Cuvântul Nou, iunie 2003 (Anul 14, nr. 3694-3718)

2003-06-27 / nr. 3716

Sport Divizia D Előre Tălişoara este noua campioană a judeţului Miercuri au avut loc ultimele întâlniri ale play-off-ului Diviziei D de fotbal, în urma cărora a fost adjudecat titlul ediţiei 2002-2003. Pe terenul din Bodoc s-au aflat faţă-n faţă câştigătoarei celor două serii, care au oferit o dispută destul de interesantă. Ciucașul întorsura Buzăului a jucat ceva mai aproape de valoarea sa, fapt ce ia permis să se impună la limită, în ceea ce o privește pe învinsa sa, Perkö Sânzieni, ea a încheiat turneul fără nici o victorie, fapt ce nu e de natură să-i fericească pe cei i-au fost aproape de-a lungul întregului sezon. La Valea Crişului, Előre şi IAS şi-au împărţit perioadele de dominare, marcând fiecare câte un gol, prima prin Ştefănescu, a doua prin Makai. Remiza consemnată la sfârşitul celor 90 de minute de joc avatajează formaţia din Tălişoara, care a terminat play-off-ul pe primul loc. Rezultate Előre Tălişoara-IAS Câmpu Frumos 1-1 Perko Sânzieni-Ciucaşul întorsura Buzăului 0-1 Clasamentul 1 Előre Tălişoara 3 1 2 0 4-1 5 2 Ciucaşul înt. Buz. 3 1 2 0 1-05 3 IAS Câmpu Frumos 3 0 3 0 2-2 3 4 Perko Sânzieni 3 0 1 2 0-4 1 Előre este, aşadar, noua campioană a judeţului, performanţă pentru care Ráduly, Dedu, Kovács Albert, Bathó, Kovács Géza, Hajdó, Ştefănescu, Kopetzky, Bene, Lörincz, Jakab şi ceilalţi componenţi ai Iotului merită felicitări. Formaţia din Tălişoara a promovat în Divizia C, unde va evolua însă doar dacă face rost de bani. (S. REMUS-ADRIAN) Divizia C, Seria a Vil-a Precizia Săcele a mers cap la cap cu Oltul Sfântu Gheorghe Retrogradată în urmă cu doi ani din eşalonul secund. Precizia nu a putut surmonta handicapul celor șapte puncte de penalizare cu care a venit în Divizia C, trebuind să amâne momentul promovării, în sezonul care a trecut, formaţia din Săcele a evoluat constant bine, fapt relevat de cifrele din coloanele de mai jos: Rezultate Precizia-Torpedo Zărneşti 4-0, 2-0 Nitramonia Făgăraş-Precizia 0-3, 2-0 ASA Tg. Mureş-Precizia 2-5, 1-0 Precizia-Budvar Odorhei 1-1,3-1 Chimica Târnăveni-Precizia 0-0, 1-2 Precizia-FC AMSO Sibiu 4-2, 1-0 Viromet Victoria-Precizia 0-1, 1-1 Precizia-Unirea Ungheni 1-0, 1-0 Energia Fledioara-Precizia 0-7, 1-1 Precizia-Romradiatoare Bv. 3-1,3-2 Oltul Sf. Gheorghe-Precizia 3-1, 1-0 Precizia-Avântul Reghin 0-0, 1-0 Gaz Metan Tg. M.-Precizia 1-1,3-0 Precizia-Textila Cisnădie 1-0, 3-0 CF Predeal-Precizia 0-2, 1-1 Faptul că a reuşit să-i păstreze pe Turdean, Drăgănoiu, Soos, Nistoroschi şi Harap a constituit un avantaj pentru Precizia, care a pornit foarte decisă la drum. După trei victorii consecutive, formaţia din Săcele a remizat cu Budoar Odorheiu Secuiesc (în deplasare) şi Chimica Târnăveni (acasă), ceea ce nu i-a afectat însă poziţia, mai ales că în următoarele cinci întâlniri a obţinut punctaj maxim. Se părea că nimeni nu o poate opri. A venit însă etapa a XI-a, în care fosta divizionară B a fost făcută KO pe teren propriu de Oltul Sfântu Gheorghe. Eşecul a marcat-o destul