Viața Nouă, aprilie-iunie 1970 (Anul 26, nr. 7867-7944)

1970-04-08 / nr. 7873

Pag a 2-a Răspunzînd unor sarcini și atribuții sporite, generate de rolul crescînd al organizațiilor de partid in viața socială a satului, actuala structură a comitetelor comunale de partid oferă suportul organizatoric pentru un conținut calitativ nou al întregii munci politice. Ce înseamnă de fapt acest lucru ? A conduce în deplină cunoștință de cauză, a acționa asupra pîrghiilor celor mai importante și a nu te pierde în amănunte nesemnificative. După cum se știe, în multitudinea sarcinilor ce revin comitetelor comunale de partid, îndrumarea activității organului local al puterii și administrației de stat prezintă o deosebită importanță. Aceasta deoarece în condițiile în care atribuțiile unui organism cresc, mărindu-se în mod corespunzător și obligațiile celor ce îl compun se amplifică în mod firesc și sarcinile organizațiilor de partid, chemate să le vină în întimpinare printr-un control și o îndrumare care să vizeze laturile esențiale ale activității acestora. In analiza efectuată la Măstăcani, alocuțiunea cu care am fost întîmpinați de tovarășul Popa Angelo, secretarul comitetului de partid, ne-a creat sentimentul că intr-adevăr acest organ se ocupă temeinic de conducerea și îndrumarea activității consiliului popular. Dar această a fost numai o impresie de moment pentru că, solicitîndu-i amănunte concrete despre această preocupare, surprins, și puțin derutat, tovarășul Popa și-a adus aminte că anul trecut „s-au organizat două analize asupra modului cum se îndeplinește planul de gospodărire și înfrumusețare". — Și altceva ? — am insistat noi. — Altceva (? !), cam atît. De altfel, primarul este membru în biroul comitetului comunal și în felul acesta asigurăm conducerea, îndrumarea, controlul... Neputînd afla pe această cale mare lucru despre activitatea consiliului popular, am recurs la o discuție cu primarul. încercarea s-a soldat însă cu un fiasco total, pentru că nici acesta nu cunoștea nimic despre ce se întîmplă în comună. Nimic despre felul cum se realizează angajamentul în acțiunea de înfrumusețare și bună gospodărire, nimic despre activitatea unităților economice de pe raza comunei (deși Consiliul popular județean a trimis la vreme indicatorii economici pe acest an și a atras atenția asupra urmăririi efective a înfăptuirii lor, nimic despre activitatea comisiilor permanente și a comitetelor de cetățeni, în afară de intenția de a se face „un studiu privind stabilirea unui sistem de evidență a diverselor acțiuni". Deși comentariile ar părea de prisos, sunt totuși necesare unele precizări deoarece, cu toate că nici secretarul comitetului de partid marur nu cunosc și nici primar nimic despre activitatea consiliului popular, aici se mai face totuși câte ceva. Se țin ședințe după grafic — ține să precizeze secretarul comitetului executiv), se elaborează hotărîri și decizii, iar acțiunile de gospodărire sînt evidențiate într-un tabel de proporții uriașe — în afară de formularul tipizat trimis de Consiliul popular județean completat la sfîrșitul fiecărei luni. Atît că cifrele înscrise în capitolul realizări nu sunt certe întrucît „nu am putut face un control asupra autenticității acestora", susține același secretar al comitetului executiv. Multe din lucrările prevăzute în angajament nu au fost începute, nu s-au procurat materialele necesare, încasările la contribuția bănească sunt sub limita stabilită, planul