Dobrogea Nouă, mai 1965 (Anul 18, nr. 5204-5228)

1965-05-03 / nr. 5204

Pag. a 2-a MASA TOVĂRĂȘEASCĂ LA PALATUL SNAGOV Sîmbătă la amiază, după marea demonstrație de 1 Mai a oamenilor muncii din Capitală, a avut loc o masă tovărășească la Palatul Snagov. Au participat tovarășii Nicolae Ceaușescu, Chivu Stoica, Gheorghe Maurer, Gheorghe Ion Apostol, Alexandru Bîrlădeanu, Emil Bodnăraș, Petre Borilă, Alexandru Drăghici, Alexandru Moghioroș, Dumitru Coliu, Leonte Răutu, Leontin Sălăjan, Ștefan Voitec, Mihai Dalea, Paul Niculescu-Mizil, Ilie Verdeț, Petre Blajovici, Gheorghe Gaston-Marin, Gheorghe Rădoi, Gogu Rădulescu, membri și membri supleanți ai Comitetului Central al Partidului Muncitoresc Român, membri ai Consiliului de Stat și ai guvernului, activiști de partid, numeroși vechi militanți ai mișcării muncitorești din țara noastră. In timpul mesei tovarășul Nicolae Ceaușescu, prim-secretar al C. C. al P.M.R., a rostit un toast. Referindu-se la drumul glorios al partidului și la succesele strălucite obținute de poporul nostru sub conducerea partidului în opera de construire a socialismului, vorbitorul a felicitat pe cei prezenți pentru contribuția adusă la cauza partidului atît în anii ilegalității, cit și în anii de făurire a societății noi. In încheiere, vorbitorul a toastat pentru partid, pentru poporul român constructor al socialismului, pentru unitatea țărilor socialiste și a mișcării comuniste și muncitorești internaționale sub steagul marxism-leninismului. Masa s-a desfășurat într-o atmosferă caldă, tovărășească. (Agerpres) MASĂ TOVĂRĂȘEASCĂ LA CONSTANȚA Sîmbătă la amiază, după demonstrația de 1 Mai a oamenilor muncii din orașul Constanța și regiunea Dobrogea, a avut loc o masă tovărășească la restaurantul *,Zorile“. Au participat tovarășii Vasile Vîlcu, Arsene Stan, Constantin, Tudor Ion, Mîndreanu Ionescu Petre, Petre Nicolae, Soare Neroe. Trandafir Gheorghe, Vîlsan Ion, Velișcu Ion, Ungureanu Corneliu, Vicol Oprea, Fuiorea Dumitru, membri ai Comitetului regional de partid, vechi militanți ai mișcării muncitorești din regiunea noastră. In timpul mesei tovarășul Vasile Vîlcu, prim-secretar al Comitetului regional Dobrogea P.M.R., a rostit un toast. Verbinitorul a subliniat succesele strălucite obținute de poporul nostru sub conducerea partidului în opera de construire a socialismului. In încheiere, tovarășul Vasile Vîlcu a toastat pentru partid, pentru poporul român, constructor al socialismului. Masa s-a desfășurat într-o atmosferă caldă, tovărășească. Q&i mîndri li tineri Pentru citeva clipe, lungul șuvoi al demonstranților, care are un șir au trecut prin fața tribunei oficiale, s-a întrerupt. Dar această întrerupere nu a durat decit citeva clipe, pentru că imediat a început să se reverse năvalnic coloana sportivilor. Anul acesta, ei au trecut prin fața tribunei in ordinea disciplinelor. Și cei care au avut cinstea să fie primii au fost atletii, cei din rândul cărora s-au ridicat Gheorghe Luchian, campion republican la juniori și școlar la aruncarea greutății, Coșa Victoria, campioană balcanică la juniori, Ion Buiacki, campion republican la cros, și mulți alții. După atleți, au urmat, gimnaștii, care au ținut și ei să-și arate măiestria. La fel cu un buchet de frumoase realizări, s-au prezentat și baschetbaliștii care, ca și ceilalți sportivi, și-au etalat cunoștințele lor în cadrul a câtorva exerciții la două panouri mobile După ei au urmat fotbaliștii, cu care prilej juniorii clubului „Farul“ au demonstrat intr-un teren de fotbal mobil. După fotbaliști, au urmat într-o formație pe 11 rânduri voleibaliștii, tineri și tinere de la Școala sportivă de elevi, Petrolul, Munca, precum și de la clubul „Farul“ care activează cu două echipe în categoria A. Cu portrete ale dascălilor proletariatului mondial, ale conducătorilor partidului nostru, fluturind