Flacăra Iaşului, octombrie 1964 (Anul 20, nr. 5619-5645)

1964-10-01 / nr. 5619

Mr. 5619 Folosirea eficientă a timpului de lucru pe şantiere-obiectiv al muncii politice Muncitorii, inginerii şi tehnicienii Grupului de şantiere 3 construcţii Iaşi, obţin însemnate rezultate în îndeplinirea sarcinilor de plan. Pe 8 luni, spre exemplu, planul a fost realizat în proporţie de 112 la sută , suma economiilor obţinute la preţul de cost peste sarcina planificată a ajuns, pe semestrul I, la 221.000 lei. De remarcat este şi faptul că constructorii noştri au reuşit, în acest an, să dea în folosinţă, înainte de termen, un bloc cu 24 de apartamente şi, o fabrică de pîine la Hîrlău, o şcoală cu 8 săli de clasă la S.M.T. Holboca şi alte obiective. Cum a contribuit organizaţia noastră de bază la obţinerea acestor realizări ? Sprijinind eforturile constructorilor, noi am avut grijă, în primul rînd, să întreprindem acţiuni menite să ducă la o folosire mai eficientă a timpului de lucru pe şantiere şi, prin aceasta, la intensificarea ritmului de execuţie, la îmbunătăţirea calităţii lucrărilor, la buna gospodărire a materialelor de construcţii. Constatînd, de pildă, că într-o perioadă din acest an volumul lucrărilor efectuate era sub posibilităţi, organizaţia de bază a recomandat conducerii tehnico-administrative a Grupului de şantiere să antreneze un colectiv de cadre bine pregătite la studierea acestei probleme, şi care să întocmească un referat pentru a fi prezentat în adunarea generală. Studiind cu atenţie situaţia existentă pe şantiere, colectivul a a- Ne scriu secretarii organizaţiilor de partid juns la concluzia că printre cauzele care influenţau rămînerea in urmă a lucrărilor se situau şi absenţele nemotivate, întîrzierile de la program, folosirea cu slabă eficienţă de către unii constructori a timpului destinat producţiei. Referatul respectiv şi discuţiile purtate au făcut ca adunarea generală să-şi atingă scopul : lipsurile existente au fost criticate, s-au stabilit măsuri în vederea înlăturării deficienţelor, îmbunătăţirii organizării muncii pe şantiere. Militînd pentru înfăptuirea măsurilor stabilite, biroul organizaţiei de bază a ajutat grupele de partid la antrenarea celor mai pregătiţi muncitori în desfăşurarea activităţii politice în rîndul constructorilor. De asemenea, s-a trecut la îmbunătăţirea agitaţiei vizuale prin confecţionarea unor panouri şi lozinci cu texte mobilizatoare, popularizîndu-se astfel sarcinile de producţia, metodele folosite de fruntaşi în îndeplinirea lor cu succes. Spre problemele întăririi disciplinei, a îmbunătăţirii muncii pe şantiere a fost orientată şi activitatea gazetei de perete. Totodată, s-a avut în vedere îmbogăţirea conţinutului consfătuirilor de producţie. Membrii biroului organizaţiei de bază, organizatorii grupelor de partid au eljutat comitetele de sindicat să pună în discuţia constructorilor probleme ca : importanţa folosirii cu maximum de randament a timpului destinat producţiei, necesitatea de a nu se lipsi sau întîrzia de la program, buna organizare a locului de muncă etc. De asemenea, conducerea Grupului de şantiere a fost îndrumată să se ocupe mai îndeaproape de organizarea schimburilor de lucru, de asigurarea asistenţei tehnice necesare tuturor punctelor de lucru. Ca urmare a acestor acţiuni, s-a întărit disciplina în muncă, a fost intensificat ritmul lucrărilor, a crescut exigenţa constructorilor faţă de calitatea execuţiei lucrărilor. Aşa, de pildă, constructori ca L. Costăchescu - maistru, N. Amăriuţei - tîmplar, C. Acostăchioaiei — zidar, care aveau lipsuri serioase în activitate, reuşesc, în urma ajutorului primit din partea tovarăşilor de muncă, să se achite conştiincios de sarcinile profesionale. O largă amploare