Cuvântul Nou, iunie 2003 (Anul 14, nr. 3694-3718)

2003-06-25 / nr. 3714

Anul XIV Nr. 3714 Tabăra de la Csipkés - un loc de agrement excelent pentru copii • Totuşi, numărul copiilor care vin în tabăra de lângă comuna Zăbala scade de la an la an. Motivul? Puţini părinţi îşi permit “luxul” de a-şi trimite odraslele în vacanţă De când s-a înfiinţat, adică din anul 1982, tabăra de la Csipkés a fost în fiecare vară un loc excelent în care copiii de toate vârstele îşi puteau petrece în aer curat câteva zile de vacanţă. Csipkés este şi acum o zonă la fel de atrăgătoare, iar tabăra oferă bune condiţii de cazare şi masă. Deschisă până la 31 august, tabăra are în fiecare an atât oaspeţi (copii, dar şi adulţi) din numeroase localităţi covăsnene, cât şi din cele mai îndepărtate judeţe,ale ţării, precum Călăraşi, Botoşani, Arad ori Bihor. Administratorul taberei, Gabor Sándor, cu care echipa ziarului a discutat deunăzi, în timpul unei vizite la Csipkés, ne-a declarat: “Grupele de copii care vin la noi împreună cu cadrele didactice preferă să stea, de obicei, trei zile, o săptămână şi chiar două săptămâni. Aici au toate condiţiile. Avem un bazin de înot, două terenuri de sport şi o scenă pe care desfăşoară diferite activităţi. De asemenea, pe lângă cei care vin cu învăţătorii sau profesorii, anual sosesc la noi, prin grija Crucii Roşii (care achită cheltuielile), câte un grup de copii proveniţi din familiile nevoiaşe din judeţ. în acest an, o astfel de grupă, alcătuită din 80 de copii, va veni pe 12 iulie. Acum am avut o surpriză plăcută, când am văzut că nu doar şcolarii doresc să stea în vacanţă la Csipkés, ci chiar şi micuţii de la grădiniţă. Chiar acum sunt aici peste 20 de preşcolari de la grădiniţa “Körösi Csoma Sándor’’ din Sfântu Gheorghe.” Una dintre educatoarele aflate în vacanţă cu copii, Peter Izabella, nea povestit ce fac micuţii de trei anişori în tabără: “Venim aici aproape în fiecare an. Acum suntem într-o minivacanţă de trei zile în care am inclus plimbări prin pădure, dar şi un program alternativ de cunoaştere şi ocrotire a mediului. Facem, prin urmare, recapitulări la ceea ce am învăţat în grupă şi consolidăm, totodată, cunoştinţele acumulate. De asemenea, sunt importante observările legate de vieţuitoare şi de plante. Acest program a fost conceput de noi, însă, trebuie să spun că deoarece suntem totuşi în vacanţă, mai şi desenăm, pictăm şi organizăm diferite jocuri şi activităţi libere. Ne bucură foarte mult faptul că părinţii au încredere în noi şi simt că aici sunt în siguranţă copiii, departe de blocuri şi zgomotul maşinilor.” După ce a caracterizat tabăra ca fiind un loc liniştit, recreativ, spunând şi că pentru focul de tabără copii au strâns lemnele. Peter Izabella a afirmat că şi pentru ele, educatoarele prezente la Csipkés, o supriză deosebită a constituit-o gestul celor mici care, atunci când au ajuns la faţa locului, fără să li se zică nimic au început să strângă hârtiile de pe jos. Păcat este însă că, deşi totul este plăcut la Csipkés, numărul copiilor este în scădere continuă în fiecare an. Gabor Sándor spune că acest lucru se datorează faptului că părinţii nu au banii necesari pentru a-şi trimite odraslele în tabără, ceea ce este de altfel adevărat. Numai că, deşi în cei 205.000 lei/zi/ persoană sunt incluse şi trei mese, este totuşi, credem noi, un preţ cam mare pentru această tabără. Nu de alta, că doar e frumoasă zona, dar de unde să aibă părinţii 205.000 de lei ori 3, 5, 7 sau 14 pentru a-i lăsa pe copii să meargă la