steaguri roșii și tricolore, eșarfe și flori, iată-i acum trecind prin fața tribunei pe lucrătorii din comerțul nostru de stat și cooperatist. Și ei au venit la marea sărbătoare a oamenilor muncii spre a raporta partidului și Comitetului său Central, guvernului patriei noastre succesele ce se obțin în acest ultim an al planului sesenal, angajamentele ce și le-au luat în cinstea istoricului eveniment pe care întregul popor se pregătește să-l întimpine cu noi și noi izbinzi în muncă — cel de-al IV-lea Congres al P.M.R. Coloana este deschisă de către lucrătorii T. A. P. L.-ului și O. C. L. „Alimentara". Citeva cifre din activitatea acestor harnici lucrători ai comerțului nostru de stat ilustrează cit se poate de convingător creșterea nivelului de trai al oamenilor muncii din orașul Constanța. Astfel, în primul trimestru al acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, s-au vîndut populației mai multe produse: cu 17,2 la sută mai multă carne, cu 29,6 la sută mai multe preparate de carne, cu 26 la sută mai mult ulei, cu 40,8 la sută mai multe conserve de legume ș.a.m.d. Cu același entuziasm și nestăvilită bucurie demonstrează și lucrătorii Organizației „Textile-încălțăminte“, comerciale salariații de la O.C.L. „Metalo-chimic“, O.C.L. „Aprozar“, I.C.R.A. și alții. Vin apoi membrii tînărului colectiv de lucrători de la I.H.R. Mamaia. Ei raportează printre altele faptul că a crescut nivelul de confort și deservire al stațiunii. Trec apoi lucrătorii din cadrul I.C.R.M., I.R.V.A. și I.H.R. Constanța. In același nestăvilit entuziasm, trec acum prin fața tribunei, scandînd lozinci închinate partidului, a cărui politică științifică ne avîntă din succes în succes, lucrătorii U.R.C.C. Prin munca lor neobosită, volumul de mărfuri desfăcut la sate a crescut an de an. Numai în primul trimestru al acestui an, prin unitățile A.R.C.C., s-au desfăcut mărfuri în valoare de aproape 198 milioane lei, cu 12 milioane lei mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Ca urmare a creșterii nivelului de trai material și cultural al oamenilor muncii de la sate, cooperația de consum desface din ce în ce mai multe produse cu valoare mare și cu întrebuințare îndelungată. Numai în primii 5 ani ai sesenatului, s-au desfăcut pentru oamenii satelor peste 30.000 garnituri de mobilă, peste 10.000 aparate de radio, peste 2.000 de televizoare, peste 5.600 mașini de spălat rufe, motociclete etc. In acest moment, lucrătorii din cadrul U.R.C.C. Dobrogea, trecînd prin fața tribunei, se angajează de a munci cu și mai multă rîvna pentru traducerea în fapte și pe mai departe a liniei trasate de partid și guvern privind creșterea continuă a aprovizionării oamenilor muncii de la sate, pentru buna deservire a cumpărătorilor. EXPRESIA BUNĂSTĂRII Purtătorii făcliei culturii și artei Prezenți la sărbătoarea muncii, slujitorii culturii — învățătorii și profesorii, cei cărora partidul nostru le-a încredințat nobila misiune de a educa și înarma cu știința de carte vlăstarele poporului, trec prin fața tribunei purtînd pe chipuri mulțumirea datoriei împlinite. Totodată, ei mulțumesc partidului pentru minunatele condiții ce le-au fost create, pentru stima, și încrederea de care se bucură, astăzi, pentru faptul că numai în actualul an de învățământ s-au investit fonduri din bugetul statului în valoare de peste 39 milioane lei, fonduri destinate procurării de material didactic, aparataj pentru laboratoare și alte necesități administrativgospodărești ale școlilor. Pe chipuri se mai citești hotărîrea angajamentului luat în cinstea celui de-al IV-lea Congres al partidului de a încheia acest an de învățământ cu deplin succes. Iată-i acum pe studenții tânărului nostru Institut pedagogic de 3 ani. Și pe chinurile lor citești hotărîrea și dîrzenia de a se pregăti cu mai temeinic, spre a