Cronica Sătmăreană, octombrie-decembrie 1968 (Anul 1, nr. 192-270)

1968-10-01 / No. 192

___ rvnvjcx §ÄTM^r»v4 Marți T oelombríe 1968_______________________„ ___________________________________________________ ___________________________ Э r~ ■ »■"1 — :гА2т^;К1ИИМИИвИИИИИИИНИИвИШВВИИЯИИИ1^ИИ1И1^ИИИИЯИИШИвЖ1ЯМИЮвЯИИИИИИВ35> и *M'1*fra*3iGM£HflBMMäMH^HE£inMaaiM*?£tiRj*MLa_iLLiii' íporthimuí I spoRTHiratu Fotba[ Divizia A Crișul э detronat liderul Nu greșim, sperăm, cu nimic, dacă afirmăm că duminica aceasta a oferit cea mai spectaculoasă i zi de fotbal, gustată cu nesaț, de spectatori, telespectatori sau radio ascultători, care, pe viu, la televizor sau la aparatele de radio au urmărit cele mai dramatice răsturnări de scoruri, stabilirea unui nou record de goluri (31). Firește, fără aceste răsturnări de rezultate, fotbalul nu ar avea farmecul ce îl caracterizează. La București (în partida Dinamo B București — Rapid) și la Arad (în derbiul local, Vagonul — U.T.A.) spectatorii, telespectatorii și radioascultătorii au urmărit cu sufletul la gură acțiunile de fotbal care au pus rînd pe rînd în pericol o poartă sau alta. Două formații, Universitatea Craiova (la Iași) și Jiul (la Constanța) au obținut cele mai bune rezultate, victorii în ambele cazuri, oltenii acumulînd, împreună cu U.T.A. cele mai multe puncte pînă acum, ambele situîndu-se pe primele două locuri ale clasamentului. Interesantă ni se pare de redat evoluția scorului la Arad și anume Vagonul — U.T.A. 0—1, 1—1, 2—1, 3—1, 3—2, 3—3, 3—4, 3—5. In orice caz etapa de duminică a scos în evidentă o frumoasă revenire a echipelor care ocupă ultimele locuri în clasament dintre care se remarcă Crișul Oradea, învingătoarea fostului lider („U" Cluj) la o diferență categorică (4—0), care a realizat în cea de-a 8-a etapă de campionat prima sa victorie. Spectaculoasă și revenirea Rapidului — echipă în sînul căreia s-au operat recent măsuri radicale — care a reușit să învingă Dinamo București (după ce aceasta condusese la un moment dat cu scorul de 2—0), grație lui Codreanu care a înscris nu mai puțin de trei goluri, firește cu aportul colegilor lui. Și acum rezultatele : Progresul București — Steaua București 1—3 ; Politehnica Iași — Universitatea Craiova 1—2 ; Vagonul Arad U.T. Arad 3—5 ; Crișul Oradea — Universitatea Cluj 4—0; Petrolul Ploiești — A.S.A. Tg. Mureș 2—1 ; Dinamo București — Rapid București 2—3: Farul Constanța — Jiul Petroșeni 1—2 i F.C. Argeș — Dinamo Bacău 1—0. Universitatea Craiova — Farul Constanța, A.S.A. Tg. Mureș — Vagonul Arad, Rapid — F.C. Argeș, Jiul — Dinamo București, Universitatea Cluj — Progresul, U.l. Arad — Politehnica Iași, Dinamo Bacău — Petrolul, Steaua — Crișul. a.U.T.A.8 5 1 2 14— 9 11 c..,U" Craiova 8 4 3 1 19—14 11 e.Steaua 8 4 1 3 15—109 4.Farul 8 4 1 3 13—109 5.