Flacăra Iaşului, iunie 1966 (Anul 22, nr. 6134-6159)

1966-06-16 / nr. 6147

LA VASLUI Concursul gazetelor de perete— o acţiune cu rezultate bune In scopul extinderii experienţei pozitive in activitatea colectivelor de redacţie ale gazetelor de perete, Comitetul raional de partid Vaslui a organizat, la începutul anului, un concurs al gazetelor de perete. Obiectivele întrecerii: îmbunătăţirea continuă a stilului de muncă în toate colectivele de redacţie, întocmirea şi respectarea planurilor de muncă, folosirea unui colectiv lărgit de corespondenţi voluntari, instruirea lor, exigenţa sporită faţă de conţinutul şi calitatea articolelor, operativitatea informării, asigurarea aspectului grafic etc. Pentru a crea condiţii cît mai bune de desfăşurare a întrecerii, a avut loc înaintea intrării în concurs a gazetelor de perete, un instructaj la care au participat responsabilii cu propaganda şi secretarii organizaţiilor de partid. Comitetul raional de partid a alcătuit apoi colective care s-au deplasat, pe tot timpul desfăşurării concursului, în întreprinderi şi instituţii, în cooperative agricole de producţie, în S.M.T.-uri şi G.A.S.-uri, controlînd şi sprijinind activitatea colectivelor de redacţie. Bilanţul activităţii gazetelor de perete în prima etapă, care s-a încheiat recent, este rodnic : s-a constatat o prezenţă activă a gazetelor de perete în viaţa colectivelor de muncă, o îmbunătăţire simţitoare a conţinutului materialelor, a planurilor tematice, o creştere a numărului de corespondenţi şi colaboratori voluntari etc. Juriul concursului, alcătuit din membri ai comisiei cu munca politică a Comitetului raional P.C.R., a studiat activitatea fiecărui colectiv de redacţie pe baza dosarelor prezentate şi a referatelor colectivului care a urmărit desfăşurarea întrecerii la faţa locului, stabilind următoarea clasificare : premiul I —gazeta de perete a organizaţiei de bază de la Policlinica Vaslui ,• premiul al II-lea — gazeta de perete a comitetului de partid de la cooperativa agricolă de producţie Tanacu, iar premiul al IlI-lea — gazeta de perete „Flacăra", a organizaţiei de bază de la Liceul nr. 1 Vaslui. Au fost distinse cu menţiuni gazetele de perete ale comitetului comunal de partid Codăieşti şi organizaţiei de bază de la Sfatul popular raional. Ca stimulent pentru cele mai active gazete de perete, precum şi pentru generalizarea experienţei pozitive în folosirea acestei forme importante a muncii politice de masă, Comitetul raional de partid a organizat, în sălille Casei raionale de cultură, o expoziţie care continuă să se bucure de popularitate. „Expoziţia demonstrează preocuparea organizaţiilor de partid din raionul Vaslui pentru îmbunătăţirea continuă a conţinutului gazetelor de perete" , citim în caietul de impresii. Intr-adevăr, concursul s-a bucurat de o participare largă, el a activizat colectivele gazetelor de perete, le-a mobilizat în desfăşurarea unei munci permanente, bogata în conţinut, muncă încununată de succese. Succese demonstrate şi de expoziţia vizitată recent. B. JELESGU Un beneficiar care şi-a uitat obligaţiile Un cartier de locuinţe trebuie să aibă ş un complex comercial. Asta e lege. Mai ales când e vorba de un cartier aşa de mare ca cel din Tătăraşi. Lăsînd la o parte faptul că lucrările la complexul comercial trebuiau începute mai devreme (s-au mutat deja în noile locuinţe peste 800 de familii) se pune întrebarea : dacă lucrările totuşi au început, de Pompe de grunduit De curînd, şantierul nostru de locuinţe din Tătăraşi a fost înzestrat cu două pompe de grunduit. Cît valorează ele pentru noi constructorii se poate vedea din citeva cifre. în trei zile, numai cu 8 oameni, care au deservit o singură pompă, a fost grunduită o suprafaţă de 1.200 m. p. In acelaşi interval de timp şi cu aceiaşi oameni, în