Cuvântul Libertății, septembrie 2016 (Anul 28, nr. 8139-8164)

2016-09-01 / nr. 8139

Lavinia Craioveanu, inspector școlar general: —Halmul Lelewi-trebuie să obținăTmedia .Deste.5-la-Evaluarea-Hationala. Peste două săptămâni, clopoțelul îi va aduna, din nou, la clase și pe elevii din Dolj. în cele trei luni de vacanță, școlile au fost renovate, modernizate și igienizate și ar trebui, teoretic, să fie gata să-i primească pe copii în băncuțe. Despre aceste pregătiri, care includ primenirea claselor, necesarul de manuale școlare, dar și de cadre didactice, ne-a vorbit, cu deschidere, Lavinia Craioveanu, inspector școlar general, în plus, pe agenda noului an școlar, reprezentantul ISJ Dolj și-a notat un proiect ambițios și foarte important, anume acela de a crește procentul celor care, la examenul de Evaluare Națională de anul viitor, vor obține medii peste 5. Este un proiect concret întrucât inspectorul general a pregătit deja pârghiile prin care va acționa pentru ducerea la bun sfârșit a acestui plan. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Parlamentul, Popescule, ar trebui să mai aibă încă o cameră, ca să aibă și sufragerie. Adio și n-avem cuvinte la votul uninominal! Iluziile că votul uninominal va aduce în Parlamentul României un plus de notorietate națională, de competență profesională și chiar vocație pentru disputa democratică, s-au spulberat. Admițând chiar că, printre cei admiși în Parlament, în ultimele două legislaturi, au existat și unii mai buni, și aceștia s-au legitimat din păcate prin indigență celor din jur. Ultimul Parlament, supranumeric, excesiv, s-a dovedit și făi personalități... actualitate / 3 Fosta președintă a Tribunalului Olt menținuți sub Elitrel judiciar de Curtea Apel Zuckerberg, Planeta Virtuali și invazia webefiler De parcă n-ar fi ajuns suferința pe care cutremurele din Italia au semănat-o în milioane de suflete și de conștiințe din întreaga lume, nu lipsesc în aceste zile nici evenimente pe care media nu le oferă cu o sârguință demnă de consecințe mai tonifiante. Și, printre acestea, cum ar fi putut lipsi cele legate de natura Planetei, a societății în care abia am intrat... social / 6 Condiții formidabile în centrele rezidențiale ale DRASPC Dolj