„U" Cluj 8 4 1 3 17—159 6 Petrolul 8 4 1 3 7— 99 0.Politehnica Iași8 4 1 3 9—129 8.Dinamo București 7 4 0 3 14— 88 9 A.S.A. Tg. Mureș 8 8 1 4 13—117 ioJial8 2 3 3 8— 77 11 Progresul 8 3 148—107 12 Dinamo Bacău8 3 1 47—127 •13.F-C. Argeș 'v Í '•( i \ у ;3 0 4 9—136 :14.Rapid8 2 2 4 7—126 15. Vadonul 16—^21 16. Crișul CLASAMENT I. Legătura din piele de cangur Abia în a treia zi de cînd sosise la Geneva, doctorul Bartolomeu Cubleșan a introdus în cutia poștală de lîngă gara Connavin primele mesaje către prietenii din țară: niște ilustrate convenționale pe carton translucid, din acelea care se găsesc cu duiumul la toate râspîntiile străzilor geneveze,zugrăvind cu laluciozitatea naiv-feerică a Eastmancolor-ului un Montblanc miniatural și drăgălaș, un lac Láman ca o piscină de stat hollywoodiam, un Quai Wilson cu figurine elegante, parcă mînuite de un păpușar anonim. Scrisese în grabă pe măsura camerei de hotel cîteva cuvinte la fel de convenționale ca și ilustratele, străduindu-se numai ca, pe lîngă inevitabilul „Salutări din..." să găsească o cît de măruntă întorsătură din condei care să deosebească rîndurile adresate profesorului Monem de cele menite să ajungă la mîinile colaboratorului și prietenului său cel mai apropiat, Ovidiu Horia, sau de cele destinate „amorului prim și irealizabil al primei sale tinereți" (desuetul patetism al expresiei îi stirnise un sîmbet de autoironie), actriței Adriana Jacotă din Cluj. Operația îl cam plictisea, ca orice act izvorît din „tembelismul contractului social" cum îi plăcea să definească îndatoririle care-i zgîndăreau micile comodități, și acum, după ce văzuse cele trei patrulatere colorate alunecînd în orificiul ospitalier, respira ușurat, presimțind deliciile ultimei după-amieze libere înaintea Congresului. Urmau cinci zile de ritualuri simandicoase și grave, de controverse înmănușate și zîmbitoare, totul în celofanul superhigienic de țepene gesturi protocolare, specific unei reuniuni internaționale de atare importanță : Congresul de neuropatologia memoriei. Era hotărît să uite însă, în după-amiaza asta, și de neuropatologie, și de memorie — de tot ceea c [UNK], începînd de mîine, se va întrona obsedant, în centrul existentei sale geneveze. O după-amiază de amnezie dulce și totală (termenul de amnezie îi provocă un scurt frison, deoarece îi amintea de Una dintre temele de pe ordinea de zi a Congresului), deplim Divizia В, seria a Il-a C.F.R. continuă să rămînă neînvinsă Va urma Clujul pilda Aradului? Va promova oare C.F.R. Cluj în prima divizie a țării (așa cum o făcuse Vagonul în primăvară) ridicînd la două numărul formațiilor clujene în categoria A ? Deocamdată, a ne aventura în lumea pronosticurilor înseamnă să riscăm prea mult, deoarece meciuri mai sunt multe de jucat, și, nu odată, am fost martorii unor surprinzătoare promovări. Oricum însă, faptul că formația C.F.R. Cluj după opt etape de la începerea campionatului, a acumulat atîtea puncte, îi dă speranțe serioase. Cea mai surprinzătoare victorie în această etapă a competiției a obținut-o formația orădeană Olimpia. Iatăle : C.F.R.I.R.T. Arad — C.S.M. Reșița 6—2; A.S. Cugir — C.F.R. Cluj 0—0; C.F.R. Timișoara — Olimpia Oradea 1—2 ; Industria sîrmei Cîmpia Turzii — Chimia Rm. Vîlcea 1—1 ; Electroputere Craiova — Gaz metan Mediaș 2—2; Metalul Hunedoara — Metalul Tr. Severin 8—0; C.S.M. Sibiu Politehnica Timișoara 1—0 ; Medicina Cluj — Minerul Baia Mare 0—0. CLASAMENT Gaz metan Mediaș — Metalul Hunedoara, Minerul Baia Mare — Chimia Rm. Vîlcea, C.F.R. Cluj — C.F.R. I.R.T. Arad, Metalul Tr. Severin — Electroputere Craiova, Olimpia Oradea — Politehnica Timișoara, C.S.M. Reșița — Medicina Cluj, Industria sîrmei C. Turzii A.S. Cugir, C.F.R. Timișoara — C.S.M. Sibiu. 