vechile condiţii, nu s-ar fi realizat mai mult de 500 m.p. Dar trebuie să mai adăugăm şi faptul că pompele de grunduit elimină transporturile pe verticală şi orizontală, adică, în cazul unei singure pompe, 3 macarale de fereastră deservite de 9 oameni. De asemenea, se imbunătăţeşte calitatea grunduirii, deoarece această operaţie se face acum în straturi subţiri, suprapuse, nu deodată cum se proceda cind se folosea mistria. Pompele de grunduit ne ajută foarte mult la scurtarea duratei normate de execuţie, însă folosirea lor din plin cere şi o atentă întreţinere. De aceea, cred că conducerea Grupului trebuie să se îngrijească din timp de procurarea pieselor de schimb sau de confecţionarea unor piese în atelierele noastre. JEAN STINJENEL şef de brigadă zidari Ne scriu constructorii de pe şantierul de locuinţe Tătăraşi ce au stagnat acum cînd mai este o lună pînă la termenul de predare ? E capricios constructorul ? Nu. E neglijent beneficiarul (Direcţia comercială a Sfatului popular regional), care de luni de zile nu rezolvă obiecţiile făcute de şantier proiectului. E vorba de omisiuni care se ridică la cîteva sute de mii de lei. In loc ca beneficiarul să ne grăbească pe noi, constructorii, trebuie noi să-i atragem atenţia că se mişcă încet. O facem pentru că la mijloc este interesul general, buna aprovizionare a noilor locatari. MIRCEA MURARAŞU— zidar In ce ţinută plecăm acasă După o zi de lucru, o zi rodnică, In care am obţinut realizări importante, ne îndreptăm cu plăcere spre casă. De aceea, pregătirile de plecare au ceva deosebit. Amănuntele contează aici foarte mult Pentru că nu putem pleca oricum, ci trebuie să avem grijă şi de ţinuta noastră vestimentară. Dar ca să schimbăm hainele de lucru cu cele de stradă trebuie mai întâi să ne spălăm. întrebarea este: unde ne spălăm? Fiecare pe unde poate şi cum poate cu câte o găleată de apă de la robineţii de pe şantier. Şi dacă ar fi un şantier mic, pe care să lucrăm o lună, două, şase, n-ar spune nimeni nimic. Dar avem un şantier mare, care merge pe al doilea an şi se anunţă şi al treilea, poate şi al patrulea. Din fondurile de organizare şi cu contribuţia voluntară a muncitorilor s-au construit pe şantier o cantină şi un club. Propun să se construiască şi o sală de duşuri, care să fie o construcţie foarte simplă şi ieftină. Cit priveşte contribuţia noastră voluntară este de la sine înţeles. MARIN BORDEI, mozaicar Noutăţi la restaurantul „COTNARI“ De cînd n-aţi fost la elegantul restaurant „Cotnari“ din Iaşi ? Vă aducem la cunoştinţă cîteva noutăţi de aici: pentru cei ce vor să servească o masă bună la prînz, la „Cotnari“ se serveşte zilnic, între orele 12—17, meniu — pensiune. Lista de bucate cuprinde nu mai puţin de 20 de sortimente. Nu rămâne decit ca ospătarii, după ce aduc primul fel, să vă ureze „poftă bună!“. In atenţia pescarilor sportivi Astăzi, se deschide adevăratul sezon de pescuit din acest an. După un repaus de o lună, poate şi populaţia iazurilor şi bălţilor va fi mai binevoitoare şi vom reuşi să prindem peştele acela care... ne-a scăpat anul trecut. Membrii Filialei Iaşi a A.G.V.P.S. au la dispoziţie pentru acest sezon trei iazuri noi: Ciric III ( Veneţia) Aroneanu şi Iazul Chiriţa. Pronoexpres La concursul Pronoexpres nr. 24 din 15 iunie 1966 au fost extrase din urnă următoarele numere: Numere de bază: 25 29 31 2 42 12 Numere de rezervă: 11 13 CRAIOVA. Uzina „Electroputere". Aspect din hala de montaj a locomotivelor Diesel electrice. Foto: Agerpres Schimb de experienţă In comuna Pocreaca, raionul Iaşi, a avut loc un schimb de experienţă cu tema: „Buna gospodărire şi înfrumuseţare a satelor". Au participat preşedinţii comitetelor executive ale sfaturilor populare comunale, preşedinte ale comitetelor de femei, deputaţi, cetăţeni fruntaşi în munca patriotică. Tovarăşul