Evenimentul Zilei, ianuarie 2015 (Anul 24, nr. 7299-7323)

2015-01-29 / nr. 7321

Loreta Popa trenu I zilei, joi, 29 ianuarie 2015 în copilărie, când nu visa să ajungă actor Rolul care l-a făcut celebri haiducul " Șaptecai " ,r.Wl tw K» -mme* Florin Piersic la 79 de ani: «Mă faci fericit că îți amintești de mine!» A împlinit 79 de ani (pe 27 ianuarie), dar atrage în continuare ca un magnet oamenii. Indiferent ce face, Florin Piersic nu poate trece neremarcat. Dacă ar traversa strada prin loc permis ar da peste cap întreaga circulație. Așa, la Londra și Dublin, când a fost în toamna anului trecut, a fost oprit pe stradă de o mare de tineri dornici să facă fotografii cu el. A promis că va tăcea și nu va mai acorda niciun interviu. Nu-l contrazicem, însă, un artist este în slujba limbii și a poporului său, nu se poate opri din a împărtăși din experiența sa, din bucuriile sale și din pasiunea cu care își face meseria. O mare de jurnaliști care pun întrebări cu voci mai joase, care habar nu au de deontologie profesională, nu pot pune căluș unui OM care a vorbit toată viața despre cea mai mare iubire, TEATRUL. Și-a sărbătorit ziua prin muncă, pe scena Palatului Copiilor, alături de Medeea Marinescu, jucând în spectacolul „Străini în noapte“, doua generații ale scenei lirice și un recital actoricesc plin de haz: „Of, fato! Ce bine că nu mă uiți, ce bine că mai există și jurnaliști ca tine! Ți-ai amintit că am făcut ceva pentru această țară. N-am avut încotro, am iubit acest pământ până nu am mai putut. Mă faci fericit că-ți amintești de mine“. Cine îl poate uita! Continuare in pagina 2 1