1. C.F.R. Cluj 2- Olimpia Oradea 3. C.S.M. Sibiu 4. C.F.R I.R.T. Arad 5. Metalul Hunedoara 6. Politehnica Timișoara 7. Metalul Tr. Severin 8. Electroputere Craiova 9 A.S. Cugir 10. Medicina Cluj 11—12. C.F.R Timișoara 11—12. Gaz metan Mediaș 13—14. C.S.M. Reșița 13—14. Minerul Baia Mare 15. Ind. firmei G.T. 16. Chimia Rm. Vîlcea 4 4 0 12— 8 12 5 1 2 16—12 11 5 0 3 17— 9 10 4 2 2 17—14 10 4 1 3 15— 79 3 3 2 12—109 4 1 3 9—109 3 2 3 8— 98 3 2 3 8—108 2 3 3 10— 97 2 3 3 8— 87 2 3 3 10—107 2 2 4 8—126 2 2 4 4— 86 1 3 4 10—155 0 4 42—154 888888888888888 8 Divizia C, seria a VII-a Olimpia și-a consolidat poziția Olimpia Satu Mare - Unirea Oradea 2-0 Prima repriză. Olimpia Satu Mare, jucînd cu Unirea Oradea dovedit că merită să dețină șefia a în clasamentul seriei a VII-a. Afirmînd aceasta nu ne gîndim doar la faptul că în prima parte a întîlnirii s-au marcat cele două goluri, ci pentru că jocul celor mai multi dintre fotbaliștii localnici a corespuns, mai cu seamă al celor bări îndelungi nu pe cheiurile somptuoase de piatră ale lacului, transformate de-acum de mulțimea turiștilor din toate ungherele Europei într-un tabel sclipitor și gălăgios, ci pe ulițele somnolente ale vechii cetăți, pe care nu apucase încă să le viziteze. Toropitoarea căldură din timpul zilei — era neobișnuit de fierbinte acest început de vară al anului 197... — Se destrăma sub adierile brizei alpine, plămînii puteau respira mai în voie, ochii vedeau mai limpede, eliberați de senzația fumenoasă a atmosferei toride.— Comment, ca va, m’sieur de Roumaine ? — se auzi interpelat cu o familiaritate bonomă, în timp ce tocmai traversa piața îndreptîndu-se spre rue du Montblanc: întrebarea venea dinspre micul restaurant „Au corsaire", așezat chiar în fața gării, și o lansase cu o neverosimilă voce de sopran însuși corsarul în persoană, pîntecosul patron al locandei, „maitre" Dédé Noiret, adevărat și neîntrecut maestru în gastronomie romandă. Alături de el, într-o minirobe care-i dezvăluia îndrăzneț coapsele plinuțe, trîmbea telegenic bruneta mademoiselle Germaine, fiica patronului și una din irezstibilele atracții ale locandei. Bartolomeu izbutise să devină în numai trei zile unul din favoriții patronului (și ai fiicei, bineînțeles), deoarece se lăsa călăuzit cu receptivă curiozitate pe căile unei arte culinare plină de delicii și secrete multiple. Docilitatea sa de incorigibil gurmand fusese îmbelșugat răsplătită de niște admirabile „champignons avaudoise", minuscule ciuperci în sos parfumat cu mila resme de brad, sau de delicioasele „tripes à la neuchâteloise", măruntaie prăjite într-un complicat sos de tomate, ceapă și usturoi, cu picantul adaos al unui fus de portocale, sau de faimosul caltaboș de Payerne, al cărui secret de fabricație rămăsese pînă la urmă învăluit în cel mai deplin mister. Totul stropit, firește, cu licoarea cristalină a costișelor însorite dintre Lausanne și Vevey, a cărei tăinuită tărie Se accentua în clipele cînd i-o turna în pahar, cu toți nurii