Alexandru Tobor, preşedintele Comitetului executiv al Sfatului popular din comuna gazdă, a prezentat o informare privind metodele folosite în acţiunea de gospodărire şi înfrumuseţare a comunei, după care oaspeţii au vizitat cele 4 sate componente ale comunei. Seminar raional Recent, la Bîrlad, a avut loc seminarul raional cu activiştii culturali din raion. In cadrul seminarului, directorii căminelor culturale şi bibliotecarii au audiat expuneri pe teme privind sarcinile actuale şi de viitor ce le stau în faţă, accentul căzînd pe organizarea de manifestări în aer liber. S-au ţinut, de asemenea, şi consultaţii metodice. In încheierea seminarului, participantii au asistat, la Perien, la o aplicaţie practică , „Buletinul C.A.P.u rile agricole de sezon". Tot zilele acestea a avut loc şi plenara Comitetului raional pentru cultură şi artă, în cadrul căreia s-a analizat modul cum a fost organizat şi s-a desfăşurat, în raionul Bîrlad, concursul regional al formaţiilor artistice de amatori. Cu acest prilej, s-au stabilit şi unele măsuri de desfăşurare a festivalului cîntecului şi jocului bîrlădean. „buclă- O uzină a vremurilor noastre: file de biografie Privirea trecătorului nu este atrasa de obişnuitul coş de cărămidă roşie care domină împrejurimile, nici de zgomote mai mult sau mai pufin asurzitoare, specifice proceselor de producţie dintr-o Întreprindere Industrială. Ca aspect exterior, corpul fabricii se Încadrează in arhitectura blocurilor de locuinţe din jur. Un lucru Insă te izbeşte: lungimea neobişnuită care te face sd te Întrebi ce se tntimplă aici, In apropiere de centrul oraşului, pe strada Gingalu, una din principalele artere de circulaţie ale Pekinului ! Răspunsul l-am căpătat in cursul vizitei pe care am făcut-o la Uzina de maşini-unelte nr. 1, renumită In întreaga tară pentru produsele ei. De ce oare colectivul de muncitori de aci este atit de cunoscut ? Are el o traditie In producerea complicatelor maşini-unelte sau subansambluri, piese de schimb atît de necesare proceselor de producţie din alte uzine, fabrici ? Făcînd o incursiune in biografia sa, vedem că actul de naştere are dată recentă, poartă amprenta timpurilor noi. Filele biografiei uzinei se contopesc cu ale biografiei operatorilor de la complicatele agregate. Cen Naidzun, membru al conducerii fabricii, ne face un scurt istoric. Referirile la trecut sunt foarte succinte, de altfel nici nu are prea mult ce să ne spună. Pină la eliberare, subliniază interlocutorul, în cele cîteva ateliere din Pekin care aveau profil asemănător, dar care practic erau orientate numai spre executarea de reparaţii, lucrau vreo 600 de muncitori cu calificare interioară. De dotarea tehnicomaterială nu se putea vorbi. Dispuneam, într-adevăr, de 100 maşini-unelte, insă nivelul tehnic era sub orice critică, nedepăşind realizările de la începutul secolului. Imediat după eliberare s-a pus problema construirii de maşini-unelte pentru necesităţile industriei. Muncitorilor le lipsea experienţa, utilajele existente nu favorizau un ritm rapid de pro- Însemnări din R.P. Chineză duete. După o perioadă relativ scurtă de cercetări și de pregătire tehnică a muncitorilor, s-a trecut la Înfăptuirea primei freze. Era În anul 1952. Ritmul realizărilor era foarte scăzut — își spuneau cuvintul utilajul Învechit, viteza redusă a agregatelor, pregătirea încă insuficientă a cadrelor. Pentru construirea unei piese erau necesare cîteva luni şi chiar un an Aceste ateliere au devenit, la un moment dat, o frînă In aprovizionarea celorlalte unităţi cu utilaj industrial. S-a hotărit, în consecinţă, ca la Pekin să fie construită o uzină modernă de maşini-unelte. Şantierul s-a deschis In 1956 şi la trei ani de la punerea temeliei, pe harta Pekinului a apărut o nouă întreprindere, îmbogăţind peisajul industrial