Tribuna Sibiului, ianuarie 1988 (Anul 40, nr. 9460-9484)

1988-01-28 / nr. 9481

Dovezi ale dragostei fierbinţi, ale respectului profund faţă de personalitatea şi activitatea conducătorului iubit Omagierea celei de a 70-a aniversări a zilei de naştere şi sărbătorirea a peste 55 de ani de activitate revoluţionară a tovarăşului Nicolae Ceauşescu, secretarul general al partidului, preşedintele Republicii, moment aniversar scump întregului nostru partid şi popor, s-a constituit intr-un prilej de reafirmare a dragostei fierbinţi, a respectului profund pe care întreaga naţiune le poartă celui mai iubit fiu al său, Erou între eroii neamului, de a cărui gîndire cutezătoare şi activitate neobosită sînt strîns legate cele mai măreţe realizări din istoria multimilenară a patriei noastre. Pe tot cuprinsul României socialiste au avut loc, într-o atmosferă de vibrantă, de aleasă sărbătoare naţională scumpă inimilor noastre, ample manifestări omagiale, de cinstire a strălucitului nostru conducător, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, patriot înflăcărat şi om politic de largă recunoaştere internaţională, căruia întregul nostru popor ii adresează cele mai calde Urări de sănătate şi viaţă îndelungată, deplină putere de muncă, spre binele şi fericirea noastră, a tuturor, spre gloria şi prosperitatea patriei socialiste, întregul nostru popor îşi exprimă deplina aprobare şi via satisfacţie pentru conferirea tovarăşului Nicolae Ceauşescu, în cadrul Adunării solemne omagiale din Capitală, a Titlului de Onoare Suprem „Erou al Republicii Socialiste România“, Ordinului „Victoria Socialismului“ şi Medaliei Jubiliare, precum şi faţă de conţinutul Mesajului omagial de felicitare adresat tovarăşului Nicolae Ceauşescu de Comitetul Central al P.C.R., Consiliul de Stat, Guvernul R.S.R., Marea Adunare Naţională şi Frontul Democraţiei şi Unităţii Socialiste, văzînd în acestea un profund omagiu, o înaltă cinstire adusă activităţii sale de revoluţionar consecvent, care şi-a împletit pilduitoarea sa viaţă cu lupta gloriosului nostru partid comunist, cu interesele vitale ale ţării, cu idealurile noastre scumpe de independenţă, libertate, pace şiprogres. Cu prilejul manifestărilor care au avut loc în Capitală şi în ţară, inclusiv în judeţul nostru, s-a reafirmat ataşamentul întregului nostru popor la politica internă şi externă a partidului, al cărei inspirator şi promotor consecvent este tovarăşul Nicolae Ceauşescu, lupta sa necontenită pentru transpunerea în practică a istoricelor hotăriri ale Congresului al XIII-lea al P.C.R. şi Conferinţei Naţionale pentru realizarea exemplară a programelor de dezvoltare economico-socială a ţării — chezăşie sigură a edificării societăţii socialiste şi comuniste pe pămîntul scump al patriei, târgul ecou al politicii externe promovate de România socialistă, stima şi consideraţia deosebită de care se bucură tovarăşul Nicolae Ceauşescu pe meridianele globului au prilejuit şi peste hotare ample manifestări omagiale la care s-au evidenţiat valoroasele iniţiative internaţionale ale României, ale preşedintelui ei, pe planul apărării păcii şi securităţii, al realizării dezarmării, al făuririi unei lumi fără arme şi fără războaie, al întronării între popoare a unui climat de înţelegere şi cooperare, idei subliniate şi în numeroasele mesaje de felicitare adresate de numeroşi şefi de stat şi de guverne din întreaga lume. In aceste momente sărbătoreşti, întreaga naţiune, răspuirînd înflăcăratelor chemări formulate de tovarăşul Nicolae Ceauşescu îh magistrala cuvîntare rostită cu prilejul Adunării solemne omagiale, se angajează să muncească fără preget, să acţioneze cu maximă responsabilitate pentru realizarea sarcinilor din acest an şi pe întregul cincinal, văzînd în aceasta supremul omagiu adus activităţii neobosite a conducătorului nostru iubit şi stimat. Aleasă stimă, dragoste şi recunoştinţă TOVARĂŞULUI NICOLAE CEAUŞESCU Vrednic raport muncitoresc în cinstea măreţei aniversări Măreaţa aniversare a zilei de naştere Şi a peste 55 de ani de activitate revoluţionară a tovarăşului Nicolae Ceauşescu a fost întîmpinată de către o serie de colective şi unităţi din industria judeţului cu fapte de muncă şi realizări deosebite. Din vrednicul raport muncitoresc, prilejuit de acest memorabil eveniment, am spicuit următoarele • Colectivul de oameni ai muncii de la întreprinderea „Independenţa“ Sibiu a raportat îndeplinirea în devans a unei producţii pentru export în valoare de 306 mii ruble şi 57 mii dolari. Ca un eveniment semnificativ, semnalăm faptul că, a fost omologat utilajul „generator cu atmosferă controlată GEN 40“. De asemenea, au fost livrate peste planul aferent