a luat în acest an acţiunea de bună gospodărire a materialelor de construcţii. Organizaţia noastră de bază a antrenat permanent colectivele şantierelor la această muncă. Astfel s-a reuşit să se economisească, în 6 luni, printr-o gospodărire chibzuită, circa 200 tone ciment, 60.000 bucăţi cărămizi, 80 m. c. cherestea, 20 tone oţel-beton şi alte materiale. In această perioadă, organizaţia noastră de bază, conducerea Grupului de şantiere se ocupă îndeaproape de îmbunătăţirea organizării muncii pe şantierele rămase în urmă cu lucrările (exemplu : blocul de locuinţe din Negreşti), cît şi pe şantierele care sînt cu lucrările la zi. Prin măsurile luate pînă acum, cît şi prin cele pe care le vom întreprinde pe parcurs, sîntem siguri că avîntul muncii colectivelor de constructori va spori şi mai mult. VASILE GRECU secretarul organizaţiei de bază de la Grupul de şantiere 3 construcţii Iaşi. Seară închinată fruntaşilor . Din iniţiativa comitetului sindicatului de la Fabrica de confecţii din Iaşi, la Casa de cultură a sindicatelor a avut loc, recent, o seară dedicată fruntaşilor şi evidenţiatiior in întrecerea socialistă de la această întreprindere. Au participat peste 500 de muncitori și membri ai familiilor lor. A fost o seară foarte plăcută, masa tovărășească fiind urmată de momente vesele, concurs de dans etc. O nouă promoţie de ingineri agronomi Zilele acestea, o nouă promoţie de ingineri agronomi, absolvenţii din acest an ai facuităţilor de agricultura şi horticultura de la Institutul agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ din Iaşi au plecat spre G.A.C.-urile şi G.A.S.urile de pe cuprinsul patriei. După terminarea examenului de stat, care a avut loc între 15 30 septembrie, cei 112 ingineri agronomi şi 28 de ingineri horticultori au primit repartiţiile ca G.A.C.-urile şi G.A.S.-urile din regiunile: Argeş, Bacău, Bucureşti, Cluj, Dobrogea, Iaşi, Suceava ş. a. Cei mai mulţi absolvenţi au fost repartizaţi în regiunea Iaşi (41) şi regiunea Suceava (35). Lucrări edilitare Zilele trecute s-au terminat lucrările la conducta de aducţie a apei de la Deleni, la Hîrlău (9 km.). In prezent, concomitent cu ultimele lucrări de racordare a reţelei la conducta de aducţie, se efectuează finisări la punctul de captare a apei, situat la punctul Serbătoarea — Deleni. FLACĂRA IASIJUJI Comerţul şi cerinţele populaţiei La cofetărie în faţa lucrătorilor din comerţul nostru stau sarcini tot mai complexe. Şi de cele mai multe ori se răspunde cu simţ de răspundere, cu o deservire de calitate, cu o atitudine ireproşabilă. O vizită prin cîteva unităţi de cofetărie din Iaşi ne-a pus în faţa cîtorva aspecte ce vădesc că pe ici pe colo se mai strecoară neglijenţe, iar deservirea şchiopătează. Primul popas îl facem la cofetăria „Amandina". Aşezată în plin centrul oraşului, cofetăria se bucură zilnic de un număr ridicat de consumatori. Localul bine aprovizionat, cu o arhitectură modernă, suplă, (în treacăt fie spus, ar mai trebui spoit) creează premisele favorabile realizării unei atmosfere plăcute. Dar... la ora vizitei noastre localul nu este prea aglomerat. Ne aşezăm la masă. Aşteptăm - e drept cam mult. Şi nu sîntem singurii, ca noi mai așteaptă de mai bine de un sfert de ceas încă 7-8 persoane. Ni se pare nefiresc, întrebăm care-i cauza acestei maniere de a servi anevoios, greoi. Pînă la urmă ne dumirim. Servește o singură persoană, cînd în mod normal ar trebui să servească trei. Cofetăria are personalul descompletat. De fapt cazul nu e singular. Pollejînd condica de reclamaţii am găsit nemulţumiri ale cetăţenilor prilejuite de aceeaşi stare de lucruri (e vorba de ziua de 24 august). In mod normal o singură persoană nu poate deservi acceptabil la aproximativ 23 de mese. Acest