Agenda Zilei, aprilie 2000 (Anul 5, nr. 77-101)

2000-04-29 / nr. 101

14 tili WEEKEND LA TV 29 aprilie 2000 „Uriașul meu“ Un impresar american aflat în plină criză profesională descoperă într-o mănăstire din România un uriaș de 2,40 m. De cum îl vede își și face planuri de viitor. Pentru a se relansa în carieră, americanul îi promite lui Max că îl va face vedetă de cinema și îl duce cu el în îndepărtată Americă. Acolo se află și iubita din adolescență a lui Max, în rolul uriașului din mănăstire îl veți recunoaște pe baschetbalistul român Ghiță Mureșan care joacă în acest film alături de Billy Crystal. Ghiță Mureșan hbo, luni, «320,00 „Drumul mătăsii“ în anul 1026, Zhao Xingde face o călătorie împreună cu un grup de studenți spre orașul înconjurat de ziduri Dun Huang, ultimul bastion al artei, religiei și limbii chineze. Orașul se află în drumul Prințului Li, care a jurat să distrugă fiecare rămășiță a Dinastiei Song. Xingde este capturat și i se propune să meargă în capitoliul Xixian pentru a pregăti un dicționar pentru Prințul Li. El reușește însă să fugă după un timp cu multe documente istorice și alte comori, în rolurile principale Toshiaki Nishida și Koki Sato. Regia. Junya Sato. ANALOG TV, duminica, ora 2130 Scenă din film „Șapte băieți și o ștrengăriță“ Când seducătorul cinematografiei franceze Jean Marais se întâlnește cu seducătorul cinematografiei românești, Florin Piersic, rezultatul nu poate fi decât exploziv. Cei doi actori au jucat împreună în această co-producție româno-franceză din 1969, despre aventurile a șapte soldați și o domnișoară temperamentală. Acțiunea are loc în timpul primelor campanii napoleoniene din Italia. Revoltată de pagubele pricinuite castelului său de atacatori, fiica unui conte ia prizonieri patru soldați. Aceștia reușesc însă să evadeze și se grăbesc să ajungă din urmă regimentul. Pe drum se vor întâlni cu alți trei colegi și împreună vor participa la o ciocnire cu armata inamică. Pe urmele lor pornește însă și năzdrăvana eroină, îndrăgostită de unul dintre soldați. Florin Piersic a debutat în anul 1957, în filmul lui Louis Daquin, „Ciulinii Bărăganului“.Printre cele mai celebre personaje cărora le-a dat viață se numără și justițiarul „Mărgelatu“. Florin Piersic TVR 2, luni, ora 1935 „Peste bord“ Joanna Stayton este o aipă foarte bogată și plictisită de viață, inclusiv de soțul ei. Când iahtul ei ancorează în Elk Rove pentru reparații, Joanna se hotărăște să-și redecoreze dulapul. Astfel, ea îl angajează pe Dean, un tâmplar, pe care, după ce îl agresează verbal, refuză să-i plătească serviciile prestate. Joanna este și o neastâmpărată, iar într-una din zile cade de pe iaht, în urma căzăturii, ea se alege cu o amnezie pe cinste. După ce este părăsită de soț, femeia ajunge pe mâinile lui Dean, care pentru a se răzbuna, o convinge că este soția lui, că o cheamă Annie, și că este mama copiilor lui. în noul său rol, Annie se transformă în cu totul altă femeie și reușește chiar să îi îmblânzească pe obraznicii copii ai lui Dean. Dar Grant, fostul ei soț, se întoarce, iar Dean, care se îndrăgostește și el, nu poate sta indiferent, în comedia „Peste bord“ evoluează actorii Goldie Hawn și Kurt Russell. Regia este semnată de Gary Marshall. ANTENA sâmbătă ora 19,45 Goldie Hawn Atomic TV, sâmbătă 7.00 Selector 10.30 Romanian Top 100 12.30 File de poveste 13.00 Best of Extreme Sports 13.30 Cinematomic (r.) 14.00 K Lumea 16.00 Selector 18.30 Atomix cu