Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1878 (Anul 11, Nr. 1-72)

1878-01-13 / nr. 5

ANUL XI Iassi, Vineri 13 ianuarie 1378 PREȚUL ABONAMENTULUI l a Iași și districte: Pe un an 12 lei noi, plus portul 2 fr. 40 bani; — pe șase Inni 6 lei noi, plus portul 1 fr. 20 bani. Austria: Pe 6 Inni 14 franci — Germania pe 6 luni 18 franci; — Italia, Belgia, Elveția: — Pe șașe Inni 22 franci. tnserțianl și reclame. Rândul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliției Iași. No. 153. D. Moise Gold, cerând a i se da autorzație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă, in acest oraș, desp.a Iila, este necesitate a se cunoaște mai întâi dacă numitul nu este căzut in vreo cauză corecțională, tras inaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vini sau crimi, se publică aceasta și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40 zile de la data fonei. No. 58. D. Sollluster, cerănd a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă, in acest oraș de sp Iiu, este necesitate a se cunoaște mai întâi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, sau pus sub privigherea polițienească pentru delicte de viol sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vre o asemenea categorie, BB facă cunoscut acestui oficiu, până in termin de 40 zile, de la data fonei. No. 198. D. Moise Goldstein, cerând a i se da autorizație pentru deschiderea unui stabiliment de crășmă, in acest oraș, despa illa, strada Serăriei, casa No. 93, este necesitate a se cunoaște mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre o cauză corecțională, tras înaintea trib, pentru delicte de vini sau crimi, pus sub privigherea polițienească pentru delicte de vioi sau crimi, aceasta se publică și sunt rugate toate autoritățile respective, că dacă vor cunoaște pe numitul căzut nu vreo asemenea categorie, se facă cunoscut acestui oficiu pană la termen de 40 zile de la data Ioaei. Prefectura județului Roman. No. 186. Spre a se pute elibera cuvenita autorizația d-lui Iancu Aizicovici, de a are deschis stabiliment de crâșmă la casa No. 86, coloarea albastru, din urba Roman, este necesitate a se ști dacă numitul n’au căzut in vre una din categoriile prohibitive, prevăzute de regulamentul crâșmelor, sunt rugate dar toate autoritățile a denunța acestei prefecturi, in termen de i lună, socotit de la data Ionei, dacă cunosc pe numitul căzut in vreuna din categoriile prohibitive, prevăzute de citatul Regulament. Casieria generală a județului Iași. No. 105. La 27 a curentei luni Ianuarie, urmând a se vinde licitativ 153 chile grăut aproximativ, 30 stoguri fân din 1876, 9 stoguri fân din 1877, 179 merțe popușoi, din cari 175 merțe buni și 4 merțe mai proști, recolta a 6 fălci hrișcă, 3 cai, 1 gabrioletă bună, 1 canape de mahon, 1 șifonieră idem, 1 masă pentru cărți idem, 1 masă rotundă idem, 1 oglindă idem, 1 ceasornic de masă cu piedestal de marmură bronzat, 1 consonă de mahon, 1 oglindă idem, 6 scaune idem, 1 pieano și 6 tablouri mici, averea d-lui aredat moșiei Gulăești, sechestrată spre îndestularea Statului, cu suma de lei 5811, bani 48, ce datorește din câștiurile zisei moșii, osebit procentele cuvenita de 15 la sută pănă la numerătoare, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu, și va fi deschisă de la 1—4 ore, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos și cu condițiunele care se vor ceti la ziua termenului, cănd atuncea se vor afla aicea in piața Palatului administrativ, cai, trăsură și celeste obiecte sechestrate, asemenea se va pune in vederea concurenților și probe din producte. No. 102. La 31 a curentei luni Ianuarie, urmând a se vinde licitativ 420 chile grău, 250 chile orz aproximativ, care producte sunt trierate, 89 stoguri fân, recolta a 34 fălci popușoi și recolta a 1 falce fasole, avere a d-nei arendașe moșiei Glăvănești, sechestrate spre îndestularea Statului, cu suma de lei 16458, ce datorește Statului din căștiurile acelei moșii, osebit procentele cuvenite de 15 la sută până la numerătoare, să publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu, care va fi deschisă de la 1—4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va rezulta și cu