de desfacere al cooperativei de consum nu se cunoaște și tot la fel stadiul în care se află creșterea efectivului de animale proprietate personală a țăranilor cooperatori. Să fie vorba de o simplă neglijență ? Nicidecum ! Aici apare evident un stil de lucru de-a dreptul necorespunzâtor, un formalism și o lipsă de răspundere rar întîlnite. Analizele efectuate în comitetul executiv și in sesiuni se fac de mântuială , hotăririle și deciziile, chiar în forma neadecvată în care se elaborează în unele cazuri, nu sînt urmărite, numeroși deputați lipsesc de la sesiuni, comisiile permanente sunt ca și inexistente (acestea au planuri de activitate, dar ele sînt întocmite de secretarul comitetului executiv, nu se întîlnesc să dezbată anumite probleme, nu avizează în prealabil documentele elaborate de consiliul popular). Revenind la analizele amintite, iată numai cîteva exemple. La începutul acestui an, comitetul executiv analizează procesul instructiv — educativ în școli și cu toate că se constată existența unor copii neșcolarizați, nici acum nu a fost luată vreo măsură. Se analizează apoi activitatea cadrelor medico-sanitare, se constată unele deficiențe și la fel nu se întreprinde nimic (este vorba de starea igienică necorespunzătoare în sectorul zootehnic al C.A.P., în unitățile prestatoare de servicii ale cooperației de consum, de necunoașterea unor instrucțiuni ale Ministerului Sănătății și ale Direcției sanitare județene etc). Intr-o altă ședință a comitetului executiv se dezbate activitatea de prevenire a stării infracționale (fiind semnalate cazuri de sustrageri din avutul obștesc și alte acte antisociale), pentru ca nu după multă vreme primarul și șeful postului de miliție să săvîrșească un act de huliganism notoriu, molestindu-se reciproc. Oare atitudinea inactivă a unor deputați, faptul că acest comitet executiv nu-și face datoria cum se cuvine, mergîndu-se chiar pînă la încălcarea unor acte normative în vigoare, lipsa de răspundere a unor membri de partid în exercitarea atribuțiilor sau abaterile de la normele de conduită ale altora sînt probleme minore ? Considerăm că nu. Iar acestea sînt numai cîteva din situațiile în care ar fi fost necesară intervenția comitetului de partid, dar acest lucru nu s-a făcut. De ce tovarășe Popa Angelo ? — Multe din aceste deficiențe nu le-am cunoscut pentru că tovarășii de la consiliul popular nu ne-au informat. Iată un răspuns din care, neîndoios, se degajă acel iz al formalismului ce dăinuie aici. Pentru că la Măstăcani spiritul căutării, al ineditului în munca de partid se află abia in stadiul unor vorbe goale sub al căror înveliș apar in toată goliciunea birocratismul, tendința spre ședințomanie și fabricarea unor incomensurabile maldăre de hîrtii care nu servesc la nimic. Nu este de mirare că la consiliul popular din Măstăcani se întîmplă fenomenele amintite, deoarece și la organizația comunală de partid lucrurile nu stau prea bine. Planificarea muncii comitetului se face după șabloane de mult depășite, comisiile pe probleme, de asemenea, nu sunt orientate spre cele mai esențiale probleme ; analizele efectuate în birou și în plenare nu refelectă cerințele momentului respectiv, majoritatea hotărîrilor elaborate reprezintă o copie fidelă a unor concluzii tehnice, ceea ce nu înseamnă decât un mod eronat de a concepe munca de partid. Cauza ? Una singură, dar esențială , nu se cunosc realitățile din comună, deși este bine știut că învestitura de răspundere