Mircea (r.) 21.30 Febra - party music 22.30 Vibrații 23.30 Klub Bizzar 0.30 Insomnia Animal Planet, sâmbătă, ora 17.00 Deșertul Namib Serialul prezintă unul dintre cele mai fascinante habitate naturale ale Africii, precum și animalele care le populează; în acest episod, reporterii ajung în deșertul Namib, localizat în sud-vestul Africii. Aici ei găsesc o specie de elefanți care au demonstrat o mare capacitate de adaptare: elefantul de deșert. Aceștia străbat distanțe mari pentru a ajunge în locurile unde se găsește un ochi de apă. Uneori, merg chiar și 400 de kilometri. Atomic TV, duminică 7.00 Selector 11.30 Atomic Cafe (r.) 12.00 Reactor 12.30 VOT (r.) 13.30 Hai Hui 14.00 Interactiv 16.00 Selector 18.30 Atomix cu Andreea (r.) 21.30 Selector 23.30 Insomnia România 1, duminică, ora 16.30 Ducesa de York Divorțul Ducesei de York, Sarah Ferguson, de prințul moștenitor Andrew i-a schimbat complet viața. Acum Sarah este o femeie independentă care a reușit să câștige destui bani pentru a-și plăti imensele datorii pe care le acumulase în anii divorțului. Ea duce acum o viață plină de aventuri: înoată alături de rechini în Caraibe, face alpinism în Colorado Springs, călărește alături de cowboys în Wyoming și încearcă să își înfrângă teama de a face exerciții la trapez. „O zi minunată“ cu Michelle Pfeiffer O zi cu Michelle Pfeiffer și George Clooney nu poate fi decât una minunată. Cei doi actori fac o echipă irezistibilă în acest „Kramer contra Kramer“ al anilor ’90. Melanie este o arhitectă devotată meseriei și, în același timp, o mamă singură. Ea își împarte cu mare greutate timpul între slujbă și simpaticul său puști, Sammy. Jack este un ziarist ocupat să dea de capăt unui subiect de senzație. Lui îi revine sarcina să aibă grijă de fiica lui, Maggie, în timp ce fosta lui soție își sărbătorește noul mariaj. întâmplător, Sammy și Maggie trebuie să plece împreună într-o excursie pe care o ratează „grație“ nepriceperii lui Jack. Cei doi părinți se văd nevoiți să găsească soluții convenabile pentru a avea grijă de copiii lor. Filmul, nominalizat la Oscar pentru cea mai bună melodie, este o poveste de dragoste dintre doi oameni grăbiți, dar care își fac totuși timp și pentru puțin romantism. Regia. Michael Hoffman. Michelle Pfeiffer lea sâmbătă ora 20,00 „Atât de aproape de cer“ Filmul este o emoționantă poveste de dragoste dintre Paul și Victoria. Frumoasa Victoria este însărcinată cu un bărbat care o părăsise, iar lui Paul nu-i surâde ideea de a se întoarce la nevasta lui cu care se însurase mai mult obligat. El se oferă să se prezinte drept tatăl copilului Victoriei și să o părăsească a doua zi, dar lucrurile iau o întorsătură neașteptată. Dacă vreți să vedeți cum se termină acest film, așezați-vă comod în fotoliu și veți afla în rolurile principale Keanu Reeves și A.S. Dijon. Keanu Reeves PRO TV, sâmbătă, ora 21,15 „Campionul“ Viața lui Roy McAvoy se îndreaptă rapid spre ruină. Roy e jucător profesionist de golf, dar, după o decepție cumplită, s-a retras de pe teren și își petrece viața în șezlongul din fața casei, bând bere după bere și pălăvrăgind vrute și nevrute cu amicii. Și poate ar fi dus-o așa până la moarte, dacă în zonă nu și-ar fi făcut apariția frumoasa psiholoagă Molly Griswold. în sufletul lui Roy se trezesc sentimente pe care nu le mai încercase de o veșnicie, în rolurile principale Kevin Costner și Rene Russo. Regia. Ron Shelton. ROMAMMN, duminică ora 21,40 Kevin Costner