deveni profesori de înaltă calificare. Cu ajutorul cadrelor didactice ale Institutului : profesori, conferențiari, lectori și asistenți, prezenți în coloană, ei își însușesc zi de zi cursurile predate, muncesc cu rîvnă și obțin succese remarcabile. Tînărul nostru institut are mîndria de a fi dat școlilor regiunii, la sfârșitul anului trecut, o primă serie de absolvenți — profesori de limba română, matematici, fizică și chimie, științe naturale și agricole. Vin apoi slujitorii artei scenice — lucrătorii Teatrului de stat din Constanța, reprezentanții celor patru secții : proză, operăoperetă, estradă și păpuși. Laolaltă cu harnicii oameni ai muncii din orașul nostru și ei raportează eforturile depuse în susținerea unui cu mai mare număr de spectacole și de o calitate artistică ridicată. Numai in primul trimestru al acestui an, ei au prezentat 310 spectacole în fața a peste 100.000 de spectatori. în momentul de față, colectivele Teatrului de stat se pregătesc intens pentru noua stagiune de vară cînd vor prezentă pentru oamenii muncii veniți la odihnă și pentru oaspeții litoralului nenumărate spectacole, atît în oraș cit și în stațiunile de pe litoral. Cuprinși de un nestăvilit entuziasm demonstrează și lucrătorii întreprinderii cinematografice regionale, raportând și ei măreței sărbători a oamenilor muncii succesele obținute. Și au cu ce se mîndri. Numai de la 1 Mai 1964 și pînă astăzi au găzduit în sălile de spectacole 8.900.000 de iubitori ai celei de-a șaptea arte. Trec acum lucrătorii Centrului de librării și difuzarea cărții. Din buchetul lor de realizări desprindem faptul că ei au îndeplinit planul pe trimestrul 1 al acestui an în proporție de 100,7 la sută, realizînd totodată și o productivitate a muncii de 100,8 la sută. Acum sunt hotărîți să desfășoare o activitate și mai susținută, punîndu-și toate eforturile în satisfacerea cerințelor maselor largi de oameni ai muncii din orașul nostru, îndrăgostiți de carte. Coloana lucrătorilor din domeniul culturii și artei se încheie cu lucrătorii întreprinderii poligrafice Dobrogea, care, și ei au cinstea de a raporta îndeplinirea tuturor angajamentelor luate cu ocazia zilei de 1 Mai. SĂRBĂTORIREA ZILEI DE 1 MAI IN REGIUNEA DOBROGEA Medgidia Piața împodobită a orașului Medgidia devenise neîncăpătoare pentru cei peste 12.000 de oameni ai muncii din cuprinsul raionului, care se adunaseră aici, sub cerul însorit al primăverii, pentru a participa la mitingul închinat zilei de 1 Mai. Fețele lor zîmbitoare exprimau bucuria nemărginită de a raporta partidului nostru drag succesele dobîndite pe linia îndeplinirii și depășirii sarcinilor de plan și a angajamentelor luate în întrecerea Graficele și panourile socialistă, purtate în fruntea coloanelor oglindeau în graiul cifrelor, roadele muncii lor pline de entuziasm, dobîndite în întîmpinarea celui de-al IV-lea Congres al partidului și în cinstea zilei de 1 Mai, constituind adevărate cărți de vizită pentru fiecare colectiv de muncă în parte. Despre însemnătatea zilei de 1 Mai și despre realizările obținute de oamenii muncii din întreprinderile industriale ale raionului a vorbit tovarășul Ilizei Iftimie, prim-secretar al Comitetului raional de partid Medgidia. Pe întreg raionul, colectivele de muncitori, ingineri și tehnicieni din întreprinderi au realizat peste plan o producție globală de peste 5.800.000 lei, iar la producția-marfă o de- Babadag Prima zi de mai a găsit bătrînul oraș Babadag îmbrăcat în straie de primăvară. Balcoanele noilor blocuri au fost împodobite cu flori și covoare. Animația a început din primele ore ale dimineții. Muncitorii și mecanizatorii, cooperatorii și pionierii, îmbrăcați de sărbătoare, purtînd cu ei portrete ale conducătorilor partidului și guvernului nostru, drapele și lozinci, grafice și flori au venit din toate colțurile raionului