Evenimentul Sibian, ianuarie-martie 2000 (Anul 10, nr. 1528-1539)

2000-01-11 / nr. 1528

DIRECTOR GENERAL: LUCIAN CALIN 16 pagini 3.000 lei ANUL VIII, Nr. 1528, 11 - 17 ianuarie 2000 "Crăciun Romanesc ediția a VI-a 1999 pag.2 - 3 comemorare filele acestea se împlinesc zece ani de la bizarul moment al “ur- I cării pe tanc” din 12 ianuarie 1990. N-am folosit nici termenul nici cel de “aniversare ” deoarece încă nu știu foarte exact dacă aceea ce s-a întâmplat acum zece ani a fost un eveniment de tristă sau de...veselă amintire. Momentul 12 ianuarie 1990 va rămâne, oricum, unul de referinţă pentru îmbârligata istorie postrevoluţionară a României. A fost momentul în care o parte dintre cei destinaţi fi cobgii ciudatului experiment fesenist de “umanizare” a feţei comunismului au sceput să-şi dea seama că plătiseră cam rea mult pentru o simplă spoire a venitului sistem totalitar şi au vrut să se cargă până la capăt. Se împlinesc zece zi de la scoaterea în afara legii a Pariului Comunist Român. Şi tot zece ani când respectivul partid a recăpătat gi legalităţii, prin abrogarea, după doar trei zile, a decretului de interzicere. Trei zile fără comunism. Trei zile în care mulţi dintre cei ce se cocoţaseră în jilţurile noii puteri au trăit, practic, în ilegalitate. După care lucrurile au reintrat în...normal. Partidului Comunist i s-a permis din nou activitatea iar această activitate continuă și astăzi...Chiar dacă în diverse forme și sub felurite denumiri. Ce s-ar fi întâmplat dacă, în 15 ianuarie 1990, decretul de interzicere a P.C.R-ului nu ar fi fost abrogat...? Ar fi existat, poate, mai multă decență în viața politică a României. Probabil ne-am fi ales cu oareşce avertismente din partea tolerantului Occident pentru “anti-democratismul” unei asemenea măsuri radicale, în 1924, însă, legiuitorii României nu s-au împiedicat de asemenea argumente când au decis scoaterea în afara legii a anti-naţionalului partid comunist din România. Marius Mitea )—■ Trei zile fără comunism Primăria a început colectarea taxelor pag 11* impozitelor pag V * Proasta ironie a unui Iţigan iehovist Norocul se numeşte "Evenimentul sibian Doamna Sarafie Elisabeta a avut un sfârşit de an mai bogat şi mai fericit numai pentru că a perseverat în a demonstra că este o cititoare consecventă a săptămânalului nostru şi o ascultătoare fidelă a postului de radio Eveniment Domnia sa a avut şansa de a fi integrată în rândul milionarilor “Evenimentul sibian” în data de 15 decembrie a anului trecut. Deoarece din aprilie 1999 doamna Sarafie a decupat săptămânal talonul pentru un milion sărbătorile i-au adus bucuria de a câştiga. Elisabeta Sarafie lucrează la Oficiul Tentorial de Poştă nr.3, iar soţul său, Constantin, la Direcţia Teritorială de Poştă Sibiu. Fiica lor este elevă în clasa a X-a la Liceul “Octavian Goga” şi a avut parte de un Moş Crăciun bogat graţie norocului mamei După ce a primit suma de un milion de lei, doamna Sarafie ne-a declarat cu emoţie că o parte din bani îi va dona la bisencă, iar o parte săracilor, având apoi grijă ca toţi vecinii săi să devină cititori şi ascultători ai noştri. Pentru prima oară în viaţă, în data de 15 decembrie 1999, doamna Sarafie a câştigat o sumă de bani datorită şansei. Este convinsă că dacă Norocul a bătut o dată la uşa sa, o va mai face, iar în acest an va continua, lunar, să expedieze pe adresa redacţiei taloanele decupate din Evenimentul sibian. îi dorim mult succes! programeU táfiáttetói pag. 14 -15 TVR1, TVR2, ProTV, Antena 1, Acasă, Prima, Tele 7 abc, Radio "Eveniment" _ Talon pentru un milion Probabil că nu mai este cazul să vă întrebăm dacă v-ar prinde bine un milion de lei, câştigaţi fără nici un efort...Tot ceea ce aveţi de făcut pentru a intra în posesia acestei sume este să completaţi talonul de mai jos şi să-l trimiteţi pe adresa redacţiei noastre. Toţi cei ce vor prezenta taloanele ce vor apărea în decurs de o lună (4 sau 5 taloane) în săptămânalul “Evenimentul sibian” vor participa la tragerea la sorţi ce se va organiza în data de 15 a fiecărei luni. Bineînţeles, mai multe taloane înseamnă mai multe şanse de câştig ! Succes ! NUME, PRENUME........... seria.....nr..