fapt mai are şi alte repercusiuni. De aici rezultă o stare de nervozitate a aceleia care serveşte. De fapt, chiar atunci cind personalul de deservire e complet treburile nu merg întotdeauna tocmai bine. Se obişnuieşte aici, în dauna unei bune deserviri, să se stea de vorbă in timpul orelor de serviciu. Un lucru care impresionează neplăcut la cofetăria „Amandina" încă de la prima vedere este aspectul inestetic și chiar neîngrijit al halatelor. Ni se spune că nu există decit un rind de halate și acestea vechi, de doi ani. Intrebind de cauză, tovarășa responsabilă a unităţii ne pune in faţă un maldăr de referate către conducerea T.A.P.L. prin care se solicită confecţionarea unor halate noi. Tovarăşii de la T.A.P.L. par însă foarte puţin receptivi la această problemă daca ne gindim că unele referate poartă data anului 1963. Or un aspect cît mai îngrijit al halatelor ţine de igienă şi implicit de deservirea celor ce consumă aici. Se pare că tovarăşii din conducerea T.A.P.L. nu ştiu lucrul acesta. Un alt aspect negativ pe care l-am întîlnit în această cofetărie este felul în care tovarăşa responsabilă înţelege să răspundă la reclamaţiile şi sugestiile oamenilor muncii. Reclamaţiile înscrise in condică intre 1-23 septembrie nu aveau nici un fel de răspuns. Şi la unele reclamaţii anterioare răspunsul s-a dat cu o intimere de aproape două săptămini. Dacă tovarăşa responsabilă mai uită această obligaţie, nu înţelegem de ce tovarăşii din conducerea T.A.P.-ului nu-i mai aduc din cind în cind aminte. A doua vizită o facem la cofetăria „Făget“. Un local nu prea mare, dar bine întreţinut, în care deservirea este de cele mai multe ori corespunzătoare, am spune chiar bună. Condica de reclamaţii reflectă in mod fidel lucrul acesta. Am constatat însă aici faptul că lipsesc unele sortimente mult solicitate de consumatori. Aşa sunt de pildă: nuga şi pişcoturile, produse care fac parte din sortimentul minimal, dar care lipsesc de foarte multă vreme. Şi faptul nu se petrece numai aici. li intîlnim şi la celelalte cofetării pe care le vizităm, la cofetăria „Liliacul“ de pe strada Cuza Vodă, la cofetăria „Crinul“ din Piaţa Halei. Şi cofetăria „Liliacul" de pe strada Cuza Vodă este fruntaşă la capitalul atenţie faţă de consumatori, deservirea este printre cele mai bune, în condica de reclamaţii şi sugestii nu şi-a găsit foc nici o reclamaţie. Este un fapt îmbucurător. Păcat însă că lipsa de simţ gospodăresc duce uneori la situaţii cu totul nedorite. In ziua vizitei noastre, la cofetărie nu s-a putut servi micul dejun. Cauza: s-a terminat gazul butan. Cu mai multă preocupare s-ar fi putut evita situaţia sau s-ar fi putut apela la altă soluţie aducindu-se un reşou, aşa cum s-a procedat uneori la cofetăria „Amandina". La cofetăria ,,Crinul“ din Piaţa Halei sîntem puşi în faţa unui alt aspect cu totul neplăcut. Aici se obişnuieşte uneori să se lase nespălată vesela. Faţă de aceste deficienţe se impune luarea unor măsuri judicioase, operative, pentru ca deservirea în toate unităţile de cofetărie din Iaşi să fie la nivelul cerinţelor. GRIGORE ILISEI Valorificînd rezervele interne Paralel cu măsurile luate în scopul creşterii productivităţii muncii şi reducerii preţului de cost, muncitorii, inginerii şi tehnicienii de la fabrica „Textila roşie“ din Iaşi acordă o atenţie sporită şi micşorării consumurilor specifice de materie primă. Cele mai importante economii sunt obţinute prin reducerea greutăţii ţesăturilor pe metru pătrat, ca urmare a uniformizării firelor, prin reducerea cantităţii de deşeuri, prin înlăturarea defectelor şi prin folosirea cupoanelor la confecţionarea sacilor. Valorificarea acestor rezerve interne a permis textiliştilor din secţia ţesătorie din cadrul fabricii să