Csipkés’. Şi ar mai fi ceva, până în 15 iunie sau după 15 august, pe litoral se poate merge o săptămână cu 5- 600.000 de lei, sumă în care este inclus şi micul dejun. Dom D. FELDIOREAN  Astăzi vom cunoaşte noua campioană în această după-amiază este programată ultima etapă a play-off-ului Diviziei D, în urma căreia vom cunoaşte noua campioană a judeţului. La Valea Crişului se înfruntă echipele clasate pe poziţiile secunde în cele două serii, care ţin să lase o bună impresie celor ce vor veni să le urmărească. Előre are în componenţă câţiva jucători cu vechi state de serviciu în eşalonul patru al fotbalului românesc, cum sunt Ráduly, Dedu, Kovács Albert, Kovács Géza şi Ştefănescu, fapt ce o face să pornească favorită. Este însă de aşteptat ca IAS Câmpu Frumos să ofere o replică dârză, aşa cum s-a întâmplat în urmă cu o săptămână, când a terminat la egalitate cu Ciucaşul. Előre Tălişoara ar putea aborda partida de astăzi cu Ráduly- Dedu, Kovács A., Bathó, Kovács G.„ Hajdó, Ştefănescu, Kopetzky, Bene, Lörincz şi Jakab, urmând ca de cealaltă parte să se afle, după toate probabilităţile, Dănescu-Szabo, Audi Sz., Papp, Badi, Audi R, Sulică, Tankó, Boér, Fodor şi Makai. Pe terenul din Bodoc se vor duela câştigătoarele celor două serii, considerate, înainte de începerea turnelui, principalele favorite la titlu. Perke a păşit cu stângul în play-off (0-3 cu Előre), ceea ce o obligă să joace la victorie, în faţa Ciucaşului îi va fi însă greu să se impună, întrucât formaţia din întorsura Buzăului se numără printre cele mai bune din campionat. Liderul Seriei a II-a a avut un parcurs remarcabil în sezonul de toamnă, pe care l-a încheiat fără înfrângere. E adevărat, ulterior Hermenean și ai lui au coborât “strocul”, dar asta nu înseamnă că și-au pierdut din vigoare. Pentru Perkö Sânzieni vor evolua, cel mai probabil, Bándi-Kiss, Bartók S., Bartha, Csutak, Tóth, Molnár, Brânduşoiu, Voloncs, Szabó şi Szálló, cărora este de aşteptat să li se opună Păvălaşcu-Szennyes, Tohănean, Gurau, C. Bularca, Prundaru, Diaconu, Hermenean, Calcea, Drăguţ şi Ola. Programul confruntărilor Valea Crişului: Előre Tălişoara-IAS Câmpu Frumos Bodoc: Perkö Sânzieni-Ciucaşul întorsura Buzăului Meciurile încep la ora 18. (N. VALCEANU) O covăsneacă a ajuns în Cartea Recordurilor La începutul acestei săptămâni, reprezentanţii Guiness Book din Marea Britanie au înştiinţat-o pe Kelemen Ida din Sfântu Gheorghe că recordul realizat în urmă cu aproximativ trei luni a fost omologat, urmând ca acesta să fie publicat în celebra carte a recordurilor. La începutul lunii aprilie, peste 500 de elevi, prieteni şi rude ale profesoarei Kelemen Ida au venit în sala de sport a Liceului „Mikes Kelemen“ pentru a o susţine în încercarea de a doborî un record mondial. La ora 10.00, după o jumătate de oră de mişcări de înviorare, Ida a început să facă aerobic, dansul terminându-se abia 12 ore mai târziu, la ora 22.00, în tot acest timp Ida nu a fost singură. La fiecare oră, câte o echipă alcătuită din 50 de persoane făceau în acelaşi timp mişcările executate de pretendenta la Guiness Book. Ida ne-a declarat că s-a pregătit să ajungă în Cartea Recordurilor vreo patru ani, antrenându-se câte cinci ore pe zi. Faptul că precedentul record aparţine unei unguroaice şi este de numai cinci ore i-a dat mari speranţe. Kelemen László, soţul profesoarei care a susţinut-o în tot acest timp a spus că cele 12 ore de aerobic au fost filmate integral, iar înregistrările au fost trimise în Marea Britanie, la sediul central