Cuvîntul Nou, aprilie 1985 (Anul 18, nr. 4098-4123)

1985-04-01 / nr. 4098

ANUL XVIII, Nr. 1008 Cel mai iubit fiual în fruntea naţiunii „Asemenea tuturor comuniştilor, întregului nostru popor, îmi exprim profunda bucurie şi neţărmurita satisfacţie faţă de actul de importanţă istorică al realegerii tovarăşului Nicolae Ceauşescu în suprema funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România. Este o nouă şi convingătoare expresie a dragostei şi stimei deosebite pe care întreaga ţară o poartă celui mai iubit fiu al naţiunii noastre socialiste, eminentul bărbat de stat, patriot înflăcărat şi internaţionalist consecvent de a cărui strălucită şi neobosită activitate pusă în slujba mai binelui ţării, a necontenitului ei progres, se leagă realizări impresionante în toate domeniile de activitate. . Epoca Nicolae Ceauşescu", cum cu dragosteşi mîndrie o numeşte ţara întreagă, epocă de mari şi strălucite ctitorii, a însemnat şi pentru noi, locuitorii oraşului de la poalele Ciucaşului, Intorsura Buzăului, o perioadă în care ritmurile industrializării şi, odată cu ele, ale urbanizării, au schimbat faţa unei aşezări care altădată nu se putea mîndri decit cu frumuseţea peisajului natural. Sîntem profund recunoscători conducerii de partid şi de stat, personal secretarului general al partidului, preşedintele Republicii Socialiste naţiunii — România, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, pentru tot ce s-a înfăptuit în Ţara Buzaielor, ca şi pentru întreaga noastră ţară, mai mîndră, mai bogată, mai demnă între naţiunile lumii, ca-' oricînd. Iată de ce, marele act al realegerii celui mai iubit fiu al poporului, în fruntea naţiunii, ne umple inimile de bucurie. Totodată, el ne prilejuieşte reafirmarea voinţei de a munci neobosit, de a ne înzeci eforturile pentru a traduce în viaţă istoricele hotărîri ale Congresului al XIII-lea al partidului, făcînd ca mîndra noastră ţară să se înalţe necontenit pe noi trepte ale civilizaţiei şi progresului“. ELENA BANIŢA, secretar-adjunct cu probleme de propagandă la Comitetul Orăşenesc de Partid Intorsura Buzăului Actul de voinţă al întregului popor „Am luat cunoştinţă cu cea mai profundă bucurie, cu satisfacţie şi mîndrie patriotică, de realegerea întîiului om al ţării, cel mai iubit fiu al poporului, secretarul general al partidului, tovarăşul NICOLAE CEAUŞESCU, în suprema funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România. S-a împlinit şi de această dată actul de voinţă al poporului, al tuturor fiilor patriei, români, maghiari, germani, de alte naţionalităţi, pentru că realegerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu in suprema funcţie de preşedinte al Republicii exprimă voinţa unanimă a tuturor cetăţenilor patriei, exprimă dorinţa fierbinte a noastră, a tuturor, de propăşire şi înflorire a României socialiste, de ridicare a ei pe cele mai înalte trepte de progres şi civilizaţie. Iar garanţia acestei înfloriri, garanţia bunăstării şi fericirii poporului, a libertăţii şi independenţei patriei este dată, în cel mai înalt grad, de acest act politic cu urmări binefăcătoare asupra întregii noastre vieţi, asupra dezvoltării pe toate planurile a patriei noastre socialiste. Sînt hotărît, şi împreună cu mine întregul colectiv muncitoresc în care-mi desfăşor activitatea, să nu precupeţesc nici un efort, oricit de mare ar fi el — aşa cum ne-a îndemnat de atîtea ori secretarul general al partidului —, să-mi fac exemplar datoria la locul de muncă cu devotament şi abnegaţie pentru a contribui cu toate puterile la opera de edificare a societăţii socialiste multilateral dezvoltate pe pămîntul scumpei noastre patrii, Republica Socialistă România“. MillaI MORSOACA, muncitor la A.M.I. Braşov. Brigada nr.1 Sfîntu Gheorghe Pentru fericirea şi bunăstarea tuturor 3 „Realegerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu în suprema funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România — act istoric ce ilustrează elocvent sentimentele de profundă preţuire, de dragoste şi recunoştinţă faţă de secretarul general al partidului , constituie şi pentru noi, lucrătorii de la întreprinderea Agricolă de Stat Ozun, asemenea întregului popor, un