în orice domeniu presupune o mare receptivitate față de tot ce se petrece în jurul său și că promovarea noului se află în corelație nemijlocită cu perfecționarea stilului muncii de partid. înlăturarea deficiențelor semnalate la Măstăcani impune ca organul comunal de partid să-și îmbunătățească radical modalitățile sale de lucru, să-și revizuiască optica față de controlul de partid, ceea ce este pe deplin valabil și pentru instructorul Comitetului județean de partid care răspunde de îndrumarea activității din această comună. VASILE METAXA Stilul de muncă al comitetelor comunale de partid Cînd controlul și îndrumarea ajung la periferia preocupărilor VOLEI Gălățenii au învins Petrolul Ploiești cu 3-1 Etapa a 19-a a campionatului divizionar A masculin de volei a programat la Galați jocul dintre formația locală Politehnica și Petrolul Ploiești. Gălățenii au obținut victoria cu 3—1, a 16-a din actualul campionat. întâlnirea însă, nu s-a ridicat la nivelul tehnic așteptat. Dacă înainte de meci nu existau temeri în privința scorului (Politehnica pornea ca mare favorită), după începutul lui ne-am dat seama că gazdele nu se află într-o zi tocmai bună. Deși au cîștigat primul set la 6, studenții au comis destule inexactități. Acestea au ieșit și mai mult în evidență în cel de-al doilea set, care revenit pe drept petroliștilor : a 11—15 ! In continuare se produc unele modificări în alcătuirea formației, studenții joacă acum cu mai multă convingere și se desprind în învingători : 5—3, 7—3, 12—4, 15—4. Ultimul set este, de asemenea, la discreția gazdelor : 2—0, 4—1, 8—1, 13—5, 15—6. De remarcat că în acest set Politehnica a folosit doar 2 jucători experimentați : Udișteanu și Păcuraru și 4 jucători tineri: Ungureanu, Davidovich Bologa. Stere. Rezultat final: 3—1 (15—6, 7—15, 15—4, 15—6) în favoarea Politehnicii. Nelu Daniel și Teodor Baloș (Iași) au arbitrat corect. Au fost folosiți jucătorii : Politehnica : . Eibenschutz (STERE), Szöcs (Davidovici), UDIȘTEANU, Popa (Coțoveanu), Păduraru (Bologa), Păcuraru (Ungureanu), Petrolul Furtună, nat), Joja, Ionescu, Zamolo (Bîclea), RADULESCU (IG LIPAN (Tudose), GH. ARSENIE FOTBAL In divizia G In divizia națională C _de fotbal au continuat întrecerile cu disputarea etapei a 19-a. La Galați a avut loc un derbi local între formațiile S.U.T. și Gloria C.F.R. Intîlnirea a fost echilibrată cu numeroase faze de poartă. Victoria a revenit, la limită (1—0), fotbaliștilor de la S.U.T. Unicul gol a fost marcat în minutul 84 de către Tătărășanu. A.S.M. Tecuci a jucat acasă cu Metalul Brăila și a cîștigat cu scorul de 2—0 (2—0). Gazdele au avut o comportare bună, în special în prima repriză cînd au marcat golurile victoriei. Au înscris Ganea (min. 43) și Dumitrescu I (min. 44). Ancora Galați s-a deplasat la Plopeni unde a întîlnit echipa Metalul — lidera seriei a II-a. Gazdele au învins cu scorul de 3—0 (2—0). In urma acestor rezultate, echipele din județul Galați ocupă următoarele locuri în clasament: Ancora (4), A.S.M. (6), S.U.T. (11), Gloria C.F.R. (12). Etapa viitoare programează partidele : S.U.T. — Petrolul Berea ; Ancora — Chimia orașul Gheorghe Gheorghiu-Dej : Unirea Focșani — Gloria C.F.R.; Locomotiva Adjud — A.S.M. Tecuci. PE SCURT HANDBAL. A început returul campionatului diviziei B la handbal. In prima etapă Politehnica Galați (masculin) s-a deplasat la Bacău, unde a întîlnit echipa Institutului pedagogic din localitate. Gălățenii au jucat bine și și-au adjudecat