Cuvântul Libertății, noiembrie 2011 (Anul 23, nr. 6692-6717)

2011-11-01 / nr. 6692

ISJ Dolj nu intervine în conflictul dintre Primăria Calafat și directorul Dan Bora Conflictul dintre Primăria Calafat și directorul Colegiului “Ștefan Milcu” din localitate, Dan Bora, este departe de a se stinge. Primarul Mircea Guță și majoritatea consilierilor locali îl acuză pe Dan Bora că blochează în mod intenționat un proiect de anvergură pentru municipiu. Directorului Colegiului “Ștefan Milcu” nici că-i pasă de acuzațiile care i se aduc, și nu este de acord nici în ruptul capului să pună la dispoziția Primăriei Calafat un teren viran de 11 hectare, aflat în proprietatea Consiliului Local, dar dat spre administrare unității școlare. Mircea Guță și o parte a consilierilor au crezut că vor rezolva situația printr-o scrisoare, trimisă ministrului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, Daniel Funeriu, la data de 29 septembrie a.c., solicitându-i acestuia să îl demită pe Dan Bora, însă deocamdată nu au primit nici un răspuns.  Ca să nu mai găsească clienții fire de păr în mâncare, ar trebui, Popescule, ca restaurantele să angajeze numai chelneri cu chelie. Despre imaginea Craiovei Suita de evenimente festive circumscrise Zilelor Craiovei, derulate timp de o săptămână, a avut și menirea tonificării imaginii unui mare muncipiu al țării, deschis, statornic în sentimentele sale, de respect față de obiceiurile achiziționate în timp, și, mai ales, generos în toate anotimpurile anului. Cu multă lume tânără, dar și vârstnică, destulă verdeață, chiar și în anotimpul în care frunza lasă un foșnet unic. Imaginea Craiovei, în percepția străinilor, a celor care trec prin această reședință de județ, odinioară provincie, rămâne o temă acută de discuție serioasă. actualitate / 5 educație 8 Sărbătoare de Halloween, la Grădinița 21 din Craiova Suprafețe reduse, semănate de producătorii agricoli delieui economie / 7 SC SITCO SERVICE SRL recrutează pentru lucru în FRANȚA (instalații electrice pentru hale industriale). ■ Electricieni cu experiență = 10 persoane ■ Inginer, specialitatea “electric” = 1 persoană, bun cunoscător al limbii franceze Așteptăm CV-urile dvs. pe email . office@sitco.ro și prin fax: 0351/413.132. Relații suplimentare la tel. 0251/416.525, între orele 8.00-16.00.