de care era capabilă, însăși grațioasa mademoiselle Germaine. Irizata sevă a viilor veveyene semăna frapant la buchet și la gust cu „perla de Tîrnave", iscîndu-i în priviri o melancolică nostalgie de care Germaine se simțea, vizibil și ingenuu vinovată. Răspunse cu amabilitate salutului volubil al corsarului bucătăriei geneveze, se interesă de sănătatea fragilei madame Noirot, care suferea de totalitatea maladiilor descoperite de medicina contemporană, schimbă cîteva păreri cu Germaine despre filmul ale cărei reclame împînziseră străzile orașului, sugerîndu-i cu tact ideea că ar semăna grozav cu Julie Christie, apoi se despărți de Dodé și de fiica sa cu promisiunea solemnă că va fi deseară la masa lui obișnuită spre a gusta o specialitate a casei preparată anume pentru el — vestita „fondue", brînza de Gruyere topită în vin fiert de Lavaux sau Dezaley. După ce spre satisfacția vădită a patronului, își exprimă preferința pentru Dezaley, putu, în sfîrșit, să-și continue nestingherit plimbarea. E întîmpinată, pe rue du Montblanc, vitrinele orbitoare, cu multicolore etalate din plastic, în care reveneau obsesiv, la fiecare câțiva pași, o multitudine de ceasuri de toate formele și dimensiunile de la ce doi mijlocași Both și Gerő precum și a înaintașilor. De altfel, în acest compartiment pe lîngă forma foarte bună a lui Filip, o comportare din ce în ce mai bună o dovedesc Borota, Bokor și Kincses. Cît privește apărarea, ea nu a avut prea mult de lucru, iar în cazul celor cîteva intervenții, Jula și Bocșa (ultimul într-o vervă deosebită de joc) au evoluat cu multă siguranță. In ciuda faptului că a fost depășită la mai toate capitolele (tehnic mai ales) echipa oaspe s-a apărat destul de bine, jucătorii ei aglomerîndu-se in fata porții pentru a destrăma numeroasele ocazii de gol irosite de gazde. Primul care ratează o bună ocazie de a deschide scorul este Rob. In minutul 5 de joc el se descurcă foarte bine printre apărători, ajunge în fața porții dar aici nu mai reușește decît să lovească prea încet balonul care nu intră în poartă. După patru minute de la această fază, arbitrul băimărean Carol Szilagyi (care a arbitrat foarte slab întreaga partidă) trece cu vederea un fault în careu comis asupra lui Borota. Alte emoții se produc la poarta oaspeților în minutul 17, cînd încolțit de atacanții sătmăreni, un fundaș orădean trimite acasă, portarul este depășit, balonul dar mingea nu intră în plasă ci trece cu puțin pe lîngă bară. Un minut mai tîrziu (18) se deschide scorul. La o centrare de pe partea dreaptă, mingea ajunge la Filip, acesta o recentrează, lui Borota, care înscrie 1—0 pentru Olimpia. In minutul 29 Filip se evidențiază încă o dată, fiind autorul unui șut splendid la care portarul oaspe cu un bun reflex reține. Un alt șut frumos este „semnat" de Kincses (min. 19), mingea fiind din nou reținută de portar. Apoi Filip (min. 34) mai are o ocazie bună de a fructifica, dar trage alături. Repriza întîi se pare că va lua sfîrșit la scor minim, dar Borota reușește în min. 43, să surprindă pe picior greșit întreaga apărare, pe portar, și înscrie. Este 2—0 pentru localnici, scor cu care se încheie partida. Fără să joace