Tribuna Sporturilor, 2016 (Anul 26, nr. 1288-1336)

2016-04-25 / nr. 1302

Sporturi Fost campion european la Taekwon-do, Candidat la locale Vicepreşedinte al Federaţiei Române de Taekwon-do ITF, Adrian Bibu, a acceptat propunerea lui Razvan Pop de a intra în echipa PNL pentru Consiliul Local Sibiu. Membru fondator şi vicepreşedintele PUMA Club Sibiu, fost campion european şi vicecampion european cu echipa României la Taekwon-do ITF, Adrian Bibu, va candida pe listele Partidului Naţional Liberal pentru un loc în Consiliul Local Sibiu. Bibu susţine că modelul de conduită sportivă trebuie preluat şi în politică. "Nu pot fi peste noapte altfel. Da, îmi asum activitatea politică şi cred că numai participând activ poţi schimba ceva. Am învăţat de-a lungul vieţii de sportiv că o luptă trebuie câştigată prin muncă şi fair-play. Imi doresc să mă implic în programe pentru copii şi tineri, proiecte de infrastructură sportivă, programe publice pentru un oraş verde în care să-ţi poţi creşte copiii într-un mediu sănătos. Sunt lucruri la care consider că mă pricep şi la care îmi pot aduce o contribuţie", spune Adrian Bibu. Sport pentru toţi Strategia lui Răvan Pop pentru Sibiu este cea care l-a făcut pe Adrian Bibu să se angajeze într-o competiţie electorală, îşi doreşte să contribuie decisiv din calitatea de consilier local al Municipiului Sibiu la proiecte importante pentru sibieni, precum înfiinţarea unor terenuri de sport în cartierele Sibiului şi preluarea patrimoniului Clubului Sportiv Municipal Sibiu în administrarea municipalităţii. Adrian Bibu este interesat de dezvoltarea sănătoasă a tinerilor sibieni prin practicarea sportului atât în bazele sportive şcolare, cât şi în apropierea locuinţelor. Proiectul liberal pentru Sibiu este unul constructiv, acesta determinându-l pe Adrian Bibu să renunţe în favoarea comunităţii la activitatea sa ca sportiv şi coordonator de asociaţie sportivă. "în momentul în care am acceptat să mă alătur echipei lui Răzvan, mi-am propus să renunţ la activatea din cadrul PUMA Club şi să mă retrag din cadrul proiectelor pe care le-am organizat cu drag de-a lungul timpului în Sibiu, pentru a dezvolta ramurile sportive din oraş şi a transforma Sibiul într-un punct important pe harta sportului românesc", a adăugat Adrian Bibu. Sibiul verde Latura ecologistă a strategiei liberale este un alt punct de interes pentru Adrian Bibu, care susţine proiectul Sibiul verde, anunţat deja de candidatul liberal la primărie, Răzvan Pop. Prin acest proiect, dezvoltatorii imobiliari vor avea obligaţia să amenajeze un spaţiu verde şi unul sportiv adecvat numărului de locuitori din zonă, concept ce trebuie implementat şi în zonele deja construite. Calea spre un Sibiu mai verde înseamnă şi interzicerea amenajărilor în spaţiile verzi precum Parcul Sub Arini sau alte parcuri ale oraşului. De asemenea, Adrian Bibu consideră că este timpul ca Sibiul să beneficieze de o strategie concretă pentru decongestionarea traficului prin îmbunătăţirea transportului în comun şi încurajarea deplasării pe bicicletă. "Dacă echipa PNL va ajunge la Primăria Sibiu, se va ocupa de încurajarea şi eficientizarea transportului în comun şi asigurarea condiţiilor sigure de trafic pentru biciclişti. Acestea sunt doar câteva dintre măsurile care pot fi luate pentru asigurarea mobilităţii populaţiei fără efectele negative ale aglomerării şi poluării", a mai spus Bibu. Cine este Adrian Bibu? De meserie economist, Adrian Bibu a fost director adjunct la Antena 1 Sibiu. Are 33 de ani, este pasionat de tot ceea ce înseamnă sport, mişcare, natură şi un stil de viaţă sănătos şi activ, iar acceptarea candidaturii la Consiliul Local Sibiu vine din dorinţa de a susţine promovarea sportului de masă şi de performanţă la nivelul comunităţii sibiene. Lui Messi nu-i place 69-le Conform unei statistici realizate de cotidianului spaniol AS, cel mai bun fotbalist din lume, Lionel Messi, nu a reuşit să înscrie niciodată în minutele 1,2 şi 69. Din cele 501 de goluri marcate până acum de Messi, 105 au fost înscrise între minutele 80 şi 90. Lionel Messi dă randament maxim în faţa porţii între minutele 80 şi 90. Din cele 501 de goluri marcate până acum, 451 pentru FC Barcelona şi 50 pentru naţionala Argentinei, Messi a înscris 105 în ultimele 10 minute. Messi a reuşit 12 goluri în minutul 80, 10 goluri în minutul 81,4 goluri în minutul 82,8 goluri în minutul 83, 4 goluri în minutul 84, 7 goluri în minutul 85, 6 goluri în minutul 86, 10 goluri în minutul 87, 11 goluri în minutul 88, 4 goluri în minutul 89. Pentru Lionel Messi, 90 reprezintă minutul de aur în fotbal. Starul argentinian a reușit să înscrie în acest minut nu mai puţin de 29 de goluri. Lionel Messi a fost decisiv în faţa porţii şi între minutele 38 şi 45, interval în care starul argentinian al echipei FC Barcelona a înscris 49 de goluri. Pe 17 aprilie 2016, la jocul din campionat, cu Valencia, Lionel Messi a înscris, în minutul 63, golul cu numărul 500 din întreaga carieră. Pentru a atinge aceasta performanță, starul argentinian a avut nevoie de 612 meciuri. în vârstă de 28 de ani, Lionel Messi a debutat la echipa mare a Barcelonei pe 15 noiembrie 2002, la vârsta de 16 ani și 145 de zile. ... J ii ! I /.SHA1 "Camp Nou” se modernizează. Pun mers! Clubul FC Barcelona a prezentat oficial, joi, proiectul de modernizare a arenei Camp Nou. Licitaţia pentru lucrările de modernizare a fost câştigată de Nikken Sekkei, un arhitect japonez care are în portofoliu arenele din oraşele Niigata, Saitama, Tokyo şi Osaka. începând din sezonul 2021-2022, FC Barcelona va avea un stadion ultra-modern. Proiectul de modernizare a arenei Camp Nou a fost prezentat oficial joi, într-o festivitate la care au luat parte foşti şi actuali jucători ai Barcelonei. Costurile de modernizare a arenei Camp Nou, dar şi al întregului complex se ridică la 600 de milioane euro, iar câştigătorul proiectului a fost Nikken Sekkei, un arhitect japonez care şi-a pus amprenta asupra arenelor japoneze din oraşele Niigata, Saitama, Tokyo şi Osaka. 60% din investiţie va fi folosită către arena Camp Nou, 15% către sala de sport, Palau Blaugrana, 4% către stadionul de antrenament, Mini Estadi, iar restul banilor vor fi folosiţi pentru lucrări de modernizare a complexului. Lucrările de modernizare a arenei Camp Nou vor începe în mai 2017 şi se vor termina în februarie 2021. în prezent, stadionul are o capacitate de 99 000 de locuri, însă aceasta va fi mărită la 105 000 de locuri. 25 aprilie -1 mai 2016