Albina, 1905-1906 (Anul 9, nr. 1-51)

1905-10-02 / nr. 1

ф4 LABORATORIUL fARMACIEI LA „С [UNK]“ G. D. VASILIU FURNISORULI vIURȚUI REGALE 78, СН [UNK]ЕД VICTORIEI. (în fața Pasagiului Român) BUCUREȘTI Mare depozit de specialități străine și indigene. Săpunuri medicinale și diverse săpunuri pentru toaletă precum: săpunuri de lapte de crin, bucata 80 bani și 1,26; săpunuri de violete și trandafiri câte 1,25 bucata; săpunuri de familie sau de glicerină câte 30 bani bucata, etc. etc. Cold-Creme „Central“, cel mai vechiu, mai bun și cel mai răspândit remediu pentru curățirea coșurilor de pe obraz, pistruilor, petelor și altor asemenea iritațiuni ale obrazului, un borcan mic 1,25, un borcan mare 1,50. Capilarină, remediu suveran contra mătreței și căderei părului, flacon mic 1,35, flacon mare 2 lei. Apă de chinină, regenerator puternic al rădăcinei părului și răcoritor al pielei capului, flaconu 1,25-Petrol à la Hahn, antiseptic al părului, face să dispară mătreața și împedica astfel slăbirea rădăcinei părului deci și căderea lui, flaconul 1,56. Apă de gură „Botez“ un antiseptic al gurei, se întrebuințează cu deosebire de către acele persoane cărora le sângerează lesne gingiile, flacon mic 1 leu, flacon mare 1,75. Apă de gură à la Odo, albește și curăță dinții și gingiile, îndepărtează mirosul urât al gurei și prin puternica sa acțiune antiseptică distruge diferitele miasme ale gurei, întărind astfel gingiile. Flaconul 1,50 Pastă pentru dinți antiseptică și aromatică borcane de 1 leu și 1,50 Apă de Colonia flacon de 1 litru.......................................4 lei * V. » ........................... » mic » .....................« , parfumată flacon de 1 litru................. » * V« .............*................ » . mic » ..................... Brilantină pentru păr, barbă și mustăți, dă acestora lustru și le fixează, flaconul 75 bani. Depilator, remediu pentru a face să dispară părul de pe orice parte a corpului, cutia 1,50. Esență de brad, pentru persoanele slabe de pept și copii ce sufer de tuse măgărească, stropit în casă, răspândește un miros plăcut și răcoritor de brad, purificând aerul. Flaconul 1 leu, 1,50 și 2 lei. Lapte virginal, emulsie vegetală pentru curățirea petelor de pe față, făcând pielea moale, fragedă și catifelată, flaconul 1 leu. Apă de toaletă, flaconul 1,50. Oțet de toaletă, flaconul 1,50. Balsam contra bătăturilor flaconul 1 leu. Perii pentru dinți de la renumita fabrică Dupont din Paris, diferite calități și forme de la 75 bani până la 1,75 bucata, moi sau tari după cerere. Diverse articole de cauciuc, irigatoare, pansamente, ape minerale, etc. Orice articol din cele enumerate mai sus, precum și orice medicament, preparat după rețetele trimise se expediază contramandat poștal sau ramburs, în orice parte a țarei. Cheltueli de transport la orice comandă, 1 leu. La comenzi mai mari de 15 lei, se face expediția franco, adică fără nici o plată. Fiecare preparațiune este însoțită de modul de întrebuințare. In laborator se execută analize de urină. 26—82 lei lieu 5 lei 2,50 1,25