al oraşului. Suprafața construită ocupă 300.000 m.p. Mulţi din ■ cei ce au lucrat la ridicarea ei s-au I calificat ulterior in diferite meserii şi lucrează în uzină. Numărul mun- I citorilor, nivelul de cunoştinţe teh- nice, gama de produse au crescut de l Ia an la an. Dacă in perioada de I pionierat se reuşea, cu eforturi deo-1 sebite, să se producă o freză Ia cteteva luni, In prezent cei 3.400 de muncitori realizează peste 2.400 sor- timente de maşini pe an. Se produce maşini speciale de găurit, freze în ■ greutate de 3 şi 4 tone, raboteze, strunguri, diferite maşini speciale. ■ Intr-una din secţiile de montaj ne intimpină un tinăr cu faţa zîmbi- toare, sinceră, de sub şapca-i, care nu reuşeşte să ascundă şuviţele re- • bele de păr. Nu-i dădeam mai mult de 20 de ani. Are de fapt trei ani , mai mult. A venit in uzină la vfrsta de 16 ani pentru a participa la construirea ei. Apoi s-a calificat, a continuat să-şi ridice nivelul cunoştinţelor tehnice, in ultima vreme fiind fruntaş an de an. Pentru meritele sale, colectivul l-a ales secretarul organizaţiei de partid. La fel că ti nărul Yang Hei, numeroase biografii ale oamenilor din uzină sunt scrise in zilele noastre. Sunt biografíi care I Întregesc profilul celor ce fac parte I din marea familie a clasei muncitoare 1 din China și care îşi aduc zi de zi raportul la realizarea sarcinilor celui de-al treilea plan cincinal, la dezvol- tarea multilaterală e economiei. I. GĂLĂŢEANU I corespondentul Agerpres la Peking CU OCHIUL CETĂŢEANULUI Dimineaţa la centrele de pîine BIRLAD (de la subredacţia ziarului „Flacăra laşului"). La Bîrlad, plinea se distribuie populaţiei prin 16 centre situate în diferite puncte ale oraşului. Pentru o mai bună deservire a cetăţenilor, conducerea O.C.L. „Alimentara" a luat o serie de măsuri. Astfel, 10 din cele 16 centre de pîine au fost dotate cu mobilier nou (acţiunea continuă) , la centrele 46, 40 şi 30 a fost dublat personalul de serviciu I la majoritatea centrelor au început reparaţiile interioare. Măsuri similare s-au luat şi la întreprinderea de panificaţie pentru o mai bună aprovizionare cu pîine a centrelor, pentru îmbunătăţirea calităţii pîinii. Şi totuşi... există uu totuşi, la unele centre de pîine sunt lipsuri care nemulţumesc cetăţenii, contravin regulilor igienico-sanitare (n-ar fi rău ca organele Inspecţiei sanitare de stat să viziteze mai des centrele de pîine — ar avea ce constata), fac ca cetăţeanul să piardă mult timp pînă intră în posesia pîinii dorite. Să dăm cuvîntul faptelor : Este ora 6, ora de deschidere a unităţii 46, o unitate foarte importantă situată în plin centrul oraşului, însă la uşă „tronează" lacătul. Pe lingă mulţi cetăţeni care, în drum spre locul de muncă, făceau un popas să-şi cumpere pîine, mai aşteptau deschiderea centrului de pîine nr. 46. Gh. Huţu — merceolog la O.C.L. „Alimentara" cu problemele de aprovizionare şi desfacerea pîinii, şoferul Emil Boghiu şi distribuitorul Gr. Tanacu, de pe maşina 51.074 Iş. (veniţi să aprovizioneze centrul cu pîine) şi una dintre vînzătoarele centrului — Georgeta Lungu. Cum însă nu venise responsabila Angela Cucu, la care era cheia, toţi aşteptau. După circa 15 minute, maşina cu pîine , care mai avea de aprovizionat încă două centre, şi ele foarte importante, a plecat. Timp de o oră apoi (pînă a venit a doua maşină cu pîine) mulţi cetăţeni, printre care metalurgiştii Şt. Luca, V. Bălan, T. Bizim, prof. C. Gîlea, gospodina M. Ivas au plecat aşa cum veniseră. Şi asemenea lucruri s-au repetat şi în zilele următoare. In legătură cu acest caz am cerut părerea tov. Valeriu Sabadac — directorul O. C. L. „Alimentara“. „Cunosc problema. Eram şi eu pe teren în acea dimineaţă. Am sancţionat-o pe tov. Cucu“. După cum s-a văzut însă sancţiunea nu a avut darul să o scoale mai de dimineaţă în