victoria la scorul de 15—7 (7—2). Cele 15 goluri au fost realizate de Pădure (6), Dumitrescu (3), Văduva (2), Condrea (2), Toma și Eftimie. Din echipa învingătoare s-au remarcat: Pădure, Spătaru, Răutu, Condrea și Miron. Formația feminină Politehnica Galați a întîlnit pe teren propriu replica Voinței din Rădăuți. Prestând un joc slab, studentele au fost întrecute fără drept de apel! Scor final : 12—5 în favoarea echipei Voința. RUGBI. In cadrul campionatului diviziei B, Ancora Galați a întrecut cu categoricul scor de 16—0 (8—0) formația U.S.A.S. Năvodari, ca urmare a unui joc bun prestat. Punctele echipei gălățene au fost realizate de Fasolă, Gh. Zisu, Glavanschi, Ianovici și Salis. VOLEI. La Iași s-a consumat jocul din cadrul campionatului feminin, divizia B, intre echipa locală Universitatea și Politehnica Galați. Voleibalistele ieșence au învins cu scorul de 3—1. In etapa viitoare, Politehnica va întîlni pe teren propriu formația Universitatea Craiova. Întrecerile fotbaliștilor juniori Campionatul republican de fotbal al juniorilor și școlarilor a continuat duminică cu disputarea etapei a doua a returului. Pe terenul „Gloria" s-a desfășurat partida dintre echipele gălățene Ancora și Oțelul. Jocul a fost dominat de tinerii fotbaliști de la Oțelul care au obținut o victorie categorică 5—0 (4—0). Realizatorii golurilor au fost: Mușat (2), Ploieșteanu, Chiriazic și Lupeanu. Intr-un alt derbi local s-au întîlnit formațiile Gloria C.F.R. și S.U.T. Galați. Au învins juniorii de la Gloria C.F.R. cu scorul de 2—1 (1—1), prin golurile marcate de Tulinschi și Mărgărit. Politehnica a întrecut Metalul Buzău cu 6—S. n \S VIAȚA NOUA ! ECRAN „CONSOM DOCTOR“ „Domnișoara doctor“ este un film de un realism tulburător, în ciuda subiectului pe căruia au apăsat clapele nenumărați regizori și scenariști. Războiul este surprins în ipostazele sale caracteristice, cîmpul de luptă, tranșeele, răniții, revenind mereu, ca un leit-motiv întristător și acuzator, relațiile dintre oameni și dintre state — reducîndu-se la scara primară a contradicțiilor meschine, specifice lumii capitaliste. Ce aduce totuși nou Alberto Lattucala după ce genul acesta a fost străbătut cu competență nu numai de mediocri dar și de unii regizori ai cinematografiei mondiale ? întrebarea nu are un răspuns care vizează neapărat o anumită tehnică, o anume modalitate stilistică, ci ansamblul. Totul în această coproducție acuză ororile războiului, deși spectatorul neavizat ar putea fi tentat să catalogheze genericul la capitolul Ulm de aventuri. „Domnișoara doctor“ are într-adevăr elementele Ulmului de spionaj, are suspansurile caracteristice, provoacă binecunoscuta emoție în fața faptelor temerare, dar nu-și îngăduie să sacri iice ideile pentru a îngroșa spectaculosul. Suy Kendall, Kenneth Mose, James Booth se i achită în acest sens de sarcinile interpretative la un nivel foarte ridicat, creînd adevărate stări de tensiune, nealterate , de stîngăcii sau de superficialitate. Regizorul, la rîndu-i, dovedește aptitudini exiceptionale in crearea tablourilor de masă: scena soldaților gazafi, care lunt îngroziți din fața abuzului de otravă, este intr-adevăr opera unui maestru. Spectacolul este apocaliptic, de un realism debordant. Scena oamenilor acoperiți de măștile hide urmărește ? spectatorul ca un vis urît, făcîndu-l să tremure la gindul că totul s-a întimplat, că a existat un astfel de front, că semenii noștri au putut muri in astfel de împrejurări. " Și