Evenimentul Zilei, iunie 2013 (Anul 22, nr. 6814-6838)

2013-06-25 / nr. 6834

Sport 25.06. Evenimentul zilei. Marți, 25 iunie 2013 Chiar dacă am adus jucători gratis, i-am ales pe sprânceană. Nu ne vom face de râs, chiar am așteptări mari de la băieți. " IONUȚ NEGOIȚĂ, acționar majoritar la FC Dinamo Indiferent de verdict, Steaua va juca „dubla” cu Vardar Campioana României se va duela, în turul 2 preliminar al Ligii Campionilor, cu formația din Skopje Andrei Călin andrei.calin-evz.ro Steliștii s-au bucurat din plin de statutul de cap de serie pe care l-au avut, ieri, la tragerea la sorți ce a stabilit programul preliminariilor Ligii Campionilor. „Militarii“ vor avea parte de un adversar facil în turul doi preliminar și vor întâlni formația macedoneană Vardar Skopje. Prima manșă se va disputa la București, cel mai probabil pe „Arena Națională”, la data de 16 / 17 iulie, iar returul va avea loc pe 23 / 24 iulie. Reghecampf a anulat antrenamentul Steaua este mare favorită în „dubla“ cu formația care a câștigat titlul intern în Macedonia, dar ieri, „militarii“ au decis să nu facă niciun comentariu după tragerea la sorți. Mai mult, Laurențiu Reghecampf a decis să amâne ședința de pregătire ce ar fi trebuit să aibă loc de dimineață. Toată atenția „roș-albaștrilor“ a fost îndreptată către verdictul dat de reprezentanții UEFA, în „Cazul Valiza“ „Așteptăm doar un răspuns pozitiv” Singurul care a făcut excepție a fost muntenegreanul Stefan Nikolici, cel care a postat un mesaj pe contul de Facebook. „Am reușit să evităm formația Sutjeska. Acum așteptăm doar un răspuns pozitiv din partea UEFA și să continuăm în Champions League“, a scris atacantul „militarilor“, ieri dupăamiază. „Și dacă vom fi suspendați, meciurile cu Vardar Skopje se vor disputa”, a anunțat Valeriu Argăseală, președintele Stelei, după aflarea numelui adversarului din preliminariile UEFA Champions League. Totuși, verdictul forului european s-a lăsat așteptat. Și dacă vom fi suspendați, meciurile cu Vardar Skopje se vor disputa la datele stabilite." VALERIA ARGĂSEALA, președinte la Steaua Birocrația UEFA a prelungit așteptarea Oamenii aflați sub conducerea lui Michel Platini au vrut neapărat ca și celelalte două cluburi judecate, Fenerbahce și Beșiktaș, să primească vestea în același timp cu steliștii, iar pentru acest lucru a fost nevoie de redactarea scrisorilor care au fost trimise prin fax către cele trei entități fotbalistice. Până la închiderea acestei ediții, soarta Stelei, dar nici cea a celor două cluburi de la malul Bosforului nu fusese făcută publică. Steaua a reușit în sezonul trecut să ajungă până în „optimile” Ligii Europa ,fotoT octavian cocoloș □ FK Vardar Skopje Anul înființării: 1947 ’ Stadion: Philip II Arena (capacitate: 33.460 de locuri) Antrenor: Blagoja Milevski Anul trecut în campionat: locul Performanțe: • 7 titluri: 1993,1994,1995, 2002, 2003, 2012, 2013 _ o Cupă a Macedoniei: 1992 Vedeta: Jovan Kostovski (atacant) Hănescu a câștigat 400 de euro pe minut la Wimbledon Primul meci de pe terenul central al turneului de la Wimbledon, al treilea turneu de Grand Slam al anului, i-a adus ieri față în față pe românul Victor Hănescu și pe elvețianul Roger Federer. Locul 47 ATP. Hănescu nu i-a rezistat elvețianului decât 69 de minute! Federer, cel mai titrat jucător din istoria tenisului, s-a impus în trei seturi, 6-3,6-2,6-0. Meciul nu a avut istoric și a constituit un simplu antrenament cu public pentru Federer, care s-a distrat cu Hănescu în multe momente. Pentru participarea în turul întâi la Wimbledon, Hănescu a fost recompensat cu suma de 27.500 de euro. Românul a câștigat astfel aproximativ 398,5 euro pe minut! Adrian Ungur, locul 94 ATP, a fost învins, 4-6, 6-4, 3-6,1-6, de francezul Benoit Paire, locul 27 ATP, după aproape două ore de joc. Tot ieri, Sorana Cîrstea, locul 23 WTA și cap de serie numărul 22, s-a calificat în turul următor după ce a învins-o, 7-5,7-6, pe Stefanie Veegele (Elveția), locul 51 WTA. Sorana o va întâlni pe Cămilă Giorgi (Italia), locul 93 WTA. în urma acestui succes, Sorana Cîrstea și-a asigurat un premiu în valoare de 38.000 de lire sterline (aproximativ 44.500 de euro). (Adi Dobre) Victor Hănescu a avut ghinionul să dea nas în nas în primul tur la Wimbledon cu unul dintre cei mai tari adversari FOTO REUTERS