Direcţiunii P. C. L. Roma 14. — Corespondentul Agerpres, Nicolae Purcea, transmite: La Roma a avut loc o şedinţă a Direcţiunii Partidului Comunist Italian, sub preşedinţia lui Luigi Longo, secretar general al partidului, care a analizat actuala situaţie politică din ţară. La încheierea lucrărilor afost dat publicităţii un comunicat în care se spune că „Italia trebuie să iasă rapid şi în mod pozitiv din criza politică în care se află de mai multă vreme“ şi că aceasta se poate face ,numai printr-o radicală reînnoire a orientărilor politice, economice şi sociale“. Documentul menţionează, in continuare, că este necesar să se adopte măsuri urgente şi severe împotriva reînvierii fascismului. Referindu-se apoi la problemele de ordin economic, comunicatul Direcţiunii P.C.I. subliniază că „pot şi trebuie să fie adoptate, după cum cer organizaţiile sindicale, măsuri economice care să facă faţa situaţiei serioase în care se află Italia, ameninţării şomajului pentru muncitorii italieni şi îngrijorării ţăranilor“. In acest scop, este necesar să se procedeze la relansarea imediată a investiţiilor productive publice, controlul preţurilor, aprobarea reformei sanitare şi a reformei învăţăminte -lor, revederea unor prevederi ale legilor în sensul apărării democraţiei şi alcombaterii fascismului. In ce priveşte politica externă, Direcţiunea P.C.I. relevă că „Italia trebuie să acţioneze pentru convocarea, în 1972, a conferinţei privind securitatea europeană, trebuie să reacţioneze cu hotărîre la intensificarea acţiunilor agresive ale S.U.A. în Vietnam şi, totodată, sa recunoască oficial Republica Democrată Germană şi Republica Democrată Vietnam“. „A eluda aceste exigenţe, se spune un comunicat, ar însemna să se lase să treacă timpul care ne separă de alegerile politice din 1973 intr-o nouă stare de inactivitate şi să se favorizeze o ulterioară involuţie conservatoare“. Negocieri S. Bruxelles 14 (Agerpres). — Reprezentantul preşedintelui Nixon pentru negocieri comerciale, William Eberle, a sosit la Bruxelles pentru o nouă rundă de tratative cu oficialităţile Pieţei comune, vizînd reducerea barierelor comerciale din calea exporturilor americane către ţările membre ale C.E.E. Potrivit unor surse oficiale de la sediul Comunităţii Economice Europene, citate de agenţia Associated Press, în cadrul tratativelor pe care le va purta vineri cu Theo Hitzen, directorul C.E.E. pentru comerţ exterior, Eberle va insista asupra „îngheţării“ preţurilor comunitare ale cerealelor, pe care S.U.A le consideră prea mari, chiar la nivelul actual. In al doilea rind, Eberle va cere iniţierea unor consultări cu Statele Unite, înainte ca C.E.E. sa semneze acorduri pentru eliminarea unor bariere vamale in schimburile cu ţările Europei occidentale, necandidate la Piaţa comună. Aceste măsuri, Împreuna cu o eventuală mărire a stocurilor de cereale ale comunităţii — o promisiune mai veche făcută S.U.A., dar neonorată Încă — ar permite sporirea exporturilor americane către Europa occidentală şi ar constitui, în acelaşi timp, o soluţie parţială a crizei de supraproducţie, care strangulează economia S.U.A. Preşedintele Comisiei Executive a C.E.E. pentru comerţul exterior, Ralf Dahrendorf, a declarat că „cei şase" nu au nici un motiv să-şi ia vreun angajament faţă de S.U.A. de natură să afecteze negativ negocierile cu ţările occidentale necandidate la C.E.E. In legătură cu insistenţele guvernului american privind contribuţia pe care ţările occidentale ar fi datoare să o aducă redresării economice a S.U.A., Dahrendorf a declarat că realinierea parităţii monedelor occidentale în raport cu dolarul sunt deja o dovadă suficientă a bună, voinţei vest-europene. »*■ ■«■ mi ui«I ~rtu, Octombrie roșu, nr. 2, Tei, nr. 1 A10—1306J* *4183. Abonamente!