condițiunele care se vor ceti concurenților la ziua termenului, cănd atuncea li se va pune in vedere și probe din producte. No. 86. La 25 a curentei luni Ianuarie, urmând a se vinde licitativ 2 cai, 3 boi, 4 veci cu viței, 1 buhai, 3 gonitori și 3 gonitoare, averea d-lui A. Maghistan, sechestrate pentru datoria ce figurează asuprăi din arenda moșiei Comarna, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare că licitația urmează a se ține in camera acestui oficiu și va fi deschisă de la 1—4 oare, iar adjudecarea se va face asupra persoanelor care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va rezulta, iar la termen se vor afla aicea in piața palatului administrativ toate vitele sechestrate, pentru a se pune in viderea concurenților. No. 89. La 24 a curentei luni Ianuarie, urmănd a se vinde licitativ 100 chile popușoi, sechestrate pe moșiea Icușeni, spre îndestularea Statului cu suma de lei 1027, bani 50, ce datorește pentru căștiul de 15 Octomvrie 1877, se publică aceasta spre cunoștința generală, cu deșteptare ca licitația urmează a se ține in camera acestei Casierii, care va fi deschisă de la 1—4 oare, și cu condițiunele care se vor ceti la ziua termenului, iar adjudecarea se va face asupra persoanei care ar oferi prețul cel mai avantajos, numerănd de îndată și prețul ce va resulta, iar la ziua termenului se vor afla in Casierie și probe din popușoii sechestrați. Primărial Municipiului Iași. No. 1562. Pentru darea in antrepriză a confecționărei mai multor unelte, precum: cotiuge, hamuri de căte un cal, căpestre, lopeți de fer și cazmale, necesarie la curățirea stradelor din oraș, ce urmează a se face inergie dela 1 Iulie anul curent, regulând deschiderea unei noue concurențe de 40 zile, care va ave loc la 23 Fevruarie viitor a. c., se publică spre cunoștința doritorilor de a se angaja cu procurarea menționatelor unelte, după condițiunele pe care le pot vide in orice zi la Primărie, și-i invită a sa presenta in camera acestui oficiu la terminal arătat, carele 12 meridiane, insoțiți de garanțiile de căte 1000 lei in numerar, ear in bonuri de indoită valoră, spre a sa proceda la concurență. Biuroul II. Comisia desp. a V-a din Iași. No. 103. In ziua de 18 a curentei, de agentul acestui oficiu, urmând a se vinde licitativ in piața Halei 2 cai, 1 cotiugar vechiu și 1 păreche hamuri de cură, sechestrate de la d. Cost. Botez și Dimitrie Șipoteanu, pentru îndestularea d-lui Haim Starți cu o sumă băni, se publică aceasta spre cunoștința concurenților. domeniul înregistrat la No. 782, a somat pe D-na Maria Neculau, de profesiune proprietară, domiciliată in Iași despr a 4 a, ca un termin de 30 zile, se respundă suma de 100 galbeni, cu a lor procent de 180« pe an, până la numerătoare, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire taxă și timbru, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară înscrisă de trib. Iași secția a 3-a, la No. 269, din 30 Iunie 1876, și investită cu formula esecutorie. Fiindcă din suma de 300 galbeni, prevăzuți prin comandamentul suscitat, s’au achitat in urmă numai suma de 200 galbeni, indicată prin obligația ipotecară înscrisă tot de acel trib, la No. 282, din 25 Iunie 1875, conform declarațiunei făcută de d-nu creditor prin petiția inreg. la No. 196. Fiindcă d-na debitoare, nn arătatul termin ce a espirat n’a plătit banii suscitați, iar d. creditare prin petițiunea înregistrată la No. 196, cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care este o casă situată in orașul Iași, despre a 3-a, strada Armeană. Înscrisă la No. 26, construită de cărămidă, acoperită cu table de fer și compusă din 6 odăi, cu o sală, având pivniță petruită dedesubt, cu dependințele și locul ei. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civilă, tribunalul publică vânzarea conform art. 510 din acea procedură, ca concurenții ca ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a IlI-a, cu garanția cerută de lege, la 26 a lunei Aprilie, ziua Mercuri 1878, oara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a-și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in sumă. Lămurindu-să că pe lângă suma indicată mai sus, mai există sarcina de 300 galbeni, după obligația ipotecară din 25 Iunie 1875, înscrisă sub No. 281, împrumutați de la D. Neculai Gheuca, epitropul bisericei Buna-Vestire, bani de a acestei biserici, pe termin de 2 ani, începători de la data obligației 13 Iunie 1875, cu procent de 12% pe a n. No. 5. D. Gheorghe Th. Gurcăneanu, de profesiune rentier, domiciliat in Iași, prin comandamentul înregistrat la No. 816 au somat pe d-na Catinca Tofan născută Ghica, astăzi măritată Lupașcu,de profesiune proprietară, domiciliată in Iași, ca un termin de 30 zile se respundă suma de 650 galb. cu a lor procente stipulate prin obligaiune, precum și clipsa penală de 1600 lei noi, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire și timbru, ce se reclamă in virtutea obligațiunei ipotecară, înscrisă de tribunalul Iași secțiunea a 3-a la No. 53 din 10 Fevruarie 1875 și investită cu formula esecutorie, fiindcă d-na debitoare in arătatul termin ca au espirat n’a plătit banii, ear d-nu creditor prin petițiunea înregistrată la No. 7210, cerănd a se pune in urmărire vânzarea imobilului ipotecat, care eate: 1 casă in 2 etaje situată in orașul Iași desp. 3 a, intre strada Museor și strada de Sus la colț, înscrisă la No. 59 și 74, construită de cărămidă, acoperită cu tinichea și compusă sus din 3 odăi și una sală, plus incă o bucătărie și 1 odae, și jos din o dugheană, 2 odăi și o bucătăria cu o sală și un atelier de Stoleriu, alăturea cu antretul care conduce la etajul de sus, și 3 dugheni in rănci alipite de casă, construite de cărămidă, acoperite cu tinichea, situate pe strada de sus, înscrisă la No. 57, 55 și 51, cu 5 odăi și 3 beciuri, avănd la ogradă o casă construită tot de cărămidă, acoperită cu tinichea și compusă din 2 odăi, și o bucătărie și o altă casă tot de cărămidă, acoperită cu tinichea și compusă din 2 odăi, o camară și o bucătărie, osebit existănd una pivniță și o gheterie cu dependințele și locul lor. Pe acest temeiu și in baza art. 503 din procedura civ., trib. publică vânzarea conform art. 510 din acea proc., ca concurenții ce ar fi de a cumpăra indicatul imobil cu atenansele sale, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni a II-a, cu garanția cerută de lege la 26 a lunei Aprilie ziua Mercuri 1878, ora î1 din zi, cănd ave a se face adjudecația, potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 procedura civilă. Totodată să somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecațiunei să se arăte la tribunal, spre a’și arăta pretențiunile lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Lămurinduse că pe lângă suma Indicata mai sus mai sunt următoarele sarcini: 1000 galb. după obligația din 21 Septemvrie 1876 înscrisă la No. 367, inprumutați de la Simon Grosu, pe termin de tn anși 7a de la 11 Septemvrie 1876 cu procent de 1 */a °/o P0 Lună, și la canda neurmare va plăti 20 °/C plata de avocat, și dansa penală de 300 galb. și 3175 galb. după obligația înscrisă sub No. 460 din 1876, împrumutați tot de la d-nu Luoa Grosu. Trbunalul județului Fălciu. No. 194. Domnul Toader Sandu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in cameră acestui trib, orașul Huși, ca inculpat; la 13 Fevruarie 1878, carele 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra sa și alții, pentru maltratare, cunoscând că la neurmare se va aplica disposițiunele legei. No. 129. Domnul Dumitrie Ficioru, fost cu domiciliul in corn. Tupilați, corn. Mălăeștii, jud. Fălciu, dar acum necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, orașul Huși, ca inculpat, la 3 Fevruarie 1878, oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra sa și altul, pentru bataca lui Mihalachi Colia, cunoscând că si neurmare se va aplica deposițiunele legei. No. 2. Domnul Costachi Corneanu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib, orașul Huși, la 3 Fevruarie 1878, vara 10 dimineață, cănd urmează a se cercetă procesul de divers intentat de d-na Maria Corneanu născută Batcu, contra sa. Trbunalul județului Neamț. No. 6918. D. Iordachi Gherghe Matasariu, domiciliat in urba Peatra, in puterea stiinței urmată la trib. In anul 1866, investită cu formula esecutorie No. 8402 din 17 Noemvria 1866, urmărind îndestularea sa cu suma de 874 lei vechi cu