să participe la mitingul organizat cu prilejul zilei de 1 Mai, Ziua solidarității internaționale a celor ce muncesc, Ziua frăției muncitorilor de pretutindeni. Printre cei peste 3.000 de participanți, am întîlnit pe muncitorii fruntași în întrecerea socialistă Stanciu Nicolae, Vistireanu Alexandru de la I.R.I.L. Babadag, mecanizatorii Grecea pășire de 5.500.000 lei. Vorbitorul a adresat felicitări călduroase colectivelor de muncă de la I.M.U.M., fabricile de ciment din Medgidia și Cernavoda, Fabrica de șuruburi Saligny, I.E.R. Medgidia și altele, urîndu-le noi succese în activitatea viitoare. In aceeași măsură, au fost scoase în evidență și realizările obținute de oamenii muncii de pe ogoarele raionului care, an de an, obțin recolte tot mai bogate. Anul acesta, bunăoară, majoritatea cooperativelor agricole de producție din raion, precum și gospodăriile agricole de stat au reușit să termine însămințalul porumbului înainte de data stabilită, iar lucrările au fost executate la un înalt nivel agrotehnic. Hărnicia cu care au muncit membrii cooperativelor agricole de producție din Valea Dacilor, Medgidia, Poarta Albă, Satu Nou, Ciocîrlia de Jos, precum și muncitorii din G.A.S.-urile Peștera, Ciocîrlia și altele a făcut ca ei să fie fruntași în actuala campanie agricolă de primăvară și să termine mai devreme însămînțatul porumbului pe suprafețele destinate. Participanții la mitingul închinat acestei tradiționale sărbători, au petrecut apoi într-o atmosferă caldă, în cîntec și voie bună, pînă tîrziu, asiștind la frumoasele programe artistice prezentate: G. K Al ALI Mitică, Negreanu Traian de la S.M.T. Babadag și alții. La ora 8 dimineața, tovarășul Apostol Dumitru, prim-secretar al Comitetului raional de partid, a deschis mitingul, dînd cuvîntul tovarășului Leoveanu Mihail, secretar al Comitetului raional de partid, care a vorbit celor prezenți despre însemnătatea zilei de 1 Mai, despre succesele deosebite obținute de poporul nostru sub conducerea înțeleaptă a partidului. Vorbitorul a trecut apoi în revistă frumoasele realizări înfăptuite de oamenii muncii din cuprinsul raionului Istria, în cinstea zilei de 1 Mai și a celui de-al IV-lea Congres al P.M.R. Cuvîntarea a fost în dese rinduri întreruptă de aplauzele puternice și repetate ale participanților la miting, care-și manifestau dragostea pentru partid și guvern, hotărîrea lor de a munci cu elan sporit pentru a obține în continuare rezultate și mai frumoase. Serbarea cîmpenească care a urmat după miting a făcut să răsune pădurea de la marginea orașului Babadag de cîntec, joc și voie bună pînă seara tîrziu. In tot acest timp, pe estrada improvizată, formațiile artistice din oraș și raion s-au întrecut în măiestrie, adăugind un plus Băneasa Zorile dimineții a găsit comuna Băneasa, din raionul Adamclisi, înveșmîntată în haine de sărbătoare. Muncitori, mecanizatori, membri cooperatori, elevi, gospodine, din toate colțurile raionului, au ținut să fie prezenți la mitingul de 1 Mai. Ziua solidarității internaționale a celor ce muncesc, Ziua frăției muncitorilor de pretutindeni. Intr-o caldă și entuziastă atmosferă ei și-au exprimat atașamentul lor față de înțeleaptă politică a partidului nostru, care ne călăuzește cu pași siguri spre desăvîrșirea construcției socialismului în patria noastră. Tovarășul Truțescu Vasile, secretar al Comitetului raional al P.M.R., declară deschis mitingul. Despre importanța zilei de 1 Mai, despre succesele obținute de oamenii muncii din raion în întîmpinarea acestei sărbători a vorbit tovarășul Coman Gheorghe, președintele Consiliului local al sindicatelor. Vorbitorul a arătat, printre altele, că an de an potențialul economic al raionului sporește, creîndu-se astfel condiții optime de viață și Hîrșova O dimineață luminoasă i-a întîmpinat pe oamenii muncii din orașul Hîrșova și din