Argus, aprilie 1932 (Anul 23, nr. 5691-5715)

1932-04-01 / nr. 5691

r ...... " ■ Prima Societate Română de Exp Convocare / Conform art. 9, 10, 11, 13, 14 și 15 din Statutele Societătei se convoacă Adunarea Generală Ordinară pentru ziua de 17 Aprilie 1932, Ora 11 a. m. . Adunarea va avea loc la sediul Societătei, str. Gr. Alexandrescu Mo. 86, București III. , Vor avea dreptul de a lua parte toţi acţionarii ale căror acţiuni au fost transcrise până la sfârşitul anului 1931 în registrele de acţionari conform art. 14. Acţionarii care nu iau parte personal, vor putea fi reprezentaţi prin procuratori, ei înşişi acţionari, prevăzuţi cu procuri scrise. Adunarea va fi legal ,constituită când vor fi prezenţi un număr de acţionari reprezentând jumătate din capitalul social. In cazul când această parte din capital nu va fi reprezentată la prima întrunire, adunarea se va ţine după 8 zile, adică la 25 Aprilie 1932, în acelaş local şi la aceiaşi oră cu acţionarii prezenţi, fără ca să se facă o nouă convocare. ORDINEA DE ZI: 1. Darea de seamă a bilanţului încheiat pe 31 Decembrie 1931; 2. Raportul Cenzorilor; 3. Descărcarea Consiliului de Administraţie şi a Cenzorilor de gestiune; 4. Distribuirea beneficiilor; 5. Fixarea remuneraţiei Cenzorilor; 6. Alegerea a 2 membrii în Consiliul de Administraţie în locul celor al căror mandat expiră la 31 Decembrie 1932. Membrii eşiii la sorţi sunt reeligibili. 7. Alegerea a 3 cenzori şi 3 cenzori supleanţi. Consiliul de Administraţie ACTIV BILETUL GHIERAL TucSTSlat pss1 31 Record&tfe 1931 ■ ■ OSiV. 1 Total Lei. . . 31.831.9u5— Total Lei. . . 31.831.905, Președintele Consiliului de Administraţie, DirectorGeneral , Director:Isaeral Adjutant TU. Rimniceanu Leon Scaly Lopothed Ion Ciocârlie, Verificat conform art. 186 din codul comercial și găsit în concordanță cu registrele. Cenzori: Victor Budulescu, N. Budurescu, C. Nestor expert contabil, Victor SlăvescU expert contabil. PASIV Debit contul de Profit $9 Pierdere înpost per 31 Decembrie 1931 CREDIT Villă Parcul Filipescu (Aleea Alexandru 19) Zece camere şi dependinţe teren 850 m. p. Şi imobil Str. IM. Filipescu 40, cu 16 camere. Acesta se poate și închiria. Adresa : Casa Rurală, Doamnei, 2. Pinna PULVIS AKTIENGLSILLSCHAFT titulara brevetului Regal Român No. 15.192 având titlul: „Sistem de cuplaj cu alunecare" In dorinţa de a asigura exploatarea brevetului la ţară, el oferă D-lor Industriaşi, Financiari etc. şi sunt dispuşi sa’l cesioneze, să’l vândă sau sa acorde licenţe de fabricaţiune în scopul de mai jos. Pentru ori ce informaţiuni a se adresa : EMul Dlpl. Ing. Ti Akermen, Biurou special pentru siutfl.il ţi obţinerea tie breve*« tie invenţiune Bucureşti I« Str. Progresului Not 17. Telefon 321*29. ti tre firme comerciale Vă ofer ore contabilitate eventual jumătate zi consultaţiuni încredere intermediator între asociaţi, perfect contabl autorizat, în domiciliu scrip Argus sub «Unstil». DE ÎNCHIRIAT DOUA HAGA£li spaţioase cu acces la bina noastră defaraj şi la Bascula de 6.0.10 ki og. centru comercial lângă vama antrepolite la.»i Rahovei 260. Bucureşti VI. telefon 317/60. Iremie Saif & C-ie. ELECTRICIAN MECANIC, perfect in instalaţiuni şi Întreţineri electrice, cu practică îndelungată, precum şi în fabricaiunea ambalajelor metalice, caută ost de încredere. Română-germană. Sub. „Electro-mecanic“ la Ziar CASSA AUTONOMA A MONOPOLURILOR REGATULUI ROMÂNIEI Serviciul construcţiilor şi Instalaţiilor Publicaţie Se aduce la cunoştinţa generală că, în ziua de 21 Aprilie 1932, ora 11, se va ţine in localul Direcţiunii Generale C. A. M., Calea Victoriei No. 152, o licitaţiune publică cu oferte închise pentru procurarea şi instalarea a două grupuri electrogene cu accesoriile lor la Depozitul de Fermentare Chişinău. Pentru a fi admişi la licitaţie, concurenţii vor trebui să îndeplinească următoarele condiţiuni : 1) Să fie reprezentanţi autorizaţi ai unei firme constructoare de motoare Diesel sau de maşini electrice. 