Tribuna, ianuarie 2007 (Anul 123, nr. 4831-4855)

2007-01-15 / nr. 4841

Spania Anglia Grecia Doar cu buletinul ! REZERVĂRI: 08010100100 (fara suprataxă) Editorialul zilei Un CD numit dorinţă de Dragoş BAKO Vreme predominant frumoasă Săptămâna a treia din ianuarie 2007 va fi, cu o singură excepţie, în general frumoasă şi relativ caldă pentru această perioadă a anului. Vântul va sufla slab la moderat, cu intensificări locale, mai ales la munte. Local, se va semnala ceaţă. Temperaturile maxime vor oscila între 4 şi 9 gr. C, iar minimele între minus 5 şi 5 gr. C. Marţi, cerul va fi mai mult senin, mai ales noaptea şi dimineaţa. Miercuri, cerul va fi mai mult senin în timpul zilei, cu înnorări în cursul nopţii, când izolat sunt condiţii să plouă slab. Joi, local se vor semnala precipitaţii sub formă de ploaie, iar la munte mixte. La peste 1800 m altitudine va ninge. Vineri, vreme închisă. Pe arii întinse se vor semnala ploi. La munte, precipitaţii mixte. Izolat cantităţii de apă pot fi însemnate. Sâmbătă, înnorări temporare, ploi. La munte precipitaţii mixte. Datele ne-au fost furnizate de meteorolog Nicolae RUSAN Vremea frumoasă Minime -5°----1°C Valuta Euro RON-3,4046 Dolar RON-2,6378 . * Maxime li 4°—8°C Tribuna costă doar pentru abonați Nuna COTIDIAN INDEPENDENT. APARE LA SIBIU ■ Fondat în 1884 de Ioan Slavici ■ luni, 15 ianuarie 21*. 24 pagini, 70 de a Anul CXXIII, serie nouă, nr. 4841 www.tribuna.ro red@tribuna.ro; publicitate@tribuna.ro Publicaţie auditată Alertă şi piiuicăhipsa ffiîcsl Un nor de fum a învăluit sâmbătă oraşul Copşa Mică, timp de câteva ore. Toate instituţiile judeţene cu atribuţii în domeniu au fost prezente câteva ore la Copşa Mică, din cauza unui presupus incident la Sometra. După verificările în acest caz, s-a stabilit că fumul provenea de la un furnal care se defectase. Vasile ANTIPA Sâmbătă după-amiază, timp de câteva ore, neliniştea şi panica au pus stăpânire pe locuitorii din Copşa Mică. Un nor destul de mare de fum s-a ridicat deasupra oraşului, oamenii crezând într-o primă fază că ar fi vorba despre o explozie produsă la societatea comercială Sometra din localitate. Mai mult, la faţa locului a ajuns în timp record şi prefectul judeţului Sibiu, Ion Ariton, alături de reprezentanţii Inspectoratului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, Agenţiei pentru Protecţia Mediului Sibiu şi ai Gărzii de Mediu. Misterul s-a lămurit câteva ore mai târziu, când s-a constatat că la furnalul Sometrei intervenise o defecţiune tehnică. Pază şi curent electric pentru vile Speriaţi de faptul că hoţii au dat iama în vilele proaspăt ridicate, din cartierul rezidenţial Şelimbăr, proprietarii caselor au început să caute soluţii. Sâmbătă dimineaţa, zeci de sibieni, proprietari de vile, s-au adunat la Şelimbăr, împreună cu poliţiştii şi cu cei de la primărie pentru a se uni împotriva hoţilor. Pe lângă munca de prevenire, pe care trebuie să o intensifice poliţiştii, oamenii au ajuns la concluzia că sunt necesare şi investiţii în zonă. Contactarea societăţilor de pază, asigurarea iluminatului stradal în zonă, şi finalizarea actelor de proprietate a celor care au casele, sunt principalele puncte arzătoare. Dezbaterile au fost destul de agitate, şi s-a stabilit o nouă rundă de întâlniri pentru data de 19 ianuarie, când se va stabili modalitatea de asigurare a pazei în zonă. Agitaţia a apărut imediat după sărbători, când, zeci de case din cartierul rezidenţial din Şelimbăr au fost devastate de hoţi. 10.F.1 Răfuieli cu drujba Un tânăr de 27 de ani este la un pas de moarte după ce prietenul săua bătut măr şi i-a aplicat câteva corecţii cu drujba pe corp. Victima a ajuns la Spitalul Clinic Judeţean Sibiu în comă, şi, pentru a fi salvat, a fost transferat la Cluj. Cristiana FOTA Cruzime de neimaginat la Slimnic. Localnicii au putut vedea îngroziţi, vineri noaptea, cum vecinii lor "hăcuiesc" oamenii cu drujba. La imaginile, greu de suportat, au asistat neputincioşi vecinii, care, după terminarea scandalului, au reuşit să cheme poliţia şi salvarea în ajutor. Se pare că totul a pornit, ca de obicei, de la consumul de alcool. Doi tineri din Slimnic, B. Ion de 27 de ani, şi J. Florin de 26 de ani, au început să se certe în stradă, după ce băuseră destul de mult la cârciuma din sat. La un moment dat, Ion a devenit agresiv din cale afară. Şi-a bătut tovarăşul de pahar cu pumnii și picioarele, ca ultimul animal. ► EVENIMENT PAG 3 P* BRD Tot mas simplu