Curentul, august 1933 (Anul 6, nr. 1974-2004)

1933-08-01 / nr. 1974

XT Barajuri divizionare Avanti Juventus! Juventus R. G. Iată-i, în sfârşit, şi pe roş-albaştri acolo unde sperau să fie mai de mult !... Poş-albaştrii au dobândit eri una dintre cele mai preţioase victorii din carieră. Rezultatul de eri, îi consacră definitiv printre teamurile fruntaşe ale ţării, alături de cari vor lupta în viitorul campionat. Invingând în primul baraj, la Timişoara, cu 5—4, bucureştenii au înfruntat ori acfles adversar, în partida eterisiva A fost un match cu faze cari nu iau desminţit caracterul, însufleţit susţinut din primul până în ultimul minut, jocul a permis combatanţilor să-şi creeze suficiente situaţii pentru ca situaţiile critice să abunde cu o alternanţă aproape regulată. Iniţiativele, în prima parte a reprizei dintâiu, au aparţinut în majoritatea lor, timişorenilor. Atacurile lor s-au lovit însă de siguranţa lui Vogi şi de impetuozitatea lui Petrescu. Roş-albaştrii au întreprins apoi nenumărate acţiuni prin Dobo şi Lupu, neutilizate însă, nu atât din cauza impenerabilităţii apărătorilor timişoreni, ci, mai mult, din cauza ineficacităţii atacului gazdă. In cele din urmă, Melchior obţine unicul punct, câteva minute după ce marcase încă unul, pe care, faza confuză l-a determinat însă pe arbitru să nu-l acorde. încă puţin şi repriza sfârşeşte, pentru ca în cea următoare, gazdele să presele, fără să poată totuşi majora diferenţa. Iuă câteva minute de joc, şi fluorul final al arbitrului Georg Theil, (Sighişoara, cere s’a achitat conştiincios de misiunea sa, pune capăt partidei care pentru Juventus ţ a însemnat totul.. La roş-albaştri, interii au fost slabi. Palmer, execrabil. Melchior, autorul material al scorului, revenit în formă, nu însă complet. Ambii au jucat prea .Dainte, lăsând astfel un gol prea accentuat între apărare şi atac. Zăinescu, laborios, mai puţin însă precis ca în eite împrejurări. Lupu, revenit în formă adică, slab. Singur Dobo a fost marea vedetă a atacului, luând matchul asupră-şi. Dintre mijlocaşi, Constantinescu, cu mult peste aşteptări. Despre Brandabura, mai puţin ştiinţific, dar impetuos lucru mare, cuvinte de laudă. Slab la început, Anton Ionescu şi-a M. T. 1-0 (1-0) revenit apoi. Cel mai bun compartiment, l-a constituit însă apărarea imediată, Laky-Vogl-Petrescu, în care, în frunte cu internaţionalul, fiecare are merite excepţionale. Mai ales Petrescu, în plină ascensiune, a impresionat. Din tabăra opusă, portarul Fuchs, isteţ ca o... vulpe, Gedo mai bun decât Haidu, Moravetz, cel mai bun, de o clasă mult ridicată. Ştefan, latent, Reiter şi Buza, cei mai activi. Au asistat 1500 spectatori Bucureştenii au beneficiat de 12 cornere, faţă de cele două ale oaspeţilor, dintre cari însă opt au luat drumul spre gardurile împrejmuitoare. R. G. M. T. e lipsită de elementul necesar dobândirii victoriei, dar are ceia ce-i trebuie să cedeze onorabil... In urma acestui rezultat, timişorenii părăsesc divizia naţională, urmând să participe la campionatul districtului Timişoara.Juventus : Laky, Vogi, Petrescu, Anton Ionescu, Constantinescu, Brandabura, Dobo, Melchior, Zăinescu, Palmer, Lupu. R. G. M. T.: Fuchs, Gedo, Haidu, Stephan, Weidle, Molawetz, Reiter, Provits, \ Ianossi, . Stockschlaeger, Buza. . . 