Evenimentul Zilei, martie 2016 (Anul 25, nr. 7656-7682)

2016-03-31 / nr. 7682

.Md— Florin Piersic, despre fiul său: «Nu l-am răzbarat niciodată» , Anca Simionescu La 80 de ani, Florin Piersic are toate motivele să fie fericit. După ce a jucat în „Fix Alert“, în regia fiului său, dar și alături de prima sa soție, Tatiana Iekel, celebrul actor a dezvăluit că așteaptă un rol într- un spectacol de teatru alături de Florin Piersic jr. „Mi - a plăcut foarte mult să lucrez sub regia lui. A fost atât de fin și m-a stârnit extraordinar. M-a stârnit dorind să fac exact ce spune el și să fiu mulțumit de ceea ce îmi propune. M-a amenințat că o să facă un spectacol de teatru cu mine, în care să fim parteneri“, a dezvăluit artistul, care a primit, în urmă cu câteva zile, Premiul pentru întreaga Carieră în cadrul Galei Premiile Gopo. Piersic și-a amintit, pentru EVZ, câteva secvențe din copilăria fiului său. „Florin este diferit de cum sunt eu. Dar îl iubesc foarte mult. Cred că am fost un tată normal, bun. Nu l-am răzbâiat niciodată, dar l-am dus cu mine în multe călătorii. Am fost împreună în Austria, în Germania, și mi-a plăcut. Cred că și lui, pentru că a fost mulțumit“, am fi adăugat Piersic. Prima Coca-Cola Aflat la Gala Gopo, Florin Piersc a povestit un moment foarte amuzant pe care l-a trăit alături de prietenul său, Ion Popescu Gopo. Prima călătorie au făcut-o la Festivalul de la Cannes, ediția a XI-a, în avion, Piersic a cunoscut o stewardesă, Estela Brevi, care, aflând că este actor, i-a cerut un autograf. El avea buzunarul plin de fotografii și i-a dat primul autograf din carieră. „Am coborât la Bruxelles și acum trebuie să vă spun, în viața mea nu mai văzusem Coca- Cola. Nu aveam niciun ban. M-am gândit, cum aș bea o Cola. In clipa aceea, Estela Breii s-a apropiat de mine și m-a întrebat dacă doresc ceva...“, a povestit acoferul, care spune că mai are o singură dorință: t.Sfii găsesc un elixir al tinereții și să mai primesc câțiva ani“.