2) Să semneze de luare de cunoştinţă a Cadtului de sarcini şi condiţiunilor speciale, care se poate consulta în toate zilele de lucru, între orele 11—13 jum., la Serviciul Construcţiilor şi Instalaţiilor C. A. M., Calea Victoriei No. 121. 3) Să prezinte odată cu oferta, dar în plic separat, o recipisă a Cassei de Depuneri, certificând depunerea unei garanţii de 5 la sută, în numerar sau efecte garantate de stat. Prezenta licitaţie se va ţine în conformitate cu art. 88—103 ale legii contabilității publice omercianţî, IndustriasPf Financiari evantai Nu facefi nicî o afacere, până când nu vă interesaţi despre situaţia prezentă şi perspectivele de viitor, ale clientelei Dv. In scopul acesta, adresaţivă cu încredere la : „ARGUS“ Sestlasxsa da informa'’lunl comarîîale streya fcGsâestisi. 2 e&jm Issisian —care furnizează amănunte detailate, bine controlate şi precise, asupra sîtuaţiei materiale şi morale, reputaţiei, perspect velor de viitor şi creditului ce mentă cliente.a fi în Scală ţara şi străinătate - indică cu punctea i at ■, graţie unei organizaţii occidentale, care este mersul actual al afacerilor unei frate, antecedentele ei, cum plăteşte datoriile, evdenia poliţelor protestate, a concorde or preventive, ce caritai are, va parea depoziţiilui de mărfuri, cât e datoare, dacă are imobile, ce va care au ele, dacă sunt libere de sarcini ipotecare sau nu, etc. aşa fel, încât toţi cei ca cssre să credite, să poată exercita cu uşurinţă controlul trebuincios, spre a fi puşi cât mai bine la etf&gsest tie eventuale pagube. T&m FCJSi : 0 Eh!8M'.K1?3 via ŞUGUBEŢI, ls! 83 „ „ « pjiovjiisiE, „ im La cerere se trimit carnete, conţinând 5, 10, 25, 50 şi 100 buletine, pentru cereri de informaţiuni. Citiţi „ARGUS“ ARGUS Soc. Victoria din Berlin Printre numeroasele fenomene produse de criza şi de perturbaţiuniie aduse economiei generale a tării de către multiplele lichidatiuni comerciale, trebuie să semnalăm In chip cu lotul special, progresiunea constantă, care s’a manifestat de aproape 2 ani In industria construcţiunilor. Accentuarea crizei ne face să prevedem, odată cu venirea primăverii o şi mai puternică campanie de construcţie, care va fi alimentată ca şi In anul trecut de către capitaliştii noştri mari şi mici. Fără a voi să discutăm principiul însuşi al acestui gen de plasare a capitalului, este cazul de a se da o atenţiune cu totul specială modului cum cineva îşi plasează economiile sale. Intre diferitele posibilităţi de a-şi plasa în mod rentabil şi sigur banul economisit, există unul care a dovedit şi rentabilitatea şi în acelaş timp şi siguranţa , vorbim de asigurarea asupra vieţii, care a luat un avânt special în ţara noastră. Suntem fericiţi de a constata astăzi din nou progresul, pe care economia şi prevederea sub această formă, l-a făcut în opinia publică. Constatăm cu plăcere că dintre societăţile cu renume mondial, care au participat în România la întărirea acestui curent, prin încheierea unui număr foarte însemnat de asigurări asupra vieţii, VICTORIA DIN BERLIN ţine un loc de frunte. Această societate de la instalarea ei în Romănia, stabilindu-şi sediul în Bulevardul Academiei 