4 ' %; 31 ff !Juventus a retrăit ori una din zilele sale bune. if. A fost interesant de urmărit că că premeditând probabil succesul, cătina din foştii chibiţi ai roş-albaştrilor au reapărut la match, inundând tribuna cu surâsuri şi priviri cari spuneau pare că, în momentul când Melchior marcase, că lor li se datoreşte victoria. Emoţia, fireşte, a fost mare. Românii îşi tot ştergeau lentilele, doar, ■doar, o vedea încă un goal marcat pe tabela de afişaj. Lui Melbert, de bucurie, i-au mai căzut câteva fire de păr, iar Brotmann şi-a mai umflat figura... Intr’un suflet a alergat Smeu Aronovici, depunându-şi kilogramele rubiconde lângă vicepreşedintele Urlăjianu, câri i-a comunicat marea taină : .u. hâm în divizie”’... Surprins, d. Urlăţianu a constatat că a mai distrus două din coşurile cari iau tapetat cluj. „Galeriştii” deveniseră spre sfârşit, cu toţii roş-albaştri. Roşii, de soarele care-i încingea nemilos pus probabil înadins de ■ R. G. M. T, pentru a-i paraliza elanul şi albaştri, de emoţie. De, odată-i zi hotărâtoare şi atunci intră Juventus în divizie... % . .£ V» I» ZAINESCU (Juventus) Marțu I Asegust 1933 Juventus In Divizia Nafionalâ ! „Juventus” a pătruns ieri în Divizia Naţională. Nu s’a strecurat în invidiatul rang nici prin hazardul zarurilor şi nici prin mila dubioasă a sorţilor.. Nu s’a insinuat nici pe jghiab, nici pe uşa bucătăriei, fără asistenţa conivenţele şi fără complezenţa venalităţilor, — poate chiar călcând peste unele suspecte „indispoziţiuni’, — a intrat păşind vinul pe scara din faţă, culegându-şi în tranşeele frontului atletic ultimele galoane. A intrat ocupând locul unui club sub ale cărui şovăelnice şi amovibile iniţiale se vorbeşte voios orice alt grai decât cel românesc: nici o pagubă şi nici un regret, aşadar, după dreapta şi meritata retrogradare a echipei R. Q. M. T. (mai precis, T. M. T. E.: ştiţi, clubul cu faimoasele depoziţiuni şi certificate, — încă prezente memoriei noastre, — din povestea deslegării vagabondului Juhasz). A întrat „Juventus’ în Divizia naţională prin răsplata unei duble victorii, laborioasă dar avântată, cea dintâi, — ultima însă destul de ezitantă şi de penibilă. Dar prea puţin mai interesează acum modalităţile acestei performanţe a unor jucători cu nervii torturaţi de tensiune şi de arşiţă, — când mai dominator se afirmă adevărul esenţial: că această pizmuită victorie a fost pe merit smulsă, — împotriva unui soare infernal, împotriva pronosticurilor şi a presimţirilor, împotriva urărilor tainice ale multora din cei cari la sfârşitul partidei se îmbulzeau cu atâta efuziune să felicite pe isbânditori... Nu nouă ne incumbă sarcina de a pipăi profundele caverne destăinuite ieri spectatorilor de o echipă ursită desigur să intre curând în convalescenţa premergătoare supremelor regenerări; de această operaţiune chirurgicală şi ortopedică are astăzi urgentă şi straşnică nevoie „Juventus”. Va fi misiunea actualilor conducători să o Întreprindă, pentru ca oamenii lui Vogi să poată mâine cu demnitate figura în frontul footballului divizionar. Astăzi însă, taci, datoria noastră este să reliefăm câteva instructive şi evidente adevăruri. I. In sport ca şi în toate celelalte domenii de