la nivelul posibilităților lor, fără să manifeste dorința de a înscrie cît mai multe goluri, jucătorii de la Olimpia domină, crează în continuare ocazii bune, de a înscrie, prin Kincses min. 52, Dobi, (min. 78), mai mult înaintași (min. 55). O singură ocazie au creat fotbaliștii orădeni, în mini 62 de joc. La o lovitură liberă, mingea ajunge la Beni care surprins de 3 le cît un sîmbure de cireașă, montate uneori pe cele mai neașteptate accesorii ale toaletei feminine (îl amuzară două celulețe minuscule care marcau orele pe bombeurile provocatoare ale unui sutien), pînă la orologii fastuoase, întorzonate cu tot felul de îngerași rococo, pe placul celor ce căutau o evadare măcar vizuală din geometrismul excesiv al vieții moderne. Era de ajuns să te apropii de o vitrină oarecare pentru ca urechea să-ți fie violentată de un haotic amalgam de clinchete, de parcă însuși timpul s-ar fi revărsat în cataracte sonore, ireversibilă șiagară de minute și secunde. Dar oare e atît de ireversibilă această Niagară a timpului? — se pomeni gîndindu-se la una din temele comunicării pe care o va prezenta peste două zile la congres. Alungă invazia de gtnduri nedorite cu un gest infantil (ce să-i faci, temperamentul de adolescent întîrziat pe care i-l reproșase nu o dată Adriana Jacotă!), apoi se depărtă de vitrinele cu ceasuri spre a nu mai impieta cu nimic asupra acestei după-amiezea odihnei absolute. In general, prezența unui ceas în camera lui de lucru îl irita și îl obosea, darmite, eînu această prezență e multiplicată la ordinul milioanelor , încetul cu cu încetul îi reveni buna dispoziție și, după numai cîteva minute cînd străbătu podul masiv cu ecluze care desparte lacul Léman de vărsarea Rhonului, se surprinde fredonînd un cîntec auzit aseară la cabaretul „Gai Ba-Ta-Clan". Trecătorii întorceau o clipă privirile după blondinul acesta deșirat și nițel corpolent, care înota prin mulțime ca un torpilor, cu pieptul lansat viguros înainte, și care emitea niște foarte vag ritmate frînturi dintr-o melodie la modă. El trecu nepăsător prin coridorul de priviri, ba chiar schița o reverență ironică în fața unor scandalizate la dies, care căutau, vădit, cu ghidul într-o mină și cu Rolleiflexul în cealaltă, insula lui Rousseau sau alt monument de baedecker al Genevei turistice. Senzația că e urmărit îl fulgeră brusc în momentul cînd întoarse colțul la rue du Rhône. Tocmai se oprise amuzat în fața unui afiș cu litere de o șchioapă plantat in mijlocul trotuarului: „Dragostea aliată cu rațiunea numai prin SELECTRON! A găsi un partener pentru traiul în comun era extrem de dificil pînă ieri. Astăzi, grație reputației agenției SELECTRON și metodelor ei științifice, vă puteți descoperi partenerul ideal care să răspundă aspirațiilor dumneavoastră celor mai secrete. SELECTRON — garanția mariajelor de succes I“. Un om Ca el caută de o viață partenera ideală — și uite ce simplu era, ce fantastic de simplu și, mai ales, științific. Se întrebă cum de n-a aflat pînă la cei patruzeci de ani ai săi tehnologia acestei selecții fără greș și mai aruncă o privire pe afiș căutînd tariful. Idealist și discret, afișul nu-i satisfăcu curiozitatea. Avea