Cuvântul Libertății, februarie 2015 (Anul 27, nr. 7659-7682)

2015-02-02 / nr. 7659

La o distanță relativ mică de Craiova - cca.25 km, de-a lungul Drumului European 70 - Craiova - Timișoara, comuna Brădești își respectă istoria, își trăiește prezentul și își pregătește viitorul. Unele investiții sunt în plină derulare, altele așteaptă să le vină rândul. Totul pentru ca oamenii din Brădești să simtă confortul acestor vremuri. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIE - Domnul Băsescu are peste 8 mii de lei pensie... Machea, Popescule, câte sticle de whisky poate să-și ia din banii ăștia? Breșă în PSD? Noua platformă politică, lansată ieri la Romexpo de Mircea Geoană și Marian Vanghelie, ambii excluși din PSD, dacă simbolizează ceva în momentul de față este mai degrabă posibilitatea unei breșe în Partidul Social Democrat, și așa destul de răvășit în ultima vreme. Și orice breșă netratată la timp se poate lărgi, devenind amenințătoare. Nu este prea clar ce dorește senatorul Mircea Geoană, dar devine elocvent un lucru: gruparea sa, în cazul dobândirii unei consistențe, prin înrolarea altor frondiști... politică / 3 economie / 7 relea an clsiy)H[v terd Fiesta, W măsline ^stifutä mașină de clasă mică din Europa Italia, un Președinte franciscan? Alegerea succesorului lui Giorgio Napolitano s-a desfășurat după un scenariu paradoxal și insolit pentru o țară, Italia, în care în politică, în viața socială, ca și în fotbal, nimic nu scapă spectacolului public. Cele trei săptămâni care au trecut de la retragerea de la Palatul Quirinale a celui ce-și prelungise, într-un moment de criză, mandatul evitând să intre în jocul celor ce l-au criticat, deseori dincolo de limbajul decent al diplomației... actualitate / 8 Prof. univ. dr. Ion Dogaru, fondatorul Facultății de Drept din Craiova, omagiat la Academia Român"