rivalitate, — decadenţa vine mult mai repede decât progresul, încă un an de regim obscur, — încă o stagiune la „Onoare” şi „Juventus” ar fi căzut cu cinci clase sub nivelul divizionar. Anul viitor, — sub acţiunea acestor forţe de decan, — nu va mai intra (probabil) nici o echipă de la „Onoare” prin baraj în Divizia naţională; separaţiunea de clasă şi de rang dintre cele două categorii se adânceşte cu o uluitoare viteză. II. Dintre toate cluburile rămase la „Onoare”, — deşi iezise în primăvară cu o situaţiune destul de mediocră în clasament, — „Juventus” a fost singurul care nu s’a dat dimainic bătut, continuând să spere împotriva nădejdii, stăruind să persevereze împotriva bunului simţ şi a logicei. Nu a pierdut astfel din acest moment nici o partidă, până la sfârşitul campionatului. A biruit, deci, verificând odată mai mult posibilitatea de înfăptuire a absurdului şi de împlinire a imposibilului. Odată mai mult se întăreşte în sport eficacitatea sufletului şi tenacităţii, maxima de bronz bătută odinioară de Temerarul se adevereşte odată mai mult. „Ca să întreprinzi ceva nu este nevoie să speri, — nu este nevoie să învingi pentru ca să perseverezi”. Toate celelalte echipe de la „Onoare” şi-au acceptat osânda şi regresul; suntem convinşi că pe masa nu chinuia dintre conducătorii acestor cluburi nu a figurat schema tactică a viitoarelor progrese, cu linia de succesiune a victoriilor viitoare, cu perspectiva celor două matchuri de baraj, urmate de mult dorita intrare în Divizia Naţională... Nu pretindem că această perspicacitate a existat la „Juventus”, — dar lucrurile (poate şi cu ajutorul norocului) s’au petrecut ca şi când ea ar fi fost necontenit prezentă. In sport, — pe lângă teren şi bani, — trebuie nu numai un dram de elan, dar şi puţină fantezie, — imaginaţia care prevede dincolo de orizontul probabilităţilor, şi hoinăreşte dincolo de zarea imediatului. III. Decadenţa unei echipe urmează o progresiune aritmetică, dar dezinteresarea publicului sporeşte în progresiune geometrică: legea aceasta s’a verificat ieri, când foarte puţin numeroşi erau pasionaţii unei partide de atâta decisivă importantă. IV. Ceea ce se pierde adesea numai prin neglijenţă efemeră sau momentană tânjeală, se câştigă întotdeauna printr’un efort înzecit, amit mai costisitor şi mai trudnic. De cele mai multe ori, însă, terenul pierdut, nu se mai recuperează. „Juventus” şi-a recucerit locul meritat în Dezia Naţională, — dar cărui alt club de la „Onoare” îi va sluji oare ca pildă şi îndemn exemplul acesta al eficacităţii efortului perseverent? •• Oricum, — lăsând în drum aceste socoteli tehnice sau morale, —■ să recunoaştem că era absurd ca din Divizia Naţională să lipsească tocmai echipa al cărui animator este însuşi căpitanul echipei naţionale. Şi sfârşind cu această ultimă remarcă, — şi felicitând pe Vogi pentru isprava pestriţei sale formaţiuni de ieri, să folosim prilejul pentru o ultimă parabolă. Căpitan al echipei naţionale, amilit de eliminarea clubului său dii elita divizionară, — Vogi a fost fireşte în alternativa clasică: să se strămute sub cazaca unui club din Divizia naţională, părăsind o formaţiune situată la un rang inferior clasei sale de jucător, — sau să ajungă până la nivelul egalilor săi de