Tribuna Sporturilor, 2007 (Anul 17, nr. 863-897)

2007-04-23 / nr. 863

Atletic-Soda Ocna Mureş, minut cu minut /"•N 0-1, min. 1 - Clam profită de o * • bâlbâială a defensivei sibiene şi înscrie cu un şut din interiorul careului mic; ■ min. 8 - balonul expediat de Demian, de la 20 de metri, trece alături; ■ min. 15 -1. Frăţilă reia din voleu, de la 17 metri, de puţin peste transversală; ■ min. 18 - Barna reţine un balon şutat de I. Frăţilă, de la 20 de metri; ■ min. 37 - Barna respinge în afara terenului un balon şutat de C. Andrei, de la 30 de metri; la min. 62 - Barna respinge în transversală la şutul lui Adi Popa, de la 20 de metri, mingea revine în teren şi R. Munteanu şutează alături, de la limita careului mic; ■ min. 64 - Fănătean reia din 10 metri peste transversala, la o centrare a lui Demian, de pe dreapta; a min. 66 - Fănăţean şutează în Barna, de la 12-13 metri; ■ min. 68 - Şchiopu şutează imprecis, la colţul lung, din interiorul suprafeței de pedeapsă; ■ min. 73 - D. Vasile reține balonul expediat de Ciofu, de la 30 de metri, direct dintr-o lovitură liberă; * min. 75 - D. Vasile parează balonul şutat de Bratima, la colțul scurt, de la 14 metri, lateral stânga; ■ min. 79 - Șchiopu reia imprecis, cu capul, un balon centrat de Ad. Popa; ■ min. 86 - Bratima trimite direct dintr-o lovitură liberă, de la 30 de metri, la o palmă de vinclu; ■ min. 90 - Pop scapă singur cu D. Vasile, îl driblează și pe portar, dar intră în unghi, scoate la Bratima, care trage în goalkeeper-ul sibian, după care Codrin Tudor respinge în afara terenului, puncte au pierdut pe teren propriu fotbaliștii sibieni în acest retur. ATLETIC (negru complet) 99. D. Vasile 5 Sibiu 2. Ov. Popa 4. Codrin Tudor 14. C-tin Andrei 3. R. Munteanu 5.5 4.5 4.5 5 8. Ad. Demian5 16. Cl. Moldovan5 5.1. Frăţilă 5,5 7. Bărbat5 (19. Şchiopu, 58) 4,5 10. Ad. Popa5 13. Fănătean 4,5. 1 Antrenori: 1 Ciutu Luca, Florin Berta. K**.' ’Stadion: "Obor". Spectatori: circa 500. Teren: uşor uzat. Timp: însorit. Evoluţia scorului: 0-1, min. 1 - Olaru. Arbitru: Claudiu Iile (Craiova) 7. Asistenţi: Dragoş Stanciu 7 şi Fevronia Ion 7 (ambii Craiova). Rezervă: Paul Pitko (Sibiu). Observator FRF: Vaier Vancea (Arad). Cartonaşe galbene: I. Frăţilă 72 / Craiu38. Bratima ’55. Cartonaşe roşii: Raportul şuturilor: 14-11 (pe poartă 7-6). Cornere: 2-2. Ofsaiduri: 1-1. Raportul faulturilor: 21-17. SODA (albastru complet) 1. Barna 6 6 6 6 6 6 . 7. Gabor 5,5 (15. Neagu, 76)6 20. Sîmtion6 9. Mărginean 5,5 (19. Pop, 61) 6,5 10. Pereatu 18. Bratima 13. Craiu (6. Băran, 86). Antrerior: Ştefan Fogorossi, 75,5 17. Hîrceagă (16. Fişcă, 66) 3. Ciofu 4. Olaru 5. Raţiu 23 aprilie-29 aprilie 2008 • Fotbal Liga a lil a, Seria a Il-a Soda caustica! Atletic Sibiu - Soda Ocna Mureş 0-1 (0-1) Ovidiu Boica Sibienii au dat o nouă dovadă de neputinţă, pierzând pe teren propriu alte trei puncte, rezultat în urma căruia au ajuns la 0 în clasamentul adevărului. Jucătorii lui Luca şi Berţa au fost hipnotizaţi încă din debutul meciului, când au primit un gol după o fază fixă al şaselea încasat astfel numai în retur (!!!), iar în cele 90 de minute care au urmat n-au fost capabili să-l facă pe Barna să scoată balonul din plasă nici măcar o dată. Oaspeţii au câştigat pe merit un joc în urma căruia au ajuns pe podium, în vreme ce sibienii sunt nevoiţi să ia în calcul, de acum încolo, şi faptul că ar putea intra în calculele retrogradării, dat fiind faptul că îi aşteaptă un program dificil, cu meciuri tari atât acasă, cât şi în deplasare. "încă două meciuri din astea şi am putea avea probleme", a recunoscut, la final, antrenorul Luca. Nici nu s-au aşezat bine în teren sibienii că au şi primit gol. La doar câteva zeci de