al Guiness Book, care au validat în cele din urmă recordul. Ida are 33 de ani și doi copii, încă de mică a practicat mai multe sporturi, de la gimnastică până la judo, devenind în cele din urmă profesoară la liceul ce a găzduit această manifestare, în cele 12 ore de aerobic ea a băut tonic şi a mâncat câteva cubuleţe de zahăr. (R.C.) Divizia D Előre a mai făcut un pas spre titlu Meciurile programate la sfârșitul săptămânii trecute în cadrul celei de-a doua etape a play-off-ului Diviziei D de fotbal s-au disputat sub semnul echilibrului. Perke a încercat să se impună, victoria fiind singura care i-ar fi permis să-și apere titlul cucerit cu un an în urmă. IAS Câmpu Frumos nu s-a lăsat însă, partida de la Valea Crişului încheinduse cu un just rezultat de egalitate. Tot egal a fost şi la Bodoc. Acolo s-au aflat faţă-n faţă Előre şi Ciucaşul, care s-au blocat reciproc. Scorul înregistrat în final avantajează formaţia din Tălişoara, căreia îi trebuie un singur punct în această după-amiază pentru a intra în posesia titlului de campioană. Rezultate IAS Câmpu Frumos-Perkö Sânzieni 1-1 Előre Tălişoara-Ciucaşul înt. Buz. 0-0 Clasamentul 21103-04 2 0 2 0 1-1 2 2 0 2 0 0-0 2 20110-31 Astăzi se dispută partidele Előre Tălişoara-IAS Câmpu Frumos şi Perkö Sânzieni- Ciucaşul întorsura Buzăului. S. REMUS-ADRIAN 1 Előre Tălişoara 2 IAS Câmpu Frumos 3 Ciucaşul înt. Buz. 4 Perkö Sânzieni Reveniri asupra domeniului public al localităţilor » Prin publicarea noii legi privind patrimoniul public al localităţilor, lista ce cuprinde principalele obiective, reţele ce intră în patrimoniul domeniului public al localităţilor a suferit unele modificări. Potrivit prevederilor acesteia municipalitatea este obligată să scoată din patrimoniul public al municipiului Sfântu Gheorghe reţelele de gaz metan care vor constitui de acum înainte patrimoniul public a! statului. în ceea ce priveşte reţelele de iluminat public nu s-a făcut deocamdată nici o modificare, în schimb, în urmă cu aproximativ două săptămâni, Consiliul local municipal a luat o hotărâre în baza căreia se va încerca organizarea unei licitaţii publice în vederea modernizării reţelelor de iluminat public. “Vom vedea care sunt acele firme, care, pe lângă aceste plăţi pe care noi le efectuăm pentru iluminat public, pe o perioada mai îndelungată, de 10-15 ani, acceptă să modernizeze şi să exploateze iluminatul public în condiţii mai optime” - afirma primarul Albert Almos. (D.A.) De vorbă cu...Avram lancu (Urmare din pagina 1) Iancu Avram ziua de lucru începe foarte devreme, de pe la ora 4,00, pentru că trebuie mai întâi să meargă în grajd, să mulgă vacile, apoi pe la 6,00 pleacă în sat să strângă laptele şi pe urmă îşi văd de munca în câmp. Acum, cât este în vacanţă lancu cel mic, este şi el de nădejde în gospodărie şi munceşte destul de mult pentru vârsta lui, aproape 15 ani, iar Maria, sora lui care are doar un an şi trei luni rămâne mai mult în grija bunicii. De altfel, în această gospodărie fiecare îşi are sarcinile lui şi fiecare pune n umărul la muncă, deoarece ei sunt convinşi că numai aşa pot realiza ceva. După atâta , muncă, domnului Iancu Avram parcă-i pare rău că nu a reuşit până acum să-şi cumpere un tractor, dar tot speră să-şi realizeze visul, iar pentru acest lucru trebuie să muncească toţi membrii familiei. Vrea să-şi cumpere un tractor mai mult pentru fiul dumnealui, deoarece îşi doreşte ca lancu să-şi continue şcoala şi să aibă o meserie, chiar tractorist. Familia domnului lancu Avram locuieşte, aşadar, împreună