Evenimentul Zilei, august 2018 (Anul 27, nr. 8293-8315)

2018-08-03 / nr. 8295

Evenimentul zilei, vineri, 3 august 2018 Vedete EVZ Monden S3 Pantofii de ■ gazelă ai ■ Theresei Maral Când a fost desemnată premier, în iulie 2016, imediat după Brexit, Theresa May a făcut senzație în presa europeană cu pasiunea sa pentru pantofii extravaganți. Până la acea dată, ziariștii din Albiori făcuseră să curgă deja „Tamise“ de cerneală, comentând încălcările celei care anterior fusese mulți ani parlamentar și ministru de Interne. Pasiunea sa pentru pantofi excentrici este cu atât mai șocantă cu cât restul îmbrăcămintei ocupantei biroului din Downing Street nr. 10 este de o sobrietate plină de ștaif. Se asortează la un taier negru pantofi cu imprimeu „leopard“ sau „zebră“? Theresa May, acum de 61 de ani, răspunde amuzată: „Pantofii sunt pasiunea mea. Bârfele nu mă afectează. Dimpotrivă, mă fac să-mi cumpăr și mai mulți pantofi.“ (Radu Pădure) r Vogue răspunde zvonurilor privind plecarea Annei Wintour Anna Wintour, în vârstă de 68 de ani, a calmat zvonurile conform cărora și- ar părăsi I poziția de I redactor- șef în cadrul revistei Vogue, care circulă de luni bune. Plecarea ei a fost infirmată de Bob Sauerberg, CEO-ul Conde Nast. Acesta a emis o declarație în care a spus că Anna Wintour este un lider incredibil de talentat și că își va menține poziția „pe termen nelimitat“. Redactor al revistei Vogue timp de aproape patru decenii, este considerată una dintre cele mai influente și formidabile figuri ale modei. Fostul redactor al revistei britanice Vogue a părăsit Londra pentru a prelua conducerea surorii sale americane în 1988. S-a făcut remarcată prin mărcile ei personale, tunsoarea bob scurtă și ochelarii de soare întunecați pe care îi poartă pretutindeni. (Ioana Oblu) Prima zi de naștere a lui Megan Markle ca ducesă Fostul star al serialului „Suits“ va împlinii 37 de ani pe data de 4 august. Dacă anul trecut prințul Harry i-a făcut cadou o vacanță safari în Botswana, Africa, modul în care noua membră a familiei regale își va aniversa ziua de naștere este inedit. Ducesa va sărbători prin celebrarea unui eveniment important al altei persoane. Potrivit publicației Express, Megan și Harry vor petrece ziua de 4 august la nunta prietenului lui Harry din copilărie, Harry Charlie Van Straubenzee, care se va căsători cu Daisy Jenks. Acesta poate fi un prilej de relaxare, luând în considerare evenimentele recente din viața ducesei de Sussex. Izbucnirile explozive ale tatălui său din ultimele luni în interviuri publice au afectat-o pe ducesă. Ultima picătură a fost dată de detaliile dezvăluite public de Thomas Markle referitoare la Brexit, Donald Trump și conversațiile sale private cu Harry. (Ioana Oblu) Actrița Angelina Jolie, determinată să adopte al șaptelea copil Deși este deja mama a șase___ ___ copii, Angelina Jolie încă are M* B] multă dragoste de oferit. Ve JBL gipîilL Ticheta își dorește să adopte încă un copil. Din punctul ei de vÊSim d^ vedere momentul oportun ar fi după încheierea filmului la care lucrează acum și finalizarea procesului de custodie cu Brad Pitt. Angelina încă trebuie să încheie un aranjament cu Brad Pitt privind timpul alocat celor șase copii cu tatăl lor. De asemenea, actrița în vârstă de 43 de ani vrea ca întâi de toate, după ce termină de filmat, să promoveze pelicula „Maleficent 2“ (Ioana Oblu) _____«****«»■ fostul model de renume, Naomi Campbell (48 de ani ), exclude zvonurile legate de o posibilă sarcină ci cântărețul Skepta. Aceasta a postat o fotografie pe o rețea de socializare, într-un costum de baie negru care îi lasă la vedere abdomenul plat. Rapperul Joseph Adenuga, în vârstă de 35 de ani, a creat controverse luni, după ce a postat o ecografie pe rețeaua Instagram, însoțită de textul „bebelușul Adenugat Fanii au început imediat să speculeze ca supermodelul ar fi rămas însărcinată cu Skepta. De asemenea, numeroase celebrități ca Drake și Lil Yachty au felicitat cântărețul în secțiunea de comentarii. Skepta conștient de cine este mama copilului, a postat mesajul criptic, declanșând speculații că ar putea fi Naom Campbell. Deși modelul și rapperul nu și-au făcut niciodată relația publică, zvonurile spun că aceștia suntem împreună de luni. Naomi Campbell a fost atât de furioasă din cauza postării lui Skepta, încât a șters pozele ci el de pe social media și a încetat să îl urmărească pe Instagram. (Ioana Oblu)