Cuvântul Libertății, ianuarie 2012 (Anul 24, nr. 6741-6763)

2012-01-27 / nr. 6760

După o noapte în care a nins abundent în tot județul, iar problemele s-au ținut lanț, autoritățile, deși puse în alertă din timp, tot s-au împotmolit în încercarea de a rezolva situațiile mai mult sau mai puțin delicate. Cu chiu, cu vai, ieri, în jurul prânzului, Doljul putea spune că a ieșit din nămeți. Se circula pe toate drumurile din județ, reprezentanții CE. Distribuție ieșiseră în teren pentru remedierea penelor de curent, copacii fuseseră ridicați de echipele de intervenție, închise rămânând 36 de unități de învățământ din câteva localități; în plus, cei care vor să devină conducători auto mai au de așteptat, examenul practic de obținere a permisului auto fiind suspendat tot din cauza ninsorii, ca de altfel și un zbor Carpatair. Avionul trebuia să decoleze aseară spre Roma de pe Aeroportul Internațional Craiova, însă din cauza pistei impracticabile, cursa a fost anulată. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB - Din ‘89 am avut răbdare, Popescule, și uite că am ajuns la răbdări prăjite. De ce nu pregătește Traian Băsescu și posibila coabitare? Discursul președintelui Traian Băsescu, de miercuri seara, adresat „ românilor din ț ară și românilor din străinătate ”, anunțat din ziua precedentă, ca „o intervenție cu românii ”, n-a sunat deloc neliniștitor. A avut chiar, pe alocuri, pusee de optimism, dar și de justificată avertizare economică. „ Suntem mai bine pregătiți, dar trebuie să rămânem prudenți". Deși atmosfera în genere e neliniștitoare. Nu numai la București și în restul orașelor țării, unde au loc proteste de mai multe zile. Ci la nivelul întregului spațiu al Uniunii Europene. educație / 10 Ninsoarea nu a amânat protestele cadrelor a didactice externe /10 politică / 6 Pentru Angela Merkel, „Europa schimbă politica internă” Cancelarul german Angela Merkel a acordat, în ziua de 19 ianuarie a.c., la Berlin, un interviu pentru șase cotidiane europene: „Le Monde”, „The Guardian”, „La Stampa”, „El Pais”, „Suddeusche” și „Gazeta Wyborcza”. Chiar diferite, pliate profilului fiecărei publicații, cu izul firesc de particularitate națională, întrebările adresate au avut unitate în diversitatea lor, reușind să permită cancelarului german expunerea propriei viziuni, dacă nu filosofii, asupra Uniunii Europene în acest an. administrație 3 Cum trăiește Solomon cu ai lui în CSM Craiova