Evenimentul Zilei, ianuarie 2006 (Anul 15, nr. 4320-4348)

2006-01-30 / nr. 4347

Ediția de Transilvania Mmk .«zilei ■ Evenienți i 657.900 cititori în fiecare zi ! Ediția II Nr. 4347 I Luni, 30 ianuarie 2006 ISIW www.evz.ro 124 pagini 180 de bani / 8.000 lei vechi ** Pădurea Danei Năstase a fost obținută ilegal După dezvăluirile EVZ, Parchetul General a fost sesizat în legătură cu modul în care Roxana Bichel a obținut un teren la Corbeanca, pentru a-l „pasa“ Danei Năstase Florin Piersic a fost sărbătorit la Cluj ca un rege Cultură, 2! Marea Geoană: cazul Năstase va fi judecat politic și moral Interviu „2+1“,« CÂNTECUL DE LEBĂDĂ AL MINISTRULUI-TENOR Ultima vânătoare Ludovic Spiess s-a stins fulgerător, la 68 de ani, în apropierea standului de vânătoare de la Toporu, județul Teleorman. N-a apucat să tragă nici măcar un cartuș Tatiana Dabija Cunoscutul tenor Ludovic Spiess (68 de ani) a murit ieri-dimineață în satul teleormănean Toporu, în timp ce mergea la o partidă de vânătoare. Era vesel și glumea când, deodată, i s-a făcut rău. A căzut la 50 de metri de standul de vânătoare, doborât de un atac de cord, care l-a răpus în trei minute Medicii de pe Salvare n-au putut face altceva decât să constate decesul. „A murit ca un adevărat vânător: în mijlocul pădurii, într-o zi însorită de iarnă, la o partidă de vânătoare. Și nu oricând, ci în ultima zi înainte de închiderea sezonului“, spune organizatorii partidei, Constantin Comănescu. „S-a lăsat ușurel pe spate, a încercat să-l prindă de mână pe tehnician, dar n-a reușit și a căzut cu fața-n sus, ci arma sub el. Tocmai atunci a trecut un stol de vreo 50 de lebede... Eu n-am ma văzut atâtea lebede pe-aici!“, a mai povestit Comănescu. Ludovic Spiess a fost ministru a culturii în guvernul FSN condus de Stolojan (1991-1992). Eveniment. 2-3 taas.onnr ■ “T f - Evenimentul Mâinei, Liliana Solomon, mă simt la Connex ca la New York Primul manager român de la Connex Vodafone, Liliana Solomon, susține că biroul în care lucrează acum, situat în apropiere de Herăstrău, i . El amintește de vremurile in tZjjSSI ț care se afla la New York si privea Central Park. „Mă inspiră“, afirmă aceasta. Citiți mâine în interviul acordat de Liliana Solomon impresii despre noul său loc de muncă și cum și-a clădit o carieră de la excepție. CINSM Ucigașul Andreei vorbea de „hoți și nenorociți“! în acest timp, cadavrul micuței zăcea îngropat în curtea bestiei Feri Predeschieri.pr După ce timp de șase luni a jucat un teatru desăvârșit, vecinul Andreei Dodan din satul Plopeni, județul Constanța, a recunoscut că a ucis-o pe micuță și a îngropat-o în curte. Asasinul Adrian Florescu a participat la căutarea copilului, când câinii antrenați îi „periau“ bătătura. Pe 6 august 2005, Florescu a făcut pe ghidul pentru reporterii EVZ, cărora li s-a plâns că „zona e plină de hoți și de nenorociți“! Eveniment, 4 „SĂRACII’“... în vară, Adrian Florescu (stânga) îi explica reporterulu EVZ, Laurențiu Mihu, cum stă treaba prin Plopeni ÎN ȚARA MIORIȚEI Japonez ucis de un maidanez în București Sandra Ionesci sandra.Ionescu,a>evz.ro Hajime Hori, reprezentantul unei firme japoneze din concernul Toyota a fost ucis ieri de un câine vagabond în București. Omul de afaceri, în vârstă de 68 de ani, a fost atacat chiar în fața blocului în care se afla sediu firmei sale, situat la câțiva metri de sediul guvernului român. Potrivit primelor indicii, moartea bărbatului a survenit ca urmare a hemoragiei declanșate de secționarea unei artere la picior. Știri. 4 PUBLICITATE „Mafia“ microbuzelor a ocupat Suceava Autoritățile și justiția din municipiul Suceava sunt acuzate de o serie de abuzuri comise împotriva unei societăți de transport din localitate, SC Transporturi Auto Suceava SA (TASA), firmă ce face parte din holdingul Atlassib Detalii în pagina 1( Polițiștii mureșeni se pregătesc de proteste Polițiștii mureșeni, afiliați la Sindicatul Polițiștilor , Vameșilor Prolex, au anunțat că sunt gata să picheteze Parchetul de pe lângă Judecătoria Târgu- Mureș, dacă procurorii nu vor dispune urmărirea penală în cazul unor indivizi care au agresat de doi polițiști. (Râul Matiș) Transilvania. U din zile ceva mai calde Meteorologii anunță că, începând de azi și până la sfârșitul săptămânii, vremea se va încălzi ușor. Temperaturile vor crește, în medie, cu zece grade față de cele din ultimele zile. Eveniment. 2 Rădoi a declanșat Războiul Stelelor Fotbaliștii echipelor Steaua București și Steaua Roșie Belgrad (antrenată de italianul Walter Zenga, fost „principal“ în Ghencea) s-au bătut ieri, în timpul meciului amical încheiat nedecis, 1-1, în Cipru. Incidentele au pornit de la o ieșire violentă a lui Mirel Rădoi, care a lovit cu pumnul un adversar. (Octavian Cojocaru, Larnaca) Sport, li A murit fratele vitreg al Regelui Mihai Carol Mircea-Grigore al României (foto), frate vitreg al Regelui Mihai, a murit vineri seară, la 85 de ani, și va fi înmormântat astăzi, la Londra. Prințul Carol Mircea a fost primul fiu rezultat din relația Regelui Carol al ll-lea cu „Zizi” Lambrino” (Liviu lolu) Eveniment: 2-3 Aviara era bronșită Medicii ne-au luat o piatră de pe inimă: bătrâna suspectă de gripă aviară nu are această boală. Aneta Roșală (82 de ani), din satul Dudești, comuna Tătaru, județul Brăila, suferă, de fapt, de o bronșită complicată. Concluzia a venit în urma unor teste complexe de laborator făcute la Institutul „Cantacuzino“ din București. (Geta Roman) Comentarii întrebările cazului „Mătușa“ SENATUL EVZ. Andrei Postelnicu privește dincolo de scandalul Năstase și vede un întreg hățiș de abdicări de la morală și corectitudine politică Opinii. 6 Resuscitarea PSD EDITORIALUL EVZ. Ovidiu Nahoi spune care ar fi câștigurile unei reforme inițiate de Mircea Geoană în partid, dar și care sunt riscurile eșecului Opinii. 6 [AVJjJjijWufff www.evz^ro