Cuvântul Libertății, martie 2011 (Anul 23, nr. 6488-6514)

2011-03-01 / nr. 6488

• 16 pagini • 0,80 lei marti, 1 martie 2011 » 3 Reprezentanți ai autorităților locale și județene, dar și ai altor structuri din subordinea Ministerului Administrației și Internelor au fost prezenți ieri, la sediul Detașamentului 2 Pompieri Craiova pentru a participa la festivitățile organizate de Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Dolj pentru a marca 78 de ani de la înființarea Protecției Civile. "Prezenți mereu la datorie, alături de celelalte componente ale sistemului național de apărare, specialiștii protecției civile au dovedit profesionalism și devotament, intervențiile desfășurate de ei în condiții de risc contribuind la prevenirea pierderilor de vieți, diminuarea pagubelor și asigurarea securității cetățenilor". Col. 5) Liviu Răducan, inspectorșef al ISU Dolj a O nouă șansă pentru șomerii din Dolj economie / pag. 7 social/ pag. 8 educație / pag. 9 Mâine se deschide CONTEX Mărțișor Investiție de 15 miliarde de lei în cea mai veche școală din Mârșani Manifestari.Centru.a marca ■7.8-de-ani-de-protecție-Civilă. de GABRIEL BRATU-MIB - Pentru că Popescu mereu cu pocherul face nopți albe, tă-sa îi face zile negre. Sarkozy, forțat la o nouă remaniere guvernamentală Duminică, 27 februarie a.c., președintele francez, Nicolas Sarkozy, a anunțat, într-un scurt discurs, principalele schimbări din Guvern, în pofida încercărilor de a justifica remanierea prin „revoluțiile din lumea arabă”, deslușirea adevăratelor rațiuni ale schimbărilor nu a întârziat să apară. Se opinează că trebuia găsită oportunitatea eliminării ministrului de Externe, Michele Alliot Marie, din Guvern pentru vacanțele tunisiene, și prietenia cu Muammar Gaddafi. „Noul Cod al Muncii va duce la concedieri Președintele PSD Craiova, Mihai Fifor: Atenție, cad țurțuri! In centrul Craiovei, agățați de strașina clădirilor, amenințători, ba chiar sadici, o puzderie de țurțuri așteaptă încă puțin soare ca să se desprindă și să cadă direct în capul trecătorilor. Autoritățile locale spun că au dat avertismente, chiar și amenzi, dar tot degeaba. Singura soluție este să vă păziți capul până când puterea gheții se va topi. Dacă unii comercianți s-au ostenit să pună afișe cu mesajul “Atenție, cad țurțuri", pentru alții, bucățile mari de gheață care atârnă amenințător și arată și mai înspăimântător parcă nici nu există. Despre căsnicie și fericirea conjugală, în Luna Femeii. „Schimb de sofii”... doar la Teatrul Național