de mult, dovadă că a avut nevoie de două săptămâni pentru a-şi reveni. De remarcat că, după egalul de acasă cu Gaz Metan Târgu Mureş, a învins pe Textila Cisnădie şi CF Predeal, încheind sezonul de toamnă pe primul loc, la egalitate de puncte cu reprezentanta judeţului Covasna. La începutul returului, echipa lui Nistoroschi a trecut uşor de Torpedo, pe care o învinsese şi la Zărneşti, apoi s-a înclinat în disputele cu Nitramonia Făgăraş şi ASA Târgu Mureş, fiind nevoită să strângă rândurile pentru a nu pierde teren în disputa de la distanţă cu rivala sa din Sfântu Gheorghe. Drept urmare, Precizia a parcurs şapte etape fără înfrângere, seria rezultatelor bune şi foarte bune fiindu-i întreruptă de Oltul. Ea a revenit însă în fruntea Seriei a Vll-a atât după înfrângerea din capitala judeţului Covasna, cât şi după cea de la Târgu Mureş, având, înaintea ultimei etape, avans de o “lungime” faţă de principala sa urmăritoare. La Predeal nu a obţinut decât un egal, fiind obligată să cedeze şefia clasamentului. Acest lucru nu a afectat-o însă câtuşi de puţin, întrucât îşi asigurase promovarea cu mult înainte de lăsarea cortinei. Greul l-au dus Turdean, Drăgănoiu, Soós, Coteanu, Nistoroschi şi Harap, alături de care au evoluat, între alţii, Sima, Simon,Vlăduţ, Marin, Foca, Vlad, Lăcustă, Benciu şi Săndulache. Precizia a marcat 54 de goluri în ediţia trecută a campionatului, cele mai multe fiind realizate de Nistoroschi (12), Harap (11), Vlad (7) şi Coteanu (6). (N. VÂLCEANU) Total Tur Retur Acasă Deplasare 30 15 15 15 15 18 10 8 12 6 54-24 35-10 19-14 35-9 19-15 JjMTJIlolJ La Nürbttrgripg totul depinde de...vreme După un scurt popas în Canada, unde s-a impus Michael Schumacher, caravana Marelui Circ revine pe bătrânul continent pentru Marele Premiu al Europei, care se desfăşoară în Munţii ------------- 1 -- .-mumm nuiftmu.i h ■■■ ' - ■ u •« . Eifel, într-o atmosferă medievală. Nu e nici o îndoială că pentru iubitorii curselor de Formula 1, Nürburgring-ul de astăzi reprezintă foarte puţin în comparaţie cu “monstrul” de 23 de kilometri pe care sa alergat la început. Circuitul ce şerpuia în umbrele castelului din zonă era însă mult prea periculos, fapt ce a făcut ca în 1984 să fie înlocuit cu un alt traseu (4, 5 km), care corespunde normelor de securitate impuse de Federaţia Internaţională de Automobilism. Ediţia de anul trecut a fost dominată de Ferrari, care şi-a plasat piloţii pe primele locuri ale podiumului în ordinea: 1 Rubens Barrichello, 2 Michael Schumacher. Pe poziţiile imediat următoare s-au situat Kimi Raikkonen, Ralf Schumacher şi Jenson Button. Un rezultat bun la Nürburgring este întotdeauna foarte dificil de pronosticat, întrucât în Munţii Eifel vremea se poate schimba de la o oră la alta, marele duşman al piloţilor fiind ploaia, care îngreunează intrarea în virajele ce “scurtcircuitează” porţiunile de mare viteză. Dar, şi în aceste condiţii, este de aşteptat ca Michael Schumacher, Kimi Raikkonen, Ralf Schumacher şi David Coulthard sa se numere printre animatorii cursei. O figură frumoasă pot