Cuvântul Nou, iulie 1996 (Anul 7, nr. 1649-1670)

1996-07-02 / nr. 1649

PAG. 2 Superficialitatea unor băieţi „Experienţa mea în relanie cu băieţii nu este foarte mare, deoarece am numai 19 ani, dar pot spune că am tras unele concluzii asupra cărora aş vrea să vă pronunţaţi. Prietenii mei pun, în general, bază doar pe nişte lucruri nesemnificative (discotecă, muzică, băutură) şi când se întâlnesc cu vreo fată nu urmăresc decât să facă... sex! Această vulgarizare a unei relaţii dintre doi tineri nu mi-a plăcut niciodată, poate şi de aceea nu am reuşit să menţin o prietenie un timp mai îndelungat. I-am auzit pe unii spunând că aş fi încrezută, că fac figuri şi am ifose, dar în realitate lucrurile nu stau chiar aşa... * Este adevărat că ţin la băieţii manieraţi, cultivaţi, cu care să pot discuta orice subiect, nu doar fleacuri. Deocamdată sunt singură, mă pregătesc pentru examenele din toamnă la facultate, aşa că mă am vreme de aventuri, însă rândurile de faţă s-au vrut o temă de meditaţie pentru cei de vârsta mea...“ Magdy, Sf. Gheorghe Punctele de vedere exprimate sunt interesante, fără doar şi poate, exprimând o judecată mult mai matură decât am crede din partea unei tinere de 19 ani. Din cauza atitudinii tale intransigente, stimată Magdy, întâmpini acea reacţie de împotrivire din partea multor băieţi. Cred că ar trebui să fii mai maleabilă, nu toţi văd lucrurile la fel ca tine, iar în viaţă umorul, replica spumoasă, o tachinare îşi au rostul lor. Poate ii judeci prea aspru pe colegii tăi de generaţie, de aici o anumită „incompatibilitate“ a ideilor. * Dacă vei reuşi să intri la facultate o să vezi cum ţi se schimbă orizontul, vei veni în contact cu alţi oameni, cu alte mentalităţi şi vei putea face o comparaţie. In bine sau în rău. O admiratoare înfocată „S-a terminat Campionatul European de fotbal din Anglia, dar mie Îmi stăruie în minte chipul idolului pe care-l visez şi-l am mereu în faţa ochilor. Radu Florin Valeria Răducioiul Pur şi simplu sunt îndrăgostită de el şi nu ştiu cum să fac să-l întâlnesc? Este atât de talentat şi de drăguţ, de aceea aş vrea neapărat să-l cunosc personal. Nu mă puteţi ajuta?“ Irina, 17 ani Până una, alta vedeta în cauză e însurat cu o italiancă, o duce binemersi prin străinătăţuri şi nu cred că-l interesează „puştoaicele“ de pe acasă ! Nu eşti singura admiratoare ce-l adoră pe blondul atacant, însă sorţi de izbândă nu ai. Deci, mulţumeşte-te să-l priveşti la televizor... Confirm primirea! Confirm pe această cale primirea mesajului de la I.C., din Covasna, dar cum problema sa este de altă natură îşi va găsi loc în ziar la altă rubrică. Către cititori Scrisorile pentru CURIERUL SENTIMENTAL nu trebuie neapărat iscălite cu numele real. Şi un pseudonim este bun. Aşteptăm să ne scrieţi ! Rubrică realizată de Horia C. DELIU Unii sunt jefuiţi... (V -omre ai- o;iq 1) trims in casă in timp ce femeia era plecată. Aventura s-a repetat, deoarece, procedeul dădea randament .. . Prin măsurile operative luate s-a recuperat prejudiciul, iar autorii dau explicaţii. De fapt, ar trebui să dea părinţii lor... iată şi un alt exemplu din categoria subiectelor la care ne referim azi. Dl. Tóth Ioan din Bodoc şi-a încasat zilele trecute pensia şi întâlnindu-se cu un consătean, Tompos Gábor, l-a invitat la „urne mică". Numai că distracţia s-a lungit nepermis, până când compagniomu! - profitând de starea de ebrietate a amicului de pahar, l-a jefuit de o sută de mii de lei. O hoţie mai aparte a comis Kertész János de 34 de ani din Ghidfalău, care a sustras cărţi religioase (1) din casa parohială. Fusese angajat ca zugrav iar el demonstrase apucături din lumea interlopă. Evident că a fost prins în scurtă vreme şi va răspunde pentru fapta sa, ce numai cu a unui enoriaş nu seamănă... Sperăm că , din aceste fixemple să fi tras unele învăţăminte, stimaţi cititori, deoarece orice spargere, furt, tâlhărie se cerite pe fondul unor elemente favortante. După cum am demonstrat aici. Actualitatea internă rUmare din pagu luţ ei, unde a fost întâmpinată de preşedintele Senatului Oliviu Gherman. După ce a depus un buchet de flori la Monumentul ridicat în memoria eroilor revoluţiei, Hilary Clintor s-a întreţinut câteva momente cu Ion Caramitru şi Victor Ciorbea şi, apoi, a dat mâna cu câţiva zeci dintre miile de bucureşteni, aflaţi în piaţă. O parte dintre aceştia au scandat loiinci promonarhiste şi