economisească în perioada de timp ce a trecut din acest an, circa 3.000 kg. fire. -------------------------- Pag. 3-a 1 octombrie - A XV-a ANIVERSARE A PROCLAMĂRII R. P. CHINEZE Centrala hidroelectrică Hsinankiang din Chekiang este in întregime proiectată și construită de China. Situată pe fluviul Hsinan, centrala electrică de 650.000 KW., a intrat în funcţiune acum patru ani. Ea a aprovizionat cu energie electrică industria din China de est şi a contribuit la lucrările de irigaţie, acţionate electric, din ţinuturile rurale. IN CLIŞEU . O vedere a barajului uriaş de pe fluviul Hsinan (105 metri înălţime, şi 462 metri lungime). Kunmin — oraşul primăverii In Kunmin, oraş înconjurat de dealuri şi de o salbă de lacuri, primăvara durează de fapt tot cursul anului. Oraşul se află in centrul podişului tunnan-Gui-ian, la 1.900 metri deasupra nivelului mării. Clima este atit de blindă — temperatura medie anuală fiind de J6°C — incit plantele înfloresc in permanenţă. Camelii, azalee, primiile cresc pretutindeni. Cameliile îmbobocesc de cind Începe primăvara calendaristică şi rămîn Mioriţe un timp îndelungat. Azaleele cu petale în toate culorile — roşu, mov, albastru, verde, alb, roz, galben-auriu — acoperă cu un covor multicolor dealurile şi văile. Primulele îşi au şi ele domeniul lor favorit: cimpurile întinse şi malurile riurilor Pe malurile lacului Tulhu, situat chiar in interiorul oraşului, se apleacă sălciile pletoase, in imediata sa vecinătate se află dealul Iuantin, care primăvara literalmente dispare sub pătura groasă a florilor scuturate de pe arborii fructiferi ■ de tot soiul — pruni, caişi, piersici, meii. La cea mai mică adiere a zefirului, petalele delicate albe şi roz se scutură, îngroşind şi mai mult covorul moale de dedesubt. Numeroasele construcţii vechi stau mărturie a faptului că in trecut Kunmin era principalul oraş din sudvestul Chinei. Printre aceste construcţii sunt de menţionat pagodele de răsărit şi de apus, ridicate in timpul dinastiei Tan (618—907 e.n.). Sala aurită, construită din bronz placat cu aur în secolul XVII, şi mînăstirea Ciunciu împodobită cu peste 500 de statui. Kunmin a înscris o pagină glorioasă în istoria luptelor revoluţionare ale poporului chinez. Oraşul a fost scena a numeroase acţiuni de masă, conduse de comunişti împotriva Gomindanului reacţionar. Mişcarea democratică şi patriotică, care a luat naştere aici, s-a desfăşurat cu eroism pînă la alungarea Gomindanului. Anii care s-au scurs de la eliberare au adus cu ei mari prefaceri in viata Kunmin-ului. De la un capăt la altul al oraşului s-a construit un frumos bulevard De-a lungul a 5 km pe ambele laturi, au fost ridicate numeroase construcţii, întrerupte din foc în loc de spaţii verzi, plantate cu mesteceni albi şi cu meri. Bulevardul leagă gara de răsărit cu, cea de apus. A fost construit un nou cartier industrial, ale cărui coşuri înalte, vizibile de la distanță, fumegă In permanenţă. Sunt aici o serie întreagă de fabrici şi uzine care produc fier, oţel, strunguri, unelte pneumatice şi altele. în jurul lacului Kunmin au fost ridicate cartiere de locuinţe muncitoreşti, cluburi şi case de cultură. Schimbări însemnate s-au petrecut şi în domeniul culturii şi invăţămintului. Vechile cămine studenţeşti, folosite înainte de eliberare ca barăci pentru soldaţii gomindanişti, au fost reconstruite şi lărgite. Alături de ele s-au ridicat altele noi, luminoase, spaţioase. Numeroşi fii de muncitori şi ţărani studiază la Universitatea Junnan, Institutul pedagogic Kunmin şi institutul pentru minorităţile naţionale. Ansamblurile de operă clasică chineză, echipele artistice de amatori dau numeroase spectacole,are se bucură de un frumos succes. lommimUv.