procentul de la anul 1865 și pănă la numerătoare, precum și suma de 160 lei tacsă și plată da comandament, dați de d-dnul loan Neculau și care drept d-nul loan Neculau sau cesionat d-lui Neculai Jăpa, și aceasta au trecut dreptul seu către d-nul Iordachi Matasariu, ce are a lua da la d-nul Grigori Talpă-Lată prin vânzarea imobilului ce numitul poseda in urba Peatra, și avănd in vedere că terminul de 30 zile libere a comandamentului făcut de creditare debitorului au espirat, și numitul n’au achitat datoria nici au probat că venitul pe un an al imobilului urmărit acopere datoria, tribunalul prin procesul-verbal de la 27 Octomvrie 1877 sub No. 3259 a jurnalului, au regulat punerea in vânzare a vorbitului imobiil, care după lămurirea luată din procesulverbal mnediet la fața locului de d-nul Portărel, se cunoaște situat in urba Peatr», județul Neamț, stradela Pionul, suburbia Precista înscrisă la No. 518, megieșinduse de la vale cu stradela Arinii, funda cu imobilul d-nei Elena soția def. Stavstachi Talpă-Lată, laturea de la deal cu imobilul d-lui Ioinel sin Avram și a d-lui Constantin Talpă-Lată, iar fața cu strada Pionul, și se compune din o dugheană cu 3 odăi, clădită din material arzător, acoperită cu draniță, și dar conform art. 510 din pr. civ., se publică terminul de 3 luni, invitănduse pe mușterii a se presenta in camera tribunalului in cea intăi zi lucrătoare, oara 12 după espirarea terrainului socotit de la data trei oficiale, conform art. 536 din indicata procedură, domnii concurenți și creditorii« se vor conforma art. 539 și 542 din procedură, deșteptănduse pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori-ce alt drept asupra bunului urmărit, ca inaintea adjudecații să se arăte la tribunal, căci in urmă nu li se vor mai ține in Bârnă, sarcini după lista dată de grefa tribunalului nu sunt. Tribunalul Jud. Roman. No. 44. D. Leon M. Botez, cu domiciliul necunoscut in România, este citat ca la 24 Ianuar 1878, oarele 11 ante-meridiane, să se presinte In camera acestui trib., insuși sau prin procurator admis de lege, pregătit cu toate probele necesare, la judecata certrei de propire, făcută de d. losab Avram, in mănele d-lor Beriș Lastu și David Leib Wecsler a banilor ce are a lua de la dl., in virtutea unor titluri esecatorii, pe de o parte se publică prin foaea oficială, conform art. 75 al. 6 p. c., iar pe de altă parte originalul citațiunei cuvenită d-lui Botez, împreună cu esemplarul certrei de propire, s’au afipt pe ușa acestui trib., cunoscând că la neurmare, tribunalul va resolva chestiunea conform legei. No. 256. Estract de pe sentința trib. jd. Vaslui No. 266, din 23 Dechemvrie 1877, vazind că acțiunea intentată de d-na Elena Rauten d’Insleben contra soțului său Arnold Rauten d’Insleben, tinde a se decide de justiție separarea patrimoniului seu din averea numitului ei soț, auzind pe partea in pledoariile lor și, văzind actele egsidate, considerând in principiu că obligațiunea de restituirea dotei ia naștere, sau prin desfacerea căsătoriei, sau prin absența unuia dintre soți, sau prin separațiunea de patrimoniu, ca separațiunea de patrimoniu se poate urmări de femeie ori de căte ori dota sa este in pericol a se perde, și desordinea dar averilor bărbatului este ajunsă la așa grad, incât este indoios că averea sa ar putea fi îndestulă pentru verice acțiuine ce femeia ar putea se aibă, la timpul cuvenit in contra averei bărbatului, considerând in specie că d-na Elena Rauten d’Insleben la mariajul seu cu d. Arnold Rauten d’Insleben, au adus dotă in casa soțului său 1200 galb., din care 680 galb. bijuterii și truse, și 520 galb. in bonuri rurale după cum probă foaea datată din 19 Fevruarie 1872, transcrisă prin registrul respectiv atrib. de Roman, la No. 8 din acel an, că acești bani s’au încredințat d-lui Arnold Rauten d’Insleben și s’au primit de d-sa după cum probă declarațiunea făcută in josul contractului da căsătorie, considerând că desordinea dar averilor d-lui Rauten este probată prin procesele ce are pendinte înaintea trib. și sechestrile aplicate pe avere, astfel că nu mai remăne nici o indoeală că dota reclamantei este in pericol a se perde și prin urmare cererea sa de Reparațiunea