#:: tat |»ttlită# A.K..y• \ factorii In nordul R.P. Ungare, se află în construcţie o nouă termocentrală, pentru construirea căreia se depun eforturi susţinute. In foto: Aspect de la mina deschisă de la Visonta, din nordul R.P. Ungare, care va aproviziona cu lignit noua termocentrală Situaţia din Ghana după lovitura de stat Accra 14 (Agerpres). — Locotenent ^-colonielul I. K. Achampong, care a condus lovitura de stat din Ghana, a anunţat, la postul de radio Accra, formarea unui organism numit Comitetul Executiv al Consiliului Redeşteptării Naţionale — organismul care a preluat conducerea ţării. Din Comitetul Executiv fac parte şapte mem- bri — şase militari, între care locotenent-colonelul I. K. Achampong, şi un civil. I. K. Achampong a anunţat, de asemenea, că mai mulţi ofiţeri ai forţelor armate au fost numiţi în fruntea celor şapte regiuni ale ţării. Pe de altă parte, agenţiile Reuter, Associated Press şi France Presse informează că, în urma loviturii de stat, în Ghana a fost suspendată constituţia şi au fost interzise toate formaţiunile politice, între care Parti-dul progresului al fostului premier d' Kofi Rusia. Toţi miniştrii fostului cal bluet au fost demişi din funcţii. Armata a primit ordin să asigure protejarea bunurilor publice. Totodată, s-a cerut serviciilor administrative, întreprinderilor industriale şi comarciate să-şi desfăşoare în mod normal activitatea. Mujibur Rahman a format noul guvern al Republicii Bangla Desh Dacca 14 (Agerpres). După întoarcerea sa la Dacca, Mujibur Rahman a format noul guvern al Republicii Bangla Desh, asumîndu-şi funcţia de prim-ministru. Preşedinte al Bangla Desh-ului a fost investit Abu Sayeed Ghoudhury. Evenimentul pe scurt 9 GUVERNUL PANAMEZ SE VA ADRESA CONSILIULUI DE SECURITATE AL O.N.U. in apărarea drepturilor sale asupra Canalului Panama, în cazul în care negocierile de la Washington nu vor duce la încheierea unui nou tratat prin care să se recunoască suveranitatea sa asupra acestuia — a declarat ministrul panamez de externe, Juan Antonio Tack, într-un interviu acordat agenţiei Prensa Latina. 9 LA CIUDAD DE MEXICO a avut loc o plenară a Comitetului Central al Partidului Comunist Mexican consacrată examinării situaţiei politice interne din ţară. Plenara a chemat toate forţele democratice şi antiimperialiste din Mexic la unitate de acţiune în lupta pentru transformări social-economice radicale şi a elaborat programul de activitate a partidului pentru perioada următoare. 9 POLITIA GUVERNULUI RASIST DE LA SALISBURY a deschis tecul asupra minerilor africani care manifestau, in faţa minei de la Asbestos, pentru condiţii de muncă mai bune si pentru reprimirea celor 80 de tovarăşi de-ai lor concediaţi. In urma acestei acţiuni, o persoană a fost omorîtă, iar alte nouă rănite. ■ 9 In universităţile SPANIOLE S-A intensificat, in ultima PERIOADA, mişcarea de protest faţă de refuzul autorităţilor de a da curs cererilor privind modernizarea sistemului de învăţămînt. La Madrid a început greva studenţilor facultăţii de medicină, care a fost declanşată în pofida avertismentelor conducerii universităţii, care a făcut cunoscut că este gata să aplice sancţiuni colective. • PREŞEDINTELE REPUBLICII TOGO, ETIENNE EYADEMA, a anunţat că a hotărit eliberarea tuturor persoanelor implicate in complotul de la 8 august 1970, îndreptat Împotriva actualului regim, transmite agenţia France Presse. • DIRECTORUL SERVICIULUI CHILIAN PENTRU IMPOZITE, JUAN VANDELL, a anunţat descoperirea celei mai mari evaziuni fiscale din istoria ţarii — In valoare de 146 400 000 escudo — şi a acţionat in justiţie pe autorii fraudei, care au îndeplinit funcţii de conducere în sectorul industriei textile, informează agenţia Prensa Latina. • GUVERNUL ARGENTINIAN a hotărit începerea unor cercetări privind tratamentul la care sunt supuşi deţinuţii în închisorile din ţară, transmite agenţia U.P.I. Această măsură a survenit după ce un ziar din capitală a descris cazul a 17 persoane arestate, care fuseseră supuse la torturi de către poliţie şi organele de urmărire penală. 