Cuvântul Libertății, aprilie 2017 (Anul 29, nr. 8313-8335)

2017-04-01 / nr. 8313

IAAAAAJ .RO / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO Hlahtech Industry Park Craiova transformat mash în următoarele luni La ultima ședință a Consiliului Județean Dolj s-a votat și Hotărârea privind aprobarea documentației tehnico-economice - faza SF - pentru obiectivul de investiții: „Rețele exterioare și drumuri de acces - Parc Industrial High-Tech Industry Park Craiova”. Amplasamentul pe care se va dezvolta acest parc industrial este pe teritoriul intravilan al municipiului Craiova, având destinația industrie și servicii. Cele peste 24 de hectare aflate în vecinătatea Aeroportului Internațional Craiova sunt poziționate și în apropierea multor rețele pentru alimentarea cu utilități. Prin hotărârea adoptată tot de consilierii județeni s-a stabilit ca parcul „High Tech Park” să fie racordat la rețelele de apă, canalizare, gaze, electrică, telefonie și internet, dar și la rețeaua de drumuri acces incintă. Durata de realizare a tuturor acestor branșamente nu trebuie să depășească 16 luni. Nu trebuie scoase din discuție, însă, condiționările evidente pe care Autoritatea Aeronautică Civilă Română le-a impus și le va impune probabil, putând astfel prelungi unele termene de execuție. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Dacă s-ar pune impozit pe prostie, mulți politicieni, Popescule, ar avea de suferit •r Când Europa asista uimită la un periculos scenariu! Documentarul regizorilor italieni—Adriano Cuttaro, Federico Greco și Mirko Melchiorre - intitulat „PNGS” (se traduce „porcii”), cu participarea unor intelectuali de prestigiu, care ar sprijini politicile de austeritate ale UE, are 74 de minute, vrea să demonstreze că exigențele privind deficitul, inflația și datoriile nu constituie altceva, decât fructul unor banale erori de calcul. Pentru a se putea decreta, pe cale de consecință, că statul social este sustenabil, actualitate 2 Popularii europeni și-au fâcut agenda la Malta, CmFginii Europene”, sigufanță și economie \ 0 \ 1 aprilie o farsă de fiecare zi? Nu-mi amintesc în ce moment al copilăriei am luat act întâia oară de ziua păcălelilor. Memoria, de-acum selectivă, reține doar curiozitatea nelipsită de un dram de plăcere răutăcioasă cu care, odată familiarizat cu ciudatul, așa cum mi s-a părut la început, obicei, mă pregăteam pentru șirul nesfârșit de șotii pregătite, nu fără multă osteneală, în dauna amicilor de prin vecini. Lăsând la o parte „istoria” acestei până la urmă hazlii ghidușii, intrate, cu timpul, mai mult în jocurile celor mici, o „istorie”... cultură / 8