Administraţia Română, 1930 (Anul 10, nr. 1-12)

1930-01-01 / nr. 1

„Administraţia Română“ Revista lunară Coaana Anul al X-lea Redacţia CLUJ, Str. Hajdeu 93. Comitetul de redacţie: PetruPopoviciu, Peciul-Nou (Timiş-Torontal.) Niculae Giurgiu Rovine, (Arad.) Isac Par Perianu, (Timiş-Torontal.) Simion Urm, Lunca Bradului (Mureş.) Victor Varna, Borgoprund (Năsăud.) Ioan Stoica, Cluj, Str. Hajdeu 93 redactor şi secretar. Condiţiunile de abonare: Abonamentele se fac mimai pentru un an întregi. Preţul abonamentului pe anul /IPtO este Lei HOO Fiecare coleg este rugat a abona revista pentru firetire comuna din notariatul său ,şi a ser îngriji de prevederea sumei necesare în bugetul anului 11BIO, achitând la timp abonamentul cassierului Uniunea d-lui Ioan Hajdeu notar, Cociuba-Mare p. v. Ţinea jud. Bihor. Dela spiijinul binevoitor al colegilor ea depinde reuşita cauzeinoastre. Atragem atenţiunea colegilor că ori de câte ori să trimit bani casierului Uniunei pe cupon să se menţioneze clar scopul pentru care se trimit banii. Pentru tot ceea ce priveşte redacţia: manuscrise, reviste, ziare, cărţi etc. a se adresa la redacţia revistei: Cluj, Str. Hajdeu 93. Pentru tot ceea ce priveşte administraţia, cererile de abonamente, sumele de bani (mandate poştale, scrisori de valoare etc) a se adresa d lui loan Haşdeu cassierul Uniunei, notar în Cociuba-Mare p. v. Ţinea jud. Bihor. Sumele restante datorite revistei se vor trimite tot pe numele d-lui Ioan Haşdeu. Domnii colegi sunt rugaţi a trimite banii votaţi de comune pentru „Căminul notarilor“ bănci „Albina“ din Lugoj şi a achita de urgenţă abonamentul restant al revistei. Publicaţiunile comunelor etc. se vor trimite şi revistei noastre, arătându-se numărul de câte ori trebuesc publicate. După publicare se va trimite contul care trebue imediat achitat, sprijind prin aceasta revista.