Unirea, aprilie-mai 1974 (Anul 7, nr. 1896-1924)

1974-04-23 / nr. 1914

PAGINA A IV-A LUCRĂRILE SESIUNII CONSILIULUI ECONOMIC ȘI SOCIAL AL O. N. U. NAȚIUNILE UNITE. — Corespondentul Agerpres, C. Alexandroaie, transmite: La sediul Națiunilor Unite din New York s-au deschis, luni, lucrările celei de-a 56-a sesiuni a Consiliului Economic și Social al O.N.U. (E.C.O.S.O.C.), care are înscrisă pe agenda sa de lucru o largă arie de probleme, între care asigurarea suveranității permanente a statelor asupra resurselor lor naturale, aspecte privind Conferința mondială populației, ce se va desfășura la București, problemele tineretului, crearea unor industrii pentru fabricarea de materiale de construcții în statele în curs de dezvoltare. In raportul secretarului general al O.N.U. privind suveranitatea permanentă a statelor asupra resurselor lor naturale, se subliniază necesitatea elaborării unui ansamblu de norme care să reglementeze problema investițiilor străine în economiile statelor în curs de dezvoltare. In raportul întocmit de Comisia populației, la sfîrșitul celei de-a treia sesiuni extraordinare, care a avut loc, recent la New York, este menționată încheierea cu succes a lucrărilor pregătitoare a Conferinței mondiale a populației, de la București, inclusiv elaborarea proiectelor de documente care vor fi supuse dezbaterilor și aprobării Conferinței. Raportul evidențiază faptul că guvernul României a dat curs propunerilor O.N.U. vizînd participarea la această Conferință a tuturor agențiilor specializate interesate, a celor 13 organizații regionale și interguvernamentale, a tuturor celor 108 organizații neguvernamentale care și-au exprimat dorința de a participa la lucrări în calitate de observatori, precum și a tuturor statelor care sunt membre ale O.N.U. sau ale uneia dintre instituțiile specializate. In cadrul sesiunii E.C.O.S.O.C., care va dura 4 săptămîni, va mai fi dezbătut proiectul programului de activități care vor avea loc în 1975 —desemnat drept „Anul mondial al femeii",, program care include organizarea unei conferințe internaționale consacrate dezbaterii problemelor femeii în societatea contemporană, diversele forme de discriminare și inegalitate pe considerente de sex, existente încă în întinse zone ale lumii. E.C.O.S.O.C. are înscrisă, de asemenea, pe agenda prezentei sesiuni, trecerea în revistă problemelor ajutorului acordat prin sistemul Națiunilor Unite statelor din zona saheliană și Etiopiei, puternic afectate de secetă. In același context, vor fi dezbătute măsurile de sporire a ajutorului O.N.U. ,destinat Zambiei, care, in ianuarie 1973, dînd curs unei rezoluții a Consiliului de Securitate a închis granița cu Rhodesia. O altă problemă a agendei E.C.O.S.O.C. o constituie organizarea unei Conferințe mondiale a alimentației, în noiembrie 1974, la Roma, sub auspiciile O.N.U. în legătură cu problemele tineretului, E.C.O.S.O.C. urmează să dezbată chestiunea lărgirii canalelor de comunicație cu tineretul lumii, în baza unui raport al secretarului general al O.N.U., conținînd concluziile și recomandările unui grup consultativ ad-hoc, constituit în scopul elaborării liniilor directoare ale politicii O.N.U. pentru satisfacerea nevoilor și împlinirii aspirațiilor tineretului în ce privește mai larga sa participare la viața internațională. PRIMIIU „l mrPf AMIL 1974 MOSCOVA (Agerpres). — C.C. al P.C.U.S. și Consiliul de Miniștri al U.R.S.S. au decernat premiile „Lenin" pe anul 1974. Potrivit tradiției, numele noilor laureați au fost date publicității a 22 aprilie — ziua de naștere a lui V. I. Lenin. Printre laureați se află acad. Alecsandr Oparin — pentru lucrări privind originea vieții, și acad. Nikolai Belov — pentru lucrări în domeniul structurii mineralelor, un grup de medici în frunte cu Vladimir Timakov — pentru lucrări în domeniul patologiei infecțioase, scriitorul Simonov — pentru