clasă remorcând după el o Întreagă echipă de camarazi mai nevoiaşi. A preferat această ultimă soluţiune, dictată de Instinctele tinereţii, de ispitele efortului, de poruncile realităţii. Se pot deci recolta secerişuri splendide, în sport, şi cu metodia fidelităţii de caracter. Şi pentru că ne-a mai dovedit odată că lichelismul nu este neapărat obligator în sport, — în faţa publicului, în numele acestui public generos şi darnic, — Vogi merită să fie de noi încă odată Îmbrăţişat. Plânge şi-acum, nu liniştiţi!... Ion Dimitrescu Turneul Walterului Ripensial Walter 4*3 % î*1 [(2-2) p Timișoara, 30. _ Al doilea match din cadrul turneului pe care echipa Walter din Viena l-a întreprins la noi, s-a petrecut la Timișoara, în compania Ripensiei. Campionii voștri au câștigat prin punctele realizate de Dobai (3) și Binden.dip-V. Pentru oaspeţi, Walzhofer, Ianek şi Wenz, au dobândit goaluri. A condus d. Petre Mungu. Miercuri, pe arena Venus, Maker din Miana înfruntă echipa de foot-ball a Juventusului Revelaţia sezonului CURENTUL.3 SPSS! C. F. R. victorios in Iugoslavia c. F. R.-Z. A. K. (Subotica) 1-0 SUBOTICA, 30. — Ln cele de al treilea match susţinut în cadrul turneului întreprins, ceferiştii au înfruntat la Subotica, pe Z. A. K, cari au la activ o victorie asupra Ripensiei, campioana României. Bucureştenii, pentru cari au jucat : Totan, Roşculeţ, Vasile Chiroiu, Radu, Cuedan, Rónai, Stancecu, Vintilă, Gebrovsky, Medve (Atilla), Barbu, au furnizat un joc merituos. Unicul punct a fost realizat de către internaţionalul Barbu II autorulvictoriei. Wetzer II, grav rănit la cap in matchul de la Ljubljana, n’a reapărut în formaţia românilor. Rezultatul realizat de reprezentanţii noştri, e destul de măgulitor. Rezultatele de eri fara GIURGIU. Sportul Muncitoresc-Aquila 1-1; Triumph-Aquila, forfait; Triumph-Sportul Muncitoresc 2-0. Matchuri pentru turneul fulger dotat cu cupa Vasile Angelescu et Costică Cilade, adjudecată de către gruparea Triumph. GALATIPentru turneul fulger organ!-trat de ziarul „Opinia Galaţilor“, s-au disputat jocurile: Franco Română (Brăila) — Ermis (Galati) 1-0. Marina Danubiana (Galati) — Tricolor (Brăila), 2-0. D. V. A. (Galati) — Victoria (Brăila), 0-0. Franco Română (Brăila) — Marina Danubiana (Galati), 1-0. Victoria (Brăila) — Ennis (Galati), 1-0. D. V. A. (Galati), — Tricolor (Brăila), 1-0. Maripa Danubiana (Galati), — Victorian(Brăila), 1-0.lo gol. D. V. A. (Galati) — Franco Română (Brăila), 2-0. BRAILA. Garnizoana—Bunge 3-1 (1-0). Debutul bucureșteanului la dr. Gheorghe Butu, a fost revelator. Reprezentativa de pitici a Brăilei—Reprezentativa de pitici a Galaţilor, 1-1 (1-0). ORADEA. O. A. O.—Stăruinţa 2-1 (1-8). De astă dată nu s’a mai înregistrat nici un accident. TURNU MĂGURELE. Dunovsky (Siştov-Bulgaria) — Colţea 3-1 (1-1). CALARAS- Tricolor—Venus, 1-1 (0-0). CERNĂUŢITextila (Iaşi)—C. F. R. 2-0. Macabi—Textila 8-0. PLOEŞTI. Tricolor—A. C. F. R. (Braşov) 2-0 (1-0). TÂRGOVIŞTE. Generala (Ploeşti) — Generala 1-1 (3-1). Venus (Bucureşti)—T. C. Târgovişte 5-1 (2-1).OROHOIU. Macabi — Corbus (Cernăuţi) «■2 (2-2). I Vulturii (juniori) — Macabi (juniori) 3-1 (1-1). Braşovia — Dragoş Vodă 8-1 (0-0) PITEŞTI Macabi (Bucureşti) - Sporting Club, 4-1. Macabi au jucat informaţie complectă. Au marcat Simşinovici, Leib Marcovici, Monica Segal şi Kat. Localnicii au dat o replică viguroasă. Braşov Braşovia-Dragoş Vodă 3—1 (0-0) BRAŞOV, 30. — In materiul de baraj, Braşovia a dispus de Dragoş Vodă, prin punctele marcate de Vogel (2) Sedresy. Punctul de onoare l-a realizat Zimţa, D. C. Rădulescu (Bucureşti), a arbitrat fără să exceleze. Reuniunea de la velodrom \jgs¥..