4, Bucureşti, unul din centrele comerciale cele mai importante ale Capitalei, şi creiând subdirecţiuni regionale: la Cernăuţi pentru întreaga Bucovină, la Iaşi pentru Moldova, la Galaţi pentru regiunea Dunării de Jos, la Braşov, Sibiu şi Cluj pentru Transilvania, la Timişoara pentru Banat, precum şi diverse agenţii generale pe tot cuprinsul ţării, a reuşit să-şi câştige graţie activităţii sale şi graie agenţilor ei aleşi dintre cele mai bune elemente de specialitate, un joc de frunte în viaţa economică a ţării noastre. Nu exagerăm atunci când zicem, că de la instalarea Victoriei In ţara noastră sunt puţine persoane doritoare a asigura, care înainte de a Încheia un contract de asigurare pe viaţă să nu consulte tarifele acestei societăţi. „Victoria” este unic’adevăr în măsură de-a răspunde tuturor exigentelor clientelei sale şi această clientelă este sigură, de a găsi în asigurările contractate la „Victoria din Berlin“ cel mai bun şi cel mai sigur plasament al economiilor sale, gratie tarifelor extrem de avantajoase şi gratie numeroaselor combinatiuni de asigurare pe viată. Printre avantagiile cele mai remarcabile, încheierea unui contract ordinar de asigurare asupra vieți cu prime anuale, permite asiguratului, de-a fixa de la început sumele exacte, pe care el le destină acestui scop de economie. Nu voim să pierdem această ocaziune, care ni se prezintă, de a semnala acelora dintre cititorii noştri, care ar fi doritori de a-şi plasa economiile în acest gen de asigurare, că în afară de combinaţiunile obişnuite de asigurări pe viaţă, adică asigurări mixte, dotale, viaţa întreagă etc., există şi o nouă formulă de asigurare, graţie căreia prin achitarea imediată a unei sume mici fixate de mai înainte, şi fără alte obligaţiuni ulterioare, se contractează o asigurare mixtă (plătibilă la termen sau imediat în caz de deces). Aceasta constituie o asigurare pe viaţă cu plata unei singure prime şi ea se adresează în special capitaliştilor mari şi mici, posedând disponibilităţi imediate şi doritori de a constitui o economie sigură, prezentând toate avantagiile unei asigurări, de ale cărei obligaţiuni asiguratul s’a achitat integral într’o singură dată. Trebuie să adăugăm că atât prin capitalurile asigurate la sfârşitul anului 1930, care sunt de cca. 60 milioane lei, precum şi prin rezervele sale care la aceiaşi dată întrec suma de 17 miliarde lei, „Victoria“ este singura societate continentală care întinzându-şi activitatea în aproape toate ţările Europei, posedă mijloace financiare atât de Însemnate, şi o proporţie aşa de mare de rezerve faţă de capitalul asigurat. R. Știri artistice Astăzi, Teatrul National reprezintă în matineu, cu preturi reduse „Heidelbergul de altădată” de W. Meyer Forster, iar seara ,,Hamlet” de Shakespeare.* „Idiotul” piesa d-lui Arcadie Baculea, după rotuigra Jig Dostoievsky, se va reprezenta în seara de Vineri, cu d. V. Valentineanu în rolul prinţului Maşkin. * In matineul de Sâmbătă 2 Aprilie Teatrul Naţional reprezintă „Flacăra sfântă” de Somerset Maugham, în loc de „Judecătorul din Zalamea” cum fusese anunţat M. S. Regina Maria a binevoit a vizita ori d. a. expoziţia de pictură pe care d.na Cruţescu-Storck, a predata profesoară la şcoala de Belle-Arte, a deschis-o In saloanele proprii din str. V. Alexandri No. 16. M. S. Regina a admirat operele de artă expuse şi a felicitat pe d.na Cuţescu-Storck. Augusta vizită constitue o meritată încununare a unui puternic talent artistic pe care amatorii de pictură l-au apreciat si admirat intotdeauna. * A 13-a Conferinţă experimentală a