Buletinul Oficial, 1967, Partea 3 (Anul 3, nr. 1-194)

1967-01-03 / nr. 1

2 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, partea a m-a, Nr. 1' ai , Chile — Jaime Coutts, Argentinei — Hernan Sixto Fernandez, Izraelului — Mordechai Avgar, Greciei — Spyros A. Adamopoulos, R. P. Chineze — Van Tun, Republicii Arabe Unite — Mahmoud Badawi, Braziliei — Mario Cesar de Moraes Pităo, Statele Unite ale Americii — Joseph W. Neubert, Elveției — Wilhelm Doppler, R. P. D. Coreene — Rim Gion Rion. Mulțumind șefilor misiunilor diplomatice pentru felicitările și urările exprimate, președintele Consiliului de Stat, Chivu Stoica, în numele Consiliului de Stat, al Consiliului de Miniștri și al Marii Adunări Naționale, a transmis diplomaților acreditați în țara noastră cele mai bune urări de sănătate, de prosperitate popoarelor din țările pe care le reprezintă, toastînd pentru pace, prietenie și colaborare internațională. Decanul corpului diplomatic, Manuel Yepe Menéndez, ambasadorul Republicii Cuba, a toastat în sănătatea conducătorilor de stat români, pentru prosperitatea poporului român, pentru pace și prietenie între popoare. PUBLICAȚII ȘI ANUNȚURI CONCURSURI MINISTERUL ÎNVAȚÂMÂNTULUI INSTITUTUL DE ȘTIINȚE ECONOMICE „V. I. LENIN" DIN BUCUREȘTI anu scoaterea la concurs anț a următoarelor posturi : Conferențiar la catedra de Planificarea economiei naționale, disciplina Planificarea economiei naționale, poziția 6. Conferențiar la catedra de Evidență contabilă ramuri, disciplinele Evidența contabilă agrară, Evidența contabilă a ramurilor, poziția 4. Conferențiar la catedra de Evidență contabilă ramuri, disciplina Evidența contabilă a ramurilor, poziția 6. Conferențiar la catedra de Economia comerțului socialist, disciplina Organizarea și tehnica comerțului socialist, poziția 4. Conferențiar la catedra de Analiza activității economice, disciplina Analiza activității economice a întreprinderilor socialiste, poziția 5. Conferențiar la catedra de Statistică teoretică și economică, disciplina Statistica economică, poziția 9. Asistent la catedra de Chimie și fizică, disciplina Chimie analitică, poziția 12. Pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor de conferențiari, candidații vor prezenta la rectoratul Institutului, în termen de o lună de la publicarea acestui anunț, o cerere însoțită de următoarele acte, în două exemplare : a) copie legalizată de pe diploma de examen de stat sau de pe actul echivalent de studii superioare ; b) copie legalizată, de pe diploma de doctor în economie sau de doctor-docent în științe economice ; c) copie legalizată de pe atestatul de conferențiar ; d) certificatul de caracterizare a activității profesionale și sociale a candidatului, eliberat de instituția (întreprinderea) în care acesta își are funcția de bază ; e) memoriul de activitate didactico-științifică, semnat de candidat ; f) lucrările științifice ale candidatului ; g) autobiografia. Pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea postului de asistent, candidații vor prezenta, în termen de o lună de la publicarea acestui anunț, o cerere însoțită de acte, prevăzute la literele a, d, e, f și g și un certificat de vechime în muncă, eliberat de unitatea în care lucrează. Concursul va avea loc la sediul Institutului din București, piața Romană nr. 6, raionul 30 Decembrie, cel mai tîrziu în cursul lunii martie 1987. Informații suplimentare se pot obține zilnic, între orele 12—14, de la secretariatul științific al Institutului. (1) PIERDERI — Buliga Mihai, domiciliat în orașul Suceava, str. Mitocului nr. 13, regiunea Suceava, aduce la cunoștință pierderea certificatului nr. 32/253 de absolvire a 7 clase primare, eliberat la 9 iulie 1946 de Școala primară din comuna Dersca, raionul Dorohoi, regiunea Suceava. (1001) — Buium Petru, domiciliat în satul Lozna, comuna Lozna, raionul Dorohoi, regiunea Suceava, aduce la cunoștință pierderea adeverinței nr. 81202 de absolvire a 5 clase elementare, eliberată la 23 august 1954 de Școala elementară din satul Lozna, comuna Lozna, raionul Dorohoi, regiunea Suceava. (2002) — Ciucur Nicolae, domiciliat în comuna Țicleni, raionul Gilort, regiunea Oltenia, aduce la cunoștință pierderea diplomei nr. 315105/48 de absolvire a 7 clase elementare, eliberată la 13 iunie 1962 de Școala elementară din comuna Țicleni, raionul Gilort, regiunea Oltenia. (2003) . Crăciunescu Gheorghe, domiciliat în comuna Piatra, raionul Zimnicea, regiunea București, aduce la cunoștință pierderea următoarelor acte, eliberate de D.M.C., Serviciul Inspecție auto și circulație : — carnetul de conducere gradul I nr. 438153, din 23 noiembrie 1962 ; — permisul de circulație al motocicletei nr. 27336 B, din 16 iunie 1965. (1003) — Complexul Peleș, cu sediul în orașul Sinaia, regiunea Ploiești, aduce la cunoștință pierderea chitanțierului numerotat de la 9287 la 9335, necompletat. (1005) — Direcția regională de economie forestieră Dobrogea, Sectorul de mecanizare și transporturi forestiere, cu sediul în Constanța, șos. Filimon Sîrbu nr. 250, aduce la cunoștință pierderea certificatului de naționalitate nr. 2549 al mahoanei nr. 2549, eliberat în anul 1965 de Ministerul Transporturilor și Telecomunicațiilor. (2006) Gospodăria agricolă de stat „Dudești-Făurei", cu sediul în comuna Dudești, raionul Făurei, regiunea Galați, aduce la cunoștință pierderea următoarelor acte, eliberate de D.M.R.Galați: Serviciul inspecție auto și circulație : - permisul de circulație al tractorului nr. 029639-GL, din 3 aprilie 1963 ; - permisul de circulație al tractorului nr. 029843-GL, din 3 aprilie 1963 ; - permisul de circulație al tractorului nr. 029645-GL, din 3 aprilie 1963 ; - permisul de circulație al tractorului nr. 029646-GL, din 3 aprilie 1963 ; - permisul de circulație al tractorului nr. 029648-GL, din 3 aprilie 1963. (1097) - Gheorghe Vasile, domiciliat în orașul Brăila, str. Mihai Bravu nr. 209, regiunea Galați, aduce la cunoștință pierderea adeverinței nr. 482 de absolvire a 7 clase elementare, eliberată la 12 iulie 1949 de Școala elementară nr. 8 din orașul Brăila, regiunea Galați. (1008) DE ACTE 2