astfel de reacții i sînt necesare astăzi, pentru a găsi resurse noi i ) lupta pentru pace, pentru zdruncinarea psiho-zei războiului din lumea capitalistă. RADU MACOVEI | La baza succeselor (Urmare din pag. 1) măsuri concrete. Ca urmare, am reușit ca la sfîrșitul trimestrului I să urcăm coeficientul de schimb de la 2,2 cut s-a realizat în 1969, la 2,5, ceea ce înseamnă că ne-am încadrat și în sarcinile prevăzute la Plenara C.C. al P.C.R. din decembrie anul trecut. Sunt cu atît mai mult de evidențiat rezultatele pe care le-a obținut colectivul acestei uzine cu cit schimbările intervenite în structura planului fizic au creat unele greutăți In buna aprovizionare tehnicomaterială. — Colaborăm cu succes in îndeplinirea sarcinilor noastre, nedeclara tov. Alexandru Ceaușescu, șeful serviciului aprovizionare,torul Brașov, cu Uzina Traccare răspunde prompt la toate solicitările noastre. Nu același lucru putem spune despre furnizori ca: uzinele de reparații din Codlea, Oradea, de Navrom, Baza de aprovizionare și desfacere nr. 5 Caransebeș etc. Din contractul încheiat pe trimestrul I , Uzina de reparații Codlea, de exemplu, ne-a livrat piesele și utilajele necesare în proporție de numai 50 la sută. Or în acest fel, pentru asigurarea producției cu piesele necesare am fost nevoiți să „alergăm“ pe la alte unități din țară". Ținând cont de prevederile legii contractelor economice, prevederi care sunt destul de mobilizatoare, și care au intrat în vigoare de la 1 martie a.c. considerăm că acest impediment va fi înlăturat pe viitor. — Greutăți și neajunsuri in realizarea planului de producție vom avea și în cursul trimestrului II, a ținut să sublinieze tov. ing. Gheorghe Gavan, directorul Uzinei, dar vor fi incomparabil mai mici față de condițiile pe care le avem asigurate, mai ales că începînd încă din trimestrul I, o dată cu introducerea în fabricație a noului ridicător hidraulic, producem și livrăm beneficiarilor noștri piese, subansamble și utilaje cu ciclu lung de fabricație. In condițiile perfecționării continue a proceselor de fabricație, ale îmbunătățirii folosirii intensive și extensive a capacităților de producție, ale utilizării raționale a forței de muncă, previziunile optimiste ale colectivului de aici sunt pe deplin justificate. Realizările obținute în primul trimestru, instruirea, calificarea și specializarea forței de muncă, posibilitățile create in ultima perioadă constituie o garanție a îndeplinirii cu succes a sarcinilor de plan pe trimestrul următor. File de istorie (Urmare din pag.i) malul Șiretului. Ei au avut mult de suferit din cauza Șiretului care deseori le lua căsuțele sărăcăcioase și le ducea la vale, dar mai ales din cauza boierilor lacomi de averi și bani. Șiretul care și-a schimbat albia cu câțiva kilometri spre est a obligat pe cei mai mulți dintre locuitorii comunei Movileni să-și dureze alte locuințe sus, pe platou. Anii socialismului au adus mari schimbări in viața oamenilor din Movileni. Cooperatorii se străduiesc să smulgă pămintului recolte cit mai mari. Statul a acordat însemnate sume pentru îngrijirea Siretului, ale cărui ape se vor revărsa intr-un viitor apropiat ca o binefacere de basm pe ogoarele întinse, stropite odinioară cu lacrimi și sudoare. Electricitatea, radio-ul, televiziunea, invățămintul de 8 ani, asistența medicală, trotuarele de ciment sunt elementele civilizației puse la dispoziția tuturor. Teatrul studențesc gălățean — încununat cu lauri Intre 3—5 