Cuvântul Libertății, martie 2013 (Anul 25, nr. 7087-7112)

2013-03-26 / nr. 7108

Doljul, cod galben de ninsori și viscol ANM a emis ieri o avertizare Cod galben, care a intrat în vigoare ieri seară, la ora 20.00, și este valabilă până astăzi la ora 14. Aceasta vizează Bucureștiul și județele Ilfov, Dâmbovița, Prahova, Buzău, Giurgiu, Teleorman, Vâlcea, Argeș, Olt, Dolj, Mehedinți, Gorj, Caraș-Severin, Sibiu, Brașov, Covasna și Vrancea. Astăzi, între orele 04.00 și 14.00, sub avertizare cod galben de ninsori și viscol vor fi județele Polj, Mehedinți, Gorj, Caraș-Severin, Hunedoara, Sibiu, Brașov, Covasna, Vrancea, Galați, Brăila, Tulcea, Ialomița și Călărași. Zoo din Parcul Romanescu, motiv de îngrijorare pentru UE Leii din Bănie au speriat Bruxelles-ul! Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate. înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm y-v ^ vinurilor noastre. Astfel, când le veți jrOmofl!UL(13ROfln0! întâlni aroma și savoarea veți ști că segarcea ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, www.domeniulcoroanei.ro Comisia Europeană este îngrijorată de condițiile aspre în care sunt ținuți în captivitate leii, tigrii și jaguarii de la Grădina Zoologică din Craiova. Autoritățile române sunt trase acum la răspundere pentru faptul că animalele sălbatice sunt nevoite să se înghesuie în niște cuști foarte mici, ruginite, de o vechime considerabilă. Municipalitatea craioveană ridică neputincioasă din umeri și recunoaște că viața felinelor nu e prea ușoară, dar promite că va îmblânzi situația printr-un proiect de reamenajare a grădinii care se află acum în lucru. Cit de departe de ANI a fost și este deputatul Cosmin Enea! Deputatul USL Dolj, Cosmin Enea, aripa liberală, este un chibuț politic și un om de afaceri cu trecut consistent și, indiscutabil, viitor. Pe unde sunt apele mai tulburi în județ este pomenit și numele său. La Spitalul Județean de Urgență nr. 1 a fost actor de prima mână, pe la primăriile din Giurgița și Cârna, unde foștii primari au fost ridicați de oamenii legii pentru nechibzuita fonțăire a banului public, s-a vorbit „șoptit” și de filmele lui Cosmin Enea și povestea nu este încheiată. Ea nu este finalizată nici cu primarii în cauză. actualitate / 5 Aur pentru Colegiul ational “Frații Buzești” la Olimpiada de Științe a UE