Cuvântul Libertății, februarie 2012 (Anul 24, nr. 6764-6788)

2012-02-01 / nr. 6764

.WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO miercuri, 1 februarie 2012 • 16 pagini • 0,80 lei O femeie de 64 de ani, din Craiova, a fost răpusă, ieri, de gerul de afară. Femeia, care își ducea traiul în scara unui bloc din cartierul craiovean Brazda lui Novac, a fost găsită, înghețată bocnă, de locatarii imobilului. Nu a fost însă singura victimă a temperaturilor scăzute de ieri, alte două decese fiind înregistrate în județ. Autoritățile avertizează populația că temperaturile se mențin, în continuare, foarte scăzute, astfel că oamenii trebuie să se protejeze atunci când ies afară. Colegiul „Carol V învăluit de fum TIR răsturnat pe centura Craiovei de Sf. Trifon educație / pag 8 tradiții / pag 9 eveniment / pag. 4  Dacă medicii continuă să plece din țară, o să ajungem, Popescule, să mergem în Germania să ne ia tensiunea. Bugetul Doljului a trecut de votul consilierilor județeni în ședința Consiliului Județean Dolj, de ieri, a fost supus votului bugetul pe anul 2012. Era de așteptat ca unii dintre consilierii județeni să aibă anumite amendamente, pertinente, însă liderul grupului PD-L, Ștefan Stoica, a venit cu un discurs cu valențe eminamente politice, care, la un moment, dar chiar reușise să deturneze discuțiile serioase pe buget. Una peste alta, cu spectacolul de rigoare al pedeliștilor, bugetul Consiliului Județean Dolj, destul de sărac față de anii trecuți, a trecut de votul consilierilor județeni. Până la data de 6 februarie a.c. va trebui ca fiecare localitate din județul Dolj să își treacă prin Consiliile Locale bugetele proprii. administrație / 5 actualitate 3 Spitalele doljene, pe marginea prăpastiei și în 2 lungi . CRALO^ Președintele PUG SA, Constantin Popeci, interviul 67 “Nu poate nimeni să fie cât noi, la nivel european” în contextul în care marii coloși industriali capitulează, loviți fiind de criză. Craiova industrială supraviețuiește datorită brand-ului Popeci, un brand solid și puternic care a reușit să devină partenerul de încredere al nemților de la Siemens pe piața de subansamble, să contribuie la realizarea celui mai mare avion Airbus A380, să-și pună amprenta pe una dintre cele mai curajoase proiecte de infrastructură, Transalpinul elvețian. Dincolo de a fi o lecție de supraviețuire, în halele uriașe ale Popeci Utilaj Greu Craiova se citesc performanța și managementul de înaltă clasă. Pornind de la acest exemplu de bună practică, din păcate singular în zona noastră, ne-am propus să aflăm cum se vede situația economică a României, starea mediului de afaceri, viziunea de dezvoltare a Craiovei din perspectiva președintelui companiei Popeci Utilaj Greu, Constantin Popeci.