Konstantin trilogia „Vii și morți". CAMBODGIA TRUPHI Ifilim 4« EVACUAT lOCAUTATIA KOMPOMÉ LM PNOM PENH (Agerpres). — După o lună de lupte înverșunate, duminică noaptea, patrioții cambodgieni au silit garnizoana lomolistă din Kompong Luong să evacueze localitatea, anunță agențiile Associated Press și France Presse. Kompong Luong reprezenta un important punct strategic în încercările — rămase fără rezultat — ale trupelor de la Pnom Penh de a reocupa fosta capitală regală Oudong, eliberată de forțele patriotice de la 18 martie. Cu trei zile în urmă, garnizoana iomolistă din Kompong Luong — localitate situată la aproximativ 30 km nord de Pnom Penh— a fost încercuită de patrioți. Potrivit unui prim bilanț parvenit luni în capitala cambodgiana, pierderile în rîndul trupelor lomoliste se ridică la 40 de morți și numeroși răniți. Patrioții au capturat, în cursul luptelor, două canoniere, opt vehicule blindate și patru tunuri de mare calibru. Agenția France Presse apreciază că evacuarea Kompong Luongului marchează eșecul operațiunii de recapturare a orașului Oudong, operațiune din ordinul lui Lori Nol, lansată Cele două brigăzi somioliste care debarcaseră cu patru săptămîni în urmă la Kompong Luong, în apropierea vechii capitale regale, au fost nevoite să se retragă după violentul atac al patrioților. Pe de altă parte, agențiile informează că lupte puternice continuă să se dea în jurul principalului port cambodgian Kamput, unde patrioții continuă să controleze o porțiune de peste 3 kilometri din canalul navigabil care asigură legătura cu Golful Siam. In cursul luptelor, au fost semnalate pierderi în rîndul trupelor lomoliste. In zona Pnom Penhului, patrioții au atacat, poziții inamice pe malul estic al Fluviului Mekong, în apropierea localității Prek Luong, situată la numai 8 kilometri nord-est de capitală. ALEGERILE PREZIDENȚIALE DIN COLUMBIA BOGOTA (Agerpres). După numărarea a peste 70 la sută din voturile exprimate în cadrul alegerilor prezidențiale și parlamentare, desfășurate la 21 aprilie în Columbia, la Bogota s-a anunțat că Alfonso Lopez Michelsen, candidatul Partidului Liberal la funcția supremă în stat, a întrunit 54 la sută din sufragii, față de numai 32 la sută obținute de principalul său contracandidat, Alvaro Gómez Hurtado, reprezentantul Partidului Conservator. Cu un avantaj depășind 700 000 de voturi, candidatul liberal și-a asigurat o marjă confortabilă în competiția pentru' dobîndirea funcției prezidenției", putind fi considerat ca virtual cîștigător al următorului mandat constituțional de patru ani. Restul voturilor înregistrate în timpul scrutinului au fost obținute, în ordine, de reprezentanta partidului Alianța Națională Populară (A.N.A.P.O.), Maria Eugenia Rojas de Moreno, de senatorul Hernando Echeveni Mejia, candidatul coaliției „Uniunea Națională de Opoziție" (U.N.O.) — din care face parte și Partidul Comunist din Columbia — și de Hermes Duarte Arias (Partidul Democrat-Creștin). După cum s-a stabilit, președintele ales al Columbiei își va prelua în mod oficial funcția la 5 august 1974. UNIREA SESIUNEA COMITETULUI PERMANENT AL CONSILIULUI O.K.U.D.I. -Cuvîntul delegatului României- VIENA. — Corespondentul Agerpres, Corneliu Vlad, transmite : In capitala Austriei continuă lucrările celei de-a IV-a sesiuni a Comitetului permanent al Consiliului Organizației Unite pentru Dezvoltarea Națiunilor Industrială (O.N.U.D.I.). Luînd cuvîntul în cadrul discuțiilor pe marginea raportului pe 1973 al directorului executiv al O.N.U.D.I., delegatul român a făcut unele aprecieri cu privire la activitatea desfășurată de Organizație și s-a referit la dezvoltarea cooperării dintre România— ca țară în curs de dezvoltare, primitoare și donatoare de asistență tehnică — O.N.U.D.I., în special prin interși mediul Centrului comun România — O.N.U.D.I pentru cooperare cu tarife în curs de dezvoltare