Buletinul Oficial, 1966, Partea 3 (Anul 2, nr. 1-144)

1966-01-03 / nr. 1

2 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, partea a III-a, Nr. 1 Mulțumind șefilor misiunilor diplomatice pentru felicitările și urările exprimate, președintele Consiliului de Stat, Chivu Stoica, în numele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, al Consiliului de Miniștri și al Marii Adunări Naționale, a transmis diplomaților străini cele mai bune urări de sănătate, de prosperitate popoarelor țărilor pe care le reprezintă și a toastat pentru prietenie, colaborare internațională și pace. Decanul corpului diplomatic, ambasadorul Greciei — Alexandre Cimon Argyropoulo, a foastat în sănătatea conducătorilor de stat români, pentru prosperitatea poporului român. PUBLICAȚII ȘI ANUNȚURI CONCURSURI MINISTERUL ÎNVAȚĂMÎNTULUI UNIVERSITATEA BUCUREȘTI anunță scoaterea la concurs a postului de conferențiar la catedra de limbi și literaturi clasice, la disciplinele : istoria literaturii grecești ; limbă greacă și limbă neogreacă — poziția 4 — Facultatea de limbi romanice, clasice și orientale din cadrul Institutului de limbi și literaturi străine. Candidații la concurs vor depune la secretariatul Universității din București, b-dul Gheorghe Gheorghiu-Dej nr. 04, în termen de o lună de la data publicării acestui anunț, o cerere la care se vor anexa următoarele acte : — copie legalizată de pe diploma de studii, de pe diploma de doctor, de pe atestatul de conferențiar ; — certificat de caracterizare a activității profesionale și sociale a candidatului, eliberat de instituția în care acesta ese funcția de bază ; (1) — memoriu de activitate didactico-științifică ; — lista lucrărilor publicate de candidat ; — certificat de vechime în muncă ; — lucrările științifice ale candidatului ; — autobiografia. Concursul se va ține la rectoratul Universității, în termen de 4 luni de la data publicării acestui anunț. PIERDERI DE ACTE — Scalat Eugenia, domiciliată în București, str. Nițu Vasile nr. 42, raionul Nicolae Bălcescu, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 100031 de absolvire a 7 clasa elementare, eliberat la 11 iunie 1963 de Școala elementară nr. 5 din București, pe numele Mihăilă Eugenia. (2) — Radu Gheorghe, domiciliat în comuna Iernut, raionul Luduș, regiunea Mureș- Autonomă Maghiară, aduce la cunoștință pierderea adeverinței nr. 47/1946 de promovare a 5 clase primare, eliberată de Școala primară din satul Merii, comuna Mogoșani, raionul Găești, regiunea Argeș. (3) — Ioniță Ion, domiciliat în comuna Podoleni, raionul Piatra-Neamț, regiunea Bacău, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 702346 de absolvire a 7 clase elementare, eliberat la 2 iulie 1963 de Școala elementară din satul Podoleni, comuna Podoleni, raionul Piatra-Neamț, regiunea Bacău. (4) — Rudier Mihai, domiciliat în comuna Tiha-Bîrgăului, raionul Bistrița, regiunea Cluj, aduce la cunoștință pierderea diplomei de conductor agricol nr. 1548, eliberată la 15 septembrie 1945 de Școala medie de viticultură din comuna Voicești, raionul Drăgășani, regiunea Argeș, pe numele Rudiey Mihail. (5) — Școala generală de 8 ani din comuna Pleșoiu, raionul Craiova, regiunea Oltenia, aduce la cunoștință pierderea ștampilei rotunde cu mențiunea : „R.P.R. Școala generală de 8 ani, comuna Pleșoiu, raionul Craiova, regiunea Oltenia". (în mijlocul ștampilei, Stema R.P.R.). (S) — Mihăilescu Marin, domiciliat în București, str. Sirenelor nr. 58, raionul V. I. Lenin, aduce la cunoștință pierderea carnetului de muncă seria T.m. nr. 549598, eliberat la 13 noiembrie 1962,de Trustul 5 construcții montate — Brașov, Grupul de șantiere 509 construcții, din Cluj. (7) — Laurențiu Viorel, domiciliat în comuna Chevereșu Mare nr. 348, raionul Timișoara, regiunea Banat, aduce la cunoștință pierderea copiei de pe foaia matricolă nr. 215, eliberată la 26 decembrie 1963 de Școala elementară din comuna Chevereșu Mare, raionul Timișoara, regiunea Banat. (8) — Ciocîrdel Ion, domiciliat în Ploiești, str. Titu Maiorescu nr. 3, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 19/9310/31023/1953 de absolvire a Școlii metalurgice din Cîmpina, raionul Cîmpina, regiunea Ploiești. (9) — Crînguș Veneția, domiciliată în comuna Băduleasa, raionul Turnu Măgurele, regiunea București, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 0059029/1954 de absolvire a 7 clase elementare la Școala elementară din comuna Băduleasa, raionul Turnu Măgurele, regiunea București. (10) — Bîrseu Nicolae, domiciliat în Tîrgu Mureș, str. Horia nr. 28, regiunea Mureș- Autonomă Maghiară, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 1/198602 de absolvire a 7 clase elementare, eliberat la 12 iunie 1955 de Școala elementară din satul Hîrtop, comuna Bălinești, raionul Piatra-Neamț, regiunea Bacău, pe numele Bîrsete Nicolae. UD — Cosma Emilia, domiciliată în Cluj, str. Arieșului nr. 57, aduce la cunoștință pierderea copiilor de pe foile matricole nr. 214/1960 pentru clasa a VlII-a, nr. 297/1961 pentru clasa a IX-a, eliberi rate de Școala medie nr. 9 din Cluj. (12) — Ichimescu Ioan, domiciliat în comuna Negru Vodă, raionul Negru Vodă, regiunea Dobrogea, aduce la cunoștință pierderea diplomei de examen de stat nr. 26615/1956 de absolvire a Facultății de matematicăfizică din București. (13) — Petre Florian, domiciliat în București, intr. Bădeni nr. 7, bloc M.61, raionul 23 August, aduce la cunoștință pierderea certificatului seria A nr. 10065/1952 de absolvire a Școlii profesionale de energie electrică, din București. (14) — Dudaș Nicolae, domiciliat în satul Seleuș nr. 433, comuna Daneș, raionul Sighișoara, regiunea Brașov, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 68/3002 de absolvire a 7 clase primare, eliberat la 3 mai 1958 de Școala elementară din satul Seleuș, comuna Daneș, raionul Sighișoara, regiunea Brașov. (15) — Vlad Sofia, domiciliată în Constanța, str. Maior Sofran nr. 18, aduce la cunoștință pierderea diplomei nr. 4660 de absolvire a Școlii medii tehnice de ameliorațiuni agrosilvice din Focșani, regiunea Galați, eliberată la 22 martie 1958, pe numele Vlăsceanu Sofia. (16) — Cutova Gheorghe, domiciliat în Techirghiol, str. Negru Vodă nr. 8, orașul Constanța, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 10109/13 de absolvire a 7 clase elementare, eliberat la 15 iunie 1961 de Școala elementară din Techirghiol. (17) 2