-Origs-.al unui trecut glorios, cunoaşte astăzi o nouă strălucire. HO SIH-iao Publicitate DIRECŢIA REGIONALA C.F.R. IAŞI anunţă : La 12 octombrie crt., se va ţine un concurs de admitere in Şcoala gr. II. M. C. şefi manevră, conductori de bilete. Pentru înscriere se primesc candidaţi din localităţile : laşi, Buhureşti, Bîrlad, Tecuci, Bistriţa, P. Neamţ, Bicaz, V. Dornei, Iacobeni. Condiţii : stagiul militar satisfăcut, etatea pînă la 35 ani, certificat de absolvire a 7 clase elementare. Informaţii la telefon 8080 (interior 447, 454, 396). * La 15 octombrie crt. se va ţine un concurs de maiştri atelier centralizare şi telecomandă. Condiţiile sunt cele prevăzute în H. Informaţii la telefon 8080, interior C. M. nr. 1061/1959. 212. O.C.L. „ALIMENTARA“ BIRLAD oferă cumpărătorilor un bogat sortiment de produse zaharoase, biscuiţi, preparate de carne şi brînzeturi ca: telemea, caşcaval Dobrogea, brinză Timiş, Olt şi Schweitzer etc. Petreceţi o seară plăcută la restaurantul şi grădina de vară „VICTORIA" din strada Aleea Parcului din Paşcani. Gratar special, vinuri alese, dans, antren. G.A.S. URIGANI are vacante două posturi de gestionari. încadrarea se face conform H CM nr 1053 ÎNTREPRINDEREA „DRUMUL SOCIALISMULUI BIRLAD livrează plasă din stuf necesară tencuielii plafoanelor la preţuri de catalog. Doritorii se pot adresa întreprinderii „Drumul socialismului" — Bîrlad. O.C.L. METALO - CHIMICE IAȘI angajează de urgenţă un gestionar pentru magazinul „Motovele“. Informaţii în str. Ştefan cel Mare nr. 2 bis, etajul l. ÎNTREPRINDEREA POLIGRAFICA IAŞI angajează de urgenţă - un contabil principal şi un şef depozit. Condiţii de angajare : conform H. C. M. nr. 1053/1960. Informaţii suplimentare se pot lua zilnic de la serviciul personal al întreprinderii. I.G.C. PAŞCANI are vacante următoarele posturi: - Pavaturi străzi - Zidari - Tinichigii - Jugrdii - Conducători auto cu 5 ani vechime în funcţie. Condiţiile de angajare : să fie absolvenţi ai şcolilor de calificare. Doritorii se vor adresa la sediul întreprinderii din Paşcani, str. Mihail Kpgălniceanu nr. 14. Se aduce la cunoştinţă că în anul şcolar 1964-1965 în cadrul grupului şcolar UCECOM Bucureşti, va începe pregătirea unei serii noi de elevi prin Şcoala tehnică de 3 ani în specialitatea radio-televiziune. Condiţii de admitere : să fie absolvenţi ai şcolii medii de cultură generală. Candidaţii vor trebui să aibă stagiul militar satisfăcut şi vîrsta pînă la 25 ani. Doritorii se vor adresa la cooperativa meşteşugărească „Prestaţiunea”—Iaşi, strada Ştefan cel Mare nr. 12, iar în raioane la birourile cooperativelor meşteşugăreşti. FABRICA DE ULEI „UNIREA“ IAŞI are vacante următoarele posturi: - 2 compresorişti - 2 strungari-frezori - 14 lăcătuşi - 2 sudori electrici şi autogeni - 3 operatori la rafinarea uleiului - 2 transporturi - 2 muncitori întreţinere căi ferate uzinale - 1 şef depozite - 1 distribuitor manipulat - 17 muncitori necalificaţi - barbaţi - pentru echipele de încercări descărcări Condiţiile de angajare: să aibă domiciliul stabil în oraşul Iaşi. TEATRUL NAȚIONAL „VASILE ALECSANDRI“ IAȘI prezintă : Duminică, 4 octombrie, ora 15 : „ŞEFUL SECTORULUI SUFLETE" Marţi, 6 octombrie, ora 19,30: „BALCESCU" Miercuri, 7 octombrie, ora 19,30 : „BALCESCU" Vineri, 9 octombrie, ora 19,30 : „VRĂJITOARELE DIN SALEM" Duminică, 11 octombrie, ora 19,30: „BALCESCU" Marţi, 13 octombrie, ora 19,30 : „CHIRIŢA IN PROVINCIE" Joi, 15 octombrie, ora 19,30 : „BALCESCU" RESTAURANTUL PENSIUNE „MIORIŢA" DIN IAŞI vă oferă zilnic preparate culinare diferite : - preparate din carne ; - preparate de legume ; - dulciuri pentru regim alimentar; - borşuri, ciorbe, supe şi creme; Se fac şi înscrieri. Bucătăria este condusă de un maistru specialist. O.C.L. MIXT HUŞI oferă cumpărătorilor un