în domeniul industriei chimice și petrochimice. Vorbitorul s-a referit la realizările Centrului pe anul 1973 și la programul acestuia pe 1974, menționînd asistența pe care guvernul român o acordă țărilor în curs de dezvoltare din regiunea sudano-saheliană pentru producerea și folosirea maselor plastice în agricultură, în special pentru conservarea apei și în domeniul irigațiilor, în legătură cu dezvoltarea activităților Centrului, delegatul român a arătat că guvernul țării noastre a sporit contribuția sa voluntară la O.N.U.D.I. cu 25 la sută. Totodată, el s-a referit la necesitatea îmbunătățirii activităților de recrutare a experților O.N.U.D.L din rîndul țărilor în curs de dezvoltare și a utilizării într-o mai mare măsură a fondurilor din contribuția voluntară a statelor membre pentru finanțarea proiectelor de asistență tehnică ale O.N.U.D.I. Manifestare dedicată prieteniei japono-române TOKIO. — Corespondentul Agerpres, Paul Diaconu, transmite: In localitatea Takashimizu, prefectura Miagi, situată în partea de nord a Insulei Honshu, a avut loc o manifestare dedicată prieteniei japono-române, organizată cu concursul Asociației de prietenie Japonia — România Au participat conducători ai administrației locale, deputați, ziariști, o numeroasă asistență. Primarul Sukeharu Sato a rostit un cuvînt de salut, după care au fost prezentate filmele „Litoralul românesc" și „Iarna în Carpații României" Au vorbit apoi Grigore Aldea, atașat cultural al ambasadei române din Tokio, Shiro Suzuki, secretar general al Asociației de prietenie Japonia — România, Isei Sato, vicepreședinte al Adunării deputaților orășenești și alți participanți. în continuare, a fost prezentat un program de cîntece și dansuri tradiționale japoneze și a avut loc o audiție de muzică românească. IN LEGĂTURĂ CU SITUAȚIA POLITICĂ DIN ISRAEL TEL AVIV (Agerpres). La Tel Aviv a avut loc, duminică, o reuniune a cabinetului israelian, în cadrul căreia a fost examinată situația politică din țară după dețisia premierului Golda Meir și a fost ascultat raportul prezentat de ministrul apărării, Moshe Dayan, asupra situației militare pe frontul de pe înălțimile Gollan. La sfîrșitul reuniunii a fost dat publicității un comunicat în care se arată că Golda Meir s-a pronunțat în favoarea organizării de alegeri generale imediate în vederea soluționării actualei crize politice din Israel. TEL AVIV (Agerpres). — Comitetul Central al Partidului Muncii din Israel s-a reunit, duminică, pentru a adopta o hotărîre definitivă în privința desemnării succesorului Goldei Meir, care a prezentat demisia guvernului TEL AVIV (Agerpres). — Comitetul Central al Partidului Muncii din Israel l-a desemnat pe Yiatzhak Rabin, ministrul muncii în cabinetul demisionar al Goldei Meir, drept succesor din partea acestei formațiuni politice la funcția de șef al guvernului, întrunit luni, C.C. al Partidului Mapai l-a ales pe Yiatzhak Rabin drept candidat la postul de prim-ministru său la 11 aprilie a.c. Pe agenda reuniunii — relevă agenția France Presse — au figurat două chestiuni fundamentale : examinarea și aprobarea propunerii lui Ygal Allon, vicepreședinte al guvernului demisionar, privind organizarea de noi alegeri și propunerea preconizată de gruparea generalului Dayan, de constituire imediată a unui cabinet de uniune națională, cu participarea blocului „Likud". Potrivit relatărilor agențiilor de presă, Comitetul Central al Partidului Muncii a respins propunerea cu privire la organizarea unor alegeri imediate și a hotărît continuarea eforturilor pentru formarea unui nou cabinet, în locul celui demisionar; în acest scop, s-a stabilit să se țină o nouă reuniune a Comitetului Central al Partidului Muncii, cu 298 de voturi din cele 558 exprimate. Celălalt candidat, ministrul informațiilor, Shimon Peres, a obținut 254 de voturi. După cum relevă agențiile de presă, Yiatzhak