face, de asemenea, Fernando Alonso şi Rubens Barrichello. Marele Premiu al Europei se dispută duminică, cu începere de la ora 15, la start urmând să se alinieze Michael Schumacher (Germania, 187 de curse, 68 de victorii), Rubens Barrichello (Brazilia, 171 de curse, 5 victorii), Kimi Raikkonen (Finlanda, 42 de curse, o victorie), David Coulthard (Scoţia, 149 de curse, 13 victorii), Juan-Pablo Montoya (Columbia, 42 de curse, 2 victorii), Ralf Schumacher (Germania, 185 de curse, 4 victorii), Jarno Trulli (Italia, 104 curse), Fernando Alonso (Spania, 25 de curse), Nick Heidfeld (Germania, 154 de curse), Heinz-Harald Frentzen (Germania, 150 de curse, 3 victorii), Giancarlo Fisichella (Italia, 115 curse, o victorie), Ralph Firman (Anglia, 8 curse), Mark Webber (Australia, 24 de curse), Antonio Pizzonia (Brazilia, 8 curse), Jacques Villeneuve (Canada, 124 de curse, 11 victorii), Jenson Button (Anglia, 58 de curse), Jos Verstappen (Olanda, 99 de curse), Justin Wilson (Anglia, 8 curse), Oliver Panis (Franţa, 133 de curse, o victorie) şi Christiane da Matta (Brazilia, 8 curse), evident în ordinea timpilor realizaţi la antrenamentele oficiale. Clasamentul general al piloţilor îl are în frunte pe Michael Schumacher (Ferrari), care a acumulat 54 de puncte. Pe locurile următoare se situează Kimi Raikkonen (McLaren, 51), Fernando Alor-oo (Renault, 34), Ralf Schumacher (W lliams, 33), Juan-Pablo Montoya (Williams, 31), Rubens Barrichello (Ferrari, 31), David Coulthard (McLaren, 25), Jarno Trulli (Renault, 13), Giancarlo Fisichella (Jordan, 10), Jenson Button (BAR, 8), Heinz-Harald Frentzen (Sauber, 7), Mark Webber (Jaguar, 6), Jacques Villeneuve (BAR, 3), Christiano da Matta (Toyota, 3), Nick Heidfeld (Sauber, 1), Ralph Firman (Jordan, 1) şi Oliver Panis (Toyota, 1). La constructori conduce scuderia Ferrari, cu 85 de puncte, urmată de McLaren (77), Williams (64), Renault (47), Jordan (11), BAR (11), Sauber (8), Jaguar (6) și Toyota (4). Nicolae STOIAN Cuvântul noi Panoramic sportiv Boxerii seniori se pregătesc intens pentru “mondialele” din Thailanda Ediţia din acest an a Campionatului Mondial de box pentru seniori se va desfăşura în Thailanda, între 4 şi 13 iulie. în vederea participării la această competiţie, “naţionala” se pregăteşte intens la Brăila, sub îndrumarea antrenorilor Alee Năstac, Grigore Bondavali şi Petre Mateescu. Cei trei au stabilit, în mare, lotul care va face deplasarea la Bangkok. E vorba de Bogdan Dobrescu (51 kg), Waldemar Cucereanu (54 kg), Viorel Simion (57 kg), Gheorghe Ionuţ (60 kg), Ion Ionuţ (64 kg), Dorel Simion (69 kg), Lucian Bute (75 kg), Ştefan Balint (81 kg) şi Marius Marcu (+91 kg). Cel de-al zecelea pugilist care va reprezenta România la “mondiale” va fi ales între Viorel Tănăsie şi Silviu Olteanu (48 kg), şansele cele mai mari de a fi titularizat avându-le primul. Antrenorii boxerilor noştri îşi pun speranţe mai cu seamă în Dorel Simion, medaliat la mai multe dintre marile competiţii pugilistice desfăşurate în ultima vreme. Şanse de a urca pe podium au, de asemenea, Bogdan