Cinema, ianuarie-iunie 1935 (Anul 12, nr. 272-283)

1935-05-10 / nr. 280

de multă popularitate în rândurile marelui public spectator. Să nu comentăm în mod atent acest film, căci vom trebui să recunoaștem spre deziluzia multora, că totuși Bing Bang este unul din filmele care judecând , după genul pe care la adoptat, este totuși reușit și și-a ajuns scopul: amuză. Puțini dintre marele public care a văzut acest film, au spus că nu s’au distrat , și puțini au fost aceia, critici sau spectatori, cari să nu recunoască faptul că este singurul film românesc care n’a deziluzionat. Ba mai mult, a plăcut. Ne-am deplasat însă dela obiectivul articolului nostru. Pornisem să relevăm activitatea celor doi amici comuni Stroe și Vasilache. Ne-au vizitat de curând la redacție, după cum au făcut-o regulat în tot timpul turnării ultimului lor film. Ne-au povestit regulat în mod sincer și dezinteresat greutățile pe cari le-au avut în calea realizării acestui film. Greutăți de ordin material, căci oricât s’a crezut că costă de ieftin, a costat totuși scump. Fără să mai vorbim că filmul este realizat sub cerul liber, fără reflectoare speciale cari se găsesc din belșug în studiourile străine, Stroe și Vasilache ne-au mărturisit deseori, și îi credem, că n’au dormit zile întregi în șir ca să termine cu bine acest film. Dimineața la 5 porneau lucrul, după amiază aveau repetiție la teatrul Alhambra iar seara spectacol, in tot acest timp Stroe si ^silache, prieteni sinceri la bucurie și necaz n’au desperat. Au răbdat și și- au văzut visul realizat, filmul Bing-Bang gata. Filmul a fost prezentat și succesul pe care Pu înregistrat îl cunoașteți și d-voastră. Acum după ce întreaga Capitală a văzut acest film în mai puțin de două luni Stroe și Vasilache pornesc în provincie împreună cu filmul și-l vor prezenta personal. Numeroasele scrisori pe cari le-am primit de la diverși cititori dovedesc nerăbdarea cu care este așteptată în provincie această ultimă realizare românească. Din partene se urăm și în țară și dincolo de hotare, acelaș succes binemeritat pe care l’au recoltat și în Capitală. GEORGE VAL Ioe privește de pe balustrada podețului de lanagov, cum se înregistrează o scenă a primului său film, „Bing-Bang”. Jos: „Bing și Bang” nn remiez-vous sentimental. S’au surprins insă unul pe altul. Și acum sunt nehotărâți.. Bing și Bang norocoșii câștigători ai lotului cel mare, îl caută disperați. In cele din urmă ii găsi. In rod. Inel 1. Anta ui « H