Rabin are la dispoziție aproximativ șase săptămîni pentru a încerca formarea unui nou guvern de coaliție, pe baza rezultatelor alegerilor parlamentare de la 31 decembrie 1973. ★ O ★ © LISABONA (Agerpres). Partidul Socialist Portughez, aliat în ilegalitate, a difuzat, la Lisabona, un manifest în care se pronunță pentru începerea de tratative cu reprezentanții mișcărilor de eliberare națională din coloniile portugheze, ca singura modalitate adecvată de a se pune capăt războiului colonial. BONN (Agerpres). Prezidiul Uniunii Creștin-Democrate (U.C.D.), principalul partid de opoziție vest-german, l-a recomandat pe Richard von Weizsaecker drept candidat pentru funcția de președinte al R.F. Germania — s-a anunțat oficial la Bonn. Alegerile pentru cea mai înaltă funcție în stat urmează să se desfășoare la 15 mai, la Bonn. Actualul președinte al R.F. Germania, Gustav Heinemann (P.S.D.), se va retrage, pe considerente de vîrstă, în iunie, după cinci ani de exercitare a acestei funcții. Richard von Weizsaecker este, pînă în prezent, singurul oponent al candidatului propus de coaliția guvernamentală P.S.D./P.S.D. Walter Scheel. , o BRUXELLES (Agerpres). Leo Tindemans, însărcinat de regele Baudouin cu formarea unui nou guvern în Belgia, a anunțat, duminică seara, că speră să alcătuiască, pînă la sfîrșitul acestei săptămîni, un cabinet minoritar, format din partidele social-creștin și liberal. • OTTAWA (Agerpres). — Puternice inundații s-au abătut asupra unor provincii canadiene, între care Manitoba și Alberta, în urma topirii bruște a zăpezii. Mii de acri de culturi agricole au fost distruși, numeroase cartiere din mai multe localități se află sub apă, iar traficul feroviar și rutier a fost serios perturbat. • MOSCOVA (Agerpres). Agenția TASS anunță că în Uniunea Sovietică a fost lansat un nou satelit de telecomunicații de tipul „Mobia 1“, destinat să asigure funcționarea sistemului de legături telefonice și telegrafice la distanțe mari și să retransmită programe de televiziune prin rețeaua „Orbita". Aparatele de la bordul satelitului funcționează normal. • PARIS (Agerpres). — Echipajele de pe avioanele aparținînd celor trei companii aeriene franceze — „Air France", „France Inter" și „Union des Transports Aeriennes“ — au intrat, luni, într-o grevă de două zile, revendicînd îmbunătățirea condițiilor de muncă. • PHENIAN (Agerpres). — Norodom Sianik, șeful statului Cambodgia și președintele frontului Unit Național al Cambodgiei, și-a încheiat luni, vizita in R.P.D. Coreeană, transmite agenția China Nouă. • CAIRO (Agerpres). — Cancelarul R.F.G., Willy Brandt, care se află într-o vizită oficială in Republica Arabă Egipt, și președintele țării-gazdă, Anwar Sadat, au început, luni, convorbirile oficiale în legătură cu probleme privind relațiile de colaborare dintre cele două țări, precum și evoluția situației din Orientul Apropiat, în actualul context internațional dominat de eforturile depuse pentru soluționarea pe cale politică. BUDAPESTA (Agerpres). — Agenția M.T.I. informează că Iosip Broz Tito, președintele R.S.F. Iugoslavia, președintele Uniunii Comuniștilor din Iugoslavia, va face, în următoarele zile, o vizită de prietenie în R.P. Ungară, la invitația C.C. al P.M.S.U. și a Consiliului Prezidențial al R.P. Ungare. • LAGOS (Agerpres). — După cum anunță agenția marocană de presă (M.A.P.), șeful statului nigerian, Yakubu Gowon, l-a primit pe ministrul afacerilor interne, minelor și geologiei, din Niger, Sani Siddo, care i-a transmis un mesaj special din partea noului șef de stat al Nigerului, Seynie Kountche. Agenția relevă că Sâni Siddo l-a informat pe Yakubu Gowon despre evoluția situației din țara sa după 15 aprilie, data preluării puterii de către noul șef de stat, și a solicitat guvernului nigerian tot sprijinul posibil pentru ajutorarea populației din Niger care suferă de pe urma secetei din regiunea