Dobrescu, Waldemar Cucereanu, Viorel Simion şi Lucian Bute. Pentru că în România se joacă pe mai nimic, handbalistele din lotul naţional emigrează în Vest Europa e plină de handbaliste din România. Luminiţa Huţupan, spre exemplu, evoluează la Krim Ljubljana (Slovenia), nimeni alta decât câştigătoarea ultimei ediţii a Ligii Campionilor, Carmen Amariei şi Annamaria Stecz la ESBF Besancon (Franţa), care a cucerit Cupa Cupelor, Mia Rădoi şi Roxana Berilă la Pallamano Altamura (Italia)... Exodul fetelor noastre s-a amplificat considerabil în această vară, când mai multe jucătoare, printre care şi patru componente ale lotului naţional, au părăsit campionatul intern. Kerekes Ildikó, bunăoară, a trecut de la Oltchim Râmnicu Vâlcea la Cornexi Alcoa, în Ungaria, unde a ajuns şi Simona Gogârlă (Oltchim), care în urmă cu patru ani se număra printre componentele formaţiei slovene Krim Ljubljana. La rândul lor, Florentina Grecu (Ursus Cluj) şi Ionela Gâlcă (Tomis Constanţa) au optat pentru ASPTT Metz (vicecampioana Franţei), respectiv Podravka Koprivnica (campioana Croaţiei). Lucrurile nu se opresc însă aici, pentru că Annamária llyes (Selmont Baia Mare) şi Georgeta Năniţă (Remin Deva) au semnat pentru Cornexi Alcoa, unde s-a transferat şi fosta rapidistă Nicoleta Gâscă, aflată la al doilea sezon în Ungaria, gruparea din Szekesfehervar dorind să le achiziţioneze, de asemenea, pe Simona Sârbu şi Mihaela Senocico, de la Ursus Cluj. (N. VÂLCEANU) Divizia A De voie, dar mai ales de nevoie, Oţelul a adoptat o tactică prudentă în recent încheiata ediţie a campionatului Diviziei A de fotbal, întrucât plecările lui Cristian Munteanu, Ogăraru, Ghionea, Dinu, Mozacu, Baştină, Boştină şi Bogdan Andone n-au fost acoperite cu oameni de acelaşi calibru. Agoniseala, fireşte, nu reprezintă cine ştie ce, dimensiunile ei putând fi desprinse din datele de mai jos: Total 30 9 9 12 25-37 36 Tur 15 6 3 6 15-20 21 Retur 15 3 6 6 10-17 15 Acasă 15 7 6 2 17-11 27 Deplasare 15,2 3 10 8-26 9 Rezultate Oţelul-FC Argeş 2-0,2-2 Rapid-Oţelul 5-2,0-0 Oţelul-Gloria B-ţa1-0,0-1 FC Naţional-Oţelul 0-0,1-2 Oţelul-LIT Arad2-1,0-3 FC Farul-Oţelul 0-1,2-2 Oţelul-Sportul 0-0,0-2 Ceahlăul-Oţelul 4-0,0-0 FC Braşov-Oţelul 3-2,2-0 Oţelul-Poli AEK2-2,0-0 U Craiova-Oţelul 2-0,1-0 ■ Oţelul-Dinamo2-0,0-1 Astra-Oţelul 2-0,1-2 Oţelul-FCM Bacău1-0,1-0 Steaua-Oţelul 1-0,1-1 Penuria de “vârfuri”l-a obligat antrenorul Costel Orac să aşeze jocul pe apărare, fără a‘ neglija, desigur, contraatacul. Tactica adoptată de fostul dinamovist a dat roade la început, pentru că echipa de la Dunăre a învins acasă pe FC Argeş, Gloria Bistriţa şi UT Arad, iar de afară a adus patru puncte, unul din Cotroceni, trei de la Constanţa. între timp, gălăţenii au trecut prin Giuleşti, unde au fost făcuţi KO de Rapid, pe teren propriu, prima formaţie de care s-au împiedicat fiind Sportul Studenţesc. Remiza înregistrată în confruntarea cu gaşca nebună a lui Ioan Andone a fost urmată de două înfrângeri, una severă, la Piatra Neamţ, alta la limită, sub Tâmpa. Pelin et comp. nu s-au regăsit