Teatrului National închinată lui Ibsen, are loc Duminică 3 Aprilie, la ora 10 jum. dimineaţa. •» ,„Apollonius dinTyane” piesa d-lui Adrian Verea, se reprezintă pentru prima oară la Teatrul National, Luni 4 Aprilie crt * Marti 15 Aprilie, Teatrul National reia într’o montare fastuoasă în costume de epocă, celebra piesă a lui Dumas, „Dama cu camelii”, cu d-na Maria Filotti în rolul Maresucritiei Gautier. non acti de munca aplanate Prin arbitraj obligatoriu s-a aplanat conflictul colectiv de muncă ivit intre comercianţii de cereale si muncitorii hamali din gara Chinău, menținându-se preturile anterioare de muncă prevăzute în contractul colectiv intervenit intre părți la 2 Decembrie 1930. * Prin tratative directe între părţi s‘a aplanat greva dela tipografia ziarului „Kisinevschi-Listoc”. Salariile muncitorilor au fost reduse cu aproximativ 22 la sută faţă de cele anterioare. * S’a aplanat prin tratative directe între părţi greva dela atelierul de croitorie Melamed Bluma din Chișinău. * In urma tratativelor de conciliare ținute la Inspectoratul Cluj, s‘a‘ aplanat conflictul colectiv de muncă dela întreprinuderea Lazăr Henrich, exploatare de păduri dinluj. * Prin arbitraj obligatoriu s’a aplanat conflictul de muncă dela minele şi urnele metalice ale statului de Ardeal. Hotărârea înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie cuprinde 67 articole, stabilind între altele: sistemul muncii în acord; schimbul de lucru de opt ore pe zi; plata muncii suplimentare cu un plus de 50 la sută calculat la salariul de bază; avantaje în natură; respectarea drepturilor câştigate; gratuitatea transporturilor pentru dusul şi înapoierea la lucru. Schimburile. Condiţiile de muncă ale accidentaţilor, bolnavilor, absenţele, concedierile, munca suplimentară de noapte, concediile obligatorii. — Salariile cu specificarea fiecărei categorii și clase de muncitori, acordarea de alimente — adausuri de scumpete pentru membrii finnihilor etc Cinematograf Tovarăşul X la Cinema Rio Pe ecranul cinematografului Rio rulează un film deosebit de toate celelalte filme vizionate până acuma. Tovarăşul X”, o producţie a Casei Fox-Film, e o pagină profundă şi veridică din viaţa Rusiei sovietce. Acţiunea se petrece la început la Paris, în cuiburile refugiaţilor ruşi cari pun la cale comploturi şi asasinate pentru a reîntrona vechea ordine socială în ţara din care au trebuit să se expatrieze. Apoi întreaga desfăşurare a filmului se petrece în autentice medii sovietice, la Moscova. Din acest punct de vedere filmul e un foarte interesant document , o oglindă fidelă, obiectivă a vieţii şi a nouilor moravuri din Rusia roşie. Noul regim, care a răscolit până în adâncuri o ţară cât un continent, care a statornicit noui obiceiuri de viaţă, rămase până acuma un mister pentru cei afara din graniţele ruseşti, nu a adus numai o nouă concepţie politică ci a determinat anumite stări, în toate manifestările de viaţă, care sunt pentru noui tot atâtea tablouri inedite şi ciudate. Foarte frumos e realizată, în film, viaţa de noapte a Moscovei, cu femei frumoase, şampanie şi balalaici întocmai ca în timpurile pravoslavnice ale lui Nicolae II. Pe de altă parte ne e înfăţişată, în culori tot atât de vii, de impresionante, viaţa mizerabilă a masselor înfometate. Contrastul dintre aceste două lumi e isbitor, iar mijloacele de realizare sunt dintre cele mai impresionante. Multă invenţie, culoare locală şi pricepere au prezidat la închegarea acestui admirabil film care documentează, interesează şi amuză în acelaş timp. Protagonistul filmului e Neil Hamilton un actor inteligent cu o adâncă înţelegere a situaţiilor şi cu multiple resurse de expresie. In totul un film bun, din putinele filme bune pe care am avut prilejul să le admirăm în ultimul timp. AL. B. Acte de corner și notariat IDB ffi «Iii II HHMl. ll]iH/ II FreierVerkaul unjeweglienei (Liter.