cu mama dumnealui, doamna Elena Avram, care rămasă văduvă de vreo opt ani îşi duce bătrâneţea în căsuţa de alături. Ceea ce este de remarcat aici este faptul că dumnealor, mamă şi fiu, se află în relaţii foarte bune, nu mai poate munci în câmp pentru că este suferindă, dar găteşte câte ceva zilnic, are grijă de nepoţi sau te miri ce alte treburi mai face prin curte. ‘‘Stau cam prost cu sănătatea, mă dor picioarele şi nu mai pot umbla - spune doamna Elena Avram. Apoi, bătrâneţea este şi la mine, că până am putut am muncit şi eu destul...” Cu siguranţă că la vremea dumneaei a ţinut rânduială în această gospodărie, deacum răspunderea a rămas însă în baza fiului. Domnul Iancu Avram este mândru şi mulţumit de ceea ce au reuzat părinţii dumnealui, amintindu-şi astfel de faptul că, împreuuna cu alte şapte familii, au fost primii din sat care au introdus apa în casă, prin cădere liberă de la un izvor din pădure. “Este un izvor foarte bun, că şi dacă este secetă nu rămânem fără apă - relatează domnul Iancu Avram. Până acolo, la izvorul din deal, sunt vreo 3 km şi a trebuit cu toţii să sape prin pădure, printre rădăcini şi pietre, ca să tragă ţeava pentru apă. “ Aşa stând lucrurile, este clar că dacă domnul lancu Avram moşteneşte ceva de la părinţi, aceasta poate fi şi voinţa de a-şi vedea roadele muncii să sporească în folosul familiei. Divizia A din FC Argeş n-au mai rămas decât amintirile După ce, cu doi ani în urmă, a concurato pe Steaua la titlu, FC Argeş şi-a schimbat direcţia de mers, fapt ce a făcut ca în vara trecută să aterizeze pe locul 10. în sezonul recent încheiat, fosta echipă a lui Nicolae Dobrin a avut un parcurs zbuciumat, cu puţine realizări, pe care le-am concentrat în cifrele de mai jos: 14 37-41 38 8 14-21 17 23-20 21 26-15 30 11-26 8 6 3 11 Total 30 11 5 Tur 15 5 2 Retur 15 6 3 Acasă 15 9 3 Deplasare 15 2 2 Rezultate Oţelul-FC Argeş 2-0,2-2 FC Argeş-FC Braşov 0-0,0-2 Poli AEK-FC Argeş 1-0,1-5 FC Argeş-U Craiova 2-2,0-0 Dinamo-FC Argeş 3-0, 0-2 FC Argeş-Astra 1-0,1-2 FCM Bacău-FC Argeş 2-3,1-3 FC Argeş-Steaua 2-3, 0-1 Ceahlăul-FC Argeş 0-1,1-2 Rapid-FC Argeş 1-0, 2-0 FC Argeş-Gloria 2-0, 0-1 FC Naţional-FC Argeş 3-1,0-2 FC Argeş-UT Arad 1-0, 2-2 FC Farul-FC Argeş 2-1,1-2 FC Argeş-Sportul 0-2, 2-4 Plecarea, în vara anului trecut, a lui Vlădoiu a făcut ca startul Argeşului să fie unul ezitant, fapt ilustrat de rezultatele înregistrate în primele cinci etape, printre care nu şi-a făcut loc nici o victorie. Cu numai 2 puncte la activ (din 15), echipa lui Florin Halagian s-a trezit la subsol, de unde a ieşit graţie succeselor obţinute în partidele cu Astra (acasă) şi FCM Bacău (în deplasare). Lucrurile aveau să se complice însă din nou, pentru că alb-violeţii s-au înclinat pe teren propriu în faţa Stelei. De altfel, trebuie spus că piteştenii au pierdut toate confruntările cu reprezentantele Capitalei, ceea ce i-a făcut să ajungă întro situaţie extrem de dificilă, din care i-a scos Gloria Bistriţa. Chiar şi aşa însă, cei din Trivale au încheiat prima parte a campionatului în zona barajului, fapt ce ia determinat pe mai-marii clubului să aducă întăriri. E vorba, între alţii, de Preda, Semeghin (Dinamo), Marincău (Uralan Elista), Crivac (Rapid) şi Vlădoiu (Universitatea Craiova), care, la început, n-au confirmat speranţele puse în ei. Ulterior, FC Argeş a realizat însă o serie de cinci partide fără înfrângere, menită să- i asigure un final liniştit de campionat. Dacă nu a fost, totuşi, aşa e pentru că Rapid, cu care piteştenii