Buletinul Oficial, 1970, Partea 1 (Anul 6, nr. 1-159)

1970-09-17 / nr. 113

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA, partea I, Nr. 113 883 DECRET privind conferirea ordinului „Meritul Cultural" clasa a II-a pictorului Francisc R. Ferch Pentru merite deosebite in domeniul artei, cu prilejul împlinirii a 70 de ani, Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează» Articol unic. — Se conferă ordinul Meritul Cultural clasa a Il-a pictorului Francisc R. Ferch. Președintele Consiliului de Stat, București, 16 septembrie 1970. NICOLAE CEAUȘESCU Nr. 419. DECRET privind conferirea ordinului „Meritul Cultural" clasa a II-a colecționarului de artă Gheorghe D. Vintilă Pentru merite deosebite în colecționarea și înființarea colecției de artă plastică din comuna Topalu, județul Constanța, Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează: Articol unic. — Se conferă ordinul Meritul Cultural clasa a Il-a colecționarului de artă Gheorghe D. Vintilă. Președintele Consiliului de Stat, București, 16 septembrie 1970. NICOLAE CEAUȘESCU Nr. 420. DECRET privind conferirea de ordine și medalii unor specialiști în prospecțiuni geologice din Ministerul Industriei Miniere și Geologiei Pentru merite deosebite în activitatea de prospecțiuni geologice, Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează Art. 1. — Se conferă Ordinul Muncii clasa a ll-a tovarășului Radu C. Botezatu — adjunct al ministrului și adjunct al șefului Departamentului geologiei din cadrul Ministerului Industriei Miniere și Geologiei. Art. 2. — Se conferă Ordinul Muncii clasa a IlI-a tovarășilor : Mihail R. Croitoru — inginer șef la întreprinderea geologică de prospecțiuni București; Valeriu I. Constantinescu — șeful serviciului hidrogeologic la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Cornel R. Boldor — șeful serviciului geologic la Întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Teodor T. Păsat — șeful secției seismice la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Adolf I. Kizyk — șeful secției roci și minereuri la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Alexandrina V. Ștefănescu — șeful serviciului geochimie la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Stanciu I. Cosma — șeful secției prospecțiuni mineralogice în cristalin la Întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Miltiade N. Filipescu — șeful secției petrol, gaze și cărbuni la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Ion Victor I. Popea — șeful secției electrometrie la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Art. 3. — Se conferă ordinul Meritul Științific clasa a lll-a tovarășilor . Mircea N. Chiriac — geolog șef la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Ion N. Berbeleac — geolog principal la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Remus I. Ștefan — șeful secției prospecțiuni mineralogice în eruptiv la Întreprinderea geologică de prospecțiuni București. Paul I. Ciornei — șeful serviciului mineralogic la întreprinderea geologică de prospecțiuni București. 3