—Veates volontaires d’imineubel Vânzător Cumpărător Imobilu ■ Prețul MIERCURI, 30 Martie 8079. Ionescu Elena — Ch. Wayman — imob. str. Nerva Traian 17, lei 1.220.000 8040 Dobre Ioana — Anastasia Mircea — imob. str. Porumbarii 39, lei 100.000 8063. Dumitrescu D-tru — Stefan Dumitrescu — imob. str. lt. Alex. Paulescu 23, lei 45.000 8023. Zweifel Henri — ing. E. Gooldhaker — teren str. Emancipată 25, lei 105.000 8020. Bente Em. — I. Vasilescu — teren Popești (Ilfov), lei 70.000 8046. Constantinescu Maria — Ion Băltătescu — teren Cocioc, lei 25.000 8059. Cristea Stoica — Sofica Popescu — teren Tunari (Ilfov), lei 30.000 8067. Cristache I. Cristea — Iordan Năstase — teren Lupeasca, lei 25.000 8050. Minculescu I. — Herscu Slotin — aparat limonada, lei 35.000 8088. Bălăci Timotei — Lucia Craiu — imob. str. Popa Nan 25, lei 30.000 8082. Bogdan Ioana — Elena Irod — imob. str. Mănăstirea Curtea de Argeș 47, lei 60.000 8069. Georgescu Ion — Debora Sv«raj — teren str. Drlstor lei 30.000 8041. Predoiu Vasilica — Ion Băltătescu — teren Cocioc, lei 25.000 8022. Tudor Stana — Petre Gavrilescu — imob. strada Elena 48, lei 43.600 Cesfuni 8070. Batscher Frederich — Banca Albina — lei 271.190 ce are de primit de la Soc. Scena, cu lei 271.190 8064. Comnășeanu C-tin — Banca Dichiu — creanța Ipot de lei 180.000 ce o are contra Maria Comănescu, cu Iei 50.000 8055. Mayer Ghizela — Banca Almosnino, lei 75.000 prevăzutii în carnet Economie a bancei L Bercowitz, cu lei 75.000 8094. Manolovici S. — S., Gruber — creanța asupra AI. Huluța, cu Iei 150.000 8075. Săroiu Daniil — Alex. Bondoc — contractul de furnituri de material lemnos intervenit cu Soc. Intreprinderea, cu lei S5.000 5095. Gruber S. — D. Manolovici — creanța asupra AU Huluță, lei 150.000 8029. Tonola M. — Băncei Franco Române — creanța de lei 422.000 asupra O. Mueller, cu lei 545-OGOI închirieri 8009. Butculescu Irîna — Soc. Dâmbovia — imob. cal Victorie 1145, anual cu lei 8018. Stoicescu Ion — ing. Niculae Ștefaniu — imob. str. Bozian 7, anual cu lei 8017. Idem — G. Gr. Marinescu — Idem, anual cu leî 7988. Protopopescu D. dr. — N. Stănescu — imob. calea Rahovei 22, anual cu leî Vânzări de mașini 7951. Knatck — Alex. E. Szőke — auto, lei 7938. Soc. Automobilla Motors — M. Crânguș — auto Oldsmobile, lei 120.000 SO.IXXI 46.000 16.000 30.000 80.850 R’ziltaim rânzăo li îmobîe prin licnaji (ILFOV) DIN ZIUA DE 28 MARTIE Dos. 23016 din 928. .. Imobilul din Bucur. stv. tMieilor 8, averea d.lu avera d-lui S. Petrescu, sa’ adjudecat provizoriu asupra Băncei populare ..Isvorul Tămăduire;’’, cu Iei 180.000. Dos. 5622 din 928. _ Imobilul din str. Rajdeu 3, averea Elena Pompeiu Eliade, idem asupra d-lui Anton Rădulescu, cu lei 2.501.000. Dos. 22580 dn 927. — Imob. din str. Principesa Ileana 15, averea Elena Leon, idem asupra d-lui G-l Emil Libert, cu lei 227.000. Dos. 25924 din 928 — Imob. din com. Baneasa,Herăstrău (Ilfov), averea Filofteia Andrei, idem asupra soţilor Marinescu cu lei 34.000. DIN ZIUA DE 29 MARTIE Dos. 27510 din 928. — Imob. din București str. Iulia Hajdeu 6—3, averea Al. și Stefania Andrano, s’a adjudecat provizoriu asupra d-lui Al. Sfetescu cu lei 1.855.000, Dos 2764 din 930. _ Imob, strada Filofteia Georghiu 23, averea Const. Vasle, idem, asupa