zilele următoare. Se impun deci măsuri mai eficiente. La centrul nr. 40 din cartierul F. R. B„ maşina 51.703 Is. a întreprinderii de panificaţie aştepta să descarce de 20 de minute. Dar responsabila a venit exact la ora de deschidere a unităţii. Ce să facă mai întîi: să primească pîinea, să servească clienţii ? ... Unul dintre cumpărători — forjorul Vasile Manta — făcea o remarcă . „Dacă forjorul, strungarul sau rectificatorul se duce la lucru cu 15—20 de minute mai devreme pentru a-şi pregăti cele necesare unei munci spornice, de ce n-ar veni şi responsabila centrului de pîine cu 15—20 de minute mai înainte, timp în care să primească pîinea, ca cetăţenii să nu mai aştepte pînă cînd responsabila unităţii primeşte pîinea, care în unele situaţii se prelungeşte la 20 şi chiar 30 de minute ?". Găsim remarca forjorului justă, deoarece situaţii similare am întîlnit şi la alte centre : 29 din cartierul „8 Mai" şi 39 din cartierul Cetinei, centre care deservesc în majoritate muncitorii celor două întreprinderi bîrlădene : Fabrica de rulmenţi şi Fabrica de confecţii. Sîntem la centrul nr. 30 din Bulevardul Primăverii. — Vă rog o jumătate de pîine albă. — Poftim. — Dar e veche. Alta n-aveţi? — N-am. Şi asta care mi-a adus-o este tot veche. Scurtul dialog surprins la această unitate ne-a sugerat ideea să ne îndreptăm paşii şi spre secţia de panificaţie. — De ce este pîinea veche ? — Se face prea multă şi nu se vinde, ne informează şeful secţiei de panificaţie. Şi pînă nu se vinde, nu facem alta. — De ce comandaţi cantităţi prea mari ? — Se mai întîmplă. Nu putem cunoaşte întotdeauna nevoile reale ale populaţiei oraşului (Valeriu Sabadac — director O.C.L. „Alimentara"). — De ce e pîinea crudă în unităţi ? — 1-au întrebat pe cocătorul Toader Răileanu de la Fabrica de pîine ? — O mai greşim şi noi. — Şi alteori arsă ? — Se întîmplă cîteodată să fie cuptorul prea încins... La toate aceste întrebări, un răspuns mai complet ni l-a dat tov. Iorga Stan, şef de echipă: „Cîteodată, unii brutali nu vin la lucru. In asemenea situaţie sîntem nevoiţi să-i înlocuim cu oameni mai puţin pregătiţi şi de aici... pîinea crudă, arsă.. Tov. Şenchi, şeful secţiei de panificaţie, ne spunea ea pentru asemenea motive a sancţionat pe cocătorul Dumitru Balaban şi brigadierul Const. Bîzu. Se impune însă ca paralel cu măsurile administrative şi o muncă politică mai susţinută pentru dezvoltarea conştiinţei lucrătorilor, pentru antrenarea acestora în întrecerea ce se dă pentru producerea unor sortimente de tot mai bună calitate. ELIADE SOLOMON Doriţi sa menţineţi frăgezimea tenului? folosiţi cu încredere .C A TI F E L I N" Crema cu ulei de avocado. Prin uleiul de avocado pe care îl conţine (bogat în vitamine, protide, glucide, lipide şi enizine) crema hrăneşte, regenerează şi netezeşte epiderma. Crema „CATIFELIN“ este indicată pentru îngrijirea oricărui fel de ten. Se poate folosi şi în timpul zilei constituind un veritabil suport pentru machiere. De vînzare la toate magazinele de cosmetice şi parfumerii din oraşul şi regiunea Iaşi. Diliul minierl IAŞI O. C. L. „METALO-CHIMICE" IAŞI angajează de urgenţă la revizori de gestiune, care să îndeplinească următoarele condiţii să fie absolvenţi a unei şcoli medii cu vechime de 2 ani in munca financiar-contabilă. — şef de raion pentru piese moto-velo, absolvent a 7 clase elementare, cu vechime in comerţ de cel puţin 3 ani sau la specialitate înrudită cum ar fii şofer, mecanic de garaj etc. Informaţiile se dau zilnic, intre orele 13,15,30 la serviciul personal, din strada Ştefan cel Mare, nr. 2 bis, etaj II, angajează de urgenţă un ŞOFER cu carnet de conducere, cu stagiul militar satisfăcut şi 3 ani vechime în producţie Relaţii se pot cere la biroul personal al Secţiei L, reparaţii Iaşi, din staţia Iaşi, telefon 8080 (interior 668). ŞCOALA PROFESIONALA DE MECANICI AGRICOLI MIROSLAVA funcţionează în anul şcolar 1966—1967 cu următoarele specialităţi: — mecanici agricoli — maşinişti utilaj terasamente înscrierile se primesc pînă la 29 iunie a.c. pe baza următoarelor acte : cerere de înscriere, certificat de absolvire a 8 (7) clase (în original), certificat de naştere (original şi copie nelegalizată), adeverinţă de sănătate în care să se specifice rezultatele analizei sîngelui şi a radioscopiei pulmonare. In ziua de 1 iulie a.c. va avea loc vizita medicală, iar între 4—12 iulie se va desfăşura concursul de admitere la limba română şi matematică (scris şi oral). Pe timpul şcolarizării elevii primesc burse şi au asigurată întreţinerea gratuită în şcoală (hrană, cazare, îmbrăcăminte, manuale şcolare, rechizite şi articole de igienă corporală). , Se primesc candidați în vîrstă pînă la 18 ani împliniți între 1 ianuarie și 31 decembrie 1966. Informații suplimentare se pot lua zilnic la secretariatul școlii, telefon 5015. GRUPUL ȘCOLAR ENERGETIC IAȘI strada Socola nr. 188 face cunoscut că se primesc înscrieri pentru : LICEUL INDUSTRIAL ENERGETIC cu specialităţile : electro-energetică şi mecanoenergetică. Cererile de înscriere se depun la sediul şcolii de 8 ani nr. 17 din str. Păcurari nr. 178, telefon 3059, însoţite de: certificat de 8 (7) clase în original; certificat de naştere (original şi copie legalizată), adeverinţă de sănătate. In ziua de 21 iunie se face vizita medicală, iar în perioada 22—29 iunie a.c. se va susţine examenul de admitere la: — limba română şi matematică (scris şi oral). Se primesc candidați a căror vîrstă nu depăşeşte 17 ani. AKAC&lA IASHLEI PAGINA . O.C.L. „Alimentara“ Iaşi str. Ştefan cel Mare nr. 71 recrutează tineri (băieţi şi fete) absolvenţi ai şcolilor generale de 8 (7) ani în vederea înscrierii la examenul de admitere - Şcoala profesională comercială Iaşi, pentru funcţia de vînzător produse alimentare, cu durata de şcolarizare de 2 ani. De asemenea, recrutează tineri absolvenţi ai şcolilor de cultură generală pentru funcţia de contabili comerciali şi merceologi, cu durata de şcolarizare de 2 ani. Informaţii suplimentare se pot lua la sediul D.G.L. „Alimentara" Iaşi. LICEUL AGRICOL — PODU-ILOAIEI primeşte candidaţi la examenul de admitere pentru — secţia de agronomie — secţia veterinară. Pentru inseriere sunt necesare următoarele acte : certificat de absolvire a şcolii generale, certificat de naştere (copie), certificat de sănătate. Examenele vor începe la 21 iunie. Elevii pot beneficia de burse pe perioada școlarizării. întreprinderea economică de industrie locală Huşi are vacanta un post de tehnician I C.T.C. — specialitatea lemn. Condiţii de angajare conform H.C.M. 1053/1960 Relaţii suplimentare se pot cere la telefon 326 Huşi O.C.L. „Textile încălţăminte“ - Iaşi ’ # recrutează absolvenţi ai şcolilor de 8 (7) ani în vîrstă pînă la 18 ani împliniţi între 1 ianuarie şi 31 decembrie 1966, cu domiciliul în oraşul Iaşi, în vederea înscrierii la Şcoala profesională comercială Iaşi. Doritorii se pot informa zilnic la serviciul personal al întreprinderii, cu sediul în Iași, strada Ștefan cel Mare, nr. 2 bis, etaj I sau la telefon 3098. Gospodăria agricolă de stat Copou—Iaşi are vacanţe următoarele posturi: — doi gestionari cantină, cu vechime în munca de gestiune de cel puţin 3 ani — un tehnician I constructor Condiţii de angajare , conform H.C.M. 1053/1960. Doritorii se vor prezenta la sediul G. A. S. Copou, Iaşi, aleea M. Sadoveanu nr. 39. TEATRUL DE PĂPUŞI IAŞI anunţă un concurs pentru ocuparea unui post de ACTRIŢA MINUITOARE (Voce soprană). Concursul va avea loc vineri, 1 iulie a.c., orele 10 dimineaţa, la sediul teatrului din str. Ştefan cel Mare nr. 60. Condiţiile de concurs sunt cele prevăzute în H.C.M. nr. 1303/1964.