aprilie a.c. s-a desfășurat la Brașov Festivalul teatrelor dramatice și de poezie. de Formația studențească teatru a Galațiului, sub îndrumarea actorului Eugen Popescu-Cosmin, a reușit să obțină un remarcabil succes (premiul al doilea) cu piesa lui Slavomir Mrozek, „Striptease". Transmitem felicitări studenților Nicolae Cazacu, Mihai Păun, Costel Călinescu și Nicolae Sburlan, regizorului Eugen Popescu-Cosmin, precum și tuturor celor care au contribuit la această reușită „surpriză gălățeană". MEMONIC CINEMA „CENTRAL“ - filmul Moll Flanders — orele 9,45 ; 12,15 ; 15 ; 18 ; 20,45. „Republica“ — filmul Domnișoara doctor — orele 10 , 12.15; 14,15 17; 19,15; 21,15. „Țiglina“ — filmul Ghici cine vine la cină ? — orele 14,45 ; 17 ; 19,15 ; 21,15. „Dunărea“ — filmul Nu fi trist! - orele 15, 17; 19; 21. „Popular“ — filmul Profesioniștii— orele 15 ; 17 ; 19 ; 21. „Doina“ — filmul Noaptea generalilor — orele 15 ; 17,45 ; 20,15. VADIN MIERCURI 8 APRILIE 1970 PROGRAMUL 15.05 — 6,00 Muzica dimineții. 6,05 — 9,30 Muzică și actualități. 9,30 Viata cărților. 10,30 Vreau să știu. 11.05 Glume muzicale — muzică ușoară. 11,20 Corul căminului din comuna Buleni, județul Arad. 11,50 Cotele apelor Dunării. 12,00 Muzică ușoară. 12,30 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13,00 Radiojurnal. 13,22 Cîntece premiate la festivaluri internaționale de muzică ușoară. 14 00 Caleidoscop muzical. 14,40 Radiopublicitate. 15,00 Radio_școală. 15,30 Compozitorul săptămînii 16,00 Radiojurnal. 16,20 Din înregistrările lui Grigoraș Dinicu. 16,40 Muzică din operete. 17,30 Concert de muzică populară. 18,03 Știință, tehnică, fantezie. 18,30 O melodie pe adresa dv. 19,00 Gazeta radio. 19,30 Săptămîna unui meloman. 20,25 Zece melodii preferate. 21,20 Cîntă Ilona Moțica. 21 35 Solistul serii — Sacha Distel. 22,00 Radiojurnal. 22,30 Pentru magnetofonul dv. 23,00 Concert de muzică ușoară. 0,03 — 5,00 Estrada noctuiman PROGRAMUL II 6,00 Program muzical de dimineață. 7,00 Radiojurnal. 7,10 Program muzical de dimineață —continuare. 8,10 Tot înainte. 8,25 Mari interpreți. 9,00 Muzică populară. 9,30 Corul U.T.C. 9,45 Matineu de operă. 11,00 Prin județele patriei cu cîntecul și jocul popular. 11,30 Pastel muzical. 12,15 Concert de prînz. 13,00 Piese simfonice. 13,30 Unda veselă. 14,03 Muzică populară. 14,30 Muzică ușoară. 15,00 Galeria marilor cîntăreți peră. 15,40 Radio publicitate. de o- 16,00 Radiojurnal. 16,20 Actualitatea muzicală. 17,00 Melodii de muzică ușoară. 17,35 Teatru serial. 17,57 Muzică populară. 18,50 Cinci stele în recital. 19,30 Meridiane lirice. 20,00 Lieduri. 20,15 Teatru radiofonic. Școala bărbaților. 22,00 Jazz. 22,27’ Concert pentru pian și orchestră. 23,05 Discuri rare. 23,30 Suite simfonice de compozitori români. 24 00 — 100 Lucrări de Francesco Cavalli, Claudio Monteverdi și Girolamo Frescobaldi. T V MIERCURI 8 APRILIE 1970 18,00 Deschiderea emisiunii Emisiune pentru tineret 18,30 „Luceafărul de ziuă“ — O veche legendă din Oaș transpusă scenic. Prezintă colectivul Ansamblului de Stat din Baia Mare 19,00 Telejurnalul de seară. 