comunele și satele raionului veniți aici la sărbătorirea Zilei solidarității internaționale a celor ce muncesc. Orașul de pe malul Dunării, cu blocuri noi, în linii armonioase, ridicate în anii construcției socialiste, era îmbrăcat în haine de sărbătoare. Coloanele de oameni ai muncii au umplut piața din centrul orașului într-o atmosferă de bucurie și entuziasm, scandînd lozinci în cinstea zilei de 1 Mai. Colectivul de muncitori, ingineri și tehnicieni de la I.E.R. „Flamura Roșie“, care și-a îndeplinit planul pe primele 4 luni ale acestui an cu 124 la sută, colectivele de muncă de la întreprinderea piscicolă, de la ocoalele silvice Hîrșova și Casimcea, au venit cu bucuria succeselor lor în muncă, scandînd lozinca : „Să muncim cu elan în cinstea de veselie și entuziasm sărbătorii muncii și a primăverii, căreia oamenii muncii din raionul Istria i-au oferit în dar cele mai frumoase succese în muncă. N. NICHIFOR trai. Oamenii muncii din raionul Adamclisi, aplicând măsurile agrotehnice înaintate, reușesc să smulgă pămîntului tot mai multe roade, contribuind într-o măsură tot mai mare la fondul central al statului. Din rândul celor prezenți la marea demonstrație de 1 Mai, am recunoscut pe membrii cooperatori Ghenea Aurica, Constantin N. Constantin, Panait Constantin și Bulgaru Gherghina, care au obținut însemnate succese în ceea ce privește sporirea producției de lapte pe cap de vacă furajată. Cei prezenți la miting au scandat lozinci și au ovaționat îndelung pentru scumpul nostru partid, pentru Comitetul său Central. Entuziasmul oamenilor muncii din raionul Adamclisi aflați la mitingul de 1 Mai este o dovadă grăitoare a hotărîrii lor de a munci mai mult pentru a întîmpina cel de-al IV-lea Congres al P.M.R. cu noi și însemnate succese. După terminarea mitingului, oamenii muncii prezenți la festivitate, au petrecut pînă seara, participând la frumoasele programe artistice date de Casa de cultură și cămine culturale din raion. Veselia și bucuria au fost prezente pretutindeni. celui de-al IV-lea Congres al P.M.R.“. Li s-au alăturat cu același entuziasm lucrătorii din G.A.S.-urile fruntașe Hîrșova, Făgărașu și Rahmanu, mecanizatorii din S.M.T.-urile Topologu, Căienii și Horia, fruntași ai muncii pe ogoare. Mitingul a fost deschis de Diaconu Niedre, președintele Consiliului local al sindicatelor, într-o atmosferă Însuflețită a luat cuvântul tovarășul Iuga Ion, prim-secretar al Comitetului raional de partid, care a vorbit despre importanța istorică a zilei de 1 Mai, Ziua solidarității internaționale a celor ce muncesc, Ziua frăției muncitorilor de pretutindeni. După miting, a fost primită ștafeta primăverii de la căminele culturale din Făgărașu și Pantelimonu de Sus. în cîntec, joc și voie bună, cele mai bune formații artistice de amatori s-au întrecut pe scena în aer liber din piața orașului. In cursul zilei, în întregul raion, pe scenele frumos împodobite, s-au desfășurat, de asemeni, bogate programe artistice. G. OCTAVIAN DE ZIUA TINERETULUI O minunată zi de primăvară, în care se prelungesc ecourile voioase și luminile lui 1 Mai partidul a dăruit-o tineretului în semn de prețuire. E încă una din nenumăratele dovezi ale înaltei prețuiri de care se bucură, la noi, tineretul, chemat să contribuie, alături de toți oamenii muncii, la înfăptuirea politicii partidului, pentru înflorirea continuă a patriei noastre socialiste. Ca pe întreg cuprinsul patriei și tineretul din regiunea noastră a sărbătorit această zi în cîntec, joc și voioșie. Pe estradele special amenajate, la căminele culturale și în parcuri, numeroase formații artistice s-au întrecut în prezentarea unor bogate și variate programe. 