Cuvântul Libertății, ianuarie 2014 (Anul 26, nr. 7338-7360)

2014-01-15 / nr. 7346

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO Anul XXIV, Nr. 7346 miercuri, 15 ianuarie 2014 16 pagini • 1 leu Concerte, spectacole de cântec, poezie și dans, recitaluri, expoziții de carte, concursuri literare, vizionări de filme marchează, astăzi, la Craiova, dar și în județ, Ziua Culturii Naționale. Evenimentele sunt dedicate împlinirii a 164 de ani de la nașterea poetului național Mihai Eminescu, ca și comemorării, la 15 iunie a.c., a 125 de ani de la trecerea acestuia în eternitate. Numeroase programe speciale vor avea loc în întreaga țară, dar și în străinătate, în rețeaua Institutului Cultural Român. Zi a Culturii Naționale a fost stabilită data de 15 ianuarie a fiecărui an prin Legea nr. 238 promulgată în decembrie 2010. Supărarea domnului Pleșu de a trăi într-o țară tristă Scriitorul Andrei Pleșu îi administrează într-o tabletă acidă, intitulată „Un băiat vesel într-o țară tristă”, un rechizitoriu complet și cinic premierului Victor Ponta, cu aerul magistrului care trece nervos nota „de nepromovare” unui student pregătit îndoielnic. Andrei Pleșu are stil și parti-pris-uri și își gestionează bine respirația pe distanțe scurte. Nu are îndoieli, nu pare ispitit de reflecții, are doar verdicte la adresa premierului (...).  Când văd ce este pe tarabele din piață, îți spun: Popescule, că nu noi am intrat în Europa, ci Europa a intrat în nou Funcționară a Băncii Carpatica și concubinul ei, câte 5 ani de închisoare pentru că au golit contul unei bătrâne A apărut un investitor și pentru cartieruli de locuințe al Craiovei Primăria Craiova nu se mai împrumută pentru a construi cartierul de locuințe din 1 Mai. Edilii susțin că nu mai este nevoie de un credit bancar pentru primele 10 blocuri de apartamente întrucât un investitor privat va face toate locuințele pe banii săi. Numele acestuia nu a fost încă precizat. Celălalt cartier de locuințe, de 1.500 de apartamente de pe strada „Caracal”, ar urma să fie construit de un dezvoltator chinez. actualitate / 3 actualitate . Spitalele din Dolj au adunat aproape 200.000 de lei din copiată