Cuvântul Libertății, aprilie 2015 (Anul 27, nr. 7709-7732)

2015-04-01 / nr. 7709

Constructorul Recon și-a propus să amenajeze mai mult de jumătate din strada „Nicolaescu-Plopșor” până la sărbătorile de Paște astfel încât credincioșii care vor merge la biserica sa nu fie nevoiți să traverseze șantierul. în următoarele săptămâni vor fi terminate și cele două parcări din zonă care vor fi folosite de locatari, strada respectivă urmând sâ fie închisă pentru traficul rutier. actualitate pag. 3 OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIE - Ce curajose Popescul S-a însurat1 Tayyip Regep Erdogan, la București, în prima sa vizită ca președinte Vizita oficială, la București, a președintelui turc, Tayyip Regep Erdogan, convorbirile tete a tete cu omologul său român, Klaus Johannis, se constituie într-un eveniment cu simbolistică aparte, într-un context geo-politic destul de învolburat. Este prima vizită a înaltului demnitar turc, ales președinte în vara trecută, în această calitate, după ce mai vizitase România în 2007, ca premier. La nivel regional, România și Turcia au statornicite relații de bună colaborare bilaterală... actualitate / 3 social / 6 235 milioane de lei pentru iu?w urgente?', «yapIMi J Craiovean condamnat la 4 ani de pușcărie pentru evaziune fiscală Craioveanul de 32 de ani, administrator al SC Viados Comp SRL Craiova, trimis în judecată de procurorii Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Craiova în anul 2013, pentru o evaziune fiscală de peste un milion de lei, a fost condamnat definitiv, ieri, la Curtea de Apel Craiova, la 4 ani de închisoare cu executare. Asta după ce magistrații Tribunalului Dolj îl condamnaseră, pe fond, la aceeași pedeapsă, însă cu suspendare. După ce vor primi mandatul de executare a pedepsei emis pe numele craioveanului... eveniment / 4 cultură / 8 Spectacolul „O furtună în regia lui Silviu Purcărete - prezentat în Turcia, la Izmir Anca și Mircea Dumitru, Mihai si familia Chiriță, mulțumesc tuturor celor care au fost alaturi de ANDRA.