4 La Corostența, pe stadioane, s-au întrecut echipele de fotbal, handbal, rugbi etc. De altfel, întreceri sportive închinate acestei zile au fost organizate la Medgidia, Mangalia, Tulcea, Hîrșova, Cogealac, Macin, Ostrov etc. Pădurile de la Murfatlar, Băneasa, Babadag, Topologu, Tulcea și alte localități au găzduit în această zi mii de tineri și tinere care au participat la frumoasele serbări cîmpenești. Și pentru că e vorba de o sărbătoare a tineretului, nu a lipsit, bineînțeles, nici dansul. Spre seară, în Sala sporturilor din Constanța, peste 800 de tineri au participat la reuniunea tovărășească, iar la Medgidia și Cernavodă au fost aprinse luminile carnavalelor. DOBROGEA NOUA nr. 5204 Av VI *■ WII I VIII Apărătorii sănătății Trec oamenii care stau de strajă sănătății și printre ei și viitoarele asistente medicale și de ocrotire, care-și desăvârșesc pregătirea în cadrul Școlii tehnice sanitare din Constanța Lor le-au urmat cadrele de astăzi, alături de care vor veghea mîine sănătatea oamenilor muncii și a copiilor acestora. In rinduri, am remarcat prezența unor medici ca Popescu Gh., Luca Paul, surori ca Luca Evdochia, Moraru Doina, asistente ca Ionescu Elena, Cherim Nermin și numeroase alte cadre care își fac cu prisosință datoria. Numai în trimestrul I al acestui an s-au acordat cu 2.000 de consultații profilactice mai mult decât anul trecut în aceeași perioadă, numărul total de consultații crescând cu 15.000. Cu un frumos buchet de realizări au venit la demonstrație și lucrătorii sanitari din sanatoriile balneare Techirghiol, Eforie și de la alte unități sanitare din orașul Constanța. Și la acest buchet cele mai numeroase flori le-au pus cei mai harnici dintre ei. Au trecut apoi și alți lucrători sanitari de la alte unități și, toți într-un gînd, și-au exprimat aceeași hotărîre de a răspunde prin fapte grijii partidului și guvernului pentru minunatele condiții de muncă și viață ce le-au fost create. copilărie,fericită O revărsare tumultoasă de prospețime și voioșie, o pajiște imensă de maci aprinși — aceasta este coloana pionierilor și școlarilor, florile vieții, copiii oamenilor muncii din orașul nostru. In ropotul tobelor și în sunetul trompetelor, purtînd în mîini drapelele unităților de pionieri, viitorul de aur al patriei trece prin fața tribunei scandind lozinci închinate părintelui iubit al copiilor patriei — Partidul Muncitoresc Român. Și ei duc pe brațe portretele membrilor Biroului Politic al C.C. al P.M.R., au în mîini eșarfe roșii pe care le flutură în adierea dimineții zilei de 1 Mai. Un grup de alți pionieri duce inițialele P.M.R., confecționate din maci roșii de miiile harnice și iscusite ale celei mai tinere generații. Vin apoi formațiile artistice ale mai multor școli, cât și cele din cadrul Casei pionierilor din Constanța. In fața tribunei micuții artiști încing cunoscutul „Căluș“ și alte nesecatul dansuri din bogatul și folclor al poporului nostru. Și coloana vlăstarelor dragi ale oamenilor minți se pare și nesfirșit. Pe deasupra capetelor, viitorul de aur al patriei flutură manualele școlare, dăruite prin grija partidului, și cifre de 8, 9 și 10, simbolizind notele pe care pionierii și școlarii se silesc să le obțină la învățătură. Trec apoi in pas cadențat, avind in față fanfara, elevii școlilor medii și tehnice profesionale din orașul nostru. In mîini duc steaguri roșii și tricolore, buchete de flori, portrete ale conducătorilor partidului nostru iubit. Pe chipurile lor citești dirzenia și hotărîrea de a se pregăti cit mai bine pentru a deveni schimbul de nădejde de miine al avintului țării noastre, mărșăluind spre zorii comunismului. Cu trupurile lor, oprindu-se in fața tribunei, ei schițează inițialele atît de scumpe poporului nostru : P.M.R. și R.P.R. Demonstrația mlădițelor dragi ale poporului se revarsă intr-un nestăvilit entuziasm și voioșie. Aceasta este o expresie, mai mult decit convingătoare, a faptului că tinerei generații îi sunt create minunate condiții de viata si invitaturiL