Automatica și Electronica, 1960 (Anul 4, nr. 1-6)

1960-01-01 / nr. 1

Tematica generală a revistei Automatica și electronica AUTOMATICA 1. Teoria reglării automate, sisteme liniare și neliniare, continue sau discontinue (articole originale). 2. Aplicații la teoria reglării automate. Exemple de calcul al diverselor instalații automate (articole originale). 3. Instalații automate realizate în R.P.R. (construcție, performanță, verificări experimentale) în diverse ramuri din industrie (articole originale). 4. Aparate (electrice, electronice și mecanice) utilizate în automatică (articole originale privind aparate construite în R.P.R. sau articole de informare privind aparate străine de importanță și utilizare consacrată). 5. Mașini de calcul electronice și aplicațiile lor în automatică (articole originale privind realizări indigene sau articole de sinteză și de informare). 6. Cibernetică tehnică, automatizări complexe, instalații automate combinate cu mașini electronice de calcul (articole de sinteză și informare sau originale cînd va fi posibil). 7. Probleme economice legate de automatizarea industrială în R.P.R. ELECTRONICA INDUSTRIALĂ 1. Teoria circuitelor electronice cu aplicații industriale (articole originale privind cercetări teoretice noi asupra unor circuite cunoscute sau asupra unor circuite noi). 2. Metode noi în electronica industrială și electrofizică (articole de sinteză sau originale). 3. Teoria și aplicațiile tranzistoarelor și a circuitelor cu tranzistoare (articole de sinteză sau originale). 4. Teoria încălzirii inductive și dielectrice și aplicațiile ei (articole originale). 5. Aparate electronice de măsură și control construite în R.P.R. cu aplicații în diverse procese industriale. 6. Metode de fabricare în R.P.R. (sau cercetări) a materialelor sau a pieselor utilizate în electronică. 7. Generatoare electronice industriale construite în R.P.R. (construcție, performanță, verificări experimentale) (articole originale). 8. Aparate electronice medicale construite în R.P.R. (construcție, performanțe, verificări experimentale) (articole originale). 9. Aplicații diverse ale electronicii în procesele industriale (articole originale privind realizări în R.P.R. sau articole de sinteză). 10. Probleme economice legate de dezvoltarea electronicii industriale în R.P.B. TEHNICA NUCLEARĂ (articole de sinteză și informare sau originale cînd sînt legate de realizări în R.P.R.). 1. Fizică nucleară aplicată. 2. Reactoare nucleare. 3. Acceleratoare de particule. 4. Instrumente electronice pentru măsurarea și detectarea radiațiilor nucleare. 5. Producerea și separarea izotopilor. 6. Utilizarea izotopilor radioactivi în industrie. TEHNICA MĂSURĂTORILOR 1. Probleme generale legate de controlul și măsurarea în procesele industriale. 2. Aparate de măsură utilizate în controlul proceselor industriale. Articole de informare sau sinteză privind aparate sau metode noi străine, articole originale privind aparatura construită în țară.