nici în partida de acasă cu Poli AEK, pe care au încheiato la egalitate, iar de la Craiova au luat...praful de pe tobă, împotriva lui Dinamo, Guriţă şi-a amintit însă că e omul de gol al echipei sale, drept pentru care a punctat de două ori în poarta lui Ştefan Preda. După succesul înregistrat în dauna campioanei, toată lumea se aştepta ca oţelarii să facă un joc bun în Cartierul de Vest al Ploieştiului. Astra s-a impus însă cu uşurinţă, aşa cum avea să o facă şi Steaua, în ultima etapă a sezonului de toamnă. La reluarea campionatului, trupa lui Costel Orac a remizat la Piteşti şi s-a impus în Cotroceni, făcându-ne să credem că se va ţine departe de zona fierbinte a clasamentului. După victoria contra Naţionalului au apărut însă probleme de tot felul, care au făcut ca, în următoarele opt “runde”, formaţia moldavă să nu mai câştige nici un meci. Ea a revenit pe linia de plutire graţie victoriilor realizate în disputele cu Astra şi FCM Bacău, dar a fost lovită sub centură de Steaua şi FC Braşov, care au trimis-o la baraj, în urma căruia a părăsit eşalonul de elită al fotbalului de la noi. Lotul de jucători folosit de-a lungul campionatului i-a avut în componenţă pe Borş, Ibiuciuc-portari, Ad. Toma, Minescu, Pelin, Tofan, Ad. Iordache, Gh. Bar fundaşi, Badea, Chiriţă, Maleş, V. Tănase, Mărginean, Vieira-mijlocaşi, Guriţă, D. Oprea, Bucătaru, Apostu, S. Cernat şi Piana-atacanţi. Problema golului a rezolvat-o, ca de obicei, Guriţă (8), pe lista marcatorilor figurând, de asemenea, D. Oprea (4), Cornea, Bucătaru (3)... (S. NICOLAE) Oţelul a căzut victimă jocurilor de culise Divizia B, Seria I Petrolul s-a remarcat în mai toate privinţele Ediţia 2002-2003 a campionatului Diviziei B de fotbal a programat în Seria I, 240 de meciuri din care 141 au fost câştigate de gazde, 56 de oaspeţi, restul de 43 închiendu-se la egalitate. S-au marcat, în total, 598 de goluri, 376 de către echipele care au evoluat pe teren propriu, 222 de cele aflate în deplasare. Evoluând constant bine pe parcursul întregului sezon, Petrolul a acumulat 61 de puncte, graţie cărora a ocupat primul loc, promovând în Divizia A. Gruparea prahoveană le-a devansat în clasament pe Gloria Buzău şi FC Oneşti, singurele care s-au bătut pentru supremaţie. Pe ultimele locuri s-au situat Foresta Fălticeni, care a retrogradat în Divizia C, şi Rulmentul, formaţia din Alexandria salvându-se ca urmare a faptului că Bucovina Suceava a fost exclusă din campionat. Pe teren propriu, cel mai bine s-a descurcat Midia Năvodari (15 meciuri, 12 victorii). Liderul ierarhiei care are la bază meciurile disputate acasă este talonat de Politehnica Iaşi şi Petrolul Ploieşti. Foresta s-a simţit străină la Fălticeni, dovadă că a cedat şase partide, iar pe altele trei le-a încheiat la egalitate. • Petrolul Ploieşti a adus cele mai multe puncte din deplasare (27), la acest capitol remarcându-se, de asemenea, FC Oneşti (25) şi Gloria Buzău (24). Plutonul este încheiat de Rulmentul Alexandria, care a pierdut toate meciurile susţinute afară, Foresta Fălticeni, Cimentul Fieni