Evenimentul Sibian, aprilie-iunie 2001 (Anul 11, nr. 1588-1598)

2001-04-04 / nr. 1588

Evenimentul sibian săptămâna 4-10 aprilie 2006 Sitvoita itoit£trâ Adevărul şi ! Odată cu revenirea PDSR-ului la putere, datorată, în fond, prestaţiei bâlbăite a anterioarei puteri de dreapta, am sperat,în lipsă de ceva mai bun, în modernizarea şi “alunecarea” foştilor fesenişti spre valorile stângii democratice, cu alură europeană. E adevărat, Adrian Năstase are o figură ceva mai europeană decât avea, să zicem, marele (fost) pedeserist Gheorghe Dumitraşcu... De asemenea, oarecum venerabilul Ion Iliescu, aflat, la o vârstă respectabilă, a treia (sau a patra...?) oară în fruntea statului, pare a se mai fi înţelepţit. Invitaţia oficială adresată Regelui Mihai I demonstrează că, în fond, nici dracu’ nu e aşa ...roşu ! Cu toate acestea,nu cred că este încă cazul ca societatea chilă săşi trimită vigilenţa la culcare...Ultimele evoluţii din sfera serviciilor secrete ne arată că, deocamdată Serviciul Român de Informaţii nu este prea dornic să o rupă definitiv şi radical cu trecutul.... diversiunea De mai bine de un deceniu societatea civilă a pus problema necesităţii deconspirării Securităţii ca poliţie politică. O serie întreagă de evenimente au amânat momentul adevărului, demonstrând în acelaşi timp continuitatea transrevoluţionară a Securităţii:Târgu-Mureş ’90 , 13-15 iunie ’90, mineriada din ’91, etc. După un travaliu mult prea lung, a luat naştere Consiliul naţional de Studiere a Arhivelor Securităţii. Nici n-a făcut bine ochi, şi actuala putere a început să-i bage strâmbe... Pentru discreditarea acestei instituţii, s-a apelat la diversiunea Catalan. Istoricul a fost, după părerea mea, infiltrat în CNSAS pentru ca, prin scandalul legat de dosarul Patriarhului (obţinut de la SRI înainte de a fi angajat la CNSAS !), să discrediteze respectivul organism. Prin publicarea dosarelor se elimină o sursă de şantaj și manipulare. “Adevărul vă va face liberi... Cui nu-i convine această libertate...? evenimentul sibian EDITOR: S.C. SCORPION IMPEX “Evenimentul sibian” SRL ADRESA: Str. Alexandru Vlahuţă nr. 9A TEL/FAX: 069/21.61.62 CONT: 2511.1723.1/ROL BCR Sibiu Daniela Maria FLUCSĂ - red. şef Marius MITEA - redactor special (investigaţii, servicii secrete, politic) Monica CHISELIŢĂ - secretariat (audienţe), magazin Gabriel MĂRGINEAN - fotoreporter (foto, documentare, secretariat redacţie) Sara STARK - corespondent special Mariana VELICII - corespondent Bucureşti Preţul unui abonament pe 3 luni: 39.000 lei (include TVA) fără taxe poştale. Abonamentele se pot contracta prin RODIPET şi prin toate oficiile poştale. Tiparu Tehnoredactarea computerizată: evenimentul sibianconstant% Responsabilitatea pentru materialele publicate aparţine în exclusivitate autorilor Onctuos, diplomat, am putea spune chiar niţel voluptuos, Adrian Năstase a fost întotdeauna fesenistul de “dat la export”. Provenit din noua gardă a “aristocraţiei roşii”, cel supranumit, atât de către “coechipieri”, cât şi de către adversari, Bombonel a introdus în politica fesenistdedesenist-pedeseristă o oarecare doză de rafinament uşor pervers, menită de a edulcora “parfumul” de ciomag al comportamentului bolşevic-țopârlănesc al mai-marilor neo-, cripto-, etc., în frunte cu Ion Iliei Iliescu. Adrian Năstase a fost gândit probabil ca o alternativă mai elastică şi mai de bon-ton la încrâncenările şi crispările fostului său şef pe linie de partid, pentru perioada în care, precum scrie în “biblia” materialist-dialectică, acumulările cantitative (din buzunarele şi conturile foştilor tovarăşi) duc la saltul calitativ, respectiv la spoiala democratică şi capitalistă . Marilor probleme pe care le ridică realitatea de astăzi nu li se mai poate, într-adevăr, răspunde cu răstiri şi burzuluiri iliesciene...