intenția să-și urmeze drumul mai departe, dar pe neașteptate, dintr-o pornire inexplicabilă, mînat de unul dintre acele misterioase impulsuri ale instinctului ce-l preocupaseră în vremea uceniciei sale psihiatrice, se răsuci pe călcîie căutînd în mulțime perechea de ochi care, era sigur, îi urmărea de cîteva minute fiecare gest, fiecare mișcare. (VA URMA) ocazia ce i se oferă, se pripește și trage pe lîngă poartă. Au evoluat echipele : Olimpia, Bathori I — Kalmar, Jula, Knoblau, Bocșa — Gerö II, Both (evidențiat doar în prima repriză) — Bokor, Borota, Kincses (Dobi care a evoluat foarte slab), Filip , UNIREA : Bocșan — Bodor, Gall, Boroș (Gondör min. 84), Balogh — Németh (Lucuta), Orbán — Pîrcălab, Chipăruș, Beni, Hajdú, ȘTEFAN VIDA Un punct cu valoare de două C.I.L. Sighetul Victoria Cărei 0-0 Așa cum era de așteptat, fotbaliștii de la Victoria Garei au reușit să mai acumuleze încă punct prețios din deplasare, nu în dauna formației sighetene G.I.L. Timpul deosebit de frumos pentru fotbal și prezenta unui mare număr de spectatori sigheteni au creat o ambianță plăcută desfășurării meciului de fotbal dintre C.I.L. și Victoria Garei, partidă în cadrul căreia cei prezenți au putut urmări numeroase faze frumoase de fotbal, un joc desfășurat în limitele sportivității. De la primul și pînă la ultimul minut al partidei, cei 22 de jucători au luptat cu ardoare pentru a înscrie un gol care să faciliteze victoria vreuneia dintre echipe. Ei nu au reușit însă acest lucru cu toate că s-au creat numeroase ocazii bune de a fructifica, atacanții se pare uitîndu-și acasă ghetele de înscris goluri. Nu odată din poziții favorabile ei nu au reușit să înscrie, evidențindu-se în această privință in mod deosebit Podleszni, Szikszal, Hauker II Petz II, de la Victoria, precum și Roman, Stan și Cociorba din echipa gazdă. Nu este mai puțin adevărat faptul că la menținerea scorului alb au contribuit în mare măsură Pauli și Pusztai, cei doi portari, care au scos adevărate mingi-goluri. De pildă, în minutul 18 la șutul lui Petr I cînd balonul se îndreaptă în colțul sting de sus al porții și în minutul 23, cînd Szikszai în poziție deosebit de favorabilă trimite mingea spre plasa porții, portarul sighetean salvează. La rindul lui Pusztai, în minutele 42, 56 și 72, deviază în extremis mingi extrem de periculoase. Firește, am reprodus doar cîteva dintre ocaziile cînd soarta partidei putea fi alta decît a indica tabela de marcaj la sfîrșitul celor 90 de minute de joc. La ocaziile ratate de către jucătorii de la Cărei, mai putem adăuga și altele datorate... arbitrului Nicolae Vizireanu (Gluj), care în minutul 23, la un fault comis asupra lui Hauker II, un careu, nu acordă lovitură de la 11 metri. El, arbitrul, mai greșește odată în mod flagrant, în minutul 86 de joc, cînd la șutul lui Podleszni, mingea respinsă de portar ii revine acestuia, dar fundașul Orosz, aflat la pămînt, împiedică cu mina înscrierea golului la o situație deosebit de favorabilă pentru oaspeți. La această fază arbitrul clujan mai comite încă o greșeală; el vrea să-l elimine din joc pe Hauker II, care, în calitate de căpitan de echipă, a cerut unele lămuriri. Abia după intervenția