Cuvântul Libertății, mai 2010 (Anul 22, nr. 6237-6260)

2010-05-03 / nr. 6237

“Atac direct la proiectul de la Roșia Montana” „Nu ne-am dorit să umplem această esplanadă cu mii de oameni pentru că, totuși, este 1 Mai. Lumea s-a obișnuit să ne vadă în această zi printre fumul grătarelor de mici și cu berea de la gheață în mână. Așa am făcut mult timp, dar, în acest an, am ales noi, cei de la PSD, să nu mai facem aceste petreceri. Am decis să ne adunăm Undeva și să dăm un semnal prin care să le arătăm celor de la guvernare că sunt pe un drum greșit...” Ion Prioteasa, președintele PSD Dolj Cum a “mușcat” Georgescu din “momeala” întinsă de Marinescu în “povestea Izvoare” Anchetă / 4 și 5 Zebrele își pierd culorile administrație/ pag. 8 pentru ultraj contra bunelor moravuri și tentativă de omor eveniment/ pag. 10_si politică / pag. 7 Pesediștii au protestat în numele celor mulți Colegii din Primăria Municipiului Craiova sunt alături de domnul Constantin Voichescu la tragica încercare prin care trece la decesul soției sale, buna noastră colegă Anuta Voichescu. Dacă pe pământ i-a fost hărăzită suferința, în Ceruri Dumnezeu să o odihnească și să o ocrotească. Pesediștii s-au ținut de cuvânt și, de 1 Mai, au renunțat la bere și mici, adunându-se, în număr mare, pe esplanada Teatrului Național „Marin Sorescu” din Craiova, unde au protestat în mod pașnic împotriva Guvernului. Așa cum a declarat și înainte cu doar câteva zile, Ion Prioteasa, președintele PSD Dolj, a cerut demisia Guvernului Boc, pe motiv de incompetență.