■ show** Cantacuzino .971 1201 înaintea plecării în turneul de tennis popularul „Bâzu” a ţinut să dea o nouă dovadă de sportivitate luând parte la cursă deşi era suferind. Că între timp a reuşit chiar să o câştige, explicaţia constă mai mult în lipsă de formă a oaspeţilor, singurul din ei care a contat întru câtva fiind Killmeyer. Cursele nu au avut istoric, câştigătorul detaşându-se regulat din plecare. Singură seria III a dat loc la oarecare luptă între Ionescu Cristea şi Cantacuzino, ultimul reuşind totuş să câştige după ce fusese întrecut la moment dat. Seria II-a a fost pierdută de român numai din cauza defectării motorului pe ultima jumătate a ultimului tur. Din oaspeţi Hubman nu a făcut decât să-şi reediteze ultima vizită . Soerensen a abandonat în prima serie şi nu s-a văzut în celelalte două în luptă. Este o figură inexplicabil de slabă, care faţă de ultima performanţă reuşită de danez la noi, trebue primită sub beneficiu de inventar. Organizarea s'a soldat cu următoarele rezultate tehnice : Ciclism 500 m. începători și cat. III-a Seria I, lv. ■ I) Locazlean. , ‘-rill) Mantea. * III) Luca Tudor. Seria l-a: I) Steblea. III Ineza. III) Păunescu. Finală: I) Steblea. II) Ineza. III) Mantea. I 5 ture începători şi cat. III-a I) Sărulescu în 9,26 %. II) Steblea. III) Rădulescu. 1 tur contra nanometrului •~ I) Cociș Gh. 1,38%. II Frize I. HI) Simionescu. Niţescu C. in afara probei 1,38%. 4 ture cursă americană mixtă I) C. Nitescu-Maria Tudose. II) I. Frize-A. Stibora III) Cociş Gh.-A. Cerny. 2 ture biciclete cu motor I) Nlc. Gologan. II) Gh. Tom eseu. III) Gh. Gologan. câştigător Motociclism începători Seria L 1. Lupis Rudge 500 4,42%. 2. Nicol. Buescu. Seria II. 3 alergători 1. C. Bucur 4,42%. 2. Dem. Buescu. Amatori Seria I 1. Ştefan Şerbănescu 4,30%. 2. Radu Soare. 3. Ioan Popa. Seria II. 1. Ştefan Şerbănescu 4,29. 2. Radu Soare. Seria III. 1. Ştefan Şerbănescu 437%. 2. Radu Soare. Internaţional (6 alegători) Seria I. 1. Cantacuzino 325%. 2. Killmayer 3. Ionescu Cristea . Seria II. 1. Killmeyer 324%. 2. Cantacuzino 324%. 3. Soerensen. Seria III. * . 4. Cantacuzino 322%. 2. Ionescu Cristea 324%. Clasamentul general I. Cantacuzino 13 puncte. II) Killmeyer 10 puncte. III) Ionescu Cristea 6 puncte. Producţiuiiile paiginistice Sandu Ioan (Tir) a învins prin oprire pentru inferioritate în repriza III pe N. Ciocan (H). Fl. Mănescu (H) şi Ilie Constantin (Tir) au făcut match nul. Dumitru Petre (Tir) a învins prin oprire pentru rănire în repriza II-a pe Ilie Ionescu (H). t România in Cupa Davis FORMAŢIA ECHIPEI Se știe că la 1 August începe la Amsterdam, matchul românia-Olanda, contând — potrivit nouei formule, — pentru calificarea în proba din 1934. In vederea acestui joc, echipa noastră a fost astfel alcătuită: Gheorghe Poulieff, Constantin Cantacuzino, și Alexandru Boteaca rezervă. Românii