19,20 „Acțiunea L" — Legumicultura 19,30 Anchetă TV — Anul I, după absolvirea facultății 20,35 Telecinemateca : „Mandy* 22,10 „Sârba în căruță“ — montaj muzical — coregrafic 22,20 Telejurnalul de noapte 22.30 Salonul liferar TV 23.10 închiderea emisiunii. Adine îndurerați surori, fiică, ginere, nepoți, anunță încetarea din viață a scumpei lor MARIA CANCEL profesoară pensionară Corpul neînsuflețit se află în str. Gării nr. 55. înhumarea va loc astăzi 8 aprilie avea (și nu 9 aprilie așa cum s-a anunțat) la orele 16 la cimitirul „Eternitatea“. Plecarea de la capela cimitirului. Sevastița și ing. Ion Neculau anunță cu adincă și nemărginită durere, încetarea din viață în ziua de 5 aprilie 1970, în urma unui accident alpin, a scumpului și unicului lor fiu, îndrăgostit de ambele creste carpatine, NECULAU MAXIM In virată de 23 ani, student in anul IV la Institutul politehnic Brașov. Inmormîntarea va avea loc joi 9 aprilie 1970, la cimitirul „Eternitatea" Galați. Plecarea cortegiului funerar, din str. Movilei nr. 28, ora 15. Nr. 7873 CONSILIUL POPULAR AL JUDEȚULUI GALAȚI Direcția județeană de drumuri și poduri Angajează de urgență : — MECANICI AUTO — CATEGORIA IV—VII — MECANICI UTILAJ CONSTRUCȚII — CATEGORIA IV—VII. Condiții de angajare conform H.CM. 914/1968 și 2383/1970. întreprinderea agricolă de stat BĂDĂLAN angajează de urgență : — STRUNGARI — SUDORI — ELECTRICIENI AUTO — INSTALATORI GAZE (AUTORIZAȚI) — MECANICI ATELIER — TEHNICIAN MECANIC — TEHNICIAN CONSTRUCTOR Informații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii din Galați, strada Bazinul Nou nr. 85 Combinatul siderurgic Galați recrutează : — MUNCITORI NECALIFICAȚI cu stagiul militar satisfăcut și școala generală pentru a fi calificați în meseria de : — lăcătuș mecanic la banc înscrierile se fac la serviciul învățămînt al Combinatului siderurgic Galați telefon 18300 interior 231. ANUNȚ IMPORTANT Se nedune la cunoștința tuturor consumatorilor de apă din munncipiul Galați că datorită unor lucrări de revizie a instalațiilor de alimentare cu apa PE DATA DE 12 APRILIE 1970 9 aprilie, așa cum s 8-18 (și nu pe data de 9 aprilie, așa cum s-a mai anuntat). ÎNTRE ORELE SE ÎNTRERUPE TOTAL FURNIZAREA APEI .1 * întreprinderea comunală Galați OFICIUL PENTRU CONSTRUIREA DE LOCUINȚE PROPRIETATE PERSONALĂ GALAȚI primește înscrieri pentru apartamente cu două și trei camere confort I și II — ce se execută în microraionul 19 Galați cu termene de predare în acest an Cetățenii interesați pot primi relații suplimentare la sediul oficiului din Galați str. Republicii nr. 60 în fiecare zi pînă la ora 15 sau după amiază în zilele de luni, miercuri și vineri între orele 17—20. întreprinderea agricolă de stat BĂDĂLAN Sectorul magazine Gostat Galați angajează de urgență: Gestionari și vînzători Condiții: — să aibă vîrsta de 18 ani împliniți — să fie absolventa școlii generale de 7 — 8 clase — să posede garanții materiale potrivit legii 22/1969. Solicitanții se vor adresa la sediul Sectorului Magazine Gostat din Galați, strada Dumitru Chicuș nr. 6. Pentru populația MICRORAIONULUI 17 din cartierul ȚIGLINA III funcționează în COMPLEXUL COMERCIAL următoarele unități prestatoare ale cooperației meșteșugărești: — FRIZERIE, — COAFURĂ — CROITORIE PENTRU BĂRBAȚI ȘI FEMEI — REMASAT CIORAPI — TRICOTAJE — CIZMĂRIE — CEASORNICĂRIE — SPALATORIE-CURAȚATORIE CHIMICĂ Unitățile sunt încadrate cu personal bine calificat și amplasate în apropierea locuinței, oferind posibilitatea unei deserviri optime a populației cartierului, fără a fi necesară deplasarea în alte zone ale orașului. întreprinderea județeană de morărit și panificație Galați angajează de urgență. — TEHNICIAN I MECANIC Angajarea se face cu respectarea condițiilor prevăzute de H.C.M. 914/1968. Informații suplimentare se pot obține la sediul întreprinderii — biroul personal — telefon 15443, 1148G. y