Agenda Zilei, aprilie 2002 (Anul 7, nr. 76-101)

2002-04-22 / nr. 94

D p&t ALTE SPORTURI 22 aprilie 2002 Timișorenii au dominat clar în prima repriză Revelația campionatului, învinsă la Timișoara Remin Deva s-a calificat în finala Challenge Cup Deși a preluat echipa de numai câteva etape, Adrian Ștoi are mari șanse să egaleze numărul victoriilor obținute în acest sezon de predecesorul său la cârma grupării alb-violete. Ipoteza a devenit și mai actuală după succesul din acest weekend, pe care team-ul politehnist l-a repurtat, pe teren propriu, asupra unui adversar, Lignitul Tg. Jiu, despre care se poate spune că este revelația ediției de campionat aflate încă în desfășurare. A fost o confruntare de mare angajament fizic, iar, într-o oarecare măsură, spectacolul handbalistic a avut de suferit. Prima parte a întâlnirii a fost dominată de studenții timișoreni, dar apoi gafele monumentale ale arbitrilor au favorizat ascensiunea oaspeților. Scor la pauză: 14-14. In această primă repriză, CSU Poli a evoluat zece minute în inferioritate numerică. In repriza secundă, însă, nici măcar intervențiile celor doi arbitri craioveni nu au mai putut împiedica desprinderea decisivă a gazdelor, scor final 31-28. Cristian Adomnicăi și Liviu Burileanu au înscris pentru Poli 21 de goluri. • Echipa feminină de handbal Remin Deva a obținut, în premieră, calificarea în finala Cupei Challenge după ce a învins, sâmbătă, pe teren propriu, cu scorul de 21-19 (în tur, 25-24), formația Rapid București. L. GORDEA ricele lui m'liffstv. McLeod - .ku« .. ... ■tv și lupta pentru ccei ce iți ai ordinară alătur! <’ orii Tcl. ■ Shn. .V . . mm '. «fc. ■ ■«... NOUL SERIAL CU EPISOADE DE O ORA DIN APRILIE. NUMAI PE HALLMARK C . . i s „ IL RATATI SI PIERDEȚI rud m<vikț_. II markeh UPC Svetlana Horkina a egalat recordul de titluri al Nadiei Comăneci Singura reprezentantă a României, Oana Petrovschi, s-a clasat a cincea în concursul de individual compus al senioarelor Svetlana Horkina a câștigat sâmbătă, finala la individual compus din cadrul Campionatelor Europene de gimnastică artistică de la Patras, Grecia. Sportiva rusă a egalat astfel recordul Nadiei Comăneci de trei titluri europene la individual câștigate consecutiv. Horkina a fost, de asemenea, premiată de Uniunea Europeană a Presei Sportive, care a desemnat-o ca fiind cea mai bună sportivă a anului 2001. • Gimnasta Oana Petrovschi, singura reprezentantă a României în concursul senioarelor, s-a clasat a cincea, obținând un total de 36,274 puncte, cu 1,318 mai puțin decât Svetlana Horkina, laureata acestei întreceri. Oana Petrovschi s-a calificat și în finala de la sărituri. • Competiția pe echipe a senioarelor a fost câștigată de Rusia, care a acumulat 111,833 de puncte, urmată de Olanda (107,635 puncte) și Italia (105,948 puncte). • In finala de la individual compus a junioarelor, gimnasta româncă Floarea Leonida a câștigat medalia de argint, prima poziție a podiumului revenind rusoaicei Ana Pavlova. Echipa de junioare a țării noastre a ocupat locul secund la Campionatul European de la Patras, în urma Rusiei. L. GORDEA Conform calculelor Elba Petrom Timișoara - Dinamo București 51-77 (26-35) în primul meci din sferturile de finală al play-off-ului Diviziei A, Elba Petrom Timișoara, clasată pe locul șapte la finele sezonului regular, a primit vizita dinamoviștilor bucureșteni, care au terminat pe poziția secundă. Dispunând de un lot mai valoros, dar profitând și de ziua slabă în care s-au găsit toți jucătorii timișoreni, din rândul cărora au lipsit Bota și Ooinor, ambii accidentați, alb-roșiii s-au impus fără probleme, diferența maximă înregistrându-se chiar în finalul jocului. Al doilea joc (se califică echipa câștigătoare a sistemului „cel mai bun din trei meciuri“) se va disputa vineri, 26 aprilie la București, în celelalte meciuri ale primei runde din sferturile play-off-ului, Carbochim Cluj - Vega Soced Ploiești 80-79 și CSU Forest Sibiu - CSU Pitești 99-101. F. V. Fără surprize Universitatea Timișoara - Contor Zenner Arad 5-28 (5-14) Etapa a doua a sezonului de primăvară din Divizia B de rugby a adus la Timișoara lidera clasamentului, formația din Arad. învinși pe același teren în prima parte a campionatului (11-17), jucătorii timișoreni și-au dorit mult revanșa în fața unei formații care tinde să devină un adversar tradițional. De remarcat că 16 dintre punctele vizitatorilor (două încercări și trei transformări) au fost reușite de Preda, care în campionatul trecut îmbrăca tricoul galben-albastru al grupării din Timișoara, în etapa următoare (sâmbătă, 27 aprilie) studenții se vor deplasa la Oradea, pentru meciul cu UAMT, în clasament continuă să conducă Aradul, cu 24 puncte, urmat de Timișoara, 14 puncte. F.V. INEI De la stânga: Andreas Niemersheim, Sonia Olariu, Radu Vasiu, Mircea Vasiu Zece medalii pentru badmintoniștii de la Gloria Participarea a fost posibilă prin contribuția părinților Cu toate că nu mai dispune de nici un sprijin financiar, echipa timișoreană de badminton Gloria reușește să participe și să obțină rezultate bune la concursuri. Astfel, la Cupa Oțelul, desfășurată la Galați, copiii de 11 și 13 ani s-au comportat foarte bine. La categoria 11 ani, Andreas Niemersheim și Sonia Olariu au ocupat prima poziție, în timp ce frații gemeni Radu și Mircea Vasiu au ocupat poziția a doua, respectiv a treia, la aceeași categorie. La 13 ani, Ana Maria Andronache a ocupat primul loc, la dublu, alături de o jucătoare din Câmpina, pe cel de-a doilea la simplu și pe cel deal treilea la dublu mixt, alături de colegul său de la Gloria Timișoara, Marius Corciuc. Același Marius Corciuc a obținut două poziții secunde, la simplu și dublu, împreună cu un jucător din Capitală, în sfârșit, un loc 3 pentru Ruxandra Ștefan, la dublu fete, cu o parteneră din Câmpina. Din păcate, tinerii sportivi, antrenați de Ștefan Nyori și Corina Dan au fost nevoiți să suporte costurile de participare din banii părinților, o anomalie tot mai des întâlnită în sportul timișorean juvenil. Următoarea competiție pentru jucătorii de 11 și 13 ani, Cupa României, va avea loc la Timișoara, în perioada 21-23 iunie DORINAGA