Curierul Administrației Sălăjene, 2007 (Anul 9, nr. 2-24)

2007-01-15 / nr. 2

administrației sălăjene Anul IX Nr.2 2007 Supliment bilunar al Monitorului Oficial al județului Sălaj IANUARIE ȘEDINȚA CONSILIULUI JUDEȚEAN SĂLAJ în conformitate cu prevederile art. 106 alin.(1) și (3) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, cu modificările și completările ulterioare. In data de 31 ianuarie 2007, a avut loc ședința ordinară a Consiliului Județean Sălaj. Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele puncte: 1. Probleme organizatorice; 2. Proiect de hotărâre privind scutirea la plată a dobânzilor și majorărilor de întârziere aferente continuare în pag.2 Asocierea, între comunele Agrij și Românași, a adus apă potabilă în două sate! Joi, 25 ianuarie 2007, la Agrij, a avut loc recepția lucrărilor de alimentare cu apă a localităților Agrij și Păușa. Investiția în valoare de 7,8 milarde lei (vechi), a fost realizată prin Programul de Dezvoltare Rurală, în parteneriat cu comuna Românași continuare în pag.8 . Ș.VASILE Cartea de vizită a viceprimarului din Jibou - calitatea de bun gospodar Inginerul IOAN ALMAȘ este viceprimar al orașului Jibou din 30 august 2005, după demisia domnului EUGEN BĂLĂNEAN. Bineînțeles că până la acea dată, Ioan Almaș, a fost consilier local, calitate în care s-a regăsit după... pierderea "bătăliei", petru funcția de primar al orașului de pe Someș. Pe vremea continuare în pag.3 VASILE SÁNDOR PRINCIPALELE ACTE NORMATIVE - 318.1.2007 pag.4 A fost modificată Legea privind paza obiectivelor... 7 I-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| In 2007, Sălajul va avea 7 Centre de informare Proiectele depuse de șapte comune din județul Sălaj în cadrul Programului 1 „Economia bazată pe cunoaștere", au fost declarate eligibile, dintr-un total de 31 de proiecte înaintate de comunitățile sălăjene. Este vorba despre comunele Dobrin, Crasna, Dragu, Rus, Carastelec, Șimișna și Camăr. Proiectul "Economie bazată pe cunoaștere" s-a adresat comunităților rurale și mic urbane, dezavantajate din punct de vedere al accesului la informație. Astfel, comunele desemnate ca fiind eligibile vor beneficia, în acest an, de instalarea rețelei electronice a comunității locale, care va conecta la Internet școala, primăria, biblioteca publică și un punct de acces public la informație (PAPI). Adițional, rețeaua va cuprinde și școlile generale din satele aparținătoare comunelor sau orașelor selectate; într-o primă fază-pilot, proiectul a fost implementat în 9 orașe și comune din țară, urmând ca, în 2007, acesta să fie extins la nivelul altor 251 de comunități din întreaga țară. Pe adresa domnului CSAPD CAROL, primarul comunei Dobrin Stimate Domnule Primar, Vă mulțumesc pentru interesul manifestat de comunitatea pe care o reprezentaui de a participa la procesul de selecție al proiectului 'Economia 'Bazată pe Cunoaștere, proiect inițiat și coordonat de Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației și finanțat de Banca Mondială și Guvernul României Apreciez promptitudinea și modul responsabil în care a fost redactat, completat și transmis către Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației Dosarul de Solicitare, în vederea participării la procesul de selecție. Sunt încântat să vă anunț că, pe baza rezultatelor obținute în cadrul procesului de evaluare, comunitatea dumneavoastră a fost inclusă în proiectul Economia Bazată pe Cunoaștere. în total, au fost selectate 206 comune și 45 de orașe sub 30.000 de locuitori, dezavantajate din punctul de vedere al accesului la cunoaștere. Lista completă a acestora poate fi consultată pe website-urile wwww.ecomunitati.ro și wwww.mcii.ro. Pe 16 februarie 2007, vom face primul pas pe drumul cunoașterii, organizând la București, Hotelul Trilion (Str.Academiei 1-3, puncte de reper, Ateneul Român și Piața Constituției), începând cu ora 1030, seminarul Revoluția Cunoașterii, dedicat comunităților incluse în proiectul Economia Bazată pe Cunoaștere. Vă invit, așadar, să ne cunoaștem și să pornim alături - optimiști și motivați - către orizonturile deschise de accesul la informație. Prezența dumneavoastră, în calitate de primar, sau a domnului/doamnei viceprimar este esențială pentru succesul evenimentului Vă rugăm ca până miercuri, 7 februarie 2007, să ne confirmați participarea la seminarul "Revoluția Cunoașterii la tel. 031 7104020/21/22/23, for 031 7104024 sau prin email, la adresa ksp. mczi.ro. Având convingerea că parteneriatul nostru va contribui semnificativ la creșterea competitivității economice locale în spațiul unic european, vă urez Bun Venit în e Comunitate! Cu deosebită considerație, ZSOLT Ministrul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației Ministerul Administrației și Internelor a primit prima tranșă din Facilitatea Schengen Ministerul Administrației și Internelor a primit prima tranșă lunară din Facilitatea Schengen, finanțare nerambursabilă destinată modernizării tehnice și instituționale în vederea aderării la Spațiul Schengen. Valoarea totală a Facilității Schengen este de circa 560 de milioane de euro. Administrație pentru toți. Siguranță pentru fiecare Valoarea primei tranșe este de peste 23 de milioane de euro, reprezentând a 12-a parte din suma prevăzută pentru anul în curs. Uniunea Europeană va aloca în continuare, lunar, aceste fonduri, urmând ca Ministerul Administrației și Internelor să transmită Comisiei, până la sfârșitul lunii martie, proiectele propuse pentru finanțare, continuare în pag.6 încheierea de carte funciară (II) După înregistrarea cererilor și atestările existența unei piedici pentru efectuarea asistentului-registrator privind inexistența sau înscrierilor solicitate, precum și a înscrisului — ~~——“ ” “1 în temeiul căruia se cere înscrierea, registratorul dispune prin rezoluție întocmirea încheierii de carte funciară, făcând mențiune în acest sens pe înscrisul original sau în copie legalizată, în condițiile legii; în caz de admitere, se procedează la intabularea, înscrierea provizorie sau notarea în cartea funciară a actelor și faptelor juridice. încheierile de carte funciară date de registrator vor putea fi atacate cu plângere, în termen de 15 zile de la comunicare, continuare în pag.5 ■JSK LUMINIȚA FECHETE Dreptul la liberă circulație și rezidență al cetățenilor statelor membre ale Uniunii Europene și ale Spațiului Economic European pe teritoriul României ^