şi Bucovina Suceava. • Reprezentanta judeţului Prahova s-a impus în 18 din cele 30 de partide disputate, Gloria Buzău în 16, FC Oneşti şi Midia Năvodari în 15... Foresta Fălticeni, în schimb, nu a obţinut decât 7 victorii, ceea ce, fireşte, este foarte puţin. Acelaşi lucru se poate spune despre Rulmentul Alexandria (8) şi Bucovina Suceava (9). ■ Cele mai multe rezultate de egalitate apar în dreptul formaţiei bucureştene Inter Gaz. Ea a remizat 9 întâlniri, fiind urmată, în această privinţă, de Petrolul Ploieşti, Gloria Buzău, Politehnica Iaşi şi Bucovina Suceava (7). Spre deosebire de ele, Rulmentul Alexandria a jucat tranşant, dovadă cele doar trei egaluri realizate. • Petrolul Ploieşti a pierdut doar cinci meciuri, iar Gloria Buzău şapte. La polul opus se situează Rulmentul Alexandria şi Foresta Fălticeni, care au părăsit terenul învinse de 19 şi, respectiv 18 ori, • FC Oneşti a avut atacul cel mai productiv. Teamul de pe malurile Trotuşului a înscris 55 de goluri, devansându-le pe Midia Năvodari (45), Gloria Buzău (44) şi Petrolul Ploieşti (42). Pe ultimele poziţii se situează Bucovina Suceava (25), Foresta Fălticeni (26) şi Rulmentul Alexandria (29). • Petrolul Ploieşti a încasat doar 19 goluri. Pentru contrast să notăm că Foresta Fălticeni a primit 51, Rulmentul Alexandria 48, iar Cimentul Fieni 45. ■ Cele mai multe goluri (29) s-au marcat în ultima “rundă" a sezonului, minima (13) înregistrându-se în etapele a VlI-a, a XVI-a şi a XVII-a. ■ în etapele a XI-a şi a XXVII-a, gazdele n-au pierdut nici un meci. “Runda” cu numărul 20, în schimb, a fost controlată autoritar de oaspeţi. ■ Cele mai multe goluri (18) le-a marcat Alin Savu, de la Petrolul Ploieşti. N. VÂLCEANU I Alin Savu a suplinit cu brio lipsa de inspiraţie a coechipierilor săi din atac Seria I a Diviziei B nu a dus, în ediţia trecută a campionatului, lipsă de atacanţi cu experienţă. Este vorba, între alţii, de Dobrea, Giani Gorga, Pancovici, Antal şi Viorel Ion, care, însă, n-au rupt gura târgului, ei fiind net depăşiţi la capitolul inspiraţie în faţa porţii de mijlocaşul Petrolului Alin Savu. Acesta a suplinit cu brio ineficienţa coechipierilor săi din ofensivă, contribuind decisiv la revenirea grupării prahovene pe prima scenă a fotbalului românesc. Ploieşteanul este talonat la cinci “lungimi” de Roman (Midia Năvodari) şi Ferenczi (CSM Medgidia), care l-au depăşit pe ultima sută de metri pe N ă s tă s ie (Internaţional Piteşti). Dintre atacanţii cu oarecare carte de vizită, doar Dobrea (11) şi Giani Gorga (10) s-au ţinut cât de cât bine, în rest... Mircea Ilie (FC Oneşti) şi Aldea (Petrolul) au înscris câte opt goluri, Bârsan (FC Oneşti) şapte, Pancovici (Petrolul) patru, Viorel Ion (Gloria Buzău) trei. Iată însă cum se prezintă topul marcatorilor: 18 goluri: Alin Savu (Petrolul Ploieşti). 13 goluri: Roman (Midia Năvodari), Ferenczi (CSM Medgidia). 12 goluri: Năstăsie (Internaţional Piteşti). 11 goluri:D. Gheorghe (Gloria Buzău), Dobrea (Politehnica Iaşi). 10 goluri: G. Gorga (FC Oneşti) 9 goluri: Nicoliţă (CU Brăila), S. Mircea (Electromagnetica Bucureşti), Bunică (Gloria). 