d-lui Ilie Ionescu cu lei 76.000. Dos. 11815 din 929. — Imob. strada Gherasi 105, averea lui Ion Negru, idem asupra lui Gh. Șerban, cu lei 68 000. Dos. 19523 din 928. — Imob str. Prel. Popa Farcaș 5, averea Maria Marinescu, idem asupra d-nei Elena Bărbieri cu lei 230.000. Falimente ILFOV — In ziua de 1 Aprilie se vinde de sindic, falm, trib. Ilfov prin licitaţie publică, activul fălim. G. et Co, R. Teodor, patru cai şi un mânz. — La 4 Aprilie se închiriază imob. de calea Rahovei 248, aparţinând fălim. Gh. Dinescu. — La 6 Aprilie se vinde activul fălim. soc. anon. „Convorbiri Literare”, 1200 broşuri ,,Trei Veji”. — La 8 Aprilie se închriază imobilele din calea Şerban Vodă 184 şi 154 ale fălim Stelian Stavrache. _ La 12 Aprlie idem din calea Plevnei 1861 magazii, grajduri şi camere de locuit, aparţinând fălim. soc. anon. „Viteza”. vererde declarare în stare faliment ILFOV Dos. 1157 din 932. — D. M. S. Ni*« sim pr n procur.t a cerua^trib. liipo secția I comerc., declararea In stara de faliment a comerc. Abram Richter din Bucureșt str. Epureanu 21, fiind în încetare de plăți, termen la 27 Mai» Dos. 1261 din 932. — Banca lirbană soc. anon.I idem a comerc. Franța Mathias din calea Dorobanţilor 55, idemi datoria lei 200.000, idem la 17 Mai. Dos. 1273 din 932___D. Misu Susiman comerc, idem a comerc. Andrei Zachariade din str. Alex. Orăscu 4, idem, idem lei 50.000, idem. Dos. 1295 din 932. _ Firma Gh. I. Pacu prin procuridem a firmei Frații Niculescu din b.dul Basarab 82 idem, idem lei 24.600, idem. Vânzăn de averi imobiHard Temen la 11 Aprilie Dos. nr. 17959 din 9303. — Trib. Ilfov, secţia notariat prin corpul portăreilor a dispus vânzarea averei moble a debit. Constantin Stoenescu din București str. Măgurele 18, pentru despăgubirea credit. Marcela Stoenescu de lei 6003 lunar. ILFOV Halele Capitalei TARGURTLE BUJSOTI VODĂ Șl GHICA VODĂ PESTE 30 Martie Biban lei 20—24 kgr. Crap peste 4 kgr. lei 65—92 kgr. Ciortan crap lei 52—55 kgr. Ciortan lei 23—28 kgr. Caracudă lei 24—25 kgr. laptac lei 26—27 kgr. Lin lei 26—30 kgr. Somn iarma și pană lei 40—75 kgr. Ştiucă lei 23—32 kgr. Icre de crap !ci 130—140 kgr. Icre sărate de ştiucă lei 170—175 kgr. PĂSĂRI vni Curcani lei 140—200 buc. Gâşte lei 80—85 buc. Găini lei 45 -54 I tiuita. Raţe lei 45—48 buc. Tui lei 30—35 kgr. Ouă proaspete lei 1,00 bucata. PĂSĂRI TAIETE Curcani lei 40—45 kgr. Gâscă grasă lei 38—40 kgr. Găină grasă lei 38—40 kgr. FRUCTE Mere mari lei 16—25 kgr. Mers mici lei 8—10 kgr. Nuci lei 8—13 suta. Pere lei 6—18 kgr. ZARZAVATURI Ceapă arpagic lei 7,50—8 kgr. Cartofi săpunari lei 2,30—2,60 kgr. Morcovi lei 3—6 kgr. Părunjel verde lei 300—350 suta leg. Pătrunjel cu rădăcină lei 8—10 kgr. Praz Iei 6—9 snopul. Ridichi de toamnă le 1—1,70 buc. Spanac iei 25—28 kgr. Usturoi tei 8—12 funia. Zarzavat de supă lei 1,20—1,30 legătura. Popriri fILPOV) Dos. 4943 din 932. — Trib. Ilfov secţia notariat prin corpul portăreilor a dispus înfinţarea poprirei în mâinile d-lui prim grefier al Curţii de apel Bucureşti secţia II, asupra recipisei Casei de Depuneri No. 40001 din 931 în valoare de lei 20000, cuvenită debit. Ion Bădescu, pentru despăgubirea credit. Elisa B. Ane de lei 162X00. Dos. 5597 din 932. — Idem în ale Băncei L. Bercovici S. A. pe orice sume de bani are sau va avea de primit debit. soc. g.rală per Comercio Extern in lichidare, idem credit. Mihail Stern de Ieși 945.617 Cărti-Reviste A apărut: „Bucarest“ No. 8, revistă săptămânală, politică, literară și socială sub direcția d-lui Adolphe diamet. De vânzare la toate librăriile.