Evenimentul Zilei, iunie 2000 (Anul 9, nr. 2416-2441)

2000-06-30 / nr. 2441

- ---------------------------------------------- ULTIMA ORA------------------------i^fl. ..„ n . » i  » 1. Ieri în Timișoara, azi în toată țara Bioterapeutul Tiberiu Molnar i-a nedat unei fetițe podoaba capilară O fetiță căreia îi căzuse tot părul a fost vindecată de bioterapeutul Tiberiu Molnar, dir, Timișoara. Irinei Stefanidis a început să-i crească părul după douăzeci de ședințe de bioterapie. Tiberiu are 24 de ani, este bioterapeut de la 18 ani și tratează prin bioenergie cancerul, paralizia, reumatismul, durerile de dinți, pietrele la fiere și ficat. Mai nou, și copii bolnavi de diabet. De la începutul anului, numărul persoanelor vindecate de Tiberiu a crescut de la 8 mii la peste 20 de mii, în prezent, prin cabinetul lui se perindă zilnic în jur de o sută de oameni. Și în București, ca și prin alte locuri pe unde a trecut, Tiberiu Molnar a făcut vîlvă Irinei i-a crescut părul 10 cm de la începerea tratamentului „Cabinetul“ din Capitală și l-a instalat într-un apartament dintr-un bloc obișnuit din Crîngași. Am mers acolo cu intenția de a o cunoaște pe Irina Stefanidis, unul dintre copiii vindecați de el. Pînă să ajung s-o întîlnesc pe fetița-miracol, a trebuit să fac față puhoiului de oameni care asaltează zi de zi imobilul respectiv. Terapeutul în care cei de față își pun ultimele speranțe apare în ușa cabinetului și cere următorului pacient să intre. Vizitele par să meargă ca pe bandă rulantă. Un pacient îmi explică: „Ședința ține doar cîteva minute“. Cu greu reușesc să-mi fac loc și să dau ochii cu ultimul miracol al lui Tiberiu. Irina Stefanidis. Este o fetiță foarte veselă și isteață. La intervale scurte de timp, își trece cu delicatețe mîna prin păr. „îmi este foarte drag de el, îmi spune zîmbind și se uită cu recunoștință la Tiberiu. Simt toate firele mici de păr care cresc pe lîngă cele mari și încă nu se văd prea bine“. După o serie de șapte ședințe de terapie, părul Irinei este mătăsos, des și măsoară aproape 10 centimetri. Mama fetiței, Rodica, îmi povestește necazurile prin care a trecut: „încă de cînd avea patru ani, Irina a început să rămînă fără păr. Avea goluri pe tot capul“. Cu blîndețe, îmi arată locurile de pe capul copilului unde cu puțin timp în urmă se putea vedea doar pielea. „Am dus-o la doctori, i-am făcut tot felul de analize. Mi-au spus că are aminoacizi în urină, i-am luat o mulțime de medicamente, dar părul continua să-i cadă. Ajunsesem la disperare“. în septembrie ‘99 am început ședințele cu Tiberiu. După a cincea, au apărut rezultatele. Acum părul e aproape complet regenerat. Mai are un singur gol de cîțiva centimetri, la ceafă“ „Oamenii ajung să se vindece și de boli pe care nu știu că le-au avut" Tiberiu ne dă detalii despre metoda terapeutică pe care a folosit-o în cazul fetiței: „Nu este o metodă diferită de cea pe care o aplic celorlalți pacienți. Fiecare organism are un cîmp de energie. Dacă apare o problemă de sănătate, cîmpul se dezechilibrează. Eu nu fac decît să-l reechilibrez, și organismul își revine. Oamenii ajung să se vindece și de boli de care nu știu că le-au avut. De exemplu, sînt mulți care elimină pietrele de la rinichi, deși nu aveau habar de ele“. Tiberiu se oferă să facă o demonstrație și o invită pe Irina să stea în picioare în fața lui și să închidă ochii, își face mîinile cupolă în jurul capului ei și „intră în contact cu cîmpul ei energetic“. După cîteva secunde începe să se rotească pe lîngă ea și să-și miște, cu gesturi controlate, mîinile de-a lungul corpului fetei, întreaga ședință durează trei minute. La final Irina deschide ochii, spune că se simte amețită și se așază pe canapea. Tiberiu admite că nu-i poate face bine pe toți cei care vin la el. Proporția celor vindecați este de 70-80 la sută. In mai puțin de jumătate de oră, locul se umple de pacienți care-și așteaptă rîndul în picioare, îi întreb care sînt tarifele. Unii îmi răspund 50 de mii, alții ezită... „Fiecare dă cît poate. Dacă n-ai, nu dai. Nimeni nu se supără“, mă lămurește unul dintre ei. Credința - cel mai sigur medicament Tiberiu Molnar tratează prin bioenergie de la 15 ani. La mai puțin de 18 ani a primit din partea Ministerului Sănătății diploma de Maestru Extrasens Categorie Internațională. Poate fi găsit la 09255.88.76. El nu vrea să ajungă la celebritate