antiprezidenţiale. In continuare, d-na Clinton a anit o scurtă convorbire cu un S.’Up de revoluţionari, fiindu-i oferit un steag tr color cu stema decupată, şi a depus un alt buchet de flori, la troiţa de lemn din piaţă. Ty aici, primarul general, Victor Ciorbea i-a oferit chttcuroşului Bucureşti şi un album al Capitalei Apai. Hillary Clinton s-a adresat bucureştenilor incepându-şi aloenţiuntea cu un „bună ziua“, rostit în româneşte. Intre altele, ea s-a declarat bucuroasă şi onorată să fie oaspete al României şi a mulțumit pentru căldura cu care a fostată. (ROMPRES) „CUVÂNTUL NOU" . Preşedintele Rusiei, Boris Liţău, a anulat întrevederile cu omologii săi din Ucraina şi Republica Moldova, prevăzute pentru luni la Moscova. Cei trei preşedinţi — rus, ucrainean şi moldav, respectiv, Boris Elţân, Leonid Kucima şi Mircea Snegur — urmau să semneze astăzi, la Moscova, un memorandum cu privire la principiile fundamentale de reglementare a conflictului din Transnistria. (ROMPRES)  Scrisoarea în care Radovan Karadjici a anunţat că abandonează prerogativele sale de preşedinte al Republicii Sârpska (RS, entitate sârbă în Bosnia), a fost redactată de biroul lui Carl Bildt. Doamna Biliana Plavskci, unul dintre vicepreşedinţii RS, care a preluat funcţia de „preşedinte interimar“ al Republicii, a anunţat, însă, că Radovan Karadjici va rămâne în calitate de preşedinte al RS până la alegerile de la 14 septembrie (ROMPRES) . Rusia salută deciza liderului politic al sârbi-CADRAN INTERNAŢIONAL lor din Bosnia, Radovan Karadjici, de a părăsi arena politică, dar este împotrivă ca evoluţia ulterioară a evenimentelor „să capete aspectul unei operaţiuni de forţă“, a declarat, luni, agenţiei ITARTASS, purtătorul de cuvânt al Ministerului rus de Externe, Grigori Karasin. (ROMPRES) . Republica Populară Democrată Coreeană (RPDC) a ameninţat luni că-şi va reconsidera promisa îngheţare a programului său nuclear dacă nu primeşte combustibilul promis, relatează Associated Press. Combustibilul promis reprezintă o parte pe care RPDC ar urma să o primească conform tratatului cu Washingtonul, pentru a îngheţa şi, eventual, demonta programul ei nuclear, suspectat de a dezvolta armament nuclear, precizează AP. (ROMPRES) • Un incendiu s-a declanşat, sâmbătă, la bordul cargoului român Nicoreşti, care se afla în apele internaţionale din zona Golfului, a transmis, luni, agenţia Reuter. (ROMPRES) Anul VII Nr. 1649 Dacă nu e rău. (Urmare am pcg.1) - Succesul nu vine ca pîcaia. Pentru succes lucrăm cu toate mijloacele folosite în marketingul de guerilă. - Sună cam războinic. Ce înseamnă asta? - Atacăm pe toate fronturile, deci față de marketingul preventiv sau defensiv (prevedem, să zicem că la Pitești, sau la Săcele se face un produs identic cu al nostru şi la acelaşi preţ. Imediat începem să modernizăm produsul nostru, schimbând măcar design-ul, adăugând facilităţi, astfel încât să-iconcurăm, nai aplicăm lupta de guerilă. Deci observăm că pe piaţă lipseşte un produs, poate să fie hidrofor, fierăstrău fie tăiat textile, maşină pentru masaj, orice. Cum apare o zonă albă imediat ne băgăm. Bineînţeles, acel produs cerut de piaţă trebuie să fie pe bază de motor electric sau echipament. In orice caz nu sticksuri sau biscuiţi... Daţi-mi un exemplu de asemenea produse de guerilă ... - Păi, dacă se construiesc bănci, câte 5-6 într-un oraş, ca şi biserici. Ce vor folosi constructorii? Marmură pentru trepte şi faianţă. Utilajele de prelucrare a marmurei şi faianţei lipsesc pe piaţă, înseamnă că trebuie să producem asemenea maşini. - Corect. Şi le faceţi? Cu ce succes? - Le facem şi cu mare succes O maşină de tăiat şi prelucrat marmură produsă în Italia costă 20 de milioane. Iar a noastră — maximum 5 milioane, la care se includ 5 scule diamentate care - numai ele singure - costă 1.200.000. Cât despre succes, maşina de tăiat faianţă şi exportăm în Ungaria şi Israel. - Ce altceva mai faceţi In condiţiile date, în care construcţiile mamut sunt puţine, majoritatea fiind cele mici? - Intr-adevăr, SRL-urile nu mai au acum nevoie — şî nici bani - să cumpere utilaje de ridicat cinci tone de ciment, mortar sau ţigle. Aşa că avem în fabricaţie un palan care ridică 250 de kg şi costă numai 500.000 de lei. - Deci se poate spune că JAME nu merge rău. - Da. Nu merge râu. - Păi, în ziua de an dacă ceva nu merge rău înseamnă că e bine! - Va urma - Și copiii mai obosesc .