secunde de la debutul jocului oaspeţii au beneficiat de o lovitură de la colţul terenului, de pe stânga, şi Olaru a profitat de o bâlbâială a defensivei "negrilor", înscriind din apropiere. Sibienii au resimţit din plin şocul şi, peste alte 6 minute, formaţia vizitatoare a trecut pe lângă 2-0. Bratima a fost cât pe-aci să intercepteze, la o gafă a lui Codrin Tudor, dar portarul Dorin Vasile a fost mai rapid şi a reţinut, în centrul corpului. Pentru prima oară în acest meci sibienii au ameninţat cu adevărat buturile lui Barna în minutul 15, când Ovidiu Popa a scos de pe dreapta, până la Frăţilă, nemarcat la limita careului mare, acesta din urmă reluând din voleu, balonul trecând la o palmă peste transversală. Un minut mai târziu a fost rândul lui Bratima să treacă pe lângă gol, vârful de atac al formaţiei vizitatoare ratând de puţin intervenţia, în careul mic. Până la finalul reprizei sibienii au mai avut o singură ocazie din care ar fi putut restabili egalitatea, cu 8 minute înainte de pauză, când Frăţilă a mişcat un balon pentru Andrei, la o indirectă, la 30 de metri de poartă, fundaşul a şutat puternic, dar Barina a respins de la rădăcina barei. Primul sfert de oră al reprizei secunde a fost unul liniştit, după care sibienii s-au dezlănţuit şi au avut, în mai multe rânduri,posibilitatea de a înscrie. Mai întâi Adi Popa a şutat de la 20 puncte o despart pe gruparea sibiană de Sănătatea Cluj, ocupanta ultimului loc neretrogradabil, de metri. Barna a respins în transverse mingea a revenit în teren, la R. Munteanu, cu care a trimis, cu stângul, mult alături, de limita careului mic (’62). Câteva zeci secunde mai târziu Demian a pătruns dreapta şi i-a pasat lui Fănăţean, la 10-11 me însă juniorul s-a pripit şi a tras mult pe transversală, pentru ca, două minute târziu, acelaşi Fănăţean să primească de Adi Popa, de pe stânga, dar dintr-o poz extrem de favorabilă să şuteze în Barna,it în întâmpinare. Peste alte câteva zeci secunde Fănăţean a jucat rolul servantului, Şchiopu a şutat slab şi imprecis, nou-intraţi mai irosit înc-o situaţie de gol cu 11 min înainte de final, când a trimis alături centrarea lui Adi Popa, în tot acest timp l-a încercat pe D. Vasile cu un şut de la metri (73), iar Bratima, două minute mai deşi oaspeţii erau cu un om în minus, Gr primind îngrijiri, pe margine - a reluat din metri, lateral stânga, la colţul scurt, balonul figarat de goal-keeper-ul sibian. Finalul întâlnirii le-a aparţinut oaspeţilor, a au trecut în trei rânduri pe lângă golul doi. î întâi Pop a sărit la cap cu R. Munteanu a câştigat duelul, scăpând singur cu Cod Tudor, dar faultând în atac, la 30 de metri ('8 apoi, două minute mai târziu, Bratima a sut dintr-o lovitură liberă de la 30 de metri, o palmă de vinclu, pentru ca, în minutele prelungite, Pop să scape singur cu D. Vas la o nouă gafă a lui Codrin Tudor, dar l-a crit prea lung pe portar și a intrat în unghi, a se de pe stânga, până la Bratima, care a șutat goal-keeper-ul sibian, după care acelaşi, Tudor a revenit şi a trimis în corner, de puncte sui * între Atletic (locul 7) şi liderul Ario Turda. CC ».'•ZÂiâ UM&». 2$ Fotbaliştii sibieni s-au "ars” încă din debutul întâlnirii cu formaţia din Ocna Mureş şi, după 90 de mini au părăsit terenul cu capul plecat; în urma acestui rezultat, Atleticul a ajuns la 6 în clasamentul adevări şt e la 8 puncte de ocupanta ultimului loc neretrogradabil. Mai-marii clubului sibian au mărturisit că jucătorii vor fi amendaţi pentru acestă înfrângere; totdată, oficialii Atleticului sunt de părere că, dacă vor mai fi pierdute alte două meciuri pe teren propriu, şi dacă nu vor fi aduse ceva puncte din deplasări, echipa poate intra în cărţile retrogradării.