Sahelului. NEW YORK (Agerpres). Tenismanul australian Rod Laver cîștigat turneul international de la Houston, obținînd astfel a treia victorie consecutivă în grupa III-a a Circuitului W.C.T. In finaală, Rod Laver l-a învins cu 7-6, 6-2 pe suedezul Björn Borg, ambii jucători asigurîndu-și calificarea în faza finală a competiției, programată între 8 și 12 mai la Dallas, în clasamentul grupei, înaintea disputării ultimului turneu (23—28 aprilie, la Denver) pe primul loc în clasament se află Rod Laver cu 375 puncte, urmat de Bjorn Borg — 350 puncte și Arthur Ashe (S.U.A.) — 320 puncte. BELGRAD (Agerpres). După disputarea a 9 runde și a unor partide întrerupte, în turneul internațional de șah de la Vrnjacka Banja conduce Sax (Ungaria) cu 7 puncte, urmat de Taimanov (U R.S.S.) — 6 puncte, Rajcevici (Iugoslavia) — 5 puncte, Dely (Ungaria) și Simici (Iugoslavia)—■ cite 5 puncte (1) etc. Victor Ciocîltea (România) SPORT se află pe locul 13, cu 3 puncte și o partidă întreruptă, MÜNCHEN (Agerpres). Peste 12 000 de spectatori au urmărit la „Westfalenhalle" din Dortmund finala „Cupei campionilor europeni" la handbal masculin disputată între formațiile V.f.L. Gummersbach și M.A.I. Moscova. După prelungiri, victoria a revenit cu scorul de 19-17 formației V.J.L. Gummersbach, care cucerește astfel pentru a patra oară trofeul. ★Au luat sfîrșit cîteva întîlniri contînd pentru noua ediție a „Cupei Davis“. La Cairo, selecționata Republicii Arabe Egipt a învins cu scorul de 4-1 echipa Bulgariei. In turul următor tenismenii egipteni vor juca în compania echipei Angliei, în meciul de la Bruxelles echipa Belgiei a cîștigat cu 5-0 jocul cu formația Greciei. Formația Norvegiei s-a calificat, de asemenea, pentru faza următoare învingînd la Oslo cu 4-1 echipa Iranului. Cu scorul de 5-0 a cîștigat echipa Finlandei meciul susținut la Helsinki în compania echipei Turciei. Din cauza timpului nefavorabil acest joc a avut loc pe teren acoperit. La Monte Carlo, Danemarca a eliminat cu 3-2 Monaco. BRASILIA (Agerpres). Continuîndu-și pregătirile în vederea participării la turneul final al campionatului mondial de fotbal din R.F. Germania, echipa Braziliei, deținătoarea titlului, a susținut nouă partidă de verificare. In meciul disputat în orașul Brasilia, fotbaliștii brazilieni au învins cu scorul de 4-0 (1-0) selecționata Haiti. ARESTĂRI IN PORTUGALIA LISABONA (Agerpres). Ziarul „L'Humanite" relatează, în numărul său din 22 aprilie, că poliția portugheză a arestat, la Lisabona și Porto, 30 de persoane, acuzate de apartenență la organizații comuniste. Totodată, poliția a confiscat mii de manifeste in care este denunțat războiul colonialist și care cheamă populația la manifestații, în ziua de 1 Mai. Pe de altă parte, ziarul informează că un număr de 180 de persoane au trimis premierului portughez, Marcelo Caetano, o scrisoare în care se cere eliberarea persoanelor arestate. Printre semnatarii acestui document se numără oameni de diferite profesii — medici, ingineri, ziariști și muncitori. 3000000000000000000000000000000000000 r Z /////////Z//OT/////Z/////Z//////Z//////////////Z///////////////W////////////////* huiirt/titiiiiwnn, MARȚI, 23 APRILIE 1974 CORBI AGRESIVI Un grup de ornitologi elvețieni a confirmat, în urma cercetărilor efectuate, existența in unele zone ale țării a unei specii de corbi deosebit de agresivi, care atacă turmele de oi. Ornitologii au descoperit că, într-o regiune muntoasă din preajma orașului Sion, există un loc în care se adună, în mod regulat, un stol format din circa 150 de exemplare din acești așa-numiți „corbi-ucigași" Păsările atacă de cele mai multe ori mieii, pe care îi devorează. „CONECTARE" La clinica Universității din Bonn a fost efectuată „conectarea" ficatului unui pacient in vîrstă de 25 de ani, bolnav de hepatită virală acută, cu ficatul unui babuin (specie de maimuță). Succesul