Cuvântul Libertății, aprilie 2010 (Anul 22, nr. 6213-6236)

2010-04-01 / nr. 6213

OFF-uri - De azi, Popescule, domnul Boc ne mărește salariile, ne mărește pensiile, ne micșorează taxele și impozitele și ne ieftinește totul.  BRD a prezentat “A la carte” - primul card 100% personalizabil economic / pag. 7 Deși a trecut o săptămână de la intrarea în vigoare a modificării legii ANL prin care chiriașii cu o vechime de un an pot să-și cumpere apartamentele în care locuiesc, la Craiova nu s-a înregistrat nici o nouă cerere. Autoritățile spun că tinerii nu se înghesuie să achiziționeze locuințele din cauza prețurilor pe care continuă să le perceapă ca fiind foarte mari. In Joia Mare se aprind focuri rituale pentru sufletele morților tradiții pag. 9 de GABRIEL BRATU-MIR Curtea de Conturi, sesizată în cazul Spitalului „Filantropia” în urmă cu aproape o săptămână o sută de salariați ai Spitalului Muncipal „Filantropia” solicitau foarte vocal acordarea tichetelor de masă. Dincolo de revendicările sindicale protestul lor pare însă să fi deschis o adevărată „cutie a Pandorei” la nivelul unității medicale. Pentru a clarifica situația, managerul instituției a sesizat, ieri, Curtea de Conturi. -------------------------------------------------- Actualizatai^^——■ 275 de premii și mențiuni în acest an școlar învățământ / pag. 10 -Jurnaliștii—au—tras-la-țintă-de—Ziua Jandarmeriei / 4 Cu ocazia Sfintelor Sărbători de Paște, vă adresez cele mai calde și sincere urări de sănătate, prosperitate, bucurii, împliniri profesionale și personale. Fie ca Lumina Sfântă a învierii Domnului să vă aducă pace în casă și în suflet, să vă lumineze sufletul cu harul bucuriei și al gândului curat și luminos. “Hristos a înviat!.! Primar Valerică Pupăză 011