bogat sortiment de produse zaharoase, biscuiţi, preparate de carne, brînzeturi. Fabrica de antibiotice Iași angajează : - 2 muncitori electricieni - curent înaltă tensiune - 1 contabil cantină. - 1 dactilografă Condiţiile de angajare sunt cele prevăzute în H.C.M. nr. 1053/1960. ÎNTREPRINDEREA PENTRU PRELUCRAREA MASELOR PLASTICE IAȘI are vacante următoarele posturi: - electricieni - muncitori necalificaţi cu buletin de oraş Iaşi. Doritorii se vor prezenta la sediul întreprinderii serviciul personal şi învăţămînt - Şoseaua Tuţora nr. 95 Iaşi. Cifre şi fapte Din prezent, R.P. Chineză produce peste 85 la sută din utilajul de care are nevoie, faţă de 55 la sută la sfîrşitul primului cincinal (1953 1957). Incepînd din 1958, industria constructoare de maşini a Chinei a dat peste 5.000 noi produse. Printre utilajele grele produse se pot menţiona strunguri pentru piese pînă la 60 de tone, maşini de găurit pe bază de coordonate, polizoare de mare precizie etc. Alte importante produse noi sunt generatoarele pentru termo şi hidrocentrale, locomotivele electrice şi cu motoare cu ardere internă şi echipament radioelectronic. * La Şanhai, în primele şase luni ale acestui an, au intrat în producţie de serie 1.800 sortimente şi modele noi de bunuri de larg consum. Printre acestea, se pot menţiona noi tipuri de aparate de rodite, biciclete, produse cosmetice. Industria textilă a produs multe ţesături noi din bumbac mercerizat . In prezent R. P. Chineză dispune de 2.600.000 învăţători pertru şcolile elementare, adică de peste trei ori mai mulţi decit înainte de eliberare. In întreaga ţară funcţionează peste 290 de institute pedagogice. In cei 15 ani de la eliberare, peste 1.270.000 de persoane au absolvit învățămîntul mediu pedagogic, adică de 3,3 ori mai mult decit în perioada 1931 - 1946. * In Valea fluviului lantzi este în plină desfășurare campanila de recoltare a bumbacului. Provinciile situate de-a lungul fluviuluiSîciuan, Hubei, Tziansu, Cijetzian, Tzians şi Anho - precum şi regiunea din ju-rul Şanhaiului, produc peste 40 la sută din producţia de bumbac a Chinei. Anul acesta, suprafeţele însămînţate cu bumbac în Valea fluviului lantzi au fost extinse, iar din multe centre, unde a început recoltarea, sosesc ştiri despre rezultatele bune obţinute. * In decursul acestei veri, la Pekin s-a desfăşurat timp de peste două luni Festivalul operei clasice chineze pe teme contemporane. Festivalul a constituit un important eveniment în viaţa culturală a Chinei. Au fost prezentate în total 37 de opere, oglindind fie luptele revoluţionare de dinaintea eliberării, fie evenimentele din anii construcţiei socialiste. N CLIŞEU : Aspect din timpul lucrărilor de secerișul griului la o fermă de stat din provincia Shensi, una dintre regiunile importante producătoare de grîu ale Chinei. UNIVERSITATEA „AL. I. CUZA” - IAŞI DIZERTAŢIE Miercuri, 28 octombrie 1964, orele 18, va avea loc in amfiteatrul II. 4. al Facultăţii de matematică - mecanică de la Universitatea „Al. I. Cuza” Iaşi, susţinerea publică a dizertaţiei de candidat în ştiinţe fizico-matematice a tov. Cruceanu Vasile. Dizertaţia are ca titlu : „CONTRIBUŢII LA STUDIUL SPAŢIILOR CU CONEXIUNE CENTRO-AFINA”, şi poate fi consultată la Biblioteca seminarului matematic. Conducător ştiinţific : - Prof. dr. Gheorghiev Gheorghe. Referenţi ştiinţifici oficiali : - Acad. prof. dr. Vrănceanu Gheorghe - Prof. dr. Arghiriade Emanoil - Prof. dr. Popa Ilie. GOSTAT COTNARI RAIONUL HIRLAU angajează : - 1 economist muncă și salarii - 1 merceolog principal - 1 carnbinier - 1 administrator cantină - 4 contabil! principali - 4 şoferi I. C. I. L. regiunea iaşi angajează de urgenţă un şef serviciu contractări-achiziţii Condiţii de angajare: conf. H.C.M. 1053/960.