pleacă în cursul acestei săptămâni, urmând să participe duminică, la campionatele din Hamburg, luând un ultim galop. Tennis manualului s'a produs. Anglia învinge Franţa cu 3-2 şi câştigă Davis Cupa PARIS, 30 (Rador). — In cursul matchurilor eferi pentru cupa Davis, Cochet (Franţa) a învins pe Austin (Anglia) cu scouls 5-7, 6-4, 4-6, 6-4, 6-4. PARIS, 30 (Rador). Rezultatul final al cupei Davis este următorul a Perry (Anglia) a învins pe Merlin (Franţa) cu 4-6, 8-6, 6-2, 7-5. Cupa Davis a fost câştigată de Anglia cu trei victorii contra două victorii franceze, courts-urile proprii din Bulevardul Elisabeta, campionatul categoriei se-scunde a Capitalei, la dublu domni ,şi dublu mixt. flhft Sunt reprezentate toate cluburile de tennis din Capitală: Tennis Club Român, Asociaţia Sportivă, Politechnică, Doherty Tennis Club, Juventus gl. C. F. R. 1. Rezultatele technice Dublu mixt Weinberger- Negru-Ballan b. Marian. Turul I: Gigantes-Rosin b. Weinberger 6-0; Von Stein-Berlin b. 6-2; 6-2; '« Staadecher-Staadecher Burckhardt W-0; Toff-Sfetescu b. Ghiţescu-Madgearu 6-2; 6-0; Streit-Streit b. W eintraub-Merdinian 6-2; 6-2; Turul II: Caton-G. Mangi b. Dolecker Plăctacianu 7-5, 7-5. D. Goldstein-Cerbu b. Benjamin., Adelstein 6-3, 6-8, 6-0. Goldenberg-Schuller b. Marian- Glaser W-0. " '•**' ' Caton-Gillanyi b. StnefţStreU) 6-3, 6-3. Dublu domni Turul I: Weinberger-Adelştein b. Tichomisoy- Cristea 6-0, 4-6, W-0. Vasú L.-Vasu M. b. 2-6, 6-4, 8-6. Glaser-Burchhardt b, 2-6, 7-5, 7-5. Madgearu-Gumas b. Bărbuceanu W-0, Turul II: Rosin-Taubmann b. mas 6-0, 6-4. Rosin-Taubmann b. Glaser-Burch-, hardt 6-4, 6-3. Todorovscky-Gillanyi b. Weinberger-Adelstein 6-0, 5-7, 6-4. Matchurile sunt în continuare. Madgeau. Atletism Streit-Praget HerekrHerck Danielojwti. Campona ale Capitalei Probele categoriei secunde Secţiunea de tennis a grupării C. F. R., de sub preşedinţia d-lui ing.şef L Apostolescu, a organizat pe filsratomii revis, just de i. cominescu Eri dimineaţă s’a alergat pe şoseaua Ploeşti-Bucureşti maratonul redus deschis tuturor alergătorilor din regiunea Muntenia. Cursa s’a bucurat din toate punctele de vedere de excelente rezultate sportive. La start s’au prezentat 14 concurenţi bine antrenaţi, aceasta se vede şi din faptul că 12 au terminat cursa , iar cei 2 ce n’au ajuns la potou au avut un echipament defectos fiind forţaţi a abandona în imediată apropiere de potou. înainte de cursă toţi alergătorii au fost vizaţi de sportivul medic dr. N. Urzică, a cărui activitate în folosul sportului bucureştean trebuie să o relevăm. In cursa de ori — pe tot timpul duratei — dr. N. Urzică a contribuit larg la buna reuşită. La ora 7,30 dimineaţa, după vizita medicală, concurenţii, împreună cu membrii Ligei Muntenia şi ziariştii s’au îmbarcat în două automobile plecând spre Ploeşti până la km. 29 de unde s’a dat plecarea, sosirea având loc pe aleea din stânga ştrandului. Erau reprezentate în cursă următoarele cluburi din Bucureşti : Viforul Dacia, Poliţia, Gloria, Turda, T. C. R. şi Stadiul Român. Stadiştii n’au fost reprezentaţi decât prin A. Plăeşu şi Sturdza, întrucât restul concurenţilor roş-albaştrii nu au putut fi la start la ora anunţată, din cauza unor pene de automobil avute pe distanţa Bragadiru-Bucureşti. Imediat după plecare, grupul celor 14 concurenţi se împarte pentru scurt timp în 2 plotoane. In primul se găsesc Comănescu, Cucu, Plăeşu, Păun, Silaghi şi Vasilescu. Gardienii vin în cel de al doilea, făcând o frumoasă impresie prin mersul lor regulat. Cursa nu furnizează nici o luptă deosebită aşa ca toţi cei 14 concurenţi încep să se înşire pe şosea la distanţe apreciabile unul de altul. 