se află în foarte bune relaţii, a pretins toate cele trei puncte din partida retur, dându-le de înţeles că îşi vor fi recupera paguba la Bistriţa. Gloria s-a făcut că nu ştie însă de combinaţie, astfel că Vlădoiu et comp. au trebuit să strângă rândurile, eforturile depuse pe ultima sută de metri ajutându-i să se “cazeze” pe locul 11. Antrenorii Florin Halagian (în prima parte a turului) şi Ion Moldovan au rulat următorii jucători: Blid, Boşneag, Coman, Nicolescu, Preda, Buturugă-portari, Bogoi, Chiţă, Cornaci, Dancia, Diţă, Necula, T. Petre, D. Radu, M. Radu, Şomcherechi, Semeghin, Marincău, I. Voicu-fundaşi, Bălaşa, A. Chiriţă, Gr. Tudor, Cr. Vlad, Crivac, Albinaru-mijlocaşi, Bilaşca, Bukvic, Dică, Ad. lordache, Tănasă şi Vlădoiuatacanţi. în ceea ce priveşte golurile, ele au fost realizate, în principal, de Dică (10), Bălaşa, Tănasă şi Ad. lordache (cîte 5). S. NICOLAE Social - Sport ît fir- 0 ^ 4 iV/îp / * Radar covăsnean pe litoral O maşină a Poliţiei Rutiere Covasna dotată cu un radar performant a plecat la mare. Ioan Huţanu, şeful circulaţiei din judeţ a declarat că radarul covăsnean va fi amplasat în staţiunile de la malul Mării Negre pentru a diminua din elanul vitezomanilor din toată ţara care vin aici în concediu. Agenţii de circulaţie de la IJP Covasna se vor afla în misiune pe rând, câte două săptămâni, până la sfârşitul sezonului estival. Covăsnenii care se pregătesc să plece cu autoturismul la mare sunt sfătuiţi să fie foarte atenţi la pedala de acceleraţie, întrucât pe drumurile de la marginea litoralului vor fi amplasate zeci de radare venite din toată ţara. (R.C.) Berea la butoi atrage hoţii Un localnic foarte însetat din comuna Ghelinţa şi-a însuşit pe furiş un butoi de bere, în timpul unui banchet organizat pe terenul de fotbal din localitate, I.J. de 47 de ani, profitând de neatenţia petrecăreţilor a sustras un butoi de aluminiu plin cu bere. Infracţiunea a fost descoperită a doua zi, iar în urma cercetărilor poliţiştii din comună au prins autorul. Valoarea prejudiciului a fost estimată la şapte milioane de lei. Poliţiştii nu ştiu dacă în butoi a mai rămas ceva din respectiva licoare. Totuşi, butoiul care este destul de valoros a fost înapoiat păgubaşului, iar autorul faptei este cercetat pentru infracţiunea de furt. (R.C.) Promoţie mai capabilă în acest an, elevii care au terminat gimnaziul s-au dovedit mai capabili la Capacitate decât promoţia anului trecut. După o săptămână de emoţii, 1788 dintre cei 2475 de elevi covăsneni au trecut cu bine acest examen, ceea ce înseamnă un procent de promovabilitate de 72,24%, cifră similară cu media pe ţară, în judeţul Covasna, rezultatele au fost mai bune în mediul urban, unde procentul de promovabilitate este de 77,54 %, în timp ce în cel rural el nu s-a ridicat decât la 64,67 %. Elevii de la secţia română au învăţat ceva mai mult, promovabilitatea atingând 74,29 %, faţă de 68,87% la elevii care învaţă în limba maghiară. De remarcat este faptul că în acest an judeţul Covasna nu se mai află printre codaşe, ci undeva la mijlocul clasamentului pe judeţe. (R.C.) Cursurile pieţei valutare din 24 iunie 2003 anunţate de BNR Cursurile casei de schimb valutar pentru 25 iunie - Banca Transilvania USD EURO FORINT Cumpărare 32.150 37.500 136 Vânzare 32.900 38.100 146 1 EURO 37899 1 liră sterlină 54621 1 forint ungar 145 100 yeni japonezi 27814 1 dolar SUA 32734 1 g AUR (preț în lei) 372857 1 DST 46294 întrerupere de curent electric S.C.Electrica S.A. Sfântu Gheorghe, ne informează că astăzi, 