9 OFICIUL CENTRAL DE STATISTICĂ DIN HAGA a anunţat că în cursul anului 1971 preţurile au înregistrat în Olanda o creştere de 8,7 la sută, ceea ce reprezintă cel mai ridicat indice de după război. Jj Conferinţa spaţială la Houston 14 (Agerpres). — Pe măsură ce dezbaterile conferinţei spaţiale de la Houston, consacrate sintetizării rezultatelor cercetării asupra Lunii, înaintează, punctele de acord se dovedesc a fi puţine, in timp ce la principalele probleme, controversele continuă cu intensitate. Problema originii şi a vîrstei Lunii se pune aproape în aceiaşi termeni ca şi la începutul explorării directe a suprafeţei selenare. Nici una dintre teoriile anterioare nu a putut fi confirmată sau infirmată în întregime. Nici controversele privind o posibilă activitate vulcanică şi starea termică a globului selenar nu şi-au redus intensitatea. Specialiştii găsesc, in studierea mostrelor lunare aduse în cadrul misiunilor „Apollo“ şi de staţia sovietică „Luna- 16“, argumente pentru susţinerea lunara sa a altora dintre ipoteze. Cunoştinţele despre Lună sunt însă mult mai bogate. Din datele prezentate la conferinţă rezultă că specialiştii sunt de acord că scoarţa selenară este constituită din trei tipuri de roci de bază: roci de tip basaltic, bogate în fier ■— recoltate in Oceanul Furtunilor —, dar cu o compoziţie chimică diferită de cea a rocilor similare terestre; roci bogate în potasiu, care conţin, totodată, o mare cantitate de elemente radioactive: uraniu, thoriu şi alte metale rare; roci constituite din silicaţi, cu un înalt conţinut în aluminiu, calciu, sodiu, dar cu un grad redus de radioactivitate. Cercetările urmează să fie concentrate pentru a stabili data aproximativă a formării acestor tipuri de roci şi modul de repartizare a lor in structura scoarţei selenare. Una dintre descoperiri, care a reţinut în mod deosebit atenţia, o constituie o particulă — observată la microscop în cursul examinării unei mostre selenare —, care apare ca o minusculă bucată de sticlă, verzuie, în formă de pară. Această particulă este identică, in ceea ce priveşte structura şi compoziţia sa chimică, cu materialele găsite in meteoriţii de tipul Howard. Este vorba de un tip rar de material cosmic, a cărui virstă este apreciată la 4,6 miliarde ani, adică aproximativ data formării Pămintului şi a sistemului solar în general. Cea mai vîrstnică rocă găsită pe Pămînt datează de aproximativ 4 miliarde de ani — o piatră recoltată recentîn Munţii Barberton, din Africa de sud. Această descoperire a fost anunţată în cursul lucrărilor conferinţei. Date interesante au fost transmise şi de seismometrele plasate în cursul misiunilor „Apollo“. Din examinarea lor, rezultă că Luna nu este un corp ceresc inert. Seismometrele misiunii „Apollo-14“ au detectat 1 800 cutremure selenare pe an, iar cele ale misiunii „Apollo- 12“ peste 600 cutremure pe an. Sursele de energie ale acestor seisme nu sunt cunoscute încă, dar fenomenul în sine poate să ofere, în perspectivă apropiată date noi cu privire la structura internă a globului selenar. Aparatura de la bordul navei spaţiale „Apollo-15“ a permis detectarea, în regiunea Oceanului Furtunilor şi a Mării Ploilor, a unei zone radioactive de raze Gamma.. Gradul de intensitate al acestor radiaţii este mult superior celui al regiunilor învecinate şi se pare că nu ar exista o legătură directă între această radiaţie şi rocile bogate in potasiu şi elemente radioactive, existente in zona menţionată.. La Houston s-a precizat că sunt în curs de desfăşurare cercetări, intense pentru identificarea sursei acestor radiații. -*>■* v,-1 an și difozotic din întreprinderi s!bislItuW. fiRUub oMfgrrllc«. Sibiu— 40 064