perioadei 60 tone utilaje metalurgice destinate unor obiective prioritare ale economiei naţionale. • Colectivul de la „Balanţa“ Sibiu a realizat o producţie marfă suplimentară în valoare de 2,4 milioane lei, concretizată în produse de mecanică fină. • In perioada 25—27 ianuarie, la întreprinderea mecanică Mîrşa au fost organizate „zile record“ în producţie avînd ca efect obţinerea unei producţii marfă suplimentare în valoare de 43 milioane lei. Colectivul de aici mai raportează finalizarea a două autobasculante Diesel electrice de 110 tone destinate exportului. • Cei ce muncesc la întreprinderea de mănuşi şi ciorapi Agnita au realizat, pînă la 24 ianuarie, o producţie marfă suplimentară in valoare de 300 mii. lei. . Vibrant omagiu marelui conducător Alături de întregul nostru partid şi popor, la ceas de aleasă sărbătoare, toţi oamenii muncii din unităţile comerciale sibiene dau glas cu adîncă vibraţie patriotică sentimentelor lor de aleasă stimă şi preţuire, urîndu-i din inimi celui mai iubit fiu al poporului nostru, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, cu prilejul celei de-a 70-a aniversări a ziei de naştere şi sărbătoririi a peste 55 de ani de eroică activitate revoluţionară, viaţă lungă, sănătate, fericire spre binele şi prosperitatea României socialiste. Viaţa sa pilduitoare, activitatea neobosită, clarvăzătoare se identifică exemplar cu lupta gloriosului nostru partid comunist, cu interesele şi aspiraţiile fundamentale ale naţiunii noastre. Conferirea, prin Hotărîrea-Decret a Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R. şi Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, a Titlului de Onoare Suprem „Erou al Republicii Socialiste România“, a Ordinului „Victoria Socialismului“ şi a Medaliei Jubiliare tovarăşului Nicolae Ceauşescu, secretarul general al partidului nostru, reprezintă o nouă şi binemeritată recunoaştere a contribuţiei sale decisive la elaborarea politicii interne şi externe a patriei noastre socialiste, la sporirea necontenită a prestigiului României în lume. Pornind de la orientările şi indicaţiile de inestimabilă valoare teoretică şi practică subliniate de tovarăşul Nicolae Ceauşescu în magistrala cuvântare rostită la Adunarea solemnă omagială, noi, oamenii muncii din comerţul sibian, suntem ferm hotărîţi să nu precupeţim nici un efort, săi muncim cu sporită responsabilitate pentru a face din 1988 un an hotărîtor în realizarea sarcinilor care ne revin în direcţia creşterii bunăstării poporului, scopul suprem al politicii partidului şi statului nostru. Paraschiva UCENIC, secretar al Comitetului de partid comerţ Sibiu  Epoca NICOLAE CEAUŞESCU-epocă de strălucire şi trainice împliniri""] | Dialogul cu ţara-un stil de conducere novator, dinamic, revoluţionar ] Apreciind în cel mai înalt grad preocuparea secretarului general al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, colectivele de oameni ai munci care trăiesc şi muncesc în judeţul Sibiu, asemenea întregului popor român, îşi exprimă întreaga lor recunoştinţă faţă de preţioasele indicaţii şi orientări date cu prilejul vizitelor de lucru efectuate în unităţile economico-sociale ale judeţului, pentru tot ceea ce s-a înfăptuit în procesul construcţiei socialiste. In rîndurile următoare continuăm, în semn de adînc omagiu, aleasă stimă şi preţuire faţă de ilustrul nostru conducător, să evocăm măreţele înfăptuiri ce s-au născut din rodnicul dialog purtat de secretarul general al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, cu locuitorii acestor meleaguri.  După vizita de lucru în judeţul nostru a tovarăşului Nicolae Ceauşescu din anul 1971, pe platforma industriali lă-est a municipiului Sibiu s-a produs, aşa cum se ştie, o adevărată „explozie“ fconstructivă. Una dintre princi- I palele beneficiare ale acestui I eveniment a fost întreprinde^ I rea sibiană „Independenţa“ * care, deloc întîm-plător, a fost I în nu mai puţin de 4 rinduri 1 gazda osplî^nexă a celui mai ■ stimat și mai iubit fiu al po- I porului nostru. In anul 1971, • noua turnătorie de pe plat■ forma Sibiu-est, sediul celei era în plină construcţie. Cu prilejul vizitei din 1974 pe platformă, tovarăşul Nicolae Ceauşescu a examinat, împreună cu specialiştii întreprinderii, posibilităţile de creare a unui centru de cercetare şi proiectare (în incintă), a unor laboratoare uzinale şi a unui atelier de prototipuri. Au fost discutate şi variantele de organizare a unei turnătorii moderne care să constituie un „stand de probă“ pentru toate unităţile similare din ţară. In sfîrşit, peste un deceniu, cu ocazia celor mai recente vizite, se (Continuare in pag. a Ill-a) Ctitorii ale „Epocii NICOLAE CEAUȘESCU"