Albina, 1904-1905 (Anul 8, nr. 10-50)

1904-12-05 / nr. 10

Noua parfumerie și Droguerie Medicinală TOMA BWULESCU Bucuresci, calea Griviței No 145 (târț^â Gara de Nord). București Oferă onor sale clientele parfumuri din cele mai renumite fabrici franceze, ruse, gemme și engleze; pudre de orez, depilatore și sapone alese, briliantine, supe colorante pentru păr, diferite loțiuni, apă de colonia, de lavande, de vine și portugal, etc., ape și pomezi de quinquina parfumate. Capilarii il cream de la princesse și cosmetice higienice, pieptini fini, Odoi, perete pentru dinți, thermomètre pentru baie și diferite feluri de bureți, glie , vasilină, lanolină și tot felul de articole pentru toalete. Articole pentru menagiu, ca : ceaiuri, cafea și cacao în sămânță și pulbere, făină lactată Nestlé, culori vegetale, arome și esențe pentru liqueruri și limonade, romuri și cognacuri, esențe pentru conserve alimentare. Sifoane cu care se prepară ape gazoase, alcool și sistematice marine pentru spirt denaturat, ape minerale și diferite săruri pentru băi, cum și prafuri «Zuckerlin», carboral, borax, acid boric, naftalină ieftină, bicarbonat de sodiu, salol și chinine, etc. Aniline și culori, aparate, accesorii și gata soluțiuni, băi, pentru fotografie. Uleiuri și grăsimi minerale, parafină, benzină și vasilină americană, terebentine, pensule, lacuri și culori pentru pictură, vopsele, ceară și sârmă pentru parchete, etc. . . . . . " Diferite ierburi alese, rădăcini, scoarțe, frunze, flori și semințe pentru ceaiuri in și muștaruri, precum și felurite uleiuri vegetale și animale, ca : unt de cocos, de in, de ricin și amigdale și curat uleiu din ficat de morun pentru cura de iarnă, etc. Multe specialități farmaceutice române, franceze și germane, precum : bugite, balsamuri pentru viață, capsule, cataplasme, coaltare, cragoane, ciaiuri dragere, elixire, emulsiuni uleioase, emplastre, glicerofosfate, globule, granule, infecțiuni, ovule, paste, pastile, perle, pilule, prafilii, săruri, supositorii, soluțiuni, siropuri și vinuri medicamentoase care, prin rolul ce îndeplinesc unele de a fi atiseptice și desinfectante iar altele nutritive și întăritoare, sunt preparate cu scopul de a fi întrebuințate la vindecarea suferinzilor cărora să le redea sănătatea, forța și energia și de a le fi reconstituante ale sistemului nervos indepartându-le cu totul anemia și slăbiciunea generală. Bogat asortiment de cauciucărie și pansamente cum instrumente și accesorii de resortul farmaciei, Obstetricei și Chirurgiei, Opticei și Dentisticei, ca vată și tifoane, gubapercha și mușamale impermeabile, tuburi de cauciuc, canale, injectoare și sistematice irigatoare pentru Moașe și Lehuse, pompe trage-lapte și biberoane, plosci și ligheane de porțelan, specule, ață de mătase și ace, siringi, sonde, aparate inhalatoare, bandage și cercuri herniare, corsete elastice pentru doamne și ciorapi pentru varice, tuburi stomachale, pulverisatoare și vaporizatoare, preservative, suspensoare thermometre maximale cum și alte utensile și accesorii de sticlă, aluminiu clatină, faianță și porcelan, ochelari, foarfeci și clești, etc. La cerere, expediază în orice parte a Țărei, contra ramburs, prompt și câine, ori și ce fel de mărfuri din această branșă.52-10