prin metoda sa de vindecare. Celor care vin și-i cer sprijinul le spune că, în primul rînd, trebuie să creadă că pot fi vindecați. GETA ROMAN Irina Ștefanidis, bucurîndu-se de miracol alături de mama ei Tiberiu Molnar în acțiune Astăzi, grupul Class se „color"-ează în concert Grupul Class și-a lansateri cel de-al treilea album din carieră, numit „Color“, disc produs de MediaPRO Music. Cele două Mihaele, Vlad și Florin au fost prezenți la conferința de presă de la Clubul Green Hours 22 Jazz Cafe, unde au răspuns la întrebările puse de ziariști, însă și concertul de diseară, (tot de la Green 1 House), ora 1e. 22.00, prin care își promovează noul album, este cu siguranță momentul cel mai așteptat de public. Discul conține zece piese, între acestea fiind și „Spune-mi ce simți“, care deja se află pe primele locuri în topurile radiofonice. Albumul se încadrează în stilul obișnuit al trupei, compoziția pieselor și textelor fiind semnată, ca de obicei, de Class. IUSTINA MUNTEANU Porsche a adus în România noul model Skoda Fabia După lansarea pe piața autohtonă a mai multor modele de automobile occidentale, compania Porsche a adus recent în țara noastră și noul model Skoda Fabia. Specialiștii apreciază că Fabia reprezintă un salt semnificativ în transformarea globală a automobilelor Skoda. Modelul, disponibil într-o gamă de cinci motorizări, are un design compact, un habitaclu confortabil și o caroserie cu cinci uși îmbinată perfect. Farurile noului model sînt trapezoidale distincte, cu sticlă transparentă, iar stîlpii din spate ai caroseriei sînt masivi ceea ce asigură o formă elegantă și solidă. Rezervorul la Skoda Fabia este poziționat în fața punții din spate și dispune de un dispozitiv special care previne scurgerea de combustibil în caz de accident. Motoarele pe benzină ale noului model au blocul din aliaj de aluminiu, gestiune electronică a aprinderii și injecției, precum și injecție I multipunct și catalizator conform normelor Euro 2. Motorul Diesel are o capacitate de 1,9 litri, injecție directă de motorină, I catalizator, sistem de recirculare a gazelor arse, conform normelor Euro 3.O.Z.' im ît. Finali onata Duminică - 2 iulie 2000 tragerile Loto 6/49 și Noroc. Reporturi de peste 2 miliarde 352 milioane lei la cele două trageri. Report de peste 1 miliard 588 milioane lei la tragerea Loto 6/49, la categoria 1. La tragerea Noroc, reporturi cumulate de peste 764 milioane lei. PARIURI HIPICE Cea mai importantă alergare hipică din țara noastră, Derby-ul de trap, cu premii în valoare de 37 milioane lei, se va desfășura pe hipodromul din Ploiești, duminică, 2 iulie, în organizarea S.N. „Cai de Rasă” și a C.N „Loteria Română” PREMIERĂ!!! Cu acest prilej, aveți ocazia de a angaja, pe această cursă, pariuri tip TRIO, la toate agențiile Loteriei Române din țară specializate în pariuri hipice cAieme comerciale „rosehaiie" din Neptun, amplasate vis-à-vis de Hotel Neptun, oferă spre închiriere spații comerciale (module) cu suprafața de 10 m2,20 r ș 27 rr«’ potier tâ. Complexul IE are aer condiționat, sonorizare și servicii de pază Telefon. 092-30.10.43: 092-62.29.00 Noul Capital Mai ușor de exploatat Esențial e să ai informația de care ai nevoie atunci când ai nevoie și să o folosești eficient. Restul sunt amănunte Deoptțîanî pentru un mediu de afaceri dinamic ii mai mari, mereu in schimbare. Noul Capital, într-un nou format există Cîștigătoare a concursului „Cine vea să se căsătorească cu un milionar“ Darva Conger se dezbracă pentru bani în vreme ce vedetele locale „Playboy“ susțin sus și tare că nu banii sînt motivul apariției lor nude, celebritățile americane ale revistei își asumă cu demnitate motivațiile pragmatice. Darva Conger, fata care a devenit celebră în urma concursului de televiziune „Cine vrea să se căsătorească cu un milionar“, a admis că a acceptat să apară goală în revista amintită datorită „jene financiare“ în care se afla după despărțirea de mult prea bogatul ei soț. Darva mărturisește că a primit o ofertă din partea concurenței (publicația „Penthouse“) și o alta din partea unui site pe Internet, însă doar oferta „Playboy“ i s-a părut atrăgătoare. Celebrul concurs televizat care a făcut-o nevastă de milionar a împiedicat-o însă să-și reia slujba de asistentă, însă Darva crede că va fi acceptată, curînd, în postura de gazdă a unui show televizat. CORNELIA POPESCU