Şi atunci vine Bombonel, ridicând boiereşte o sprânceană şi comiţând ironii menite ă aruncă diversionista plasă a bagatelizării. De curând, Adrian Năstase a atacat, cu aceeaşi armă, recent înfiinţatul Consiliu Naţional de Studiere a Arhivelor Securităţii, organism ce abia şi-a demarat activitatea. Uitând că în tot estul Europei organisme similare îşi desfăşoară de ani de zile activitatea, Năstase îşi exprimă părerea privind inutilitatea şi chiar nocivitatea unui astfel de demers şi face bancuri apropo de dosarul lui Burebista... La acest semnal dat de prim-ministru, un istoric de doi lei şi un ziarist ratat sar cu dosarul Preafericitului, prefabricat de fosta poliţie politică, pentru a argumenta astfel tezele bomboneliene... Mesajul este clar: Securişti din toate structurile, liniştiţi-vă ! CNSAS-ului i s-a pus gând rău ! r-----------------------------------------------------------------pe l a noi...O «a im de 1reiDei A căzut Shoah must c %)p on! steagu' culturii După doar trei zile de la instalarea de către ministrul Răzvan Theodorescu a mega-steagului de 20 4 metri pe Palatul Culturii din Iași, acesta a căzut... Nu pletosul ministru, ci steagul care fusese desemnat să simbolizeze începutul Cruciadei împotriva manelelor, a pseudo-culturii şi a kitsch-urilor. Duşmanii, însă, i-au purtat pică, se pare, iar flamura menită a-nspăimânta pe alde Adrian The Wonder Kid, Vali Vijelie, & comp. a căzut la câţiva centimetri de capul şefului Inspectoratului pentru Cultură al judeţului Iaşi. Aparthei Justiţia Apartheid-ul începe să-şi iţească căpşorul drăgălaş şi în prea toleranta noastră ţărişoară...Cei peste 2.000 de ţigani din oraşul Adjud vor fi obligaţi să rămână în case după ora 22.00, dacă proiectul de hotărâre în acest sens al viceprimarului Gelu Diaconu va fi adoptat. Asta deoarece ţiganii şicanează seara trecătorii. Viceprimarul, pe lângă restricţiile de circulaţie pe criterii cromatice, mai are o idee: construirea unui cartier exclusiv pentru rromi, undeva, pe la marginea oraşului. Departe de a-şi fi epuizat resursele în cei peste 50 de ani care au trecut de la cel de-al doilea război mondial, Holocaustiada-jenantul festival semitic-, continuă cu şi mai mult aplomb ... în cel mai recent act a acestei piese de prost gust, mai mulţi supravieţuitori ai Holocaustului au depus la Washington o plângere contra Statelor Unite pentru că au renunţat, în primăvara anului 1944, la bombardarea lagărului de la Auschwitz, astfel contribuind la genocidul evreilor din Europa(!!!). Pentru respectiva măgărie americană, reclamanţii pretind modesta sumă de 40.000.000.000 dolari. Şi li se va da la bani mărunţi Un american, pe nume Michael Monroe, a furat suma de 58 de cenţi. El se află în puşcărie, iar procurorii din New Jersey încearcă să obţină condamnarea lui la nu mai puţin de 10 ani de pârnaie. Până în prezent, detenţialui Monroe i-a costat pe contribuabili 16.000 de dolari, iar ispăşirea întregii pedepse solicitate de acuzare ar necesita circa 270.000 de dolari, adică de vreo cinci sute de mii de ori mai mult decât a furat amărâtu’ ăla...! !