unui arbitru de tușă, conducătorul de joc revine asupra deciziei, permițîndu-i înaintașului careian să joace în continuare. Iată formațiile care au evoluat I] CAL. Sighetul Marmațlei; Pauli — Orosz, Ladó, Krafcik, Ghindă — Roman, Mátyás, — Stan, Gociorba, Turda, Sebesteny, Victoria Caret: Pusztai, — Horila, Heletea, Táti, Szabó III — Kovács, Petz II — Podleszni, Szikszai, Haulier, II, Bogner. Someșul a capotat din nou Unirea Dej-Someșul Satu Mare 6-0 Greu, extrem de greu de explicat evoluția jucătorilor de la Someșul Satu Mare în această ediție a campionatului diviziei nationale C. După o victorie categorică pe teren propriu (ce-i drept, în fata unei formații destul de modeste, Topitorul Baia Mare) la Dej, în compania echipei locale Unirea, fotbaliștii sătmăreni au capotat, din nou, părăsind terenul învinși, la un scor astronomic : 0—6. Este adevărat însă că de data aceasta formația Sătmăreană avut de înfruntat în deplasare una din cele mai bune echipe ale seriei a VII-a, de fapt un colectiv de jucători cu multă experiență competițională (Unirea Dej, se știe, a evoluat și în divizia B). De la începutul partidei oaspeții au adoptat un joc de apărare, dar ei nu au făcut fața iureșului dezlănțuit al gazdelor care în minutele 9 și 10 înscriu deja două goluri. Pînă la pauză localnicii mai marchează un gol astfel : scorul primei reprize devine 3—0. După reluare fotbaliștii de la Someșul rămîn în defensivă; ei încearcă să stăvilească avîntul celor de la Unirea care mai marchează de trei ori, desemnînd o simetrie perfectă între cele două reprize în ce privește numărul golurilor. Suciu (2), Cătană (2), Mordan și Stanciu (din lovitură de la 11 m) Sunt autorii jumătății de duzină de puncte înscrise. CS fotbaliștii sătmăreni se comportă sub orice critică în actualul sezon aceasta se datorește, după cum sîntem informați lipsei de seriozitate la antrenamente, respectiv o frecvență destul de slabă la pregătiri. Someșul a aliniat formația : Óvári (Talpos) — Moldovan, Ninacs, Szenes I, Karassi — Kadar, Szendrei — Czmor, Mezei, Pál, Borșa, ALTE rezultate Steaua roșie Salonta — Bradul Vișeu de Sus 2—1 ; C.I.L. Gherla 7- Constructorul Baia Mare 3—0;Topifonul Baia Mare — Dacia Oradea 1—0 ; Minerul Baia Sprie —Gloria Bistrița 2—0 ; Dinamo Oradea — Bihoreana Marghita 1—0. ETAPA VIITOARE Unirea Oradea — Gloria Bistrița, Dacia Oradea — Dinamo Oradea, Bradul Vișeu de Sus — Bihoreana Marghita, Topitorul Baia Mare — Coostructorul Baia Mare, Victoria Cărei — Minerul Baia Sprie, Someșul Satu Mare — Olimpia Satu Mare, Unirea Dej — C.I.L. Gherla, C.Î.L. Sighetul Marmației — Steaua roșie Salonta. REZULTATE PRONOSPORT 1.Olimpia Satu Mare 75 20 13— 3 12 2.Unirea Dej 74 2 12 5— 5i.0 3.C.I.L. Gherla 75 0 2 11— 8 10 4.Victoria Cărei 74 12 14— 59 5.Unirea Oradea 74 12 9— 69 6.Gloria Bistrița 73 22 12— 68 7.Steaua roșie Salonta 73 13 10—117 8.Constructorul Baia Mare 73 13 10—127 9.Dinamo Oradea 73 04 8—106 10.C.I.L. Sighetul Marmației 7 2 23 5— 86 11.Minerul Baia Sprie7 2 14 8—115 12.Bihoreana Marghita 7 2 14 4— 95 13.Someșul Satu Mare7 2 14 10—185 14.Topitorul Baia Mare7 2 14 8—165 15.Dacia Oradea 7 2 0 5 8—144 16.Bradul Vișeu 7 2 0 5 5—184