8 goluri: D. Stan (Internaţional), CI. Stan (CU Brăila), Stanciu (Unirea Focşani), Aldea (Petrolul), M. Ilie (FC Oneşti). 7 goluri: Sala (Bucovina Suceava), Chiper (Poli” Iaşi), Bârsan (FC Oneşti), Petrea (Electromagnetica). ■ 6 goluri: Gae (Gloria), Ciucă, P. Gheorghe (Electromagnetica), Cr. Tănase, Ad. Petre (Inter Gaz Bucureşti), D. Petre (Midia). 5 goluri: Marinescu, Bardu (CSM), D. Ene, Coporan (Inter Gaz), Câţă (Unirea), Ad. Cristea (“Poli” Iaşi), Albulescu (Cimentul Fieni), Dicu (CU Brăila), Zamfirescu (Midia). 4 goluri: Albinaru (ex- Metalul Plopeni), G. Radu, S. Popescu, Ştirbu (Metalul), Ghirie, Pădureţu (Unirea), Tatarciuc (Bucovina), Boruncoi, Iacob, Cr. Constantin (FC Oneşti), Stoica (Foresta Fălticeni), Popa, Georgescu (Internaţional), Anghel (Rulmentul Alexandria), Pancovici (Petrolul), Curumi (Midia), G. Ene (Electromagnetica), Roşea (Cimentul Fieni). 3 goluri: Antal, D. Radu (Metalul), Ghiţă, Biţică (Petrolul), Botan, FI. Croitoru (“Poli”), C. Munteanu, Bândar, Dima, Necşoi (FC Oneşti), Chirilă (Electromagnetica), L. Ştefan, R. Miu, Paraschiv, Borza (Midia), Ad. Stoian, Vlădescu (Inter Gaz), S. Sava (Foresta), Miruţă, Chirilă (Rulmentul), M. Ionică (Unirea), M. Rus (Cimentul), M. Lupu, Fl. Manea (Bucovina), V. Ion (Gloria), Bărbuţ (Internaţional). 2 goluri: C. Petre, C. Ilie, Drăgoi (CSM), Abalaşei, Bernard, Brighiu (“Poli”), Pleşa, Vetrea (FC Oneşti), Poter, Beraru (Gloria), Scăeţeanu (Midia), Marineanu, J. Stoica (Internaţional), Jilavu, Bănaru (Inter Gaz), G. Oprea, Raţiu (Rulmentul), Gnandi, Vioreanu, Culeafă, Panait (CU Brăila), Humelnicu, Tarcea, Jecu (Cimentul), M. Covaci, C. Mihai (Unirea), Rusu (Electromagnetica), Andrieş, Apetrei, Gherine (Foresta), Măriuţei (Metalul), P. Bogdan (FC Oneşti), Şuleru (Foresta). 1 gol: Cr. Oprea, Didă, Feneş, R. Ciobanu, Băsescu, Cr. Stan (Metalul), Oancea, E. Tudor, Voinea, Paraschiv, Ad. Câmpeanu, Bokor, Fodor (Petrolul), Feta, Covrig, Ilcu, Moisescu, Florea, Poşircă, Fugan (CSM), Hulubei, Ciurea, Disney, R. Neagoe, Lipa (Internaţional), Mărgărit, Vanea, Cr. Niţă, Plăcintă, V. Ivan (Inter Gaz), Samoilă, M. Popa (CU Brăila), Durdun, Nica, D. Frunză, Oae, Badea, Nicola (Cimentul), Mitroi, Chiriţă, Micu, M. Scăeţeanu, Doicaru, Cr. Gheorghe (Rulmentul), Marta, I. lonescu, Drăgoi, Bâlbă, Păcurar (“Poli”), Căruntu, Dogaru, Modiga (Unirea), Petruş, Cercel, Prisacă, Orghidan (Bucovina), Dongmo, Avădanei (FC Oneşti), Oancia, S. Gheorghe, CI. Bătrânu, Bălan, Martac, Apostol, Dumitru, R. Stan, Gherghe (Gloria), Năstase, Câmpeanu, M. Cristescu, D. Dumitrescu, Varga, Stănescu, B. Oprea (Electromagnetica), Truță, Ochia, Onofrei (Midia), Goian, M. Stan, C. Dobre, Ignătescu, Butnaru (Foresta). Autogoluri: Ilcu (CSM Medgidia)-pentru Gloria Buzău, Corvin Constantin (Cimentul Fieni)-pentru Internaţional Piteşti, V. Ivan, Vlădescu (InterGaz)-pentru Unirea Focşani, Nicola (Cimentul Fieni)pentru FC Oneşti, Drăgoi (CSM)-pentru Petrolul Ploieşti, Panfil (Unirea Focşani)pentru Petrolul. S. NICOLAE Anul XIV Nr. 3716