procedeului, aplicat de două ori, in cursul zilei, aceluiași bolnav, a determinat repetarea intervenției și asupra unui alt pacient, în vîrstă de 21 de ani, suferind de aceeași boală. Directorul clinicii, care a pus la punct această metodă a anunțat că ea duce însă, în mod cert, la sacrificarea animalului salvator. INTESTIN DIN PLASTIC Doi chirurgi francezi de la Institutul de cercetări asupra cancerului de la Universitatea din Montpellier au anunțat realizarea unui tip nou de intestin artificial din plastic, prin care se poate asigura hrănirea bolnavilor de cancer sau a altor pacienți care nu pot mînca normal Metoda de alimentare prin intestin artificial, care fi purtat permanent sub poate îmbrăcăminte, poate fi aplicată cu succes, timp de cîteva luni, cu rezultate satisfăcătoare. ROBOȚI INDUSTRIALI Firma „R. Kaufeldt AB", creatoarea primilor roboți industriali din Suedia, a realizat recent un mecanism capabil să manevreze cu ușurință piese în greutate de pînă la 60 de kilograme. Proaspăt „angajat" al unei fabrici de produse din mase plastice de lingă Stockholm, acest robot, care este complet automatizat și lucrează conform unui program prestabilit, deservește presele producătoare de piese de mari dimensiuni. El se deplasează pe șine între rîndurile de mașini, puțind să se abată lateral pînă la distanțe de 1,5 metri și avînd capacitatea de a efectua rotații complete. PE ȘOSELELE FRANȚEI O statistică oficială cată la Paris relevă, că, publcîn cursul anului 1973, în accidentele înregistrate pe șoselele Franței și-au pierdut viața 15 636 de persoane cu aproape 1 000 mai puțin decit în 1972 Acest lucru se datorează măsurilor de limitare a vitezei și obligativității centurilor de siguranță. VINAREA ELEFANȚILOR Vînarea ilegală a elefanților din Kenya este în descreștere datorită scăderii simțitoare a prețului la fildeș pe piața mondială. Pînă în prezent braconierii vînau 2 000 elefanți pe lună. „RECORD MONDIAL" Winifred Smith, deținătoarea „recordului mondial" în ce privește perioada de supraviețuire cu un ficat transplant, încetat din viață la Londra, în vîrstă de 49 de ani, în 1969, ea fusese supusă unei operații de transplant, primind ficatul unui băiețel în vîrstă de 3 ani, decedat în urma unui accident rjmr » 7f////M COOPERATIVA RECORD AHO cu sediul ln Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 14, organizează concurs în data de 23.IV.1974, pentru ocuparea postului de CONDUCĂTOR TEHNIC. Condiții de studii și școlarizare, conform Hotărîrii UC.E.C.O.M. nr. 5/1971. întreprinderea DE PROSPECȚIUNI ȘI EXPLORĂRI GEOLOGICE str. Minerului, nr. 2 — telefon 1 1560 ANGAJEAZĂ DE URGENTA PENTRU SECȚIA ABRUD — 3 ZIDURI. Condițiile de salarizare sunt cele prevăzute de H.C.M. nr. 914/1968 și Legea nr. 12/1971. SEBEȘ Imprima furisinră di mmul TRANSPORT MS str. Șurianu, nr. 6, județul Alba angajează de urgență : ® UN INGINER PRINCIPAL în specialitatea de industrializare a lemnului la centrala întreprinderii pe post de inginer principal C.T.C. ; 6 UN INGINER PRINCIPAL în specialitatea exploatări și transport forestier pentru postul de inginer principal cu mecanisme la biroul urmărirea producției; • UN INGINER PRINCIPAL în specialitatea de industrializare a lemnului la centrala întreprinderii, biroul producție : • UN CONTABIL PRINCIPAL sau ECONOMIST la centrală, biroul contabilitate; 0 UN TEHNICIAN PRINCIPAL la centrala întreprinderii, biroul desfacere ; 0 UN CONTABIL ȘEF la unitatea din Cîmpeni ; 0 UN CASIER la sectorul de exploatare Cugir. încadrările se fac în baza Legii nr. 12/1971. Informații suplimentare la telefon 1 1666—667—668 — Sebeș Alba. 0 VIND casă liberă și grădină. Sebeș. Informații : Sebeș, str. Spicului, 20. Redacția și administrația ziarului „Unirea", Alba lulia. Piața 23 August at 1, etaj 11 telefon I 14 20 și 1 14 19 Tiparul I întreprinderea poligrafică Sibiu — Subunitatea Alba lulia.