patrimoniului, tribunalul o găsește admisibilă, văzind și disposițiunele art. 1271 și 1256 cod. civ., pentru aceste motive trib. da acord cu conclusiunele d-lui procurate, in virtutea llger hotărăște, admite reclamațiunea d-nei Elena Rauten d’Insleben, și in consecință ordonă separarea patrimoniului d-nei Elena Rauten d’lasleben care consistă din 680 galbeni și anume: 64 galb. argintării, 130 gab uupimo, 171 galb. gardiroba, 90 galb. truso de lenjuri, 12 gilb. efecte de menaj, și 193 galb. bijutarii, precum și 520 galb. in bonuri rurale, din averea soțului ei Arnold Rauten d’Insleben, presenta sentință se va pubica prin foaea oficială, afișinduse la sa’a trib. și a primăriei locale, și se va esecuta după modul și condițiunele prescrise de art. 1262 cod. civ., fiind supuse și apelului la curtea respectivă din Iași, in termenul și condițiunele prescrise de lege. Corpul Portăreilor tribunalului Iași. No. 15. Conform ordonanței d-lui președinte trib. Iași s. III din 3 curent, aposată pe raportul meu No. 4070, public că la 24 curent oara 11 din zi, la moșia Todireni din jud. Botoșani, urmează a se vinde licitativ 100 boi și 200 merțe păpușoi, sechestrate de Is d. Mendel Vaintraub posesorul moșiei Todireni in pretenția d-lui B. Libling, și concurenții ce vor fi pentru cumpărare, să se presinte la licitație conformănduse art. 444 pr. dv. Portărel, I. Baltazar. No. 21. Fiindcă domiciliul ales in Iași a d-lui Arteur Cmtacuzin nu este cunoscut, spre a i se putea preda copie de pe sentința trib. Iași secția II, No. 420 din 4 Noemvrie 1877, a căria disposțta este, condamnă pe d. Arteur Cantacuzin să plăteasă d-lui Mihail Mrca 75 galb. căștiul de 26 Octomvri 1876, 75 galb. căștiul de 23 April a nul 1877 și 75 galb. căștiul de 26 Ocomvrie 1877, cu procentul lor 1* gal, de la data fiecărui termin de plată a ratei, osebit clausa penală de 20 frani pe fiecare zi de întârziere, și 100 lei noi cheltueli de judecată și plata de avocat, esclude pe d-na Elena Bașota din acest proces, cu drept de apel, conform art. 318 pr. civ., se publică conform art. 75 al. 6 pr. civ., că zisa copie stă la Corp. portăreilor trib. Iași, g,ta a să preda d-lui Arteur Cantacuzi, ori cănd se va presenta, format un duplu exemplar din care unul s’au afipt pe ușa trib. Portărel, Apostol. CURIERUL DE IASSI FOAEA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. Apare le trei ori pe septănănă DUMINICA, MERCURI Și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea in localul Tipografiei Nationale, ANUNCIURI. Rândul sau locul sen 15 bani. Francia: Pe șase luni 26 frânci. Constantinopole: 26 franci. Abonamentele și anunciurile pentru „Curierul de lași" foaea oficială, se fac la D-na Eugene Micoud, Constantinopol, 2 rne de la Basque Ottoman 2. Exemplarul 30 bani. Trbunalul Jud. Vaslui. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC! Tribunalul jud. Iași Secția a II-a. No. 28. D-nu Strul Meirovici, cu domiciliul necunoscut, conform art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană înaintea secțiunei a 2-a a trib. Iași, in ziua de 3 Fevruarie 1878, oarele 11 din zi, cănd are a se judeca procesul intentat de d-na Beila Meirovici, contra sa pentru divers, aducănd atuncea și probele necesare, la neurmare se va căuta in lipsă. Secția a IlI-a. No. 6. D-lor Grigore Sion, Profira Sion și Iancu Lerner, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin. 6 din procedura civilă, sunt citați a se presenta in persoane sau prin procurator admis de rege, înaintea secțiunei II-a a trib. Iași, la 27 Ianuarie 1878, parele 11 din zi, cănd are a se căuta contestațiile D-lor Grigore și Profira Sion, Ana Vasiliu, Moisă Leizerovici și Eug. Filipescu, proc. D-lor B. Limbling și Agatstain Margosis, la tabloul creditorilor D-lor Grigore și Profira Sion, aducând atuncea și probele necesare, la neurmare cauza se va căuta in lipsă. No. 9. D. Neculai Gheuca, de profesiune proprietar, domiciliat in Iăși, prin coman No. 5 CONSILIUL COMUNAL DIN IAȘI Sesiunea extraordinară de la 1 Ianuar pănă la 10 Fevruar 1878. Ședința din 9 Ianuarie. Președința D-lui Primar 8c. Pastia. Membri presenți 10 și anume: d-nii Corjescu I., Cristodulo-Cerkez D., Gane N., Ha-