moment de aleasă bucurie şi satisfacţie. Acest act de voinţă al întregului popor, care a avut loc la puţine zile după împlinirea a două decenii de cînd în fruntea partidului a fost ales tovarăşul Nicolae Ceauşescu, marele Erou al neamului, revoluţionarul consecvent şi înflăcăratul patriot, ne prilejuieşte, încă o dată, exprimarea bucuriei şi satisfacţiei pentru măreţele izbînzi ale României socialiste, înscrise sub emblema celei mai grandioase epoci din istoria poporului : „Epoca Nicolae Ceauşescu". Nicicînd, agricultura nu a cunoscut o asemenea ascendentă dezvoltare ca în anii de cînd în fruntea partidului şi a ţării se află tovarăşul Nicolae Ceauşescu, care a acordat şi acordă acestui important sector al economiei naţionale o atenţie susţinută care s-a materializat în conceptul de nouă revoluţie agrară, călăuză sigură în ridicarea agriculturii pe noi trepte calitativ superioare. Urmînd indicaţiile şi îndemnurile tovarăşului Nicolae Ceauşescu, secretarul general al partidului, preşedintele Republicii Socialiste România, ne angajăm să nu precupeţim nici un efort în vederea realizării şi în acest an a unor producţii record în condiţii de eficienţă sporită. Gl mn ro rc. ins Cu încrederea fermă în na politica ştiinţifică, profund mc realistă a partidului şi statretului nostru, ce pune mai ger presus de orice bunăstarea şi din fericirea întregului popor, rea- Roi Uzarea năzuinţelor sale de a ţie trăi şi munci-într-un Wolthffer- trainic de pace, prietenie şi colaborare cu toate naţiunile lumii, colectivul de muncă al I.A.S. Ozun adresează tovarăşului Nicolae Ceauşescu multă sănătate şi mulţi ani fericiţi pentru a ne conduce pe drumul luminos al socia- falismului şi comunismului, put pentru ca România socialistă con să Urce pe noi şi tot mai înalistite culmi de progres şi civili- Ci zaţie, aşa cum magistral se ti prefigurează în documentele nî celui de-al XIII-lea Congres al ro partidului". In Ing. HARTHA IOAN, directorul I.A.S. Ozun fă, izl şi n rail .n de OMAGIU VIBRANT CONDUCĂTORULUI IUBIT Primăvara acestei ţări Pentru veşnica tinereţe şi primăvara acestei ţări în care izvoarele doinesc măreţia munţilor Pentru mama care veghează somnul, jocul şi zîmbetul copilului suav Naţiunea română liberă a ales pe cel mai brav. Pentru ca niciodată să nu se stingă focul furnalelor în care clocoteşte incandescentă plămada vie a gîndului creator. Pentru ca bunăstarea şi bucuria să-nveşmînteze-al zilelor şirag. Naţiunea română liberă a ales pe cel mai drag. Pentru ca brazda ogoarelor odată cu sudoarea şi sîngele strămoşilor să rodească sămînţa binecuvântată de mina aspră a ţăranului. Pentru ca pîinea să fie tot mai albă şi caldă pe pămîntul străbun, Naţiunea română liberă a ales pe cel mai bun. Pentru ca popoarele lumii să facă dinariile păcii arma prin care să distrugă stolurile păsărilor cenuşii aducătoare de moarte cumplită. Pentru liniştea şi fericirea poporului nostru suveran şi independent, Naţiunea română liberă a ales pe cel mai drept. STELIAN RADECANU Ziditorul patriei Kaici, atit de aproape-April, cu gingăşia Lui cutezătoare şi cu surîs viteaz, dar şi fragil, ce-mbracă România-n daltă floare. Curg doinele frumoase către cale şi flamurile noastre bat în vînt, cu primăvara mergem pe a noastră cale, culegem bucurii din românesc pămînt. Şi Tricolorul, alături de Roşul steag, călăuzeşte această unită naţiune spre comunism — meleag înalt şi drag de cint şi muncă şi de gînduri bune. « In drumul nalt spre primăvară, suntem conduşi de EE, Conducătorul, ce-a înălţat din rădăcini această ţară şi-i poartă-n faptă viitorul. EL, CEAUŞESCU, omul, eroul naţional, scrutează brav nemărginirea-n vreme, EL, braţ viteaz şi cuget genial, de-ncrîncenarea luptei nu se teme. EL, ziditorul patriei şi-al naţiunii, dă clipei primăveri de neînvins, munceşte dlrz la pacea lumii cu suflet tînăr şi cu părul nins. EL, CEAUŞESCU-omu! bărbat al ţării demn, spre infinit conduce ţara noastră, spre infinitul cu un comunist însemn, poartă flamura roş-galbenă-albastră. E-aici, atit de-aproape-April, cu gingăşia lui cutezătoare, şi cu surîs viteaz, dar şi fragil ce-mbracă Rontânia-n dalbă floare. VASILE arienii, EUGEN PORA Omagiu N U d n ti h s g il îi