Cuvântul Libertății, februarie 2017 (Anul 29, nr. 8262-8285)

2017-02-01 / nr. 8262

Povestea este lungă, începută în vara trecută, imediat după alegerile locale, are toate ingredientele derivate dintr-un conflict de sorginte politică, tranșat definitiv, de dată recentă, mai exact prin Decizia numărul 79/16 ianuarie 2017 a secției de Contencios Administrativ și Fiscal, din cadrul Curții de Apel Craiova. Prin care se menține întocmai Sentința cu numărul 2327/18 august 2016, pronunțată de secția similară a Tribunalului Dolj. Instanțele au apreciat că ședința de constituire a Consiliului local Rast s-a desfășurat fără respectarea prevederilor legale, neputându-se stabili care persoane, din cele convocate, prin ordinul prefectului, au participat efectiv la ședința menționată, care dintre acestea au votat, de ce nu sau validat mandatele a trei dintre consilieri, declarați aleși de Biroul electoral de circumscripție, de ce s-au validat mandatele a trei persoane care nu aveau calitatea de consilier declarat ales, care a participat la votul de validare a consilierilor locali - în cazul că au participat toate persoanele care au fost validate în această funcție - deoarece 3 dintre ele nu fuseseră convocate prin ordinul prefectului. Scandal la Rast, com a câștigat primarul Jalan SHshanu un „război” la care nu a participat! nu a de GABRIEL UrI"UN BRATU-MIB - Când am fost să-i cer mâna Popeascăi, tatăl ei m-a întrebat ce am și i-am spus că am datorii, am rate, am reumatism... Fonduri europene pentru rural, în Dolj, anul trecut, de peste 89 de milioane de lei CJFIR Dolj are ca obiect de activitate implementarea tehnică și financiară a FEADR, în conformitate cu procedura specifică de lucru și calendarul anual al sesiunilor pentru depunerea cererilor de finanțare (CF) și prevederile cuprinse în Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014-2020. Activitatea OJFSR Dolj, în anul 2016, poate fi rezumată la promovare de măsuri active prin PNDR 2014-2020 și activitatea specifică desfașurată pe servicii... dezvoltare rurală /6 Secretara șefă de la Școala Nr. 36 condamnată de ftn ®ii peptor fals intelectualV Vinovate nostalgii?... Odată cu înaintarea prin ani se estompează sau chiar se schimbă radical oare și gusturile? Ca și preferințele, plăcerile, opțiunile pro și contra unora dintre habitudinile noastre cele mai uzuale și pe care, cândva, le-am crezut imuabile?. De neclintit. Astfel de întrebări pe care nu le ocolește o suspiciune de gratuitate muau vizitat încă de aseară, luând act că azi este 1 februarie, luna pe care nu știu din ce pricini... cultura / 7 CRALQ începem să ne obișnuim cu penele de căldură!