3 O X Sosirea are loc în ordinea de mai sus. Linia de sosire fiind trecutăid® t viforistul I. Comănescu în timpul doii oră 37 minute şi 45 secunde. 3 După aceste rezultate se poatai constata că în regiunea noastră a® găsesc excelenţi alergători de mare fond, şi nu ar fi exclus ca titlul de campion naţional al maratonului, ce se abragă anul acesta la Râmnicul-^ Vâlcea la 13 August să revină unui bucureştean. Organizarea a mulţumit pe toţi partzanii. Laude se cuvin actualului pre şedinte al Ligei Muntenia, polisportivul Victor Braida, care de puţinei timp când se află în fruntea acestei regiuni a reuşit câteva excelente realizări. , de Liga posedă astăzi aparate de aruncat măsurat etc. Concursurile organizate în ultimul timp sunt din ce în ce mai apreciate de adevăraţii cunoscători. In cursa de eri automobilul concurenţilor a fost plătit de preşedintele ligei personal ca şi mijite alte cheltueli. Deasemeni ing. N. Mărăscu a fost ori de un real sprijin, oferind la sosire tuturor, coartisarenţilor băuturi întăritoare şi aliimente. Păcat însă că fanatici din sunt atât de puţini, să ne mulţuiţi dus şi cu atât căci altfel atleismul ar fi pierit în regiunea noastră. Rezultatele technice : 1. Iosif Comănescu (V. Dectarh 1 h. 37’45” = 25 Km. ‘ 2. L Păun (Gloria) 1 h 40’40’V‘v*", 3. Carol Silaghi (V. Dacia) 1h 42’33”, 4. Nicolae Cucu (V. Dacia) £ 45’49”. 5. Aurel Plăeşu (St. Româniia) 54’37”. . .K 6. Gh. Vasilescu (T. C. R.) 1 55’39”. ‘ ■ V 7. Gh. Popescu (Poliţia). 8. Gh. Mocanu (Poliţia). ‘ P 9. Gh. Vasile (Poliţia). 10. Vasile R. loan (Poliţia). 11. Mihail Ionescu (Poliţia). 12. Alex. Niculescu (Poliţia) Matchul dala Budapesta BUDAPESTA, 28. — In faţa a 6000 spectatori, s’a desfăşurat matchul de box dintre echipele ceferiste românomaghiare, care, după cum se ştie, a revenit maghiarilor cu 14-2. Rezultatele techetice Categoria muscă Anton Oşca este declarat învins în faţa lui Énekes 11 Categoria cocoș. Kubinyi câștigă la puncte asupra lui D. ParVintescu. Categoria pană. Énekes II, învinge la puncte pe Iacob Gheorghe. Categoria ușoară. C. David. Învinge la puncte pe Hasanghy. Categoria semi mijlocie. Varga, dispune la limită pe Ilie Borcea. Categoria mijlocie. Ilie Petrescu, deşi a dominat de departe este declarat învins în faţa lui Jeles. Categoria semi grea. Farkas, câştigă la puncte asupra lui N. Bulandra. Categoria grea. Gyorffy, învinge prin k. o. in repriza II-a pe M. Stănescu. Bucureştenii au sosit Duminică în Capitală. ■WM Magazin intern Urlachi a revenit ori în Capitală, din turneul de foot-ball pe care •*Echipa C. F. R. îl întreprinde în Iugoslavia, având mâna fracturată. * * Astăzi, pe arena Boncomit, are loc matchul de foot-ball pestre cupa C. Tănase, dintre echipele Arbitrilor de foot-ball ft Coltei. ft Olympia Jósai Dumtotdi la Beliia, contra Unirea, campioana districtuală.