25 iunie 2003, între orele 8,00 -15,00 va fi lipsă de tensiune pe strada Morii. (F.S.) Cupa Confederaţiilor Brazilia-Turcia 2-2 (1-0) învinsă în primul meci de Camerun, Brazilia a intrat pe teren ferm decisă să obţină victoria, singura care o putea duce în semifinale. După obişnuitele momente de tatonare, Kleberson a centrat în careu, de unde Han, aflat în poziţie ideală, a lovit bara, irosind prima mare ocazie a echipei sale. în minutul 16, Rusta a greşit grav, mingea recuperată de Ronaldinho a ajuns la Adriano, care însă nu a putut înscrie, întrucât s-a opus Bülent Korkmaz. Brazilienii au reuşit, totuşi, să deschidă scorul în minutul 23. Atunci, Lucio i-a adresat o pasă de 70 de metri lui Adriano, acesta, deşi flancat de Balent şi Alpay, a preluat, după care a lobat balonul peste Rusta, ieşit în întâmpinare. Câteva zeci de secunde mai apoi,Alpay, aflat în duel, cu Han, a trimis puternic cu capul pe lângă bară, ratând ocazia de a-şi trece numele pe lista marcatorilor de autogoluri. Replica turcilor a venit târziu, cel ce i-a dat ceva emoţii lui Dida fiind Baştürk. După acest intermezzo al celor de pe malurile Bosforului, sudamericanii şi-au reluat atacurile, fiind foarte aproape de a-şi mări avantajul. Kleberson a luptat însă în faţa porţii (se întâmplă, iată, şi la case mai mari), Lucio a trimis cu capul alături, iar Ronaldinho a executat nu foarte inspirat o lovitură liberă de la marginea careului de 16 metri, astfel că scorul a rămas cel stabilit de Adriano în minutul 23. Medaliaţii cu bronz la ultima ediţie a Campionatului Mondial au nimerit poarta abia la începutul părţii a doua a întâlnirii. Şutul lui Ibrahim Usulmaz a prefaţat însă golul reuşit de Karademiz în minutul 53, pe fondul unei neatenţii în apărare a brazilienilor. Din acel moment, lucrurile sau schimbat, în sensul că turcii au devenit mult mai periculoşi, ei fiind foarte aproape de a prelua conducerea pe tabela de marcaj în urma pătrunderii lui Tuncay. Campionii lumii au avut din nou o perioadă bună de joc, pe parcursul căreia Ludo şi Mourinho şi-au creat bune oportunităţi la poarta lui Rüstü. în minutul 80, turcii au declanşat însă un contraatac devastator, la capătul căruia Okan Ylmaz a înclinat balanţa disputei de partea Turciei. După o bună ocazie a lui Tuncay, care putea duce scorul la 3-1, iniţiativa a trecut de partea reprezentativei auriverde, ale cărei strădanii aveau să se lovească de arbitrajul părtinitor al lui Markus Merk. Acesta a greşit flagrant în minutul 89, sancţionându- l pe Alex cu cartonaş galben pentru simulare, în loc să dicteze penalty pentru faultul comis asupra sa. Sud- americanii au reuşit, totuşi, să egaleze (Alex, min. 90+3). Ei au părăsit însă competiţia, întrucât, aşa cum spuneam, numai victoria le asigura calificarea în semifinale. Au jucat formaţiile: Brazilia: Dida-Mourinho, Lucio, Juan, Gilberto (Kleber), Emerson, Ricardinho (Alex), Ronaldinho, Kleberson, Adriano, Han. Turcia: Rűstű-Fatih Akel, Bűlent Korkmaz, Alpay, Ibrahim Usulmaz, Selcuk, Volkan (Okan Ylmaz, Tayfun), Bastürk, Ergűn (Ibrahim Toraman), Karademiz, Tuncay. A arbitrat germanul Markus Merk. în celălalt meci din grupa B, SUA și Camerun au terminat nedecis: 0-0. Clasamentul 1 Camerun 3 2 1 0 2-0 7 2 Turcia 3 1114-44 3 Brazilia 3 1113-34 4 SUA 3 0 12 1-31 Echipele Camerunului şi Turciei s-au calificat în semifinale, care se vor disputa după următorul program: 26 